Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
- Jméno a příjmení: Martin Kuška
- Bydliště: Berounsko
Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
Ahoj všem,
jsem tu nový a doufám, že brzy již budu aktivní uživatel i s novým vozem
Snažil jsem si poslední týdny hodně načíst, ucelit si informace, ale moc se nedaří, některé názory se rozcházejí a to i v servisech Subaru kde jsem se optával...
Proto se obracím na komunitu, doufám, že mi poradíte
SITUACE: Dosud jsem vlastnil samé hothatche, ale jelikož jsem přešel na volnou nohu, chtěl bych být trochu více v "terénu", občas vyrazit za klientem po republice, někde přespat, pobýt třeba v krušných horách na 3 dny, mít s sebou kolo...takže pořídit větší auto s rovným dnem kde se 180cm člověk na matraci vyspí. Potom ale třeba týden zase nic, jednoduše auto nepoužíváno na denní bázi, nájezd za rok max. 5tis. Občas mě trápí zdravotní problémy takže, bych ani stále na cestách jako nomád být nemohl
Nejvíc se mi líbí Lego 3.0R - přijde mi jako nejlepší přechod na z hothatche co se do zábavy týká, ale zde je jedna z hlavních věcí, co mě u toho vozu zaráží - na 245k bych čekal mnohem lepší dynamické parametry, a ne podobné kdejaké 180k dehtové oktávce RS Moje nynější Fiesta ST150 má shodné...samozřejmě je to o hodně lehčí vůz, ale přece... Opravdu 5AT Lego tolik limituje, brzdí? Jak to vnímáte? SI-Drive udělá hodně, nebo převodovku nespasí? Je nutné hledat Spec B v manuálu, pokud chce člověk rychlé Lego? Já tedy nejsem žádný závodník a pirát, ale samozřejmě bych rád zase dynamicky poodskočil od předchozích vozů.
Druhé auto, které mě napadá je z jiného soudku - Forester 2,5XT Zde mě naopak dynamické parametry mile překvapují, zepředu se mi sice po FL lesník tolik nelíbí, ale vidím ho od Lega zase jako auto o něčem úplně jiném - zajet si na kopec, "rozbít" tam kemp, pobýt... a pak jednou za čas z legrace na silnici zatopit naftovým závodníkům. Předpokládám, že v lesníkovi je na výšku v kufru více místa ale v Legu je delší, že?
Vím, vynechal jsem Outbacka, ale zvedlé Lego se mi moc nelíbí, proto když už něco trochu do terénu, tak Forestera. Terén však není vůbec prioritou, proto jako hlavního kandidáta uvádím Lego... nejpodstatnější je pro mě slušný kufr na přespávání a dobrá dynamika, charakter vozu...
Díky moc za názory,
Martin
PS. cena - ta, za kterou prodám ST150 + cca 50tis ...předpoládám tedy 170-180tis.
jsem tu nový a doufám, že brzy již budu aktivní uživatel i s novým vozem
Snažil jsem si poslední týdny hodně načíst, ucelit si informace, ale moc se nedaří, některé názory se rozcházejí a to i v servisech Subaru kde jsem se optával...
Proto se obracím na komunitu, doufám, že mi poradíte
SITUACE: Dosud jsem vlastnil samé hothatche, ale jelikož jsem přešel na volnou nohu, chtěl bych být trochu více v "terénu", občas vyrazit za klientem po republice, někde přespat, pobýt třeba v krušných horách na 3 dny, mít s sebou kolo...takže pořídit větší auto s rovným dnem kde se 180cm člověk na matraci vyspí. Potom ale třeba týden zase nic, jednoduše auto nepoužíváno na denní bázi, nájezd za rok max. 5tis. Občas mě trápí zdravotní problémy takže, bych ani stále na cestách jako nomád být nemohl
Nejvíc se mi líbí Lego 3.0R - přijde mi jako nejlepší přechod na z hothatche co se do zábavy týká, ale zde je jedna z hlavních věcí, co mě u toho vozu zaráží - na 245k bych čekal mnohem lepší dynamické parametry, a ne podobné kdejaké 180k dehtové oktávce RS Moje nynější Fiesta ST150 má shodné...samozřejmě je to o hodně lehčí vůz, ale přece... Opravdu 5AT Lego tolik limituje, brzdí? Jak to vnímáte? SI-Drive udělá hodně, nebo převodovku nespasí? Je nutné hledat Spec B v manuálu, pokud chce člověk rychlé Lego? Já tedy nejsem žádný závodník a pirát, ale samozřejmě bych rád zase dynamicky poodskočil od předchozích vozů.
