Sportovni filtr KN na Imprezu wrx 08+
Sportovni filtr KN na Imprezu wrx 08+
Mate nekdo tento sportovni kit sani???
shanim nejake info, nebo co si o tom myslite, maji ho za celkem dobre penize, zde je odkaz i s dyno testem.
http://www.forcedracing.cz/kit-sani-kn- ... 04-c-1003/
shanim nejake info, nebo co si o tom myslite, maji ho za celkem dobre penize, zde je odkaz i s dyno testem.
http://www.forcedracing.cz/kit-sani-kn- ... 04-c-1003/
Subaru Impreza 2,5 WRX 265 MY10
BMW Z3M 3,2 Mpaket MY97
Ford Fiesta 1,4ztec MY97
BMW Z3M 3,2 Mpaket MY97
Ford Fiesta 1,4ztec MY97
- klimat
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 321
- Registrován: sob kvě 22, 2010 7:46 am
- Jméno a příjmení: Tomas Klima
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovni filtr KN na Imprezu wrx 08+
Nemam zkusenost (WRX 2003), ale dle vyjadreni kamosu, je to spis starost a auto je hlucnejsi. Navic je potreba zajistit aby si auto nesalo "teply vzduch z motoroveho prostoru". Nepamatuju si jak to je u 2008+ ale 2003 ma takovy ten "naporovy" plast pod kapotou a tam je jistota ze si bere "venkovni" vzduch.
Navic nevim, jestli to je varianta "sucha" a nebo olejovana. Pokud ta s olejem, nebrat, zadelava to vahu vzduchu.
Pokud sportovni filtr, tak ten co vlozis do original boxu. A mas to i jednodussi pro "garancky". Proste to jen prohodis pred a po servisu.
Navic nevim, jestli to je varianta "sucha" a nebo olejovana. Pokud ta s olejem, nebrat, zadelava to vahu vzduchu.
Pokud sportovni filtr, tak ten co vlozis do original boxu. A mas to i jednodussi pro "garancky". Proste to jen prohodis pred a po servisu.
Re: Sportovni filtr KN na Imprezu wrx 08+
mam tam naporak pod kapotou
melo by to bejt na suche bazi s takovym sackem , proti vode, ja prave tomu originalnimu moc neverim... ty mas na aute jen vlozku?? a jak to jede? zvuk mi az tak moc nevadi...
melo by to bejt na suche bazi s takovym sackem , proti vode, ja prave tomu originalnimu moc neverim... ty mas na aute jen vlozku?? a jak to jede? zvuk mi az tak moc nevadi...
Subaru Impreza 2,5 WRX 265 MY10
BMW Z3M 3,2 Mpaket MY97
Ford Fiesta 1,4ztec MY97
BMW Z3M 3,2 Mpaket MY97
Ford Fiesta 1,4ztec MY97
- klimat
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 321
- Registrován: sob kvě 22, 2010 7:46 am
- Jméno a příjmení: Tomas Klima
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovni filtr KN na Imprezu wrx 08+
Original SUBARU. Menim po 10 tis. km. a davam bacha na "levne" nahrady, protoze jsem v servisu videl na turbovce jednu nahradu ZBORCENOU pod "proudem vzduchu". A to je presne to co bych nechtel zazit.
Re: Sportovni filtr KN na Imprezu wrx 08+
ja jsem prave, chtel vymenit za celej kit, ale jestli mas nekoho se zkusenosti jen s vlozkou, tak bych sel mozna i do ni
Subaru Impreza 2,5 WRX 265 MY10
BMW Z3M 3,2 Mpaket MY97
Ford Fiesta 1,4ztec MY97
BMW Z3M 3,2 Mpaket MY97
Ford Fiesta 1,4ztec MY97
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Sportovni filtr KN na Imprezu wrx 08+
Vzduchové filtry jsou absolutně nejnekonečnější téma z nekonečných :845:
Já jsem proti z vlastní zkušenosti.
