Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Forester 2006-2008 Utlumeni servo posilovace 
Autor Zpráva
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 08, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2592
Bydliště: Plzeňsko
Nevite nekde ,zda je mozno nejak zmirnit ucinek posilovace rizeni u forestra 2006-2008. Ani nevim,zda je to teda technicky mozne,poradi nekdo ze znalejsich? Volant mi jde otacet tak zlehka,ze nemam vubec poneti co ty kola prave delaji,potreboval bych ten ucinek utlumit. Dekuji

_________________
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
http://www.youtube.com/watch?v=FCaAGA6rzwQ
Obrázek

Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015


pát zář 25, 2009 12:20 pm
Profil ICQ
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: pát zář 11, 2009 12:15 pm
Příspěvky: 5
no Vasku v tomto sa asi neda poradit. fester je znamy tym ,ze jeho posilovac je tak preposilovany ze az no :-)
mne by tiez bodol posilovac s degresivnym ucinkom pri vyssich rychlostiach ,ale...musim si nechat zajst chut.
je dost neprijemne,ked pri vyssich rychlostiach je volant rovnako makky ako pri pomalej jazde v terene. rozdiel je v tom ,ze v terene sa tato vlastnost pozaduje ,ale pre nase stihacky to nie je bohvieco.

vymenit posilovac riadenia technicky je mozne,ale neviem si to predstavit. musela by to byt ina pumpa, ine vedenie,asi aj ina tyc riadenia atd. atd. a k tomu samozrejme prisposobenie celeho tohoto celku k existujucej vybave. takze sa bavime o dost velkom objeme prachov (radovo X tisic €) .

PS: moznosti ako menit viskozitu oleja atd.atd. kategoricky odmietam samozrejme :-)


pát zář 25, 2009 12:42 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 08, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2592
Bydliště: Plzeňsko
Ja bych se tak blbe neptal,ale zaujala mi recenze co sem dal quickly o impreze 2009 wrx
Změny v modelovém roce 2009 u modelu WRX 265:
Vyšší výkon (+26 kW a 23 Nm)
Řízení dostalo tlumící ventil
Přitvrzené odpružení - silentbloky z STi, tužší pružiny, zesílení stabilizátorů
Větší zadní spoiler na pátých dveřích
17“ palcová litá kola ve speciální barvě
Přední sedadla s vyšitým červeným logem WRX a dvojitým obšitím
Přední maska s červeným logem jako u STi

To by mi zajimalo,co je to tlumici ventil rizeni.... znam i auta,kde se ten ucinek da zmirnit,tak sem marne doufal v to i u forestra..
Pri vyssich rychlostech mi prijde jako kdyz mam hovinko v ruce,nemastne,neslane,nekomunikativni :686:

_________________
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
http://www.youtube.com/watch?v=FCaAGA6rzwQ
Obrázek

Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015


pát zář 25, 2009 1:20 pm
Profil ICQ
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 505
Bydliště: Merklín
Myslím, že japonský verze už to mají (v některých modelech) dlouhá léta. Když jedeš pomalu, tak to posiluje hodně a když dosáhneš určitý rychlosti, tak by to mělo ztuhnout :845: . Celej ten fór by měl bejt schovanej přímo v řízení (hřebenu), ale jak to funguje a co se tam děje to netuším :655: (asi se nějak omezí tlak) . Akorát vím, že tím pádem to nejde přendat na levostraný řízení :666:


pát zář 25, 2009 7:59 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 01, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Pražská 605, Dobřichovice
Nově přidaný tlumící ventil u Subaru zmenšuje zpětné rázy do volantu, tedy jev, na který si někteří noví uživatelé starších modelů Subaru stěžují, pokud si na něj nezvyknou; navíc podvozek byl přitvrzen za účelem ještě lepší odezvy a minimalisace prodlev reakce řízení, proto bylo nutné ten tlumící ventil zavést....
Není tam za účelem změny posilovací síly.

