Stránka 2 z 2

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Napsal: pát led 12, 2018 8:29 pm
od romull
12 500 éček za 3,0R specB je už zhovadilost, to by muselo být zlatý a s pětiletou zárukou. Za ty peníze už koupíš 3,6R, sice jen s AT a na chůdách, ale bude zase podstatně mladší a taky tak nějak na všechno, do hor i do divadla......

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Napsal: sob led 13, 2018 12:15 pm
od newli
Pokud legacy spec B, tak za me taky jedine s manualem. Dnes (vcera) se objevila dalsi predfaceliftova nabidka:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... nt=2013-20

A k tem poznamkam, ze cena je zhovadilost. No mozna neni. Tech aut je strasne malo a pokud je o ne poptavka!? Tim nerikam, ze mi to prijde levne - ne je to dost drahe, protoze to je proste uz hodne stare auto. Ale to svezeni v nem je proste super. Jel jsem v tom chvili (asi hodinu maximalne 2 v okoli kokorina) a neprislo mi to extra horsi nez v mem type r. Ano uplne jine auto, ale ridicsky zazitek velmi, VELMI dobry :-)

EDIT: Ja bych do zachovaleho kousku klidne i investoval, ale (i) muj ropak se zanovnim motorem je v podstate neprodejny a hlavne (ii) ja bych chtel az pofaceliftovy kus, kvuli interieru a xenonum. A pofacelift uz nebyl v nabidce dobre 2 roky.

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Napsal: sob led 13, 2018 12:25 pm
od DAW1d
Ajj, před face nemá xenony? To je pech. Zrovna to je jeden z důvodů k výměně Hondy. Oproti xenonum co byly v BMW mám pocit, že jezdím po tmě..a to tam mám žárovky za 600kč. Ale roky se mi na auto čekat nechce:/ A v čem se ještě prosím liší interiér před a po face? Kromě světel a interiéru je ještě něco odlišnýho?

Sent from my SM-G920I using Tapatalk

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Napsal: sob led 13, 2018 12:35 pm
od newli
Takovy expert zase nejsem. Pro me jsou nejzasadnejsi svetla (xenony fakt chci) a interier, ktery se mi po faceliftu moc libi, zatimco pred facileftem vubec :-) I volant mam pocit je lehce jiny. Krome toho je po faceliftu auto vybaveno tzv. SI drive prepinacem, kde se prepinaji mapy (ridici jednotky) motoru. Rada lidi tohle strasne moc chce, ale ja to povazuji za zbytecny. Jak mi v AWD opakovane rikali (a dava mi to smysl), ridici jednotka bez SI drave je vlastne porad v rezimu sharp #, coz mi prijde vyhovujici ... stejne bych tak jezdil :-)

EDIT: Jeste k tem xenonum. Ja mam auto uz osmym rokem (kupovano nove), najeto jen asi 90.000 km (na motoru 20.000, ale to se svetlama nesouvisi :-) ), pricemz asi po roce jsem si necham domontovat LED svetla denniho sviceni. Takze xenonama jsem svitil spis min. Presto mam pocit, ze uz ve tme nevidim jako driv. Doufal bych, ze to vyresi vymena vybojek, ale cetl jsem hodne o tom, ze slepnou i paraboly. Takze i kdyz koupis xenony, je mozne, ze to budes muset nechat renovovat. Presto je to jednodussi cesta, nez kupovat halogeny a pak zkoset menit za xenony.

To auto je vazne bozi, ale holt v dobe, kdy bylo na trhu, jsem na nej ani zdaleka nemel penize ....

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Napsal: sob led 13, 2018 3:07 pm
od Dazzel
Xenony skutocne chybaju v predfaceliftovom modeli... Nie je ani jednoduche spravit refit, teda ak to chce clovek spravit poriadne.

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Napsal: sob led 13, 2018 3:48 pm
od romull
newli píše:To auto je vazne bozi, ale holt v dobe, kdy bylo na trhu, jsem na nej ani zdaleka nemel penize ....
To už jsou úlety, za tak nesmyslný peníze kupovat třináctiletý auto už je tak pro sběratele a ne pro člověka co s tím chce normálně jezdit.

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Napsal: sob led 13, 2018 6:26 pm
od pufko
Nie je svetlo ako svetlo, halogén nemusí nutne svietiť horšie. Ja sa teda rozhodne nesťažujem.
Mali sme Imprezu v popise a tá je teda vcelku známa že svieti biedne.

Cena vozidla - jasné za pekný kus sa pripláca, ale tu by som povedal že to už je daleko za hranicou zdravého a predajca len skúša či sa nenájde nejaký "somár" a zaplatí.

MT vs AT - ja osobne som zlenivel, na MT som sa našoféroval dosť a už ho nechcem. A to mám 2.5i kde niet ani výkonu na rozdávanie a k tomu to celé dusí 4°AT. Dokonca aj v práci má všetko nové AT, aj dodávky MB Sprinter...

3.0 H6 má 5°AT a aj vdaka viac stupnom AT a vyššiemu výkonu sa človek nemôže sťažovať že by to bolo tupé, zvlášť v dnešnej premávky kedy človek aj v 2.5i jazdí štýlom že hladká plyn lebo by inak nabúral do vozidla pred sebou - to sa týka hlavne rozbehu z križovatky či semaforu, či výjazde z obce/mesta, kedy niektorým akcelerácia na povolených 90km/h trvá jak keby za sebou ťahali 2t náklad

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Napsal: ned led 14, 2018 10:47 am
od emve
romull píše:
To už jsou úlety, za tak nesmyslný peníze kupovat třináctiletý auto už je tak pro sběratele a ne pro člověka co s tím chce normálně jezdit.
Je to relativní. Pokud je to leštěnka v top stavu a má najeto 80 (jako ten kus na předchozí stránce) a auto kupujícímu dokonale vyhovuje z hlediska jízdních vlastností/motoru/převodovky, tak může mít pro kupujícího větší smysl tohle koupit za 300, než se nutit třeba do nového Levorga za 800.

Že má 13 let ? Pokud není shnilé (což při tomto nájezdu nebude) a není vyjeté, tak bude úplně v pohodě. Stačí vyměnit zejména gumové součásti, které stárnou hodně věkem, manžety, silentbloky a máš stav téměř nového.

Já mám totéž s Focusem ST MY06. Najeto 85, kosmeticky ve stavu nového, veškerý myslitelný servis.. Pokud pominu, že občas zadrnčí nějaký plast (ale to je možná spíš Fordem, než věkem), tak mi dělá stejnou službu, jako kdybych si koupil nový Golf GTI za 800 a ten ani nemá zvučný pětiválec. Teď ho budu asi prodávat (mám kupce) za 235. Je to moc ? Neřekl bych, když si posledně někdo na klubu koupil vyjeté STéčko (najeto 200+) za 170, tak po měsíci vlastnictví v tom stejně byl za 220 (poloosy, repas převodovky..), takže je na téměř stejné ceně a má vyjetou plečku.

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Napsal: ned led 14, 2018 11:05 am
od newli
pufko píše: MT vs AT - ja osobne som zlenivel, na MT som sa našoféroval dosť a už ho nechcem. A to mám 2.5i kde niet ani výkonu na rozdávanie a k tomu to celé dusí 4°AT. Dokonca aj v práci má všetko nové AT, aj dodávky MB Sprinter...

3.0 H6 má 5°AT a aj vdaka viac stupnom AT a vyššiemu výkonu sa človek nemôže sťažovať že by to bolo tupé, zvlášť v dnešnej premávky kedy človek aj v 2.5i jazdí štýlom že hladká plyn lebo by inak nabúral do vozidla pred sebou - to sa týka hlavne …
Ad cena - souhlasim s EMVEM

ad prevodovka - dam ipses, ze jsi zlenivel. V mem okoli je rada kamaradu, kteri by uz manual nechteli. Me ale razeni porad bavi nebo mozna jen vubec nevadi. Proc bych si potom mel kupovat H6 v automatu, kdyz H6 v manualu jede jak z partesu. To ten automat nikdy nepojede! JEdinym duvodem je, ze nejsou ...

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Napsal: pon led 15, 2018 1:44 pm
od HonzaCZ
Jenom upřesním pár informací:

Sedan nemá sklápěcí zadní sedačky. Má jen díru na lyže.

Rozdílů před/po FL je víc. Nárazníky, přední i zadní světla, zrcátka, interiér, sedačky, rádio s MP3, budíky, SI drive, pádla pod volantem (možnost kecat převodovce do řazení i mimo manuální režim)... chce to vidět... někde jsem to ale už tady na webu vyjmenovával. Ono většina věcí, na který se ptáš se už na webu řešila. ;)
newli píše:... Krome toho je po faceliftu auto vybaveno tzv. SI drive prepinacem, kde se prepinaji mapy (ridici jednotky) motoru. Rada lidi tohle strasne moc chce, ale ja to povazuji za zbytecny. Jak mi v AWD opakovane rikali (a dava mi to smysl), ridici jednotka bez SI drave je vlastne porad v rezimu sharp #, coz mi prijde vyhovujici ... stejne bych tak jezdil
No, není to tak úplně přesný a častečně ani pravda. Ono to nepřepíná jenom mapy (zejména teda mapy VVT/VVL), ale mění to i odezvu na plynový pedál a zejména to zásadně mění chování převodovky. Skoro bych až řekl, že ta změna řízení motoru je zanedbatelná. Dost důležitý fakt je, že na ntelligent to nedává nikdy plný plyn, což tento režim pro mě vylučuje z těch použitelných. Pak bez SI drive to není jakoby v Sport #, ale bez SI drive je to jakoby v Sport. Dokonce, když je nějaká zásadnější chyba, tak to nastaví Sport a nenechá to přepnout na nic jiného. Taky Sport # se nedá navolit, pokud svítí modrá kontrolka teploty vody (je to studený). A v neposlední řadě to na Sport # zcela nesmyslně nechává vyšší rychlostní stupně a co nejvíc podřazuje. Myslím ve smyslu na běžný ježdění, samozřejmě při sportovnější jízdě se to hodí. Ale to si tam zase člověk hodí spíš manuál. Jinak i před FL měl sportovní režim.

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Napsal: čtv kvě 10, 2018 6:33 pm
od DAW1d
Tak po dlouhém rozhodování teď skočim do WRX :D Začnu s trochu nasranějším Subaru, celkem ušetřím a uvidím jak mě to bude bavit. Jestli vydržím spartanskou výbavu a menší prostor tak možná ani Lego nepořídím. Pokud ne, pořídím časem SpecB v manuálu a s SI drive. Díky všem za názory a postřehy.

p.s.: Nezná někdo tohle auto? https://www.sportovnivozy.cz/101265-subaru-impreza-wrx

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Napsal: čtv kvě 10, 2018 10:01 pm
od newli
HonzaCZ píše:No, není to tak úplně přesný a častečně ani pravda. Ono to nepřepíná jenom mapy (zejména teda mapy VVT/VVL), ale mění to i odezvu na plynový pedál a zejména to zásadně mění chování převodovky. Skoro bych až řekl, že ta změna řízení motoru je zanedbatelná. Dost důležitý fakt je, že na ntelligent to nedává nikdy plný plyn, což tento režim pro mě vylučuje z těch použitelných. Pak bez SI drive to není jakoby v Sport #, ale bez SI drive je to jakoby v Sport. Dokonce, když je nějaká zásadnější chyba, tak to nastaví Sport a nenechá to přepnout na …
Trochu jsem se v tom ztratil. Ja tedy vzdy uvazoval pouze o manualu, pak je ten rozdil ohledne SI (non SI) jaky?

to DAW1d: Budiz Ti prano, ale tyhle auta uz par let nejsou a nejspis uz nikdy nebudou ...

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Napsal: čtv kvě 10, 2018 10:10 pm
od DAW1d
Co jsem vyčetl, tak kromě změny mapy motoru to ještě mění odezvu plynovýho pedálu. Prej to ušetří i nějaký palivo, ale to budou asi mililitry ;)

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Napsal: čtv kvě 10, 2018 10:57 pm
od HonzaCZ
newli píše:Trochu jsem se v tom ztratil. Ja tedy vzdy uvazoval pouze o manualu, pak je ten rozdil ohledne SI (non SI) jaky
No, jak jsem psal. Skoro až zanedbatelný. :-D Ne, tak zejména se liší průběh odezvy na plyn. A VVT/VVL je agresivnější - to je vidět na první pohled při sledování skutečných hodnot. Myslím, že z pohledu vnímání auta, jde hlavně o tu změnu odezvy na plyn. Chová se to trochu jinak. Ale nějaký extrémní změny výkonu nebo jeho průběhu se samozřejmě nedějou... Jo, víc to jede, když se míň šlape, ale to je jenom o tom drive by wire, nic jinýho. Dokonce bych byl i opatrnější s tím, jak se běžně píše, že se mění mapa. Ono těch map je v řízení moderního motoru hromada... některý se určitě nějak mění, třeba právě ty od VVT/VVL, jiný třeba ne.