Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK
Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK
Zdravím,
vybírám si Legacy a přestože jsem byl rozhodnutý do kousku z UK, všiml jsem si u nás tohodle kousku:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... y/17299843
V kostce - 3.0R, ročník 2006 s plynem, najeto 322 000km s tím, že při 290 000 km byl měněn nový motor. Je to s LPG.
Myslíte si, že se to za tu cenu vyplatí? Nejvíce se teda bojím toho, že to má LPG, s kterým jak víme si šestihranky nerozumí. Druhá věc - znervózňuje mě fakt, že byl měněn nový motor při 290k, když tyhle šestihranky mají být téměř nesmrtelné...
Předem díky a budu rád za každý podnět
vybírám si Legacy a přestože jsem byl rozhodnutý do kousku z UK, všiml jsem si u nás tohodle kousku:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/suba ... y/17299843
V kostce - 3.0R, ročník 2006 s plynem, najeto 322 000km s tím, že při 290 000 km byl měněn nový motor. Je to s LPG.
Myslíte si, že se to za tu cenu vyplatí? Nejvíce se teda bojím toho, že to má LPG, s kterým jak víme si šestihranky nerozumí. Druhá věc - znervózňuje mě fakt, že byl měněn nový motor při 290k, když tyhle šestihranky mají být téměř nesmrtelné...
Předem díky a budu rád za každý podnět
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19163
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK
jen dotaz ... opravdu tam davali NOVÝ motor?
nebo tam je jen jiny motor ...
nebo tam je jen jiny motor ...
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK
Netuším, pán mi pouze napsal, že byl měněný celý motor, zda-li nový/starší, těžko říct. Ale umím si představit, že nový, říkal, že ho měl na operativní leasing.
Každopádně jsem na něj měl ještě pár dotazů, tak počkám až odepíše + bych ho před koupi zavezl do Subaru servisu, ať se mrknou na to nejčastější co se tam sere...No, pokud to klapne, tak se mi splnil sen
Každopádně jsem na něj měl ještě pár dotazů, tak počkám až odepíše + bych ho před koupi zavezl do Subaru servisu, ať se mrknou na to nejčastější co se tam sere...No, pokud to klapne, tak se mi splnil sen
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22764
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK
Ona ta výměna motoru může bejt klidně kvůli tomu plynu
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK
No to bylo kleklý na tuty "díky" plynu. A jen ten motor by stál novej těch 90, takže to je blbost. Prostě se motor přehodil za jinej celej co ještě vrčí. To tak asi vyjde cenově nejlíp. Takže ten motor má už určitě něco natočeno, záleží kolik.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2174
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK
Dost H6 se "jen" zadřelo i bez plynu... pozdě olej atd...
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK
A co byste teda doporučovali? Jít do toho, pokud servis řekne, že je to OK, s tím, že jezdit na benzín? Nebo by to nestačilo a musel bych plyn vymontovat? Jako plyn je moc krásná záležitost (ve smyslu levné ježdění), ale u H6 je to prostě průser a to bych se bál v každém kilometru..Respekt vůči těm pár lidem co to tady provozují...A co se toho motoru týče, teď jsem si pořádně znovu přečetl ten email a při 290tkm byl měněn motor, který měl 130tkm, tzn. současný by měl mít 160tkm. Navíc než bych auto koupil, chci s tím zajet Subaru servisu na nějakou základní prohlídku, ať vím do čeho jdu + to by snad měli říct v jakém stavu ten motor je, ne?
parabolD: Myslíš teda, že při pravidelném servisu by mělo H6 vydržet?
parabolD: Myslíš teda, že při pravidelném servisu by mělo H6 vydržet?
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK
Kdysi jsem zvažoval podobnou variantu (XT s LPG) a taky jsem se bál stavu motoru po nějakém nájezdu na plyn.
Předem jsem se ptal v autorizáku na kontrolu motoru a očekávaných rizik - konstatovali, že mi mohou říct samozřejmě aktuální stav, ale nějakou prognózu do budoucna mi můžou dát snad jen po rozborce motoru.....
Předem jsem se ptal v autorizáku na kontrolu motoru a očekávaných rizik - konstatovali, že mi mohou říct samozřejmě aktuální stav, ale nějakou prognózu do budoucna mi můžou dát snad jen po rozborce motoru.....
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK
Do toho servisu urcite zajed,nez bys to kupoval.Oni ti hodej oko na vsechno,ne jen na motor a maj i diagnostiku =)Pri tomto najezdu,to neni od veci Aby jsi potom nebyl sklamanej a nemel jsi to jako dobrou kasicku
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- parabolD
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2174
- Registrován: sob pro 29, 2012 10:43 am
- Jméno a příjmení: Tomas Dobner
- Bydliště: Plzeň - Božkov
Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK
Určitě to nech prohlédnout, 160 není nijak extra velká porce, H6 určitě vydrží ale musíš se starat... jsou to navíc km, kdy bývá třeba udělat těsnění pod hlavami... Každá cena má svůj důvod a myslím, že tady taky bude...
___________________________
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
ex Outback H6 3.0 MY02
B9 Tribeca MY07
Impreza GF MY98
Outback H6 3.0 strikes back
Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK
podle mě to už bude pokladnička... i když je tam novější motor.
ložiska, výfuky, katy, řízení...
ale jestli je to za 90 tisíc.. těžko říct.
když už tam ten plyn je, tak by se dal používat na nenáročné ježdění, courání po městě a po okreskách apod. (což je stejně 80% skladby cest tady v čr). Na jakoukoliv dynamickou jízdu a po dálnici bych rozhodně jezdil na benál.
ložiska, výfuky, katy, řízení...
ale jestli je to za 90 tisíc.. těžko říct.
když už tam ten plyn je, tak by se dal používat na nenáročné ježdění, courání po městě a po okreskách apod. (což je stejně 80% skladby cest tady v čr). Na jakoukoliv dynamickou jízdu a po dálnici bych rozhodně jezdil na benál.
Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK
Asi máte pravdu, kašlu na to. Motor třebaže ještě vydrží, zbytek auta už asi tak valný nebude, a vůbec, 2007 v třílitru za tuhle cenu je strašně podivně málo...
Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK
Odvez to do servisu,co rozumí Subaru a ví i čem je řeč!Pak se potom rozhodni,co a jak.Třeba je to dobrý kup.Mě by to třeba mrzelo,kdybych se aspoň nepřesvědčil,že to nestojí za koupi
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Re: Legacy 2006 3.0R - 322tkm / 89 000 CZK
Tá cena nemôže byť vysoká lebo to nie je facelift, bárs udáva rv úplne hraničný, ale má to aj nejaké natočené km. Facelift má jednoducho vyššiu cenu aj keby bol