Výměna vložky nezmění vůbec nic. Zisk je dva koně a kdoví jestli. Airbox je spočítaný akorát a to že by se motor dusil je nesmysl. Je konstruován tak, aby krmil do 350k.
Pro větší nárůst by se muselo vyměnit celé sání. Pak to ale zase bude brzdit výfuk, tak se musí také upravit. Navíc je to vždy o lepším proudění versus horší filtrace. A pak je tu taky nastavení ECU.
Píše se, že olej v bavlněných filtrech nevadí a není to pravda. Subaru je velmi citlivé. Já jezdil Green a váha vzduchu byla zadělaná jako prase. Nevím jak KN.
Pak jsem dal pěnový HKS a bavlněný Blitz, ten je suchý tak by neměl vadit. Jenže filtrace pod psa a to tu váhu dorazilo.
Můj mechanik říká, že moje experimenty s filtry zapříčinily všechny nedávné problémy - zapečení BOV, poškození váhy a lambdy a odpálení katalyzátoru.
Takže jsem zpět u originálu a že bych pociťoval nějakou změnu, to tedy ne. Jak také můžu při 270k cítit dva koně navíc, že.
Michale, jestli chceš výkonem nahoru, tak se zaměř na výfukové potrubí spíše než na sání. Těch pár koní za to nestojí :845:
Navíc zejména u 265 bych začal hlavně od podvozku a brzd. Už jen taková maličkost jako antilift dokáže věci. Navíc bys měl mít podle papírů stabilizátory vpředu 21mm a vzadu 16mm, což se zdá jako slabota. Hlavně ten zadek, tam alespoň 20mm. Já mám stavitelné 24/22 Whiteline a je to tak akorát na odstranění nedotáčivosti. Ale ty máš zase jinou konstrukci podvozku, tak to třeba stačí. Nevím. Ten výkon je ale myslím adekvátní zbytku auta.
http://www.just-subaru.com/suspension-h ... 739-0.html
Jen názor a nápady, tak prosím neházejte kamením :bp:
P.S. Jinak pro ty, kdo si prostě nedají poradit, mám zadarmo volný 1x Green a 1x Blitz vložky do airboxu. Velikost je 280 x 169mm. Sedí na Impreza Turbo modely 1992 - 2007 včetně 2.5L STi. Také sedí na Forester S-Turbo od 1999 mimo nový model a Legacy 2.0i & 2.0L Turbo od 1989 mimo nový model.
Já jsem proti z vlastní zkušenosti.
Výměna vložky nezmění vůbec nic. Zisk je dva koně a kdoví jestli. Airbox je spočítaný akorát a to že by se motor dusil je nesmysl. Je konstruován tak, aby krmil do 350k.
Pro větší nárůst by se muselo vyměnit celé sání. Pak to ale zase bude brzdit výfuk, tak se musí také upravit. Navíc je to vždy o lepším proudění versus horší filtrace. A pak je tu taky nastavení ECU.
Píše se, že olej v bavlněných filtrech nevadí a není to pravda. Subaru je velmi citlivé. Já jezdil Green a váha vzduchu byla zadělaná jako prase. Nevím jak KN.
Pak jsem dal pěnový HKS a bavlněný Blitz, ten je suchý tak by neměl vadit. Jenže filtrace pod psa a to tu váhu dorazilo.
Můj mechanik říká, že moje experimenty s filtry zapříčinily všechny nedávné problémy - zapečení BOV, poškození váhy a lambdy a odpálení katalyzátoru.
Takže jsem zpět u originálu a že bych pociťoval nějakou změnu, to tedy ne. Jak také můžu při 270k cítit dva koně navíc, že.