Druhé auto, které mě napadá je z jiného soudku - Forester 2,5XT Zde mě naopak dynamické parametry mile překvapují, zepředu se mi sice po FL lesník tolik nelíbí, ale vidím ho od Lega zase jako auto o něčem úplně jiném - zajet si na kopec, "rozbít" tam kemp, pobýt... a pak jednou za čas z legrace na silnici zatopit naftovým závodníkům. Předpokládám, že v lesníkovi je na výšku v kufru více místa ale v Legu je delší, že?
Vím, vynechal jsem Outbacka, ale zvedlé Lego se mi moc nelíbí, proto když už něco trochu do terénu, tak Forestera. Terén však není vůbec prioritou, proto jako hlavního kandidáta uvádím Lego... nejpodstatnější je pro mě slušný kufr na přespávání a dobrá dynamika, charakter vozu...
Díky moc za názory,
Martin
PS. cena - ta, za kterou prodám ST150 + cca 50tis ...předpoládám tedy 170-180tis.
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14863
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
Je to jak píšeš, po sklopení sedaček je ložná plocha v Legu dostatečně dlouhá, i když nižší. Ve Foresteru SG se taky dá přespat, ale pro mne (190 cm) je to dost nouzovka, pohodlně se tam nenatáhnu.
Lego se také dá sehnat jako oturbené GT, i když v této generaci blbě. Jedno si nedávno pořídil Petr (bahamut77), dovoz z USA, jede to krásně Ale třílitr je určitě taky dobrá volba. Na častější přespávání za mne tedy určitě Lego.
Lego se také dá sehnat jako oturbené GT, i když v této generaci blbě. Jedno si nedávno pořídil Petr (bahamut77), dovoz z USA, jede to krásně Ale třílitr je určitě taky dobrá volba. Na častější přespávání za mne tedy určitě Lego.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
Pokud chceš dynamiku a srovnávat to s turbo naftou, musíš zase koukat po turbu. Jinak je to nesrovnatelné s atmosférou, kde máš plynulý tah. Forester mi přijde jako větší univerzál, vyšší podlaha kufru, na délku je však kratší. Záleží jak si velký. Jinak forester je vyšší, lépe se do něj nasedá, lepší přehled v provozu. Ale sem trochu zaujatý, tak si to musíš přebrat ještě dle sebe. Forester je takový sleeper uličník, lego solidní parťák na každý den.
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
- Jméno a příjmení: Martin Kuška
- Bydliště: Berounsko
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
Ještě jednou ahoj a díky za první reakce!
Jojo, o tom 2,5 GT Legacy vím, jen mě nějak nenapadlo, že by to tady bylo možné sehnat. Nemám navíc skoro žádné kontakty co se různých dovozů týká, aby to vyšlo nějak normálně. jediný kontakt je ve Švajcu, kde je zrovna silných Subaru hodně, ale musí si to člověk dost spočítat...protože DPH + CLO, že jo...
Nějaký 2,5 GT jsem nedávno viděl i na otomoto.pl, ale jsem nějak zaujatý a nedůvěřivý k našim sousedům...
Jinak srovnání s turbo naftou bylo jen takové ilustrativní - jen prostě co se té papírové dynamiky týká. Protože nějakých 8s na 245k mi přijde prostě hodně. Samozřejmě nechci nikde sprintovat, ale údaj je to vypovídající, pokud se bavíme o dynamice. I proto moje dotazy ohledně toho, jak AT ten 3,0R brzdí
Může někdo porovnat dynamiku 3,0R a 2,5XT?
Díky
Jojo, o tom 2,5 GT Legacy vím, jen mě nějak nenapadlo, že by to tady bylo možné sehnat. Nemám navíc skoro žádné kontakty co se různých dovozů týká, aby to vyšlo nějak normálně. jediný kontakt je ve Švajcu, kde je zrovna silných Subaru hodně, ale musí si to člověk dost spočítat...protože DPH + CLO, že jo...
