Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Odpovědět
Konig
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: ned led 15, 2017 6:49 pm

Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK

Příspěvek od Konig »

Zdravím,

vybírám si Legacy a přestože jsem byl rozhodnutý do kousku z UK, všiml jsem si u nás tohodle kousku:

https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... y/17299843

V kostce - 3.0R, ročník 2006 s plynem, najeto 322 000km s tím, že při 290 000 km byl měněn nový motor. Je to s LPG.

Myslíte si, že se to za tu cenu vyplatí? Nejvíce se teda bojím toho, že to má LPG, s kterým jak víme si šestihranky nerozumí. Druhá věc - znervózňuje mě fakt, že byl měněn nový motor při 290k, když tyhle šestihranky mají být téměř nesmrtelné...

Předem díky a budu rád za každý podnět =)
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18903
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK

Příspěvek od hamoun »

jen dotaz ... opravdu tam davali NOVÝ motor?
nebo tam je jen jiny motor ...
škoda superb
ex WRX 2008
Konig
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: ned led 15, 2017 6:49 pm

Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK

Příspěvek od Konig »

Netuším, pán mi pouze napsal, že byl měněný celý motor, zda-li nový/starší, těžko říct. Ale umím si představit, že nový, říkal, že ho měl na operativní leasing.

Každopádně jsem na něj měl ještě pár dotazů, tak počkám až odepíše + bych ho před koupi zavezl do Subaru servisu, ať se mrknou na to nejčastější co se tam sere...No, pokud to klapne, tak se mi splnil sen [SUBARU]
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22542
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK

Příspěvek od spm »

Ona ta výměna motoru může bejt klidně kvůli tomu plynu ;-D
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
Uživatelský avatar
Mira
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 10622
Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Miroslav
Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní

Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK

Příspěvek od Mira »

No to bylo kleklý na tuty "díky" plynu. A jen ten motor by stál novej těch 90, takže to je blbost. Prostě se motor přehodil za jinej celej co ještě vrčí. To tak asi vyjde cenově nejlíp. Takže ten motor má už určitě něco natočeno, záleží kolik.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
Uživatelský avatar
parabolD
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2168
Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
Jméno a příjmení: Tomas Dobner
Bydliště: Plzeň - Božkov

Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK

Příspěvek od parabolD »

Dost H6 se "jen" zadřelo i bez plynu... pozdě olej atd...
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02

B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back :)
Konig
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: ned led 15, 2017 6:49 pm

Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK

Příspěvek od Konig »

A co byste teda doporučovali? Jít do toho, pokud servis řekne, že je to OK, s tím, že jezdit na benzín? Nebo by to nestačilo a musel bych plyn vymontovat? Jako plyn je moc krásná záležitost (ve smyslu levné ježdění), ale u H6 je to prostě průser a to bych se bál v každém kilometru..Respekt vůči těm pár lidem co to tady provozují...A co se toho motoru týče, teď jsem si pořádně znovu přečetl ten email a při 290tkm byl měněn motor, který měl 130tkm, tzn. současný by měl mít 160tkm. Navíc než bych auto koupil, chci s tím zajet Subaru servisu na nějakou základní prohlídku, ať vím do čeho jdu + to by snad měli říct v jakém stavu ten motor je, ne?

parabolD: Myslíš teda, že při pravidelném servisu by mělo H6 vydržet?
Uživatelský avatar
Mareka
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2591
Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
Jméno a příjmení: Marek
Bydliště: Ostrava

Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK

Příspěvek od Mareka »

Kdysi jsem zvažoval podobnou variantu (XT s LPG) a taky jsem se bál stavu motoru po nějakém nájezdu na plyn.
Předem jsem se ptal v autorizáku na kontrolu motoru a očekávaných rizik - konstatovali, že mi mohou říct samozřejmě aktuální stav, ale nějakou prognózu do budoucna mi můžou dát snad jen po rozborce motoru.....
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK

Příspěvek od martas »

Do toho servisu urcite zajed,nez bys to kupoval.Oni ti hodej oko na vsechno,ne jen na motor a maj i diagnostiku =)Pri tomto najezdu,to neni od veci ;-D Aby jsi potom nebyl sklamanej a nemel jsi to jako dobrou kasicku :-)
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Uživatelský avatar
parabolD
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2168
Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
Jméno a příjmení: Tomas Dobner
Bydliště: Plzeň - Božkov

Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK

Příspěvek od parabolD »

Určitě to nech prohlédnout, 160 není nijak extra velká porce, H6 určitě vydrží ale musíš se starat... jsou to navíc km, kdy bývá třeba udělat těsnění pod hlavami... Každá cena má svůj důvod a myslím, že tady taky bude...
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02

B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back :)
Uživatelský avatar
dethroned
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2236
Registrován: pon čer 07, 2010 6:09 pm
Bydliště: Brno

Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK

Příspěvek od dethroned »

podle mě to už bude pokladnička... i když je tam novější motor.
ložiska, výfuky, katy, řízení...
ale jestli je to za 90 tisíc.. těžko říct.
když už tam ten plyn je, tak by se dal používat na nenáročné ježdění, courání po městě a po okreskách apod. (což je stejně 80% skladby cest tady v čr). Na jakoukoliv dynamickou jízdu a po dálnici bych rozhodně jezdil na benál.
Outback 2.5 BS9 CVT MY18 129kW
ex - Outback 2.5 BI-Fuel BP9 4AT MY09 127kW LPG BRC
Obrázek
ex - Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek
Konig
Nováček
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: ned led 15, 2017 6:49 pm

Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK

Příspěvek od Konig »

Asi máte pravdu, kašlu na to. Motor třebaže ještě vydrží, zbytek auta už asi tak valný nebude, a vůbec, 2007 v třílitru za tuhle cenu je strašně podivně málo...
mari75
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3400
Registrován: pon říj 31, 2016 10:47 am

Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK

Příspěvek od mari75 »

Odvez to do servisu,co rozumí Subaru a ví i čem je řeč!Pak se potom rozhodni,co a jak.Třeba je to dobrý kup.Mě by to třeba mrzelo,kdybych se aspoň nepřesvědčil,že to nestojí za koupi
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
pufko
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1118
Registrován: pát úno 11, 2011 10:42 pm

Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK

Příspěvek od pufko »

Tá cena nemôže byť vysoká lebo to nie je facelift, bárs udáva rv úplne hraničný, ale má to aj nejaké natočené km. Facelift má jednoducho vyššiu cenu aj keby bol tiež rv 2006

K stavu, určite to bude pýtať údržbu, ale zasa za tie groše prečo nie. Ak človek počíta že do toho musí niečo dať tak nevidím problém. Vždy lepšie ako kúpiť za 150tKč a to tiež nebude bez chyby. Za tých 60tKč sa dá urobiť kopa vecí aj ked nie je problém z toho velkú časť utopiť v motore. Ale tu rovnako platí to čo niekto napísal vyššie - že robiť motor u H6 (fúknuté tesnenia) môže stretnúť človeka aj u auta čo stálo omnoho viac
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Odpovědět

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“