Převodovka GC8
Převodovka GC8
Dobrý den,
koupím krátkou převodovku z RA GC8, nejlépe max 180km/h popř. mohu dodat na protiúčet sériovou.
Děkuji za nabídky, pište do PM nebo na mail darth.vader@tiscali.cz
koupím krátkou převodovku z RA GC8, nejlépe max 180km/h popř. mohu dodat na protiúčet sériovou.
Děkuji za nabídky, pište do PM nebo na mail darth.vader@tiscali.cz
Subaru Impreza GT 1996 - (300HP) - funny
Audi 80 B3 1989 LPG celopozink - (90PS) - daily
Nissan Vanette 2.3D Nismo - (80,3PS) - worker
Audi 80 B3 1989 LPG celopozink - (90PS) - daily
Nissan Vanette 2.3D Nismo - (80,3PS) - worker
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Převodovka GC8
zkus subatech v mricny, auta tam maj 2 tak jestli to jeste neni rozebrany
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka GC8
Jakej FD? Ja mam kdyztak 2 na dily.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Re: Převodovka GC8
Zdravím, děkuji za odpovědi, co se týče poměru tak budu muset zjistit co mám za diff, to musí spolu korespondovat převodovka a zadní diff, je to tak? Jde to nějak vyčíst přímo z něj nebo se musí rozebrat a počítat zuby? Každopádně mi jde o odstupňování co má RA, jel jsem s kolegovou a je to úplně jiná liga než převodovka v sérii GT co mám teď, a to neporovnávám výkon motoru, jen spřevodování, maximálka čím bude menší tím pro mě lepší
Subaru Impreza GT 1996 - (300HP) - funny
Audi 80 B3 1989 LPG celopozink - (90PS) - daily
Nissan Vanette 2.3D Nismo - (80,3PS) - worker
Audi 80 B3 1989 LPG celopozink - (90PS) - daily
Nissan Vanette 2.3D Nismo - (80,3PS) - worker
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka GC8
GT má FD 3.9, jinak zjistíš to, když sundáš zadní kryt diffu, je přímo na differáku vyražené číslo 39:10 to znamená FD 3.9. Pokud chceš měnit jen převodovku musíš sehnat TY752VB3EA nebo 4BA nebo 4CA, poslední je s DCCD a je nesehnatelná. Ostatní mám já ale bez 5ky nebo pak na ebay se jednou do roka objeví ale musíš být rychlej jinak ji koupím já . Lepší řešení a řekl bych stejně drahý bude koupit převodovku s diffem 4.111 nebo 4.444, ty jsou na prodej všude.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Re: Převodovka GC8
Mnoho krát děkuji za vyčerpávající odpověď, ale ptát se stejně budu dál , je mi jasné to s tím diffem, že budu muset sehnat obojí, no a jak to je s odstupňováním jednotlivých kvaltů? Stály poměr na diferenciálu jsem řešil už kdysi na škodovce, jenže jde mi teď spíše o to aby od 2 výše nepadaly otáčky pod 4000 resp. 4500 takže dlouhou 1 a zbytek krátký, to přesně měla ta RA se kterou jsem se projížděl o DCCD mi až tak nejde a maximálka je mi taky jedno stejně se nad 150 na RZ nedostanu. No a převodovky co máš ty bez 5ky je možnost naimplantovat tam 5 z té mojí a zbytek koleček nechat tvých, jak říkám 5ku snad ani nikdy nevyužiju jen aby tam prostě byla ptám se možná blbě ale nikde na netu jsem nenašel odstupňování jednotlivých typů převodovek, tak nevím abych nešel se 4.444 popř. 4.111 z louže pod okap protože teď ta GT almara má zbytečně dlouhou 3 a 4 :/ a pokud se liší pouze v diferenciálu tak mi to příjde jako zbytečná úprava
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka GC8
všechny RA co mají FD 3.9 mají dlouhou jedničku, zbytek kratkej, konkrétně takto:
1 - 3.454 (63km/h)
2 - 2.333 (95 km/h)
3 - 1.750 (125 km/h)
4 - 1.354 (162 km/h)
5 - 0.972 (227 km/h)
R - 3.416 (64 km/h)
FD - 3.900
ty rychlosti jsou s 205/50R16 a 7500 rpm
A abych odpověděl na tvou otázku: ano jde použít 5ka z GT a zbytek RA ale bude brutálně dlouhá.
Převodovky 4.444 a 4.111 jsou taky krátký, nevím ty poměry ale maximálka je taky cca 220 km/h.
1 - 3.454 (63km/h)
2 - 2.333 (95 km/h)
3 - 1.750 (125 km/h)
4 - 1.354 (162 km/h)
5 - 0.972 (227 km/h)
R - 3.416 (64 km/h)
FD - 3.900
ty rychlosti jsou s 205/50R16 a 7500 rpm
A abych odpověděl na tvou otázku: ano jde použít 5ka z GT a zbytek RA ale bude brutálně dlouhá.
Převodovky 4.444 a 4.111 jsou taky krátký, nevím ty poměry ale maximálka je taky cca 220 km/h.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
Re: Převodovka GC8
No kdybys koupil tuhle, tak nemusíš řešit zadní dif, páč je FD stejnej jak na GT 3.9.
Jinak pětka na RA je přibližně to stejný jak čtyřka na GT, takže jo pasovalo by tam soukolí 5st z GT, ale byl by tam brutální skok mezi 4 a 5st, myslím že na závody nepoužitelný, leda jezdit jen do 4st.
Jinak pětka na RA je přibližně to stejný jak čtyřka na GT, takže jo pasovalo by tam soukolí 5st z GT, ale byl by tam brutální skok mezi 4 a 5st, myslím že na závody nepoužitelný, leda jezdit jen do 4st.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Re: Převodovka GC8
To PetrC: No přesně takhle bych si to představoval o tu 5ku mi vážně nejde to by byla jen přejížděcí na dálnici třeba a co bys za to chtěl? Jinak na zpátečku 64 je vážně hodně :D
Subaru Impreza GT 1996 - (300HP) - funny
Audi 80 B3 1989 LPG celopozink - (90PS) - daily
Nissan Vanette 2.3D Nismo - (80,3PS) - worker
Audi 80 B3 1989 LPG celopozink - (90PS) - daily
Nissan Vanette 2.3D Nismo - (80,3PS) - worker
Re: Převodovka GC8
Jinak kdyby měl někdo zájem o svařování hliníku či výrobu výfuků na zakázku z nerezi a opravy poškozených aludisků neváhejte mne kontaktovat, neberte to jako reklamu ale výpomoc subaristům dle toho budou odpovídat i ceny bydlím kousek od Opavy či Ostravy, mohu nabídnout i levné trýskání a výrobu nerezových pístků do třmenů popř. přesných výpalků na laseru. Tel 774296930
Subaru Impreza GT 1996 - (300HP) - funny
Audi 80 B3 1989 LPG celopozink - (90PS) - daily
Nissan Vanette 2.3D Nismo - (80,3PS) - worker
Audi 80 B3 1989 LPG celopozink - (90PS) - daily
Nissan Vanette 2.3D Nismo - (80,3PS) - worker
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49183
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka GC8
Sakra, to toho umíš dost. Škoda, že jsi tak daleko...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Ladaf
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1199
- Registrován: ned črc 17, 2011 11:43 am
- Bydliště: Praha - Řepy
Re: Převodovka GC8
tady mate śkoro všechny převodovky v Imprezách http://www.rallispec.com/downloads/Tran ... Public.pdf
EU GT má všechny diffi open = nemá ani vzadu samosvor - pokud bys chtěl zůstat na 3,9 najdi si někde diff z Turbo Lega
pokud to máš na zavody vo vrchu .... tak bych volil 4,444 je opravdu krátká
a pokud na občasný blbnutí a okruhy (Most, Sosnová, ... v Brně jsem ještě nebyl, tam nevím) tak stačí 4,111 mám jí teď v Legu a jsem spokojen, jen už začínám pokukovat po jiný s DCCD
EU GT má všechny diffi open = nemá ani vzadu samosvor - pokud bys chtěl zůstat na 3,9 najdi si někde diff z Turbo Lega
pokud to máš na zavody vo vrchu .... tak bych volil 4,444 je opravdu krátká
a pokud na občasný blbnutí a okruhy (Most, Sosnová, ... v Brně jsem ještě nebyl, tam nevím) tak stačí 4,111 mám jí teď v Legu a jsem spokojen, jen už začínám pokukovat po jiný s DCCD
for fun: Subaru Legacy Turbo skoro RS-RA, MY93
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
for work: Subaru Impreza 2.0R, MY07 <= ex Subaru Impreza 2.0 Sport RS, MY05
Re: Převodovka GC8
Ja mam eu GT a rozhodne to v zadu samosvor ma.
Subaru IMPREZA 2.0GT MY95 300hp 25/100 - funny car
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
Peugeot 205 1.7GRD MY92 60hp 4/100 - EX a už i R.I.P (kovoschrot)
Citroën C5 2.2 HDi MY02 133hp 6/100 - daily car
Ducati Multistrada 1000 DS MY04 - funbike?
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka GC8
Reza555: cena by byla 15k Kč, tyto převodovky kupuju za 20-22k plus 5k doprava. Vzhledem ktomu, že je převodovka rozebraná a není 5ka, jinak je ale kompletní, je to myslím velice rozumná cena.
Ladaf: od 1995 mají samosvor všechny turbo motory s manuálem. Teda kromě subaru vivo turbo.
Ladaf: od 1995 mají samosvor všechny turbo motory s manuálem. Teda kromě subaru vivo turbo.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]