Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Odpovědět
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta

Příspěvek od vrgada »

elektrokolo ci bezka je podle mne jediny elektromobil co ma smysl a navic je to hybrid s lidskym pohonem, takze clovek nejak dojede i po vybiti baterek. Ale problemy jsou podobny v malym. Elmotor v naboji kola je nesmysl, ve stredu je slozitej a poruchovejsi, cely je to tezsi nez bez elektrovyzbroje a tim padem i hure ovladatelnejsi nez verze jen s lidskym pohonem a baterky opravdu nevydrzi roky a nahradni stoji nesmysl. A pokud to ma nejak fungovat, tak je to drahy. A kupovat cykloojetinu znamena krome pravdepodobne vychozeneho motoru i velkou investici do novych baterek. Pravda technicka hracka je to paradni, ale kvalitni obycejny bicykl je lepsi, ovladatelnejsi a ma i vetsi dojezd a to i mimo civilizaci se siti nabijecek
...
jinak v tom prvnim videu je i pekna zmena z levostranneho na pravostranne rizeni pouhym preklopenim ridici paky :-)
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta

Příspěvek od vrgada »

mam bohateho kamarada, ktery si solary chtel dat na strechu a z pozarnich duvodu mu to rozmluvili, vypnuti pojistek mne napadlo a jdou vypnout i ty panely, kdyz na ne prazi slunko?
...
jinak mne prekvapuji mi bohatsi znami, jak setri a hromadi majetky, koupenim uspornych podmotorizovanych aut pocinaje dojizdenim pneu na platno konce, ale treba by jinak neby!i bohati, acsamozrejme nejsou vsichni takovi
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta

Příspěvek od VDC »

Jestli myslíš od sítě, tak jdou. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta

Příspěvek od vrgada »

a od slunce? neznam parametry panelu, ale slunce vypnout nejde
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14702
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta

Příspěvek od Tapan »

Musíš panely zaházet pískem, pak jsou odpojeny :-)
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22545
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta

Příspěvek od spm »

S tim dojezdem elektrokola bych nesouhlasil... na elektrokole kazdej lempl co na to sedne, tak s tim bez problemu ujede 100km, kopec ne kopec. Na normalnim na takovouhle cestu uz jeden musi byt celkem sportovec, aby to prezil. A druha teda vec je, ze kdyz tomu dojdou baterky, tak s tim nedojedes nikam, pac to ma takovy odpor, ze to dlouho nevydrzis :-)

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta

Příspěvek od vrgada »

Nemam elektrokolo, takze mohu jen plane teorizovat, nicmene casem az jeste vice ochabnou me fyzicke schopnosti jeho porizeni planuji. Vzdyt je detsky sen, kolo ci kolobezka, ktera jede sama do kopce. Loni jsem jel kolem Dunaje a u nasich Jiznich sousedu uz je to kazde 3.-4. mijene kolo je s podporou elektriny. Nebo druha varianta, dokazal bych si predstavit, ze bych s tim za pekneho pocasi dojizdel do prace misto autem
....
Ale s tim dojezdem mam pravdu, pokud bych se vypravil na nejaky vicedenni cykloputak, tak s normalnim bicyklem mam neomezeny dojezd, s elektrohrackou to musim planovat podle nabijecek
...
Ad klade odpor? To by snad nemelo, aspon predpokladam, ze stredovy pohon ma volnobezku. Ze se tahat si zbytecnymi 10 kilogramy navic je asi vopruz, kdyz je to vybity, ale melo by to byt srovnatelny s: Chces-li poznat co je drina, kup si kolo Ukrajina :-)
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22545
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta

Příspěvek od spm »

Volnoběžku to asi má, ale furt je to v tom cítit dost. jakože fakt hodně. Já když to měl půjčené, tak bylo i brutálně cítit to, když si šlapal a překročil si 25km/h, kdy to ten pohon vypne. Pak prostě z lehké šlapání najednou přejdeš do toho, že šlapeš a funíš jak parní lokomotiva. Jinak jo, na vícedenní výlet pak musíš vymýšlet zastávky na nabíjení. Na druhou stranu já to měl půjčené na víkend, najel jsem s tím jeden den asi 60km, druhý 80km. A byl jsem celkem v pohodě. Na normálnim kole mám po 30km dost, 60 bych asi najel, ale druhý den bych nevylezl z postele... takže tak.
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
Keana
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 246
Registrován: úte lis 22, 2016 8:01 am
Jméno a příjmení: Aleš Hnyk
Bydliště: Jablonec/Jabloneček
Kontaktovat uživatele:

Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta

Příspěvek od Keana »

