Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Zvednutí Outback BR - sportovní tlumiče? Podložky? USA OE? 
Autor Zpráva
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 22, 2012 1:35 pm
Příspěvky: 762
Bydliště: Řeka
Nazdar bazar,

chtěl bych si projít nějaké technikálie tady v plénu, tak mě neukamenujte za nové téma o tom samém, ale všude, například:
- tady: https://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=5793
- tady: https://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=7004
- a tady samozřejmě hodně: https://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?f=19&t=3027

Nicméně já bych se chtěl trochu pozeptat jinak. Jak vám došlo, říkám si, že bych tu potvoru ponorkovou trochu oddálil od země a dal tam nějaké slušivé papuče. Důvody to má dva - první niveláky už 100 % nejsou to co bývaly, i když to úplně znát ještě nejde. Druhý důvod, prostě se mi to líbí.

Příloha:
FLP-OBA-15-LIFT-2.jpg
FLP-OBA-15-LIFT-2.jpg [ 44.26 KiB | Zobrazeno 737 krát ]

No nevypadá to šíleně???

Samozřejmě to nechci zvedat jak šílený, ale stačily by mi nějaká cca 2, případně 2,5 cm (kdo ví kolik vy to vzadu udělalo na páce). Více bych to zvedat nechtěl. Jednak kvůli vlastnostem a také geometrii

SWRT mi navíc na srazu ve Zlíně říkal, že Outbacky za velkou louží jsou už standardně oproti našim zvednuté o cca 2 centimetry. Což mě docela sere a chtěl bych se dostat tam, kde mají v severní Americe auta standardně. To je prostě nefér a asi to tak opravdu je, protože naše dobové testy a koneckonců i příručka k vozu udává světlou výšku 200mm, kdežto za oceánem udávají 8.7", tedy cca 22 cm... Grrrrr... Ale na druhou stranu si říkám, že právě díky téhle skutečnosti zvednout OTB BR o dva centimetry by neměl být konstrukční problém.

Tady mě přivádí má první otázka do pléna, kde myslíte, že je tahle změna realizována? Jsou to jenom vyšší tlumiče s pružinami nebo tam bude i nějaká další změna.

Druhou otázkou by bylo, protože bych byl raději, kdybych vyměnil i tlumiče, zda-li se vydat cestou podložek, nebo právě sehnáním nějakých vyšších tlumičů s pružinami. Nevíte někdo o nějakých rádoby offroad doplňcích ve formě tlumičů?

Co se týče nějakých lift kitů na tohle auto, tak jsem našel třeba tohle https://www.prospeedracing.com.au/lp-aventure-2-lift-kit-outback-2010-2014, kdy nejsou součástí pouze podložky nad tlumiče, ale také nějaké válečky, předpokládám právě asi pod nápravnice. Ale to už je extrém, kdy zvedají auta z 22 cm o dalších monstrózních 5cm.

Teď babo raď.

_________________
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Nissan Almera 2000 1.4

ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy GX 2.5 4AT AirSus
ex. Honda Civic 6. 1.5VTEC-E / ex. VW Passat CC 3.6 220kw 4x4 / ex. BMW E30 / ex. Mitsubishi Pajero II V6-3000 / ex. Chrysler Voyager II 2.5TD / ex. Škoda Favorit


Naposledy upravil MrRichie dne čtv říj 17, 2019 2:53 pm, celkově upraveno 1



stř srp 14, 2019 11:14 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 22, 2012 1:35 pm
Příspěvky: 762
Bydliště: Řeka
Hledám a hledám a možná by bylo zajímavé nechat, třeba ze silonu, vyřezat jenom takové podložky, dát to delší šrouby a více se s tím nesrat. I když bych to rád vyřešil rovnou s tlumičema:

http://get-primitive.com/lift-spacers/262-lift-spacers-2010-legacyoutback.html#/front_lift_spacer_s-pair_of_1_spacers/lift_spacer_combo_se-pick_a_combo/rear_lift_spacer_s-pair_of_1_1_4_spacer

Na e-bay se mi nic zajímavého nepodařilo najít, vše jen sportovní a snižovací.