Nějaký 2,5 GT jsem nedávno viděl i na otomoto.pl, ale jsem nějak zaujatý a nedůvěřivý k našim sousedům...
Jinak srovnání s turbo naftou bylo jen takové ilustrativní - jen prostě co se té papírové dynamiky týká. Protože nějakých 8s na 245k mi přijde prostě hodně. Samozřejmě nechci nikde sprintovat, ale údaj je to vypovídající, pokud se bavíme o dynamice. I proto moje dotazy ohledně toho, jak AT ten 3,0R brzdí
Může někdo porovnat dynamiku 3,0R a 2,5XT?
Díky
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=AS3lWB_C0Dg[/youtube]
3.0h6 vs 160kw v turbine
3.0h6 vs 160kw v turbine
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
jinak doporucuju se s tim svest a uvidis, 8s je cislo, ale tebe stejne bude vic zajimat pruzny zrychleni pro predjeti, nez 0-100, nekomu to staci, nekdo brbla ze to nejede. jinak bych rekl ze si nepravem vyradil outbacka, je to takovej univerzal, co zvladne vse. tech aut je obecne malo, takze najit dobrej kousek bude fuska, jak H6 tak XT, a rekl bych, ze H6 bude vic, zrovna v awd maj ted 3, ale cenove jsou drazsi, nebo jeste posetrit
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
V prvni rade bych se pripojil k nazoru ladise77 - rozhodne se s tim svez. Kazdy vnima veci jinak a treba Ti to bude vyhovovat.
No a v druhe rade pridam svuj, ciste subjektivni nazor. Pred mesicem se mi vysral diesel (zacinam vazne premyslet, ze ho jeste dam nejak do kupy) a svezl jsem se nedavno zlehka outbackem 3.0 a hned v zapeti s levorgem 1.6T (stejna, kratka trasa). Tech 245 koni se chova v podstate stejne (nebo jen o neco malo lepe) jako 170 koni v levorgu. Historkicky jsem jel i s 2.5T outbackem v manualu (dovezene z USA) a se spec B v manualu. Jedine auto, ktere me oslovilo bylo prave spec b. Tam ten motor s manualni prevodovkou skutecne funguje dobre. Hloupe je, ze tohle auto nebylo na evropskem trhu (rtad bych po faceliftovou verzi) uz aspon rok, spis 2-3. Takze nebudes-li mit z **** kliku, na spec b v manualu zapomen Mne osobne prijde, ze automat ten sestivalec zabiji. Ale rade lidi to vyhovuje/nevadi. Urcite se s tim svez. A je i velky rozdil mezi legacy a outbackem - nikoli motorem, ale podvozkem. Na me se ten outback moc houpe a naklani. Ten podvozek vydrzi neskutecne hodne (to XT me v tomhle mile prekvapilo), ale neni to podle meho gusta.
No a v druhe rade pridam svuj, ciste subjektivni nazor. Pred mesicem se mi vysral diesel (zacinam vazne premyslet, ze ho jeste dam nejak do kupy) a svezl jsem se nedavno zlehka outbackem 3.0 a hned v zapeti s levorgem 1.6T (stejna, kratka trasa). Tech 245 koni se chova v podstate stejne (nebo jen o neco malo lepe) jako 170 koni v levorgu. Historkicky jsem jel i s 2.5T outbackem v manualu (dovezene z USA) a se spec B v manualu. Jedine auto, ktere me oslovilo bylo prave spec b. Tam ten motor s manualni prevodovkou skutecne funguje dobre. Hloupe je, ze tohle auto nebylo na evropskem trhu (rtad bych po faceliftovou verzi) uz aspon rok, spis 2-3. Takze nebudes-li mit z **** kliku, na spec b v manualu zapomen Mne osobne prijde, ze automat ten sestivalec zabiji. Ale rade lidi to vyhovuje/nevadi. Urcite se s tim svez. A je i velky rozdil mezi legacy a outbackem - nikoli motorem, ale podvozkem. Na me se ten outback moc houpe a naklani. Ten podvozek vydrzi neskutecne hodne (to XT me v tomhle mile prekvapilo), ale neni to podle meho gusta.
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
prvni gt s volantem na spravny strane zacina na 475, coz je trochu vic, nez pozadavek
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14863
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
Ladis: už si nepamatuju, kolik za to své dával Petr, ale pamatuju si,že to bylo o mnoho míň. Problém je, že ty auta prostě nejsou.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
- Jméno a příjmení: Martin Kuška
- Bydliště: Berounsko
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
Svezení je určitě v plánu - předběžně domluveno s H6 v Subaru Dobřany...snad příští týden se tam dostanu. Těším se...
OTB ve sdíleném video moc pěkné po tom FL, ale zrychlení působí opravdu docela žalostně. Ale přesně, jak někdo už psal...já to také neberu absolutně směrodatné 0-100 (nejsem semafotový pirát a návštěvník sprintů už vůbec), jen si prostě myslím, že když má člověk spadeno na něco co má 200k + , očekává už tu nějakou dynamiku.
I proto mě překvapilo, o kolik je ten 2,5 XT Forester papírově rychlejší než H6 3,0...
Dva kusy Spec B v manuálu v kombíku jsou teď na Švýc. bazaru v aukci, za pár šlupek, ale bude tam asi dost práce...to tak vidět je na vlastní oči a propočítat si to...
Celkově co to tak sleduju, zdá se že Švajc je na silný Subaru asi jednou z nej zemí. Německo docela bída, Benelux také nic moc, ale třeba se něco zase vyloupne. Rád bych během jara jezdil.
PS. Stejně je to docela peklo, aut jsou plný bazary, ale když chce člověk nějakou poctivou mechaniku co není na každém rohu a je radost jí řídit (a teda nemá syndrom BMW) nemá skoro na výběr
OTB ve sdíleném video moc pěkné po tom FL, ale zrychlení působí opravdu docela žalostně. Ale přesně, jak někdo už psal...já to také neberu absolutně směrodatné 0-100 (nejsem semafotový pirát a návštěvník sprintů už vůbec), jen si prostě myslím, že když má člověk spadeno na něco co má 200k + , očekává už tu nějakou dynamiku.
I proto mě překvapilo, o kolik je ten 2,5 XT Forester papírově rychlejší než H6 3,0...
Dva kusy Spec B v manuálu v kombíku jsou teď na Švýc. bazaru v aukci, za pár šlupek, ale bude tam asi dost práce...to tak vidět je na vlastní oči a propočítat si to...
Celkově co to tak sleduju, zdá se že Švajc je na silný Subaru asi jednou z nej zemí. Německo docela bída, Benelux také nic moc, ale třeba se něco zase vyloupne. Rád bych během jara jezdil.
PS. Stejně je to docela peklo, aut jsou plný bazary, ale když chce člověk nějakou poctivou mechaniku co není na každém rohu a je radost jí řídit (a teda nemá syndrom BMW) nemá skoro na výběr
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
jenom pozor, to, že když někdo napíše SpecB, tak neznamená, že to opravdu je SpecB. Za poslední půl rok tady byly 2 H6 3.0, které měly pouze doplňky "jako SpecB".
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
jeste teda nevim, jak to myslis vazne s tema terennima vlozkama, pac lego je normalne prichoplaz, ale polnacku to zvladne, stejne jako kazdy jiny auto
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
Nemas link na ty aukce?
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
- Jméno a příjmení: Martin Kuška
- Bydliště: Berounsko
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
Tak ta jedna už skončila koukám, to bylo černý 2006 a psal že je v háji servo jinak vše ok...
A druhý je tohle:
https://www.ricardo.ch/de/a/subaru-lega ... 1551901913
Nějak sedlý na zadek co, volant dost ohmatanej, sedačky ale vypadaj až podezřele dobře
A píše že vzadu samosvor a má to manuál...asi není proč nevěřit že to není Spec B nebo ne?
Jo a podle kiláků bych se nedivil, kdyby bylo před udělámnim těsnění pod hlavou což!
Mě osobně vždycky dost odradí tažný - kdo ví co borec tahal za ingoty
A druhý je tohle:
https://www.ricardo.ch/de/a/subaru-lega ... 1551901913
Nějak sedlý na zadek co, volant dost ohmatanej, sedačky ale vypadaj až podezřele dobře
A píše že vzadu samosvor a má to manuál...asi není proč nevěřit že to není Spec B nebo ne?
Jo a podle kiláků bych se nedivil, kdyby bylo před udělámnim těsnění pod hlavou což!
Mě osobně vždycky dost odradí tažný - kdo ví co borec tahal za ingoty
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz