Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
DAW1d
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: čtv led 11, 2018 6:22 pm
Jméno a příjmení: David Švehla

Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Příspěvek od DAW1d »

Zdravím vás tady,
zvažuju pořídit "novej" kočár a nejsem si moc jistej, co by pro mě bylo ideální. Měl jsem nafťáky i benzíny, atmosféry i turba a nejvíc se mi líbilo ježdění s BMW 325i. Atmosférickej šestiválec táhnul pořád a když člověk podřadil, tak to i celkem jelo:) Po špatný zkušenosti s dehtovým BMW se teď vozím v Hondě Accord 2.4 Stype a přestože je to na předokolku moc zábavný auto, rád bych ho vyměnil za čtyřkolku. Auto potřebuju na denní ježdění, ročně nalítám cca 15tis v poměru 65:35 město:mimo a v zimě jezdim na hory. Nejsem žádnej závodník, ale rád se občas projedu svižněji. Výběr jsem zúžil na Legacy, ročník +- 2006 a samozřejmě v benzínu. V úvahu teda připadá 2.0R, 2.5 a 3.0R. Na denní ježdění mi připadá postačující 2.0R, ale kamarád do mě hučí, že se v tom autě unudim, že to vůbec nepojede a ať jdu minimálně do 2.5 resp. 3.0R.. ideálně SpecB :D Neříkám, že bych rád nešel do SpecB, ale jednak se špatně shání, žere i trávu kolem silnice a na denní ježdění je ho škoda. Je mi jasný, že se ideálně musím svézt v každý motorizaci a rozhodnout se sám, ale moc rád bych slyšel názor místních odborníků. Upřímně by mi stačilo, kdyby to jelo aspoň stejně jak ta Honda, což teda papírově nevypadá :/ Sedí k tý čtyřkolce pro občasný dynamický svezení spíš ta 2.5 nebo je už lepší rovnou 3.0R? Předem díky za názory.
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48974
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Příspěvek od VDC »

Osobně si myslím, že po tom Accordu tě uspokojí pouze H6 3.0 a to se říká, kdo ví jestli. Protože charakteristika boxeru je prostě jiná a ten motor netáhne "vocpoda".
Takže když si sedneš z řadový Hondy 2.4 do boxera 2.5, tak si budeš říkat, že to auto je totálně zdechlý. Výkon to podá až někde od 4000 otáček do maxima, pak to jede.
S tou H6 to není jinak, ale přece jen tý síly je tam od začátku víc.
Nájezd 15000 za rok není žádný drama, to bys asi uživil. Ve městě H6 bude brát 15, to je jasný, mimo město tu s tím lidi jezdí pod 10.
SpecB na tom není nákladově jinak, ten motor je furt H6, nijak vyhoněnej oproti standardu. Jinak je hlavně podvozek a dejme tomu možnost manuálu v kombinaci s H6.
Musíš se svézt, protože v tomhle případě ukázaná platí.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48974
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Příspěvek od VDC »

Jinak jsem si všiml, že jsi vlákno založil 2x. To druhé jsem smazal.
Na fóru je nastaveno, že první 3 příspěvky nového uživatele musí schválit moderátor. Je to ochrana proti spamu. Tak buď ze začátku trošku trpělivý. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18911
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Příspěvek od hamoun »

jak pise predseda ...
pokud jsi jezdil sestivalcem od BMW, volil bych 3.0R ... zbytek te zklame ...

2.0R je krasne tocivy motor (otázkou je, zda po Honde se to da vubec rict :) ) ... ale je třeba ho pro pozitek "zdimat" ...
2.5i ma kroutak nize a toci myslim o 1tot méně ...

... SpecB asi neni az tak moc problem sehnat ... ale naprosta většina jich je v automatu .. tos nepsal, jestli se "smíříš" s sestivalcem a automatem ... manualu je jak safranu ...

zrychleni auta se u SpecB u manualu a automatu dost zasadne lisi ...
(tady mam jen "papirovou" zkušenost ... )
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
SCOOTER
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2999
Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
Jméno a příjmení: Miloš Tůma
Bydliště: Tábor
Kontaktovat uživatele:

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Příspěvek od SCOOTER »

Předseda to popsal poměrně přesně...o proti svezení a ježdění v Hondě 2.4i Ti bude málo jak s 2.0R tak i 2.5i od Subaru. Buď je volba 3.0R či něco s Turbem!...chce se to svézt a budeš mít představu. Přeji šťastný výběr!!...
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
suubaru
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1985
Registrován: čtv zář 08, 2011 2:19 pm

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Příspěvek od suubaru »

Chceš sedan nebo kombi? Automat nebo manuál?
Ani jedna z motorizací není úplně špatná, jde o to najít zachovalé 12leté auto.
IMPREZA 2,0i cvt sport MY18 naše dvanácté subaru :-)
LEGACY kombi BPE H6 5AT MY2008 letní auto
Outback 2019 BS exec cvt 2,5i
93, RXL, LR series
DAW1d
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: čtv led 11, 2018 6:22 pm
Jméno a příjmení: David Švehla

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Příspěvek od DAW1d »

suubaru píše:Chceš sedan nebo kombi? Automat nebo manuál?
Ani jedna z motorizací není úplně špatná, jde o to najít zachovalé 12leté auto.
Spíš kombi, ale kdyby byl nějakej pěknej sedan asi bych to překousl. Dají se sklopit sedačky ne? Honda má i v sedanu hodně velkej kufr, přijde mi větší než měl trojkovej baworak v kombíku. Chci manuál, nejezdím po Praze a řídím rád. Až postavím do garáže druhý auto jen na víkendy, tak už asi vezmu automat, ale zatím mě přepravník musí i bavit ;) Oturbeny se dělej jen Imprezy a Forestry ne? Co se týká konkrétního auta, mám kamaráda co tahá auta z celý Evropy a dělá právě Japonce, takže by mi něco solidního dovezl. Ideál asi Švýcarsko ne?Akorát se musím někde svézt a rozhodnout se. Ale je čas, chci to řešit na jaře.

Sent from my SM-G920I using Tapatalk
DAW1d
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: čtv led 11, 2018 6:22 pm
Jméno a příjmení: David Švehla

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Příspěvek od DAW1d »

Ještě k tý turbíně, hledám taky něco spolehlivého. I proto sem šel do Hondy a zatím ok. Ten dieslovej Bawor byl strašná kasička. To už s autem nechci nikdy zažít ;) Ale to jsem fakt špatně koupil. Jediný moje auto kupovany v ČR:D
Atmosféry jsou obecně držáky, turbomotor od subaru bude tak 200k a konec nebo? Kolik je ještě rozumnej nájezd u 3.0R, 150k?

Sent from my SM-G920I using Tapatalk
Uživatelský avatar
blake
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 210
Registrován: stř srp 19, 2009 12:00 am
Bydliště: Táborsko

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Příspěvek od blake »

ahoj, pridavam sa k nazoru VDCho, po Honde pocit vylepsenia prinesie jedine H6 a ked si bol zvyknuty na BMW 325i (tipujem e46, alebo uz bola e90?) tak si bol na vrchole kultivovanosti, vykonu, pocitu, tahu atd. danej motorizacie co poskytuje tato planeta v automobilovom priemysle :) a motoricky ta uspokoji jedine navrat k BMW a k tomu nejake subarko na hory:) samozrejme porovnavam cca 10rocne vozy, kde uz sem tam nieco puka, sem tam sa ozyva pazvuk, aerodynamicky hluk atd...tam kde je SUBARU po 10tich rokoch, je BMW a Honda pocitovo na 5tich (samozrejme velmi zlahcene povedane, pretoze kazdy kus auta je zahovaly inac)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48974
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Příspěvek od VDC »

Z výše napsaného máš na výběr jediný model a to SpecB kombi v manuálu. To by bylo auto, které nebude proti Accordu zdechlý a má manuál. Ale tuhle konfiguraci hledat je jako lovit jednorožce... :-\
Standardně je H6 vždy zpřažena s automatem.
Co se životnosti motoru týče, tak oturbené dvoulitry nemají s nájezdem problém, jezdí tu auta s nájezdem kolem 400 tis. km
Stará H6 154 kW nemá žádný problém najet půl milionu.
Novější H6 180 kW, která je například v tom SpecB, nebude mít problém najet 300-400 tisíc.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
DAW1d
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: čtv led 11, 2018 6:22 pm
Jméno a příjmení: David Švehla

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Příspěvek od DAW1d »

Díky moc za rady a postřehy a rady. Ještě něco načtu, začnu hledat v kupce sena a zkusim se někde svézt. Kamarád má 2.0 v Impreze a jinej má oturbenýho Forestra, tak vyzkouším aspoň to. Není tu náhodou někdo s 3.0R v okolí Karlovejch Varů +- 100km? ;)
DAW1d
Nováček
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: čtv led 11, 2018 6:22 pm
Jméno a příjmení: David Švehla

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Příspěvek od DAW1d »

Tohle bude asi nějaká bouda co? Za ty peníze bych nekoupil ani tu Hondu :D
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... &fnai=next

Tahle už dává větší smysl:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... ANUAL_GEAR
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18911
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Příspěvek od hamoun »

ono to bude o stavu no ... tezko rict, kdyz to clovek nevidi ... obecne, jak pises ... to první bude asi vybydleny olitany kus, to druhé ASI pekny kousek ...

a kolem Karlovych Varu? ... je tu vubec nejaky SpecB v manualu? :)

kazdopadne drzim MOC palce ... :)
škoda superb
ex WRX 2008
pufko
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1118
Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Příspěvek od pufko »

To prvé je trochu pod cenu ale určite nevyzerá zle, sú kusy kde sú daleko viac zodraté sedačky. By som čakal že tam budú nejaké patálie ako svietiaci check engine, možno bude treba tesnenia pod hlavami vymeniť. Niečo investuješ a máš pokoj

Ten druhý je naopak predražený, za 10000€ sa dá kúpiť facelift v slušnom stave, predfacelift má reálnu hodnotu u mna do 7000€

Vysral by som sa na MT, to jednoducho k Legacy nepatrí, to je mať akokeby BMW 530i s MT
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Uživatelský avatar
Dazzel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 22
Registrován: pát říj 02, 2015 1:52 pm
Jméno a příjmení: Michal

Re: Legacy 2.0R / 2.5 / 3.0R ?

Příspěvek od Dazzel »

Ahoj,
skratim to, ak si rozhodnuty pre Legacy tak chod jednoznacne do Spec B v manuali.
Po mojich skusenostiach s 2+ tonovymi V8 to to auto aj po vyse 2 rokoch vlastnictva vnimam ako motokaru. Je neskutocne zabavne, dostatocne komfortne a kvalitne spracovane. Spojenie 3-litroveho boxeru s perfektne sprevodovanym 6-kvaltom z Imprezy STi je fantasticke.
Slusny predfaceliftovy kus by som cenovo odhadoval na 8-9000,- €. Musis mat na pamati, ze tie auta maju 10 a viac rokov, a tak treba mat istu rezervu na pripadny servis.
Za minus povazujem seriove brzdy a malu nadrz :).
Apropo, ako uz predseda poznamenal, zerie to mimo mesta do 10 litrov. V meste 12-13, ostra jazda 15, “na debila” 16-17.
Legacy 3.0R Spec B - MY2005 6MT
Odpovědět

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“