_________________
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Nissan Almera 2000 1.4

ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy GX 2.5 4AT AirSus
ex. Honda Civic 6. 1.5VTEC-E / ex. VW Passat CC 3.6 220kw 4x4 / ex. BMW E30 / ex. Mitsubishi Pajero II V6-3000 / ex. Chrysler Voyager II 2.5TD / ex. Škoda Favorit


stř srp 14, 2019 11:40 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 30830
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Richie zvednuté je to na tlumičích. Je to nejjednodušší, nejlevnější a nejrychlejší.
2cm podložky dejme tomu, to můžeš udělat silonový a dát delší šrouby na tlumiče.
Já mám osobně radši kovové podložky, protože nemusíš vytloukat a měnit šrouby, prostě našroubuješ podložku na tlumič a tlumič i s podložkou do auta. Mám rád vratná řešení. Ale hlavně, přední se udělají s offsetem a pak tu geometrii doladíš vždycky.
Ale minimální výška takové podložky je 30mm, aby se nemusely zkracovat originální šrouby na tlumiči.
Osobně si myslím, že zvedat to o 20mm je jako to nezvedat vůbec. :-) A 30mm je na jízdních vlastnostech poznat naprosto minimálně.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv srp 15, 2019 4:46 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 09, 2009 6:07 pm
Příspěvky: 5364
Bydliště: praha
https://lpaventure.com/

tady maj nesmyslu ze bys tam mohl nechat 100tis a porad nebudes mit vsechno ;-D
a kdyz pockas na black friday, tak i dost usetris, a posta by sla poresit prez davida holese, co to nabizel i na FB, ze to posle do cr.

_________________
Outback 2,5i 5MT,121 kw, 8/2005, dekl Kofilka, v rodině
Impreza combi wrx 2.0 5MT, 195kw, 2003 PRODRIVE vikendovka
ford transit connect 2006 1.8 tdci 66kw - pracant
fiat ducato hymer - 1.9 td,1996, 4 jizda, 4 spani, Vmax 105km/h
OTB 2016 Comfort 08/18 ->


čtv srp 15, 2019 8:28 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 22, 2012 1:35 pm
Příspěvky: 762
Bydliště: Řeka
VDC píše:
Richie zvednuté je to na tlumičích. Je to nejjednodušší, nejlevnější a nejrychlejší.
2cm podložky dejme tomu, to můžeš udělat silonový a dát delší šrouby na tlumiče.
Já mám osobně radši kovové podložky, protože nemusíš vytloukat a měnit šrouby, prostě našroubuješ podložku na tlumič a tlumič i s podložkou do auta. Mám rád vratná řešení. Ale hlavně, přední se udělají s offsetem a pak tu geometrii doladíš vždycky.
Ale minimální výška takové podložky je 30mm, aby se nemusely zkracovat originální šrouby na tlumiči.
Osobně si myslím, že zvedat to o 20mm je jako to nezvedat vůbec. A 30mm je na jízdních …


Tome jako myslíš na celkové délce tlumičů komplet?

ladis77 píše:
https://lpaventure.com/

tady maj nesmyslu ze bys tam mohl nechat 100tis a porad nebudes mit vsechno
a kdyz pockas na black friday, tak i dost usetris, a posta by sla poresit prez davida holese, co to nabizel i na FB, ze to posle do cr.


Tak to jsem neměl vidět, zvlášť pro projetí sekce "Projects". Některé kusy jsou tam vážně vystajlované, že by se jeden pomátl.

_________________
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Nissan Almera 2000 1.4

ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy GX 2.5 4AT AirSus
ex. Honda Civic 6. 1.5VTEC-E / ex. VW Passat CC 3.6 220kw 4x4 / ex. BMW E30 / ex. Mitsubishi Pajero II V6-3000 / ex. Chrysler Voyager II 2.5TD / ex. Škoda Favorit


čtv srp 15, 2019 8:43 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 22, 2012 1:35 pm
Příspěvky: 762
Bydliště: Řeka
Zvláštní je, že když se dívám na Subaru USA stránky, kde mají slušně zpracovaný katalog (hlavně s rozumnými cenami), tak oni asi nemají samonivelační funkci. Minimálně ten tlumič tak nevypadá.

https://parts.subaru.com/p/Subaru_2010_Outback-25L-CVT-Premium/SHOCK-ABSORBER-REAR/49229942/20365AJ02B.html

_________________
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Nissan Almera 2000 1.4

ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy GX 2.5 4AT AirSus
ex. Honda Civic 6. 1.5VTEC-E / ex. VW Passat CC 3.6 220kw 4x4 / ex. BMW E30 / ex. Mitsubishi Pajero II V6-3000 / ex. Chrysler Voyager II 2.5TD / ex. Škoda Favorit


čtv srp 15, 2019 8:46 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 30830
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Richie nevím, jak to mají řešené v USA, ale nemyslím si, že jsou tam nějaký zásadní konstrukční rozdíly. Já myslím, že i japonští inženýři ví, že lze tu světlou výšku nahonit na tlumičích. Podložkama, delšíma tlumičema atd. Konec konců minimálně u BH je vidět, že složitosti nevymýšlejí. OTB má na hulváta hliníkovými válečky podloženou zadní nápravu z Legacy, například.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv srp 15, 2019 10:15 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: sob led 02, 2010 8:14 am
Příspěvky: 985
Je to tak. USA Subaru jsem jeste neviděl s niveláky.


pát srp 16, 2019 9:57 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 22, 2012 1:35 pm
Příspěvky: 762
Bydliště: Řeka
No právě, a napadá někoho, jak zjistit, zda-li jsou rozdílné průžiny a tlumiče délkou? Leda podle možná čísla aftermarketu a jejich délek. Myslím, že asi těžko budou dělat jinou změnu. Větší konstrukční bych nečekal. Podložky na nákresech nejsou, horní uložení vypadá taky stejně.

