Jak píše Tomáš, nejedná se jen o Forestery. Já to na Otb řešil taky. Nekoukal jste někdo na stav podlahy pod kobercem? Aby to tam nevypadalo podobně.
Odesláno z mého Lenovo TAB S8-50L pomocí Tapatalk
K: Gumové koberce na Forestera SG
- filippek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2310
- Registrován: úte úno 15, 2011 10:52 am
- Jméno a příjmení: Filip Pecka
- Bydliště: Jablonecko
Re: K: Gumové koberce na Forestera SG
Nyní: Forester SG 2,0 r.v.05 poface
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
Bylo: Outback 3.0R H6, r.v.06
Bylo: Forester 2,0 XT r.v.04
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: K: Gumové koberce na Forestera SG
ja to mel u Lega taky orezly ale pod kobercem ok. Letos planuju komplet ocistu interieru OTB, tak to omrknu
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5219
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: K: Gumové koberce na Forestera SG
Taky budu muset nahlédnout pod koberec, ale mám trochu strach...
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4042
- Registrován: ned zář 06, 2009 7:00 pm
- Bydliště: Valašsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Gumové koberce na Forestera SG
Sima, wee, pro tebe to teda ještě zopakuju - účinek soli je hovadina. Hledej problém jinde..... teda, leda bych si tam tu sůl sypal sám, jinak se mi tam dostat nemůže. Sůl to může u někoho jen podpořit, ale není za to zodpovědná.
Zde se jedná o typickou elektrochemickou korozi, bo vysvětlení účinku vhkosti a soli je nelogické:
Napadená by musela být i podlaha a celý šroub, dále ochranný nátěr, který jsem měl, nemohl korozi pustit pod povrch (u suříku je to málo pravděpodobné), koroze by neprobíhala takto plošně, nekorodovalo by to těm, co v soli nejezdí, koroze by byla vyloučena v oblastech, kde nesněží a nesolí se.
Do smršťovačky bych to nebalil - kritické je celé místo, tedy i kontakt závitu s kovem sedačky. Takto se tam ta koroze jen uzavře a vlhkost nebude moct pryč.
Ostatně není od věci vzít voltmetr, rozpojit to a sledovat vznikající napětí. Z toho by šlo následně stanovit příčinu problému případně se pohnout konkrétním směrem.
A jak sem dneska koukal na kritické místo, zatím je to OK.
Zde se jedná o typickou elektrochemickou korozi, bo vysvětlení účinku vhkosti a soli je nelogické:
Napadená by musela být i podlaha a celý šroub, dále ochranný nátěr, který jsem měl, nemohl korozi pustit pod povrch (u suříku je to málo pravděpodobné), koroze by neprobíhala takto plošně, nekorodovalo by to těm, co v soli nejezdí, koroze by byla vyloučena v oblastech, kde nesněží a nesolí se.
Do smršťovačky bych to nebalil - kritické je celé místo, tedy i kontakt závitu s kovem sedačky. Takto se tam ta koroze jen uzavře a vlhkost nebude moct pryč.
Ostatně není od věci vzít voltmetr, rozpojit to a sledovat vznikající napětí. Z toho by šlo následně stanovit příčinu problému případně se pohnout konkrétním směrem.
A jak sem dneska koukal na kritické místo, zatím je to OK.
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Gumové koberce na Forestera SG
Dorova teze bude pravdě blízko, protože bývá rezatá konzole, šroub, ale pod kobercem to bývá v pohodě. Navíc tělo šroubu rezatý nebejvá, jen hlava.
Teď jak jsem dával do Oty ty hadrový sedačky, tak jsou z auta, který mělo najeto cca 120 tis. a konzole je v pohodě.
Teď jak jsem dával do Oty ty hadrový sedačky, tak jsou z auta, který mělo najeto cca 120 tis. a konzole je v pohodě.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24338
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: K: Gumové koberce na Forestera SG
Ne,něvěřím žádné elektrochemické korozi,ani bludným proudům,čemukoliv takovému.
Za prvé:proč ji tedy nemám já na stejně starém forynovi,jako máš ty?Možná? právě proto,že se tam v Itálii nesolilo,sůl jak známo vzlíná,když se oteplí,vše se odpařuje a sůl sakra tím tuplem taky...Podlaha ti nerezne,je lépe ošetřena a když máš gumový,dobře sednoucí koberec,zas tolik vlhkosti,soli se tam nedrží,oproti svršku koberce,tj snad jasné ne?
Za druhé:Proč to mají i jiné značky a zrovna jen na tom šroubu jediném,vždy stejném?
Za třetí:ty jsi natíral suříkem pokud se nepletu šroub,již napadený korozí,ten si tam nechal starý?Jestli jo,tak stačí zanechat málo rzi,to se špatně čistí,když už je to chytlé hloubkově víc a jednoduše to začlo kvést znova,tohle přeci všichni známe z nevydařených,nekvalitních oprav kastle apod.
Teď ti to na pohled drží,nerezaví,máš tam víc nátěrů,lepších,kdo ví co je pod tím.