Michale, jestli chceš výkonem nahoru, tak se zaměř na výfukové potrubí spíše než na sání. Těch pár koní za to nestojí :845:
Navíc zejména u 265 bych začal hlavně od podvozku a brzd. Už jen taková maličkost jako antilift dokáže věci. Navíc bys měl mít podle papírů stabilizátory vpředu 21mm a vzadu 16mm, což se zdá jako slabota. Hlavně ten zadek, tam alespoň 20mm. Já mám stavitelné 24/22 Whiteline a je to tak akorát na odstranění nedotáčivosti. Ale ty máš zase jinou konstrukci podvozku, tak to třeba stačí. Nevím. Ten výkon je ale myslím adekvátní zbytku auta.
http://www.just-subaru.com/suspension-h ... 739-0.html
Jen názor a nápady, tak prosím neházejte kamením :bp:
P.S. Jinak pro ty, kdo si prostě nedají poradit, mám zadarmo volný 1x Green a 1x Blitz vložky do airboxu. Velikost je 280 x 169mm. Sedí na Impreza Turbo modely 1992 - 2007 včetně 2.5L STi. Také sedí na Forester S-Turbo od 1999 mimo nový model a Legacy 2.0i & 2.0L Turbo od 1989 mimo nový model.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovni filtr KN na Imprezu wrx 08+
Na tomhle webu maj spoustu zajímavejch věcí, bejt to zadarmo, hned bych si něco koupil :845:Marty73 píše: http://www.just-subaru.com/suspension-h ... 739-0.html
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Sportovni filtr KN na Imprezu wrx 08+
Já od nich něco mám, ale ještě raději používám http://www.scoobyparts.com/ protože jsou rychlejší v posílání.
A místní obchod je tento http://www.fineline-imports.nl/?lang=en a tam zas nakupuje můj mechanik.
Ale jak říkáš, je to za peníze :686:
A místní obchod je tento http://www.fineline-imports.nl/?lang=en a tam zas nakupuje můj mechanik.
Ale jak říkáš, je to za peníze :686:
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovni filtr KN na Imprezu wrx 08+
Já si pro jistotu ani nepřeváděl měnu, abych nebyl překvapen.. ::-DD:Marty73 píše: Ale jak říkáš, je to za peníze :686:
Re: Sportovni filtr KN na Imprezu wrx 08+
Marty, takze rikas vyprdnout se na sani a delat vejfuk?
ale i u toho vejfuku budu muset seridit ECU ne??
a myslis ze staci zadni cat-back?
nebo od katu dal? ja ti nevim, nechci se v tom nejak zasadne vrtat, jen aby to melo trosku zvuk.
jinak mas pravdu, jakmile skoncej brzdy tak pujdu trosicku na podvozek, ale jen malinko, pac mi takle vyhovuje....
ale i u toho vejfuku budu muset seridit ECU ne??
a myslis ze staci zadni cat-back?
nebo od katu dal? ja ti nevim, nechci se v tom nejak zasadne vrtat, jen aby to melo trosku zvuk.
jinak mas pravdu, jakmile skoncej brzdy tak pujdu trosicku na podvozek, ale jen malinko, pac mi takle vyhovuje....
Subaru Impreza 2,5 WRX 265 MY10
BMW Z3M 3,2 Mpaket MY97
Ford Fiesta 1,4ztec MY97
BMW Z3M 3,2 Mpaket MY97
Ford Fiesta 1,4ztec MY97
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Sportovni filtr KN na Imprezu wrx 08+
Cat-back by neměl mít takový vliv na ECU, ale jednoznačně když tam dáš pořádný výfuk, tak přidáš nějakého koně a krouťák (což asi nepoznáš) ale hlavně výrazně zlepšíš zvuk. A hlavně bez problémů.
ECU by se musela upravit kdybys vyhazoval katy nebo obecně jinak výrazně zasáhl do sání a výfuku. Ona má ECU určitý limit a cat-back je to nejmenší. To co neotevřeš hned za turbem už má mnohem menší vliv.