Když už jste odbočili od těch aut, tak problém v elektrokolech bych viděl trochu z jiný stránky. dneska je řekněme v různých oblastech různý pohyb cyklistů. a když jich je někde hodně, postaví se široká asfaltka za 2M/km. a pak jsou místa, kam moc lidí nejezdí. (je to moc daleko, moc do kopce, moc úzká cesta apod.) a s rozvojem elektrokol se tyhle "nedostupný" destinace stávají dostupnější. a čim víc cyklistů, tim víc naštvanejch majitelů, provozovatelů. a začne se zakazovat. a jednoho dne přijde nařízení shora, že na kole pouze tam, kde je to pro pohyb kol přímo vyznačeno. a pak to od*erou všichni, bez ohledu na ele/ne-ele. úředník nebude chtít zkoumat, jestli je tam někde v rámu zabudovanej motor nebo ne.
Subaru Justy G3X 1.3 MY2005 ------15.11.2014 ----> Obrázek
Subaru Forester SG 2.0 MY2006 ----02.08.2016 ----> Obrázek
Uživatelský avatar
CoZmo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1671
Registrován: ned říj 25, 2009 10:23 pm

Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta

Příspěvek od CoZmo »

tak tohle se už v tyrolsku řeší dlouho...nejdřív bylo hurá elektrokola a pak průser jak vrata, protože obtloustlý nesportovci s tim vyjeli najednou všichni až nahoru a cestou dolu si velký procento z nich rozmlátilo xicht...a najednou se zjistilo, že tyrolský špitály sou v létě přeplněný víc jak v zimě lyžařema...takže tam už dneska překvapivě generální zákaz elektrokol bejvá...
čím víc bahna, tím víc Subaru

aneb In mud we trust!

Subaru Outback 3.6 H6 MY19 BS Premium - Canada
Subaru Outback 3.0 H6 MY05
ex Subaru Legacy 2,2 MY92
jkotek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1877
Registrován: úte úno 14, 2017 9:51 am
Jméno a příjmení: Jan Kotek
Bydliště: Praha

Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta

Příspěvek od jkotek »

VDC píše:Ale prd. Odpojí se to od sítě a uleje se to vodou. Hořící soláry není nic, co bychom řekněme celkem běžně nedělali. Speciálně ty na barákách.
A počítáš i s tím, že takový zelený nadšenec bude mít komě panelů i powewall? Aby mohl psát svá zelená moudra i když je oblačno a nefouká?
Tyhle semi-ostrovní systémy, to bude teprve peklo.
Daily: Subaru Outback 2.0D CVT Active, MY2015
Obrázek
Summer: Subaru Legacy 3.0R, MY2005
Obrázek
Uživatelský avatar
námořník
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 20532
Registrován: sob zář 10, 2016 8:43 am
Jméno a příjmení: Jiří Mareš
Bydliště: Most

Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta

Příspěvek od námořník »

Nemusíš vymýšlet nic. Stačí ti normální zasuvka. Takže než se naobedvas tak máš plno. A když mluvíš o odporu, tak zkus někdy víc než 25 km/h jet na normálním kole. Myslím že to zas takovej rozdíl nebude.
Odesláno zmáčknutím tlačítka Odeslat
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta

Příspěvek od VDC »

jkotek píše: A počítáš i s tím, že takový zelený nadšenec bude mít komě panelů i powewall?
A copa je to tuto ?? ;-D
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3148
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta

Příspěvek od dracekvo »

Já mám ostrov doma už několik let. A dělal sem si ho sám (bez dotací a do sítě nic neprodávám) a nic mi doma nehoří, ani se toho nebojím.
Ten solární panel nemá ani sílu na to aby svým max proudem cca 9A nějak významněji hřál, nebo spálil vodič o průměru 4mm2.
Stejně tak použité baterie LiFePO4 se při totálním přebytí nafouknou a začnou čoudit, ale na rozdíl od li-ion nechytnou.
Jediné co by teoreticky mohlo zahořet jsou invertory, ale tam toho taky na hoření moc není. Je to jen plošňák a nějaký měděný tlumivky a pár kondíků. Takže je na zahoření asi tak stejná šance jako že zahoří zdroj od stolního počítače.

Upřímně, nevím proč občas hoří solární panely na fabrikách. Nejspíš z toho důvodu, že tam jsou pole skládaný sériově po hodně kusech na napětí 800V. A tam jak nějaký panel odejde, tak to do něj ostatní valí, až se tam něco rozteče a chytne to.
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Plkání o smysluplnosti elektrombilu jako příštího auta

Příspěvek od sima »

námořník píše:Nemusíš vymýšlet nic. Stačí ti normální zasuvka. Takže než se naobedvas tak máš plno. A když mluvíš o odporu, tak zkus někdy víc než 25 km/h jet na normálním kole. Myslím že to zas takovej rozdíl nebude.
Souhlas s obojím.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Odpovědět

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“