Tož jinak je to jedno,ale jen nevěřím na ty náhody,že to takhle mají obecně všechny modely napříč a už vůbec nehledě na to(opakuji se,vím)ostatní značky aut!Tak toto snad aspoň uznáš :?: Jinak klid,jde o prdlačky
Jen jedno nevím,zda někomu rezne i třeba jen méně,ale přeci i ten druhý šroub.To uznávám,tu to pokulhává,ale zas nevidíme jak se to odpařuje,kudy nejlíp,kua to už je na diplomku tohle ::-DD:
To už je ode mě vše k tomuhle. :zachod:
Jestli ty naměříš nějaké anomálie na tom šroubu,oproti jiným šroubům,tak ti dám za pravdu.
Dne 17.3. tohle téma ještě přeci musím otevřít.Už nic Doro neměř,je to zdá se zbytečné:-)Dnes jsem při nastupování šmíroval své hnáty a co jsem tedy nečekal,ony ty boty jdou fakt přímo přes ten levý šroub.A bota je věčně zespod mokrá či od soli,něco odkápně,když to uděláš tisíckrát a daleko víckrát je zaděláno na tenhle problém.Taky jsem jasně viděl,jak se voda hromadí dole v rohu koberce,tam kde je origo aretace koberce.To není už jen prostě náhoda,z těch bot to stéká dolů,při nastupování a vystupování přímo na šroub,fakt jsem tomu sám nevěřil,jak ta dráha bot blbě vychází,je to tak :850: Takže kdo má ty šrouby dobré,klidně bych je potáhl izolací,bužírkou,čímkoliv,měly by to mít smysl.I po renovaci šroubu by to mělo samože smysl.Jinak osobně mám sedačku jako ve všech autech nadoraz dozadu.Tož tak.
Za prvé:proč ji tedy nemám já na stejně starém forynovi,jako máš ty?Možná? právě proto,že se tam v Itálii nesolilo,sůl jak známo vzlíná,když se oteplí,vše se odpařuje a sůl sakra tím tuplem taky...Podlaha ti nerezne,je lépe ošetřena a když máš gumový,dobře sednoucí koberec,zas tolik vlhkosti,soli se tam nedrží,oproti svršku koberce,tj snad jasné ne?
Za druhé:Proč to mají i jiné značky a zrovna jen na tom šroubu jediném,vždy stejném?
Za třetí:ty jsi natíral suříkem pokud se nepletu šroub,již napadený korozí,ten si tam nechal starý?Jestli jo,tak stačí zanechat málo rzi,to se špatně čistí,když už je to chytlé hloubkově víc a jednoduše to začlo kvést znova,tohle přeci všichni známe z nevydařených,nekvalitních oprav kastle apod.
Teď ti to na pohled drží,nerezaví,máš tam víc nátěrů,lepších,kdo ví co je pod tím.
Tož jinak je to jedno,ale jen nevěřím na ty náhody,že to takhle mají obecně všechny modely napříč a už vůbec nehledě na to(opakuji se,vím)ostatní značky aut!Tak toto snad aspoň uznáš :?: Jinak klid,jde o prdlačky
Jen jedno nevím,zda někomu rezne i třeba jen méně,ale přeci i ten druhý šroub.To uznávám,tu to pokulhává,ale zas nevidíme jak se to odpařuje,kudy nejlíp,kua to už je na diplomku tohle ::-DD:
To už je ode mě vše k tomuhle. :zachod:
Jestli ty naměříš nějaké anomálie na tom šroubu,oproti jiným šroubům,tak ti dám za pravdu.
Dne 17.3. tohle téma ještě přeci musím otevřít.Už nic Doro neměř,je to zdá se zbytečné:-)Dnes jsem při nastupování šmíroval své hnáty a co jsem tedy nečekal,ony ty boty jdou fakt přímo přes ten levý šroub.A bota je věčně zespod mokrá či od soli,něco odkápně,když to uděláš tisíckrát a daleko víckrát je zaděláno na tenhle problém.Taky jsem jasně viděl,jak se voda hromadí dole v rohu koberce,tam kde je origo aretace koberce.To není už jen prostě náhoda,z těch bot to stéká dolů,při nastupování a vystupování přímo na šroub,fakt jsem tomu sám nevěřil,jak ta dráha bot blbě vychází,je to tak :850: Takže kdo má ty šrouby dobré,klidně bych je potáhl izolací,bužírkou,čímkoliv,měly by to mít smysl.I po renovaci šroubu by to mělo samože smysl.Jinak osobně mám sedačku jako ve všech autech nadoraz dozadu.Tož tak.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- u-geen
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2103
- Registrován: úte led 19, 2010 9:49 pm
- Jméno a příjmení: Evžen Eiba
- Bydliště: Kyje, okres Jičín
Re: K: Gumové koberce na Forestera SG
dneska jsem luxoval v obou autech, v Outbackovi s original kobercema kaminky vsude kolem / pod gum. kobercem, ve Foresterovi pod kobercema ani kaminek... asi koupim stejny i do OTB na zimu (pres leto tam mam textilni)