_________________
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Nissan Almera 2000 1.4

ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy GX 2.5 4AT AirSus
ex. Honda Civic 6. 1.5VTEC-E / ex. VW Passat CC 3.6 220kw 4x4 / ex. BMW E30 / ex. Mitsubishi Pajero II V6-3000 / ex. Chrysler Voyager II 2.5TD / ex. Škoda Favorit


pát srp 16, 2019 10:52 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: sob led 02, 2010 8:14 am
Příspěvky: 985
Jj všiml jsem si že uloženi po desetiletí možná i dvaceti nemění - klasika ve předu tři a vzadu dvě díry stejné rozteče . Takže vsechno s liftem stejně, od podložek až k nějaké sadě peddersů... jsem právě taky teď trosku koukal, na us Tribece nejsou niveláky který skvěle fungovaly na otb v kombinaci s karavanem, tak uvidím jak bude vypadat zadek po zatížení a možná rovnou vyměnit za delší tlumiče s jinými pružinami.


pát srp 16, 2019 1:27 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2018 8:29 am
Příspěvky: 440
Bydliště: Znojmo
VDC píše:
Richie zvednuté je to na tlumičích. Je to nejjednodušší, nejlevnější a nejrychlejší.
2cm podložky dejme tomu, to můžeš udělat silonový a dát delší šrouby na tlumiče.
Já mám osobně radši kovové podložky, protože nemusíš vytloukat a měnit šrouby, prostě našroubuješ podložku na tlumič a tlumič i s podložkou do auta. Mám rád vratná řešení. Ale hlavně, přední se udělají s offsetem a pak tu geometrii doladíš vždycky.
Ale minimální výška takové podložky je 30mm, aby se nemusely zkracovat originální šrouby na tlumiči.
Osobně si myslím, že zvedat to o 20mm je jako to nezvedat vůbec. A 30mm je na jízdních …


Tohle mě taky zajímá, je to možný takhle jednoduše i na 2018? Prostě tam jen namontuju podložky a mám to o 3cm vyšší?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Subaru Outback 2.5i 2018 129kW CVT (Whiteback)
Obrázek
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!


čtv říj 17, 2019 12:22 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 30830
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Jo, přesně tak. Je to furt stejně jednoduchý, jako to vždycky bylo. :-)
Co neumím říct je, co na to ES, ale předpokládám, že ty kamery mají nějaký vyrovnávání, aby čuměly furt stejně, ať je auto naložený nebo prázdný, ne ?

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv říj 17, 2019 12:53 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 26, 2012 1:06 pm
Příspěvky: 4748
Bydliště: Holýšov
Nene. Muselo by se to znova zkalibrovat. Tedy pokud by to šlo tím ze jsou vysse. Kalibruje se i při výměně skla.


Sent from my XsMax using Tapatalk Pro

_________________
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017 - Obrázek
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Slepice ´18
---
Forester XT Sport 2017 (MY18) - 12,5l/100km
WRX STI Sport 2016 - 12,1l/100km
Forester XT 2014 - Executive - 10,71l/100km
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012 - 7,88l/100km
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html


čtv říj 17, 2019 1:13 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2018 8:29 am
Příspěvky: 440
Bydliště: Znojmo
Kolben píše:
Nene. Muselo by se to znova zkalibrovat. Tedy pokud by to šlo tím ze jsou vysse. Kalibruje se i při výměně skla.


Sent from my XsMax using Tapatalk Pro


A to dělaj v servisu bez problému, na kolik to vyjde?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Subaru Outback 2.5i 2018 129kW CVT (Whiteback)
Obrázek
ex: Hyundai i20 Active 1.4 - už nikdy víc!


čtv říj 17, 2019 1:25 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 26, 2012 1:06 pm
Příspěvky: 4748
Bydliště: Holýšov
To netusim jestli to jde kdyz to bude zvednuty. Pri vymene skla je to tak nejak v cene toho skla, ktery stoji uz tak raketu.

_________________
Outback 2.5i Sport Lineartronic 2017 - Obrázek
Subaru Justy 1.2 4WD (MY95)
Slepice ´18
---
Forester XT Sport 2017 (MY18) - 12,5l/100km
WRX STI Sport 2016 - 12,1l/100km
Forester XT 2014 - Executive - 10,71l/100km
Legacy Combi 2.0D Sport - 2012 - 7,88l/100km
https://www.spritmonitor.de/de/user/kolbic.html


čtv říj 17, 2019 1:27 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: