Offroad úpravy Forestera a dalších
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Aha takže ty excentry jdou dát i dozadu ale i dopředu ( i když kdo by to dával dopředu ). Takže jen vyměnit horní šroub a hurá na geo kde to seštelujou a snad dotáhnou :D . Snad to bude držet nebo jsem to nějak neozhne když sem viděl sem tam fotky na FB od Johyyyho nebo se to nějak nepootočí a nerozešteluje to uz jsem taky někde četl . Nicméně půjdu do toho, tady s tím byly dobré zkušenosti
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Tvl, dopředu je dává fabrika!!! Tam jsou vždycky.
Dozadu nikdo, kromě extremistů, co to přeženou se zvedáním a změní se jim moc odklon zadních kol, ale páč v zadní těhlici není příprava pro použití excentrického šroubu, tedy konická díra, je na to potřeba speciální "tuningový" šroub, jak ti ho výše popisuje Tomáš.
Dozadu nikdo, kromě extremistů, co to přeženou se zvedáním a změní se jim moc odklon zadních kol, ale páč v zadní těhlici není příprava pro použití excentrického šroubu, tedy konická díra, je na to potřeba speciální "tuningový" šroub, jak ti ho výše popisuje Tomáš.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Excentr na zadní nápravu by řešiť šel a šrůb ide vytočit na soustruhu (je třeba tříčelisťové sklíčidlo) a není to nic složitého. Mám to na svojem řešené vyosením podložky, tak sem to nepotřeboval řešiť. A ide tak upraviť aj origoš šrůb, ale kdo by sa s tým drbal. A taky to pude řešit použitím předního excentrickéhu šrůba s úpravouna na zadním uchycení. Nebo jednodušší je převrtat otvory pro uchycení tlumiče na těhlici a navařit podložky o kúšček vedla, čímž bude odklon nastavený, ale bez možnosti úpravy, takže to ce dobře propočítať. ...možností je věc.
A delší vlečné rameno by taky bodlo, bo jak sa dajú řetaze, tož to pak lehko strne prahovú lištu, bo je to kolo už fakt blízko (zvýšení o 40 mm).
A delší vlečné rameno by taky bodlo, bo jak sa dajú řetaze, tož to pak lehko strne prahovú lištu, bo je to kolo už fakt blízko (zvýšení o 40 mm).
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
No jako já to nemyslel tak že vepředu nejsou já to myslel tak že kdo by měnil něco ze stejnou funkcí za něco jiného ze stejnou funkcí . Těžkej off s řetazama neplánuju takže spíš hlavně vyřeším ten odklon excentrama a snad to bude fungovat v cajkuM a r c e l píše:Tvl, dopředu je dává fabrika!!! Tam jsou vždycky.
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Ty lišty sem si řetazem oderval na asfaltě, na to nepotřebuješ opustit silnici.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Jo aha, tak to jsem tě nepochopil...barts píše: No jako já to nemyslel tak že vepředu nejsou já to myslel tak že kdo by měnil něco ze stejnou funkcí za něco jiného ze stejnou funkcí . Těžkej off s řetazama neplánuju takže spíš hlavně vyřeším ten odklon excentrama a snad to bude fungovat v cajku
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1515
- Registrován: stř zář 02, 2009 6:21 pm
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
https://auto.bazos.cz/inzerat/128459341 ... ruziny.php
Když jsem kupoval tlumiče s perama na zadek, tak jsem bral i excentry. Už si nepamatuju, jestli cena byla takhle hnusná, ale na geometrii si mlaskal.
Když jsem kupoval tlumiče s perama na zadek, tak jsem bral i excentry. Už si nepamatuju, jestli cena byla takhle hnusná, ale na geometrii si mlaskal.
Ex. Subaru Outback BR MY11 2,5 123Kw
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
Subaru Forester SG MY03 2,0 92Kw
CUCV M1009. V8 6,2D
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14844
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Jo, když jsem kupoval já, byla cena za ty excentry zhruba takhle hnusná
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- podvlada
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte led 01, 2019 5:43 pm
- Jméno a příjmení: Vláďa Podlešák
- Bydliště: Plzeň
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Čtyřčelisťové, když je potřeba vyosit, ne?Doro píše:Excentr na zadní nápravu by řešiť šel a šrůb ide vytočit na soustruhu (je třeba tříčelisťové sklíčidlo) a není to nic složitého.
Subaru Outback '04 BP 3.0 H6 180 kW <vlákno zde>
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
Subaru Forester '05 SG 2.0 H4 92 kW <vlákno zde>
ex Ford Mondeo II '00 1.8 I4 85kW
ex Alfa 156 '99 2.5 V6 140kW CUORE SPORTIVO!
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Alchymista používá 4, my ostatní 3.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Tak šrouby dorazily a o víkendu snad hurá na auto ALE mám otázku abych něco nedoslonil. Co jsem se díval na videa o těhle šroubech tak všichni měly jen jednu tu podložku a tím velkým zobáčkem a né dvě a vždy ji daly ze strany hlavy šroubu. Jak to tedy je? Jako já mám v balení u každého šroubu dvě podložky se zobáčkem. Na některých obchodech ty excentry prodávájí jen s jednou podložkou....
- Přílohy
-
- 182_1554231638_458014-700x700-logo.jpg (19.58 KiB) Zobrazeno 1336 x
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Vidím správně, že na vnitřní straně těch podložek je nějaké ozubení ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Jojo jsou tam malý zoubky na vnitřní straně. Psal i přimo na Pedders ohledně tohodle dotazu a řekly mi že instalovat s oběma podložkama. Ale stejně jsem z toho takový zmatený proč někdo má jednu a někdo dvě. Vždyt to musí dávat smysl
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Hele princip bude stejnej. Čím víc pruhů tím víc Adidas. Nastavíš ten excentr a ty podložky se po utažení zakousnou do tlumiče, aby ta sestava byla stabilnější. K ničemu jinýmu to neslouží.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Offroad úpravy Forestera a dalších
Díky potřeboval jsem to zkonzultovat
Subaru Impreza WRX Hawk 06 / 169kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw
Subaru Outback BP 06 / 121kw
Pežůt 206 CC / 80kw
Ex: Lexus IS 200 Sportcross 04 / 114kw
Ex: Subaru Forester S-turbo 99 / 125kw
Ex: Mazda 3 Kintaro 07 / 110kw
Ex: Škoda Octavia 1.6 / 74kw
Ex: Subaru Forester SF 98, 2.0/92Kw
Ex: Škoda Felicia 98, 1.3 mpi/40Kw