Tu je malý navod ako na to...
Kupil som si budik 4v1 od DepoRacing http://www.fusion.sk/katalog/product/36272/ ktorý som umiestnil v ľavom rohu pri stlpiku.Kable su ťahané cez malu prechodku nad spojkovou nádržkou do ktorej som priebojnkom vyrazil 4 4mm diery.V kabíne kable vychádzajú nad plynovým pedálom nahor poza tachometer do ľavého rohu.Dudík je napojený priamo na baterku a spínaný je plusom od hodín v strede palubovky kde je na dimmer napojený aj kabel na zmenu osvetlenia z bielej na oranžovú.
V motorovom priestore sú na mieste záslepky na 3tom valci pomocou adaptéra vyskladaného z dielov od Hansaflexu a bežného rozbočovača k budíkom napojené olejové čidlá tlaku a teploty.Boost senzor je napojený pomocou Tčka na podtlak k BOV ventilu.Nevýhodou je že tesnosť sa dá skontrolovať až po poskladaní a tak po mojej skúsenosti odporúčam na všetky závitove spoje aplikovať pastu na utesnenie závitu.
Montáž prídavných budíkov do WRX02
- cosmix
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 166
- Registrován: úte zář 15, 2009 8:10 pm
- Jméno a příjmení: Stano
- Bydliště: Košice