Sorzen - OTB H6
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte úno 09, 2016 5:09 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vašek
- Bydliště: Jevíčko
Re: OTB H6
Jinak te tez vitam ale jsem tu, da se rict mimino
Subaru Legacy combi 2.0 MY96
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1544
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: OTB H6
Bboyi prihod nějakej odkaz inzerátu na nějakou krásku.
Poslední dobou když hledám auto, začínám u nás.pak možná nějaký německý portál.daji se tam určitě najít zajímavé nabídky ale zdá se mi to tam předražené asi jak to moc nesleduju.
Poslední dobou když hledám auto, začínám u nás.pak možná nějaký německý portál.daji se tam určitě najít zajímavé nabídky ale zdá se mi to tam předražené asi jak to moc nesleduju.
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte úno 09, 2016 5:09 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vašek
- Bydliště: Jevíčko
Re: OTB H6
No predrazeny... Jak co. U skopcaku je zname, ze neojebavaji servis tolik co ceskej Lojza kterej si koupi "raketu" a nema na provoz, natoz na udrzbu... Takze levne, neni vzdy nej... Nekdy je to prave naopak.. Radsi si priplatit a vim, ze se nemusim o to a o to starat. Na tohle jsou tu jine kapacity ktere ti doporuci. Myslim, ze neco psal i predseda... Radsi mit drazsi jistotu nez levnejsi pokladnicku a pak proklinat a hanit znacku jak to dela kupa lidi kteri chcou usetrit... Znam borce kterej koupil rezu s ej20 a sundal kardan aby mu nezrala.... Co na to chcete rict????vena píše:Bboyi prihod nějakej odkaz inzerátu na nějakou krásku.
Poslední dobou když hledám auto, začínám u nás.pak možná nějaký německý portál.daji se tam určitě najít zajímavé nabídky ale zdá se mi to tam předražené asi jak to moc nesleduju.
Subaru Legacy combi 2.0 MY96
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte úno 09, 2016 5:09 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vašek
- Bydliště: Jevíčko
Re: OTB H6
Jednoduse... Nech si poradit od klubovych domorodcu... A pokud je ti lito penez, tak se nepoustej do H6... Na te bud zabrecis stestim nebo......
Subaru Legacy combi 2.0 MY96
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: OTB H6
Posledního Forestra jsem si přivezl z D. Místní majitel možná na servisu nešetřil, ale servis mnohdy poctivou německou práci neodvedl (viz moje vlákno).BadBoy20 píše: No predrazeny... Jak co. U skopcaku je zname, ze neojebavaji servis tolik co ceskej Lojza kterej si koupi "raketu" a nema na provoz, natoz na udrzbu... Takze levne, neni vzdy nej... Nekdy je to prave naopak.. Radsi si priplatit a vim, ze se nemusim o to a o to starat. Na tohle jsou tu jine kapacity ktere ti doporuci. Myslim, ze neco psal i predseda... Radsi mit drazsi jistotu nez levnejsi pokladnicku a pak proklinat a hanit znacku jak to dela kupa lidi kteri chcou usetrit... Znam borce kterej koupil rezu s ej20 a sundal kardan aby mu nezrala.... …
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte úno 09, 2016 5:09 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vašek
- Bydliště: Jevíčko
Re: OTB H6
Verim, ale vyjimky jsou vzdy. Nebudu se tady zastavat Nemcu, ale ja vzdy budu za auto z nemecka nez z CR, pokud neznam predchoziho majitele.. Necham si dobre poradit, popripade doporucit abych koupil auto z CR. Taky ztravim dlouhe cteni a hledani infa na netu nez se vubec jedu podivat
Subaru Legacy combi 2.0 MY96
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49146
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: OTB H6
Jebku lze koupit tady i tam. A skoro bych řekl spíš tam, pokud tomu nehovíš a spoléháš jen na pocit, že němečtí automechanici jsou menší dobytkové, než ti čeští.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte úno 09, 2016 5:09 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vašek
- Bydliště: Jevíčko
Re: OTB H6
Automechanici jsou neco jineho. Jde spis o to ze nemeckej Hanz da auto do servisu kvuli kazde blbosti, jako vyjimka mistnich treba kolega spm ale cesky Lojza se snazi vse opravit sam i kdyz tomu nerozumi. Zaplaca to za par kazek a nazdar. Nebudu se vubec zastavat Nemcu, ale kazde auto ktere sem odtam dotahl bylo opravdu v cajku. Jde o to, dat si tu praci a nastudovat si ten model ktery chci do co nejmensiho detailu, procitat fora, recenze atd. Vzdy sem tohle udelal a dovezl sem skvele auto. Stravis nad tim mesic, mozna dyl, ale kupovat auto na rychlo, nebo auto o kterem nevim vubec nic je blbost nejvetsi, to snad kazdy vi. Nemyslim tim jen Subaru. Vozil sem opravdu ruzna auta, vetsinou rodine, kamaradum atd. A tem nemuzes dovest vrak
Subaru Legacy combi 2.0 MY96
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22705
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: OTB H6
Volant mi tak hroznej nepřišel... ono hrozně záleží, agresivní pot, prstýnky... to se na tom může dost podepsat a orve jej to, ikdyž se jinak majitel k tomu autu choval hezky. Já ho měl ohmatanej taky dost, ale to za 16 stovek spraví volantech
s tim servisovánim, já furt nevim... na jednu stranu je na houby koupit si auto a pak do něj dlouho a furt sypat. Na druhou stranu u spousty těch věcí jsem zas rád, že jsem to řešil sám a vím kdo a jak to řešil. Konkrétně třeba to těsnění pod hlavou, kde spím celkem klidně, že bylo udělaný dobře
s tim servisovánim, já furt nevim... na jednu stranu je na houby koupit si auto a pak do něj dlouho a furt sypat. Na druhou stranu u spousty těch věcí jsem zas rád, že jsem to řešil sám a vím kdo a jak to řešil. Konkrétně třeba to těsnění pod hlavou, kde spím celkem klidně, že bylo udělaný dobře
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte úno 09, 2016 5:09 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vašek
- Bydliště: Jevíčko
Re: OTB H6
S urcityma vecma souhlasim.... Treba to tesneni... Ja si na aute delam vse sam a sem za to rad. Ono je to hrozne osemetne... Na vsem je trocha pravdy... Udelal bych vyletni klubovou akci... Zajedeme k borcovi z inzeratu a muzeme debatovat. Povozime se vsichni a pak neni nad cim premyslet
Subaru Legacy combi 2.0 MY96
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte úno 09, 2016 5:09 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vašek
- Bydliště: Jevíčko
Re: OTB H6
Vis co, spis bych resil koupi od soukromeho prodejce a ne od borcu co tahaj auta z ciziny a maji jich na strankach pokokot... Tenhle typek ti ho proda a kdyby si ho nechtel... Ti snad prodavaj i traktory... kdyz sem kouknul na jejich stranky maji tam od kazdeho neco... Nezameruji se na urcitou znacku... Uz jen z toho duvodu bych do nej nesel
Subaru Legacy combi 2.0 MY96
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
- sorzen
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 175
- Registrován: sob pro 01, 2018 12:26 am
- Jméno a příjmení: Jan Syrovátka
- Bydliště: Plzeň Lochotín
Re: OTB H6
Děkuji za přivítáníBadBoy20 píše:Jinak te tez vitam ale jsem tu, da se rict mimino
no s těmi nalítanými kiláky já to těžko u OTY odhadnu, vozil jsem se pravidelně v tom kámošovo, ale ten i po 420k vypadal k světu.