Ty by jsi mohl jít dokonce i do dvojitého oboustranného výfuku jako STI a dát tomu zadku úplně jiný vzhled. Prostě když jsou peníze, tak No Limits a všechno kolem aut je zase jen o penězích ::-DD:
ECU by se musela upravit kdybys vyhazoval katy nebo obecně jinak výrazně zasáhl do sání a výfuku. Ona má ECU určitý limit a cat-back je to nejmenší. To co neotevřeš hned za turbem už má mnohem menší vliv.
Ty by jsi mohl jít dokonce i do dvojitého oboustranného výfuku jako STI a dát tomu zadku úplně jiný vzhled. Prostě když jsou peníze, tak No Limits a všechno kolem aut je zase jen o penězích ::-DD:
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Re: Sportovni filtr KN na Imprezu wrx 08+
:Dto zase neee :D ale tak stredni dil a zadni bych vymenil... ale zatim me omezujou finance.... chteji jen za zadni cast neskutecny rakety.... :(
Subaru Impreza 2,5 WRX 265 MY10
BMW Z3M 3,2 Mpaket MY97
Ford Fiesta 1,4ztec MY97
BMW Z3M 3,2 Mpaket MY97
Ford Fiesta 1,4ztec MY97
- hetzer
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1785
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Bydliště: u Prostejova
Re: Sportovni filtr KN na Imprezu wrx 08+
Marty73: kdyz jsem vymenil stredni a zadni dil za pruchodnejsi tak se to ve vysokych otackach pocitove dost zlepsilo, ale az za nejaky cas az se prenastavila ECU
'ach 'a' jIH yIt vegh ngech vo'
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
QIb vo' Hegh
jIH DichDaq taHvIp ghobe' mIghtaHghach vaD SoH 'oH tlhej jIH
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Sportovni filtr KN na Imprezu wrx 08+
Já mám vyměněný zadní díl a vyhozený střední kat a k tomu byl napoprvé vyhozený i downpipe kat a přeprogramovaná ECU. Když jsem ten přední kat zase vrátil, tak se sama přizpůsobila, ale jak říkáš, chvíli jí to trvalo.
Fakt nevím, kolik dokáže jednotka sama dorovnat a kdy je třeba programovat. Asi snese jednu výměnu (cat-back nebo sání), ale jak se začne větší operace a začne se kouzlit s katalyzátory, tak by se jí to určitě nelíbilo. Doporučení je programovat, ale to zas aby člověk ty peníze tisknul ::-DD:
Jo a on úplně otevřený výfuk zase ubere na krouťáku v nižších otáčkách a přidá výkon ve vyšších. A naopak. Je to o protitlaku na turbo. Alespoň doufááááám, kdyžtak mě někdo opraví.
Vzhledem k tomu, že Cetkova 265 už je stage 1, tak určitě snese víc bez programování, než původní 230. :850:
Fakt nevím, kolik dokáže jednotka sama dorovnat a kdy je třeba programovat. Asi snese jednu výměnu (cat-back nebo sání), ale jak se začne větší operace a začne se kouzlit s katalyzátory, tak by se jí to určitě nelíbilo. Doporučení je programovat, ale to zas aby člověk ty peníze tisknul ::-DD:
Jo a on úplně otevřený výfuk zase ubere na krouťáku v nižších otáčkách a přidá výkon ve vyšších. A naopak. Je to o protitlaku na turbo. Alespoň doufááááám, kdyžtak mě někdo opraví.
Vzhledem k tomu, že Cetkova 265 už je stage 1, tak určitě snese víc bez programování, než původní 230. :850:
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 6393
- Registrován: sob srp 08, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Ondřej Oplt
- Bydliště: U Sila 1201,Liberec
Re: Sportovni filtr KN na Imprezu wrx 08+
tak cetak, už to autí nechci, to není serie ::-DDD: Koukám to to bude vypadat , až se na tom autí vyřádíš :657:
Toyota Auris, 2,0D4-D 125k,300nm.
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html
Srdcem JEN A JEN SUBARÁK!!!
http://www.spritmonitor.de/en/detail/525277.html