Nakonec jsem zrekudoval svůj výběr. Koupím imprezu GT, ideálně modrý sedan, r.v. 99/00, s cenou do 140.000,-
nebo WRX 01 - 02 do 180.000,- ale raději GT.
Sháním imprezu GT 99-00 sedan
- charlie
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: ned čer 27, 2010 12:36 pm
- Jméno a příjmení: kp
- Bydliště: 1M1
- Kontaktovat uživatele:
Sháním imprezu GT 99-00 sedan
Naposledy upravil(a) charlie dne stř kvě 04, 2011 12:13 am, celkem upraveno 2 x.
- klimat
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 321
- Registrován: sob kvě 22, 2010 7:46 am
- Jméno a příjmení: Tomas Klima
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupím Imprezu WRX/GT/2,0
Tak to mas celkem sirokej zaber. :845:
Otazkou je, na co to auto chces:
GT 1999 a dale: Stylovka, na vikendy a blbnuti. Auto starsi ne 1999 bych nebral, myslim, ze nektere dily jsou drazsi nez na nove modely (vaha vzduchu).
WRX 2001: malo lidem se libily predni svetla, ale jinak super. I na denni jezdeni.
WRX 2003: technicky temer stejna jako 2001, hezci design. I na denni jezdeni.
2L motor ve srovnani s WRX - podle me ti to bude zrat stejne, mensi zabava - 92kW s minimalni sanci uprav,
Otazkou je, na co to auto chces:
GT 1999 a dale: Stylovka, na vikendy a blbnuti. Auto starsi ne 1999 bych nebral, myslim, ze nektere dily jsou drazsi nez na nove modely (vaha vzduchu).
WRX 2001: malo lidem se libily predni svetla, ale jinak super. I na denni jezdeni.
WRX 2003: technicky temer stejna jako 2001, hezci design. I na denni jezdeni.
2L motor ve srovnani s WRX - podle me ti to bude zrat stejne, mensi zabava - 92kW s minimalni sanci uprav,
- charlie
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: ned čer 27, 2010 12:36 pm
- Jméno a příjmení: kp
- Bydliště: 1M1
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupím Imprezu WRX/GT/2,0
Auto bude dailycar záběr široký mám, tyhle 3 generace se mi líbí stejně, pohodlí mě netrápí, spotřeba stejná a motorově jsou spolehlivé taky všechny. Samozřejmě čím mladší, o to později začnu uvažovat o dalším. Než začnu objíždět bazary, zkouším raději klubáky :winner:
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Koupím Imprezu WRX/GT/2,0
tady je jedna z prawebu http://www.subaruclub.cz/inzerat/prodam ... nebo-11198
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- David
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 320
- Registrován: úte srp 04, 2009 12:00 am
- Bydliště: Kosov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupím Imprezu WRX/GT/2,0
Osobní postřehy:
GT99 => WRX 2.0 MY 2005: de-fakto stejný motorický základ s menšími modifikacemi včetně výkonu. Na WRX 2.0 MY 2001-2005 levnější a dostupnější díly, než-li na GT 99-2000. Lepší antikorozní úprava u novějších modelů. Klasická "bolest" první generace Imprez: rezavění karosérie zejména pak v oblasti zadního lemu (uchycení nárazníku). Zato však je tato generace váhově lehčí a má lepší dynamické vlastnosti. Spotřeba si myslím bude +/- stejná. Já jezdím s Rézou každý den do práce (cca 50km), s rozvahou a lehkou nohou se dá jezdit do 10L. Z vlastní zkušenosti (předchozí Réza 1,8) není spotřeba mezi atmosférickou verzí a Turbem příliš rozdílná. Teda pokud to auto "neproženeš" nekde po letišti, na okruhu v Sosnové nebo v Brně (osobní zkušenost :845: )
Starší GT 99-2000 se dají sehnat za rozumnější peníze, leč musíš si auto opravdu osobně a důkladně zkouknout, protože hodně z nich bylo více-či-méně bouranných. Sehnat pěkný a zachovalý kousek zabere čas. Co se týká motoru: je to vždy "loterije" - záleží na majiteli, jak moc vlídně se k motoru choval (ohřátí oleje před jízdou, následně dochalzení turba, pravidelná výměna oleje a porvozních kapalin apod.) Servisní kniha je v tomto případě výhoda, i když to automaticky neznamená "koupit dobrý vůz" (to byl i můj případ).
Na závěr ještě jeden postřeh, co se týká úprav: raději bych volil auto v základním, motorickém provedení, než-li s upravami po honbě za spoustou (ne)smyslných koní. Nemám tím na mysli vložku vzduchového filtru, vetší intercooler či koncový díl výfuku - spíše bych se vyvyroval chip-tuningu, demontovaným katalyzátorů a vysoce-propustným výfukovým systémům. Snad jedinou opravdovou zárukou v tomto směru je ECU Tek.
Přeji šťastnou ruku při výběru auta :826:
David
GT99 => WRX 2.0 MY 2005: de-fakto stejný motorický základ s menšími modifikacemi včetně výkonu. Na WRX 2.0 MY 2001-2005 levnější a dostupnější díly, než-li na GT 99-2000. Lepší antikorozní úprava u novějších modelů. Klasická "bolest" první generace Imprez: rezavění karosérie zejména pak v oblasti zadního lemu (uchycení nárazníku). Zato však je tato generace váhově lehčí a má lepší dynamické vlastnosti. Spotřeba si myslím bude +/- stejná. Já jezdím s Rézou každý den do práce (cca 50km), s rozvahou a lehkou nohou se dá jezdit do 10L. Z vlastní zkušenosti (předchozí Réza 1,8) není spotřeba mezi atmosférickou verzí a Turbem příliš rozdílná. Teda pokud to auto "neproženeš" nekde po letišti, na okruhu v Sosnové nebo v Brně (osobní zkušenost :845: )
Starší GT 99-2000 se dají sehnat za rozumnější peníze, leč musíš si auto opravdu osobně a důkladně zkouknout, protože hodně z nich bylo více-či-méně bouranných. Sehnat pěkný a zachovalý kousek zabere čas. Co se týká motoru: je to vždy "loterije" - záleží na majiteli, jak moc vlídně se k motoru choval (ohřátí oleje před jízdou, následně dochalzení turba, pravidelná výměna oleje a porvozních kapalin apod.) Servisní kniha je v tomto případě výhoda, i když to automaticky neznamená "koupit dobrý vůz" (to byl i můj případ).
Na závěr ještě jeden postřeh, co se týká úprav: raději bych volil auto v základním, motorickém provedení, než-li s upravami po honbě za spoustou (ne)smyslných koní. Nemám tím na mysli vložku vzduchového filtru, vetší intercooler či koncový díl výfuku - spíše bych se vyvyroval chip-tuningu, demontovaným katalyzátorů a vysoce-propustným výfukovým systémům. Snad jedinou opravdovou zárukou v tomto směru je ECU Tek.
Přeji šťastnou ruku při výběru auta :826:
David