Offroad úpravy Forestera a dalších

Zde bychom měli rozebírat zvyšování výkonu, Bodylifting, Audio systémy a podobná vylepšení našich vozů
Odpovědět
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7828
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od mnov »

Doro píše: LPG nevadí, bo mimo delší trasy jezdím bez rezervy, takže hmotnostně se to srovná a s min. množstvím benzínu to vyjde hmotnostně nastejno.
Vždyť ty samoniveláky právě vyrovnávají jen tu výšku zatíženého vozu. Nechápu Tě. :-)
Dáš tam podložky a musíš mít originál samoniveláky. <:-<
Jaký je rozdíl v tom křížení? To musí být stejné, pokud tam někdo nedá opravdu tvrdá pera co nepruží.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Doro
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4042
Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od Doro »

Nech si to od někoho vysvětlit, vím, že v praze sou natvrdlí, ale že až tak.... a už nemám tu trpělivost.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7828
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od mnov »

To mi asi v Praze nikdo nevysvětlí. ::-(((
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od M a r c e l »

Tvl Doro, dej si kolečko kolem chalupy, nebo hrnek teplýho mlíka, nebo prostě něco co tě uklidní, seš ňákej napruženej. Bez ohledu na to, že jsi o sobě přesvědčený, že máš patent na rozum, by sis mohl uvědomit, že na tyhle tvoje kecy tady není nikdo zvědavej...
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7828
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od mnov »

Já jsem se v Praze zamyslel a už vím, proč by mohl mít samonivelační tlumič lepší vlastnosti při křížení za klidu vozidla. :-)
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Uživatelský avatar
milosv
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1034
Registrován: pon kvě 04, 2015 11:03 pm
Jméno a příjmení: Miloslav Všetička
Bydliště: Syrovice

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od milosv »

Pneu CCC AT 2 roky super a to i na kluzné desce v HK, ale třetí rok na mokru nic moc. Bohužel v r. 2018 jsem je již nekoupil. Pořídil jsem GG AT3 a proti CCC AT to jsou žvýkačky, připadám si jak na lodi. V terénu vydržely CCC moc, na GG jsem zvědav.
A CCC AT jsou opět v letošním katalogu Continental.... >:-&
Forester SJ 2.0i Comfort CVT ES 2018
Forester SH 2,0 XS Comfort LPG 2009
ex Forester SG 2,0 X Trend LPG 2003
Uživatelský avatar
RadekN
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2412
Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
Jméno a příjmení: Radek Novák
Bydliště: Krupka u Teplic

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od RadekN »

Doro píše:Podložky 40 mm vzadu i vepředu. Forest jede decentně nakloněný čumákem dolů, bo samoniveláky to pěkně přizvednou.
Díky za odpověď. Takže podložky máš čistě jen kvůli světlé výšce.
mnov píše: Vždyť ty samoniveláky právě vyrovnávají jen tu výšku zatíženého vozu. Nechápu Tě.
Dáš tam podložky a musíš mít originál samoniveláky.
Jaký je rozdíl v tom křížení? To musí být stejné, pokud tam někdo nedá opravdu tvrdá pera co nepruží.
Měl jsem tvrdší pružiny z Invelu a problém byl, když jsem jezdil sám v prázdném autě (což byly prakticky všechny jízdy). Na nějaké nerovnosti šla kola hned do vzduchu a trakce byla pryč ...

A až při koupi druhého Forestera, který má niveláky, jsem poznal ten rozdíl. Prázdné auto a žehlí to excelentně. Když najedu zadním kolem třeba na nějaký kámen, kolo zajede skoro až do podběhu. To předtím nebylo :-).
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od sima »

To je Rade jasné,to věřím,já se těším až nazuju ty naše origo 205 papuče,to bude jen mlaskat:-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
Jackylle
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2070
Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
Jméno a příjmení: Lucka
Bydliště: Ostrava

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od Jackylle »

RadekN píše: A až při koupi druhého Forestera, který má niveláky, jsem poznal ten rozdíl. Prázdné auto a žehlí to excelentně. Když najedu zadním kolem třeba na nějaký kámen, kolo zajede skoro až do podběhu. To předtím nebylo .
Díky za vysvětlení, bo my tu u nás v regionu razovitem máme též jakésik lamy, co to nechápaly. :-DDD
Lucka

"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."

Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
Uživatelský avatar
RadekN
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2412
Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
Jméno a příjmení: Radek Novák
Bydliště: Krupka u Teplic

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od RadekN »

Tak mi to pořád vrtalo v hlavě s tím křížením ... Udělal jsem tedy stejné podmínky jako 2 roky zpátky. A čistě podle fotek mi to vychází tak, že obyč tlumiče se zesílenými pružinami kříží zhruba stejně jako niveláky, pokud se dají pryč zadní kosti.

Nemám zkušenosti na to, abych mohl říct, jestli tam zadní stabilizátor skutečně k něčemu je ... Každopádně pokud někdo nechce utrácet za niveláky a zároveň nechce přijít o dobré vlastnosti v terénu, tak toto by mohla být cesta.

Stříbrný Forester má tlumiče KYB, pružiny z Invelu a nemá zadní kosti
DSC00291nove.jpg
DSC00292_nové.jpg
Černý Forester je série s niveláky a se zadními kostmi
2019-04-08 18.19.54.jpg
2019-04-08 18.20.13.jpg
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od VDC »

No já osobně si myslím, že je to zase takové paušalizování. Jakože nivelační tlumiče to všechno řeší a projede se nimi všechno a nenivelační nic neřeší a nic se s nimi neprojede. A tak to prostě není.
Ten problém je v tom, že nivelační tlumiče jsou schopné držet světlou výšku naloženého auta. Aby byly nenivelační tlumiče schopné držet výšku u naloženého auta, musí tam být tvrdší a nosnější pružiny. A ve chvíli, kdy to auto bude prázdné to prostě bude fungovat hůř, než na těch nivelácích, které kříží a žehlí furt stejně, ať je auto naložené, nebo prázdné. To je alfa a omega celého problému.
Když dáš nenivelační tlumiče a normální pružiny, tak to bude fungovat, ale ve chvíli, kdy to auto naložíš, tak je veškerá světlá výška v háji a zase to bude horší, než na těch nivelácích.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
RadekN
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2412
Registrován: stř úno 22, 2017 9:05 am
Jméno a příjmení: Radek Novák
Bydliště: Krupka u Teplic

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od RadekN »

Pěkně napsáno Tome.
VDC píše:Aby byly nenivelační tlumiče schopné držet výšku u naloženého auta, musí tam být tvrdší a nosnější pružiny. A ve chvíli, kdy to auto bude prázdné to prostě bude fungovat hůř, než na těch nivelácích.
Myslím, že většina lidí s neniveláky dává silnější pružiny a pak mají přesně tento problém. A sundaný zadní stabilizátor by to křížení u prázdného auta mohl částečně řešit...

I když ten test jen podle fotek asi není moc objektivní :-).
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od spm »

Mimochodem neměřil někdo (Tome? :-) ) jak moc mají jít vytáhnout kola na BH Outbacku? Když jsem to přezouval, tak mi přišlo, že když zvedám předek, tak zvedám velkej kus auta, než se kolo konečně odlepí od země. Ale u zadku to bylo o dost míň a po troše zvednutí šly kola nahoru. Tak jestli už mi ty tlumiče taky nejdou do kopru :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od VDC »

Tak konstrukce zadní nápravy u Outbacka neumožňuje takové vyvěšení jako Phersna vepředu. Proto Forestry kříží líp, než Outback od BH vejš.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Offroad úpravy Forestera a dalších

Příspěvek od spm »

Aha, takže asi normální, ok, budu se kolébat tím, že ty tlumiče ještě chvilku vydrží :-DDD
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Modifikace a úpravy vozů“