_________________
Harry / Jindra
LEGACY II BG, H4 2,5/110 kW STW, model GX MY 96/97 AT
Veritas omnia vincit!


sob zář 26, 2009 12:02 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 27, 2009 8:57 pm
Příspěvky: 1033
Nechci teda šířit nějaký bludy. Ale v odborný literatuře se uvádí :4690: že posilovače se u moderních aut automaticky odpojujou zhruba ve 30 ti km rychlosti takže potom už je to otázka zpřevodování.
Je jasný o čem tady kolega hovoří.Taky jsem delší dobu trénoval průjezd zatáčkou na jeden zátah volantu. :drive: To řízení je fakt dost jemný ale je to jen otázka citu. :supeer:

_________________
Forestr 2.0 WP 08 a XT 1.8 TURBO 86 monentálně v rekonstrukci.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.


sob zář 26, 2009 6:18 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 08, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2592
Bydliště: Plzeňsko
Mne by zajimalo,jak to maji udelano treba u fiatu napr. s modelem punto,tam maji knoflik,kde si muzou prepnout na City a rizeni jde lehceji. Idealka pro me by byla city mesto a po prepnuti rizeni aby bylo strmejsi a tuzsi :) /vim ze u nejakych aut se to dela) ale to uz bych chtel moc,musim si zvyknout :drive:

_________________
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
http://www.youtube.com/watch?v=FCaAGA6rzwQ
Obrázek

Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015


sob zář 26, 2009 7:29 am
Profil ICQ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu

Registrován: úte črc 28, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2350
Bydliště: Lipová u Chebu
Tak já se taky přidám - posilovač je jedna z věcí, na kterou jsem si u Forestříka dost zvykal. Při prvních kilometrech mne dost vyváděl z míry, protože jsem do tý doby takhle "přeposilovaný" auto neměl. Jo ale zeptejte se drahuše jak si medí ve městě.....
je to zkrátka otázka zvyku....

_________________
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006


sob zář 26, 2009 7:59 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 26, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Praha 10 - Plzeň sever
Fakt netuším jak to mají u Subaru..
Ale například ve škodě Fabia je posilovač hnán elektrickým čerpadlem (kolikrát když na místě zatočíte volantem pohasínají světla).
Tím pádem se posilovač dá nastavovat, krom toho, že čím rychleji jedete, tím méně účinkuje, tak se jeho míra posilování dá nastavit skrze řídíčí jednotku... (alespoň tak mi to bylo vysvětleno)

_________________
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Justy 1,2i 4WDObrázek
Subaru Impreza GT (1999) Obrázek


sob zář 26, 2009 8:24 am
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 08, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2592
Bydliště: Plzeňsko
U subaru byl tusim v mem pripade hydraulicky posilovac . Jinak ted s nastupujici generaci otika a legacy montuji elektricky,takze tam myslim,ze by to uz stahnout jit mohlo

_________________
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
http://www.youtube.com/watch?v=FCaAGA6rzwQ
Obrázek

Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015


sob zář 26, 2009 8:38 am
Profil ICQ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 10, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1491
Bydliště: Jičín
Nevím přesně jak je konstruovaná tahle pumpa, ale většinou je v pumpách redukční ventil, tvořený pouze sedlem, kuželem a předpínací pružinou. Pokud by se změnilo (snížilo) předpětí té pružiny, tak by se měl zmenšit tlak v okruhu a tím i posilovací účinek. Taky by to mělo mít vliv na spotřebu - pumpa by byla méně namáhaná. Ale mohlo by se zase projevit nepříjemně při parkování, nebo v terénu. Rovněž by se dala změnit torzní tyčka v servořízení u labyrintu - ale to by bylo dost náročný, protože by se musela vpodstatě vyrobit silnější = nová...
Podle mě by nejjednodušší bylo použít řízení z jiného auta, např. z lehčí rézy, pokud by tam pasovalo...


pon zář 28, 2009 7:02 pm
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: stř dub 20, 2016 7:46 am
Příspěvky: 18
ahoj všem, nějaká novinka o servu Forestra? Taky mi přijde přeposilovanej a prostě to není ono ...


úte pro 06, 2016 8:26 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
Příspěvky: 1590
Bydliště: Baldov u Štatlu
No me servo skoro neposiluje. Mam ztrvdlej řemen a je ro dilo. Takže ja mam opacny problem

_________________
Tribeca 3,6
ex.Forester XT SG9
ex VeCe GTS
ex VeBe CC
ex Kadett GSi
ex Škoda 100
ex Škoda 110R

http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/


úte pro 06, 2016 9:07 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 13 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: