Pokud si dobre vzpominam na data, co jsem tak pred pulrokem studoval, tak Svycarsko je nejvetsi evropsky trh Subaru. Teprve pak je Nemecko a Velka Britanie. Navic ve Svycarsku je obecna zvyklost si kupovat ty nejsilnejsi modely. A za treti ta auta tam jsou obvykle ve vybornem stavu.
Jen ten dovoz je dost komplikovany (vzdalenost, clo, dph, poplatky, moznosti prijhlaseni aut mimo EU, atd.).
Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
Můžu porovnat dynamiku 3,0H6 v legacy 2005 a 2,5T v legacy 2010. Obojí 5AT. 0-100 papírově je 8 vs 6s. A tak je to i pocitově v reálu. Obě auta ve “sportovním svezení” limituje automat. Problém je nečitelné brzdění motorem v zatáčce.Martin437 píše:
Může někdo porovnat dynamiku 3,0R a 2,5XT?
Díky
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14833
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
Není to sedlý na zadek, takhle to vypadat má
Wow efekt že zrychlení bude u čehokoliv s turbem rozhodně lepší. Navíc na ta Subaří turba nikdo moc ne nadává, že by odcházely. Spíš ty 2.5T ve Foresterech trpí na motory. Najít dobrý kus bez brzkých velkých investic bude dost náročné. Na H6 uděláš těsnění pod hlavou a když si pohlídáš, aby to mělo fridex a olej, je to nesmrtelný. Každopádně u Forestera radši automat, pokud bys to myslel vážně s tím terénem, turbo verze v manuálu nemají redukci a v terénu dostává spojka čočku. Naopak na vymetání okrese bych sáhnul u jakéhokoliv modelu po manuálu.
Wow efekt že zrychlení bude u čehokoliv s turbem rozhodně lepší. Navíc na ta Subaří turba nikdo moc ne nadává, že by odcházely. Spíš ty 2.5T ve Foresterech trpí na motory. Najít dobrý kus bez brzkých velkých investic bude dost náročné. Na H6 uděláš těsnění pod hlavou a když si pohlídáš, aby to mělo fridex a olej, je to nesmrtelný. Každopádně u Forestera radši automat, pokud bys to myslel vážně s tím terénem, turbo verze v manuálu nemají redukci a v terénu dostává spojka čočku. Naopak na vymetání okrese bych sáhnul u jakéhokoliv modelu po manuálu.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5784
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
Jestli se ti zamlouvá 2.5XT a pofacelift se ti až tak nelíbí tak je tu možnost sehnat předfacelift 2.5XT 155kw, pravda není jich mnoho, ale ten motor má oproti 169kW pár výhod. A pokud se do něj nebudeš hrabat "nepovolenými" úpravami tak je to i držák
V US to byl jeden z nejprodávanějších festrů.
A o tom že se v tom dá v klidu vyspat, si stačí projít fotky z našich expedic. Nouzově se v tom vyspí i tři dospělí.
V US to byl jeden z nejprodávanějších festrů.
A o tom že se v tom dá v klidu vyspat, si stačí projít fotky z našich expedic. Nouzově se v tom vyspí i tři dospělí.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
- Jméno a příjmení: Martin Kuška
- Bydliště: Berounsko
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
Davide měl bys odkaz? Rád mrknu na kempování v lesníkovi
Díky!
PS. ten malý výkonový rozdíl tam už asi tolik znát není že? A měl bys nějaké detaily k těm výhodám oproti silnější verzi po FL?
Díky!
PS. ten malý výkonový rozdíl tam už asi tolik znát není že? A měl bys nějaké detaily k těm výhodám oproti silnější verzi po FL?
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
Když jsem si já usmyslel, že musím mít XT, tak vzhledem k záměru používat ho na dennodenní ježdění pro mě byla rozhodující jakžtakž nějaká spolehlivost a odolnost. Tehdejším bádáním jsem tedy došel k přesně opačnému závěru než David... Takže jsem oželel líbivej vzhled původního SG-čka a rozhod se pro facelift. Dokonce jsem tehdy zúžil, na doporučení kluků z Dobřan, výběr na úplně poslední série. No, a zatím to funguje...
Nic méně, spaní uvnitř bez úprav je především podmíněno výškou spáče a jeho ochotou se uskrovnit. Párkrát jsem to se svými 184cm podstoupil a nic moc.
Nic méně, spaní uvnitř bez úprav je především podmíněno výškou spáče a jeho ochotou se uskrovnit. Párkrát jsem to se svými 184cm podstoupil a nic moc.
Bekr
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
Subaru Forester 2.0X Comfort 2003
Subaru Forester 2.0X Active 2007
Subaru Forester 2.5XT Low 2008
Subaru Outback 2.5i Executive ES 2020
GSX400SH 88 & XJR1300 00 & S22 60
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
Pravda,taky jsem to zaznamenal,nevím kde,ale už jen fakt,že se odtud hodně vozí subaru je vypovídající.Já mám dovozy ze švajcu rád,ač jsem odtamtud auto neměl,je mě to moc sympatická varianta.bushman1 píše:Pokud si dobre vzpominam na data, co jsem tak pred pulrokem studoval, tak Svycarsko je nejvetsi evropsky trh Subaru. Teprve pak je Nemecko a Velka Britanie. Navic ve Svycarsku je obecna zvyklost si kupovat ty nejsilnejsi modely. A za treti ta auta tam jsou obvykle ve vybornem stavu.
Jen ten dovoz je dost komplikovany (vzdalenost, clo, dph, poplatky, moznosti prijhlaseni aut mimo EU, atd.).
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 115
- Registrován: sob bře 16, 2019 11:40 am
- Jméno a příjmení: Martin Kuška
- Bydliště: Berounsko
Re: Dilema výběru - silné Subo ve kterém se dá přespat
Výška spáče je rovných 180cm
Jinak na ten Švajc fakt sázim, točí se tam pěkný kousky...jen si to vždycky spočítat, aby se to vyplatilo no...clo a dph udělá dost
Mimochodem - ne že bych od nich auto chtěl, ale všímáte si taky toho, kolik zajímavejch aut třeba na Youtube je z Ruska? Hlavně to tam fakt huntujou, syčáci!
Jinak na ten Švajc fakt sázim, točí se tam pěkný kousky...jen si to vždycky spočítat, aby se to vyplatilo no...clo a dph udělá dost
Mimochodem - ne že bych od nich auto chtěl, ale všímáte si taky toho, kolik zajímavejch aut třeba na Youtube je z Ruska? Hlavně to tam fakt huntujou, syčáci!
Legacy 3.0R Spec B (6MT) 2005
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz
ex. Ford Fiesta ST150 (2005)
ex. Peugeot 205 GTI (1990)
https://www.instagram.com/martinkuskacz