Viděl jsem na SAutu tenhle inzerát, kde je nalítáno 360k a to auto je podstatně víc z formy než to, ve kterým jsem seděl.
https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... oFrom=list
S tím mít auto z ověřenýho zdroje se ztotožňuju, proto jsem se ptal tady a je fakt, že ste mi doporučili JackeOb fešandu a já možná nemusel hned kývnout na tohle. Na druhou stranu mi na něm, krom těch věcí, co jsem psal nic špatnýho do oka nepadlo. Samozřejmě kdokoliv z vás zkušenějších by nejpíš rovnou řek tohle tohle, bude to stát tolik a tolik -> vyplatí/nevyplatí. Milionář nejsem , ale počítám s tím, že do káry něco zachrčí, jen bych nerad, aby to bylo jak splachnutí do záchoda
Ten bazar mi byl doporučenej s tim, že šéf je fér týpek. Na muj vkus měl dost řečí typu: je to Itálie, tam sou lidi fajnšmekři a chovaj se k autum líp
Dovozu z Reichu bych se taky nebránil, ale myslim, že auto jsou schopný odpravit i u nás i v zahraničí stejně (ať už špatný šoféři nebo mechanici). Jde spíš o to, že tu v našem rybníce není zas tak bohatej výběr.
Jinak pokud byste samozřejmě kdokoliv měl příští týden čas/chuť ject se mnou , budu moc rád a dlužnej vám to nezůstanu Rezervaci mám tuším do příští soboty.
Toyota Corolla E11(liftback) '00 - Nimbus 2000
Subaru Outback BP 3.0 H6 '04 - Kulovej blesk
Subaru Outback BP 3.0 H6 '04 - Kulovej blesk
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte úno 09, 2016 5:09 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vašek
- Bydliště: Jevíčko
Re: OTB H6
Kdyz je rec o te Italii. Taky zadna vyhra. Zalezi odkud z Italie. Zazil sem auta z primorskych oblasti ktery byli zezrany na srac... Hele urcite bych nebral prvni hracku kterou uvidis, ale vse si dukladne prostudoval, pokud chces opravdu tehle model a motorizaci. Ptal bych se zjistoval kde se da. Tady se hodne dozvis a jsou tu ochotni lidi. Verim, ze se najde i kolega kterej tam s tebou zafrci
Subaru Legacy combi 2.0 MY96
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
-
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 243
- Registrován: úte úno 09, 2016 5:09 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vašek
- Bydliště: Jevíčko
Re: OTB H6
Dobrej stat ze kteryho jsou dobry auta stejne nenajde. O tom muzeme debatovat u pivka. Hovada jsou v kazde zemi a setrilci taky....koupit fakt dobre auto za fakt dobre prachy je vyhta ve Sportce
Subaru Legacy combi 2.0 MY96
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
Subaru Legacy combi 2.0 MY97-sklad dilů
Subaru Outback H6 3.0 MY01
Re: OTB H6
Jako když jsem tady četl o Německu , nemějte iluze...zejména srovnání, jestli jsou němečtí mechanici stejní dobytkové jako čeští, mne pobavilo.
Kamarád má autoservis, trávíval jsem tam hodně času a samozřejmě sledoval cvrkot. Znám jeho mechaniky, vím co se mu tam protočilo za lidi, vídávám lidi ze spřátelených servisů co si s ním prohazujou auta. Soused je v autorizáku jako učeň a nová auta jsem do autorizáků musel vozit - co mi tam s nima všechno prováděli nechcete vědět. Jinej kamarád byl v autorizáku jako student na brigádě a vyprávěl, takže mne nic nepřekvapí.
Překvapilo mne, jak je to tu podobný českým poměrům. Kolegové v práci, co menší únik oleje řeší otřením před technickou, mladej kluk co si spravuje brzdy, výfuk a mění interiér na parkovišti před domem, chlap co v zimě večer mění řemen alternátoru na parkovišti před OBI pod pouliční lampou, velmi dobře vydělávající inženýr co ve firemní garáži mění ventilátor ve svém 5 let starém BMW, protože to je jednoduchý a ušetří...atd.,atd.
Hlavní rozdíly vidím čtyři:
- práce mechanika je velmi drahá, a to zejména u věcí, které sám obvykle neuděláš
- starší auta jsou znevýhodňovaný systémem daně z auta, zejména naftová auta
- zákazy vjezdu do měst i pro relativně mladá auta, extrémně nejisté právní prostředí
- technický kontroly sice na jedné straně umožňují nejrůznější přestavby a úpravy, obzvlášť když najdeš znalce, co ti to podepíše, ale na druhou stranu přes ně nedostaneš auto s problémem na brzdách, řízení, a hlavně se shnilým spodkem (nosné části), a to ani přes známý. Auto zvenku jenom s minimální korozí, technik do toho zespodu párkrát píchne šroubovákem, a končíš.
Všechny body vedou k tomu, že se vyřazují a exportují auta, co by v ČR ještě klidně pět deset let lidem sloužily. Proto lidi prodávají relativně slušné vozy, když přijde závada - prostě se to vzhledem k ceně práce servisu už nevyplatí. A samozřejmě je tu ještě pár dalších faktorů, obrovské flotily služebáků atd.
No a o "německých" - tedy vlastně jugoslávsko-albánsko-arabsko-rusko-cikánských bazarech a exportérech se vůbec nemá cenu bavit - i v té džungli koupíte slušné auto, ale musíte přesně vědět, co děláte. Tyhle malé servisy kupujou mimo jiné i auta po "balíčkách" od autorizáků - několik aut z protiúčtů dražených společně - chceš koupit jedno slušný auto? V balíčku k němu máš dvě jebky...a i ty se musí prodat...na export...
Kamarád má autoservis, trávíval jsem tam hodně času a samozřejmě sledoval cvrkot. Znám jeho mechaniky, vím co se mu tam protočilo za lidi, vídávám lidi ze spřátelených servisů co si s ním prohazujou auta. Soused je v autorizáku jako učeň a nová auta jsem do autorizáků musel vozit - co mi tam s nima všechno prováděli nechcete vědět. Jinej kamarád byl v autorizáku jako student na brigádě a vyprávěl, takže mne nic nepřekvapí.
Překvapilo mne, jak je to tu podobný českým poměrům. Kolegové v práci, co menší únik oleje řeší otřením před technickou, mladej kluk co si spravuje brzdy, výfuk a mění interiér na parkovišti před domem, chlap co v zimě večer mění řemen alternátoru na parkovišti před OBI pod pouliční lampou, velmi dobře vydělávající inženýr co ve firemní garáži mění ventilátor ve svém 5 let starém BMW, protože to je jednoduchý a ušetří...atd.,atd.
Hlavní rozdíly vidím čtyři:
- práce mechanika je velmi drahá, a to zejména u věcí, které sám obvykle neuděláš
- starší auta jsou znevýhodňovaný systémem daně z auta, zejména naftová auta
- zákazy vjezdu do měst i pro relativně mladá auta, extrémně nejisté právní prostředí
- technický kontroly sice na jedné straně umožňují nejrůznější přestavby a úpravy, obzvlášť když najdeš znalce, co ti to podepíše, ale na druhou stranu přes ně nedostaneš auto s problémem na brzdách, řízení, a hlavně se shnilým spodkem (nosné části), a to ani přes známý. Auto zvenku jenom s minimální korozí, technik do toho zespodu párkrát píchne šroubovákem, a končíš.
Všechny body vedou k tomu, že se vyřazují a exportují auta, co by v ČR ještě klidně pět deset let lidem sloužily. Proto lidi prodávají relativně slušné vozy, když přijde závada - prostě se to vzhledem k ceně práce servisu už nevyplatí. A samozřejmě je tu ještě pár dalších faktorů, obrovské flotily služebáků atd.
No a o "německých" - tedy vlastně jugoslávsko-albánsko-arabsko-rusko-cikánských bazarech a exportérech se vůbec nemá cenu bavit - i v té džungli koupíte slušné auto, ale musíte přesně vědět, co děláte. Tyhle malé servisy kupujou mimo jiné i auta po "balíčkách" od autorizáků - několik aut z protiúčtů dražených společně - chceš koupit jedno slušný auto? V balíčku k němu máš dvě jebky...a i ty se musí prodat...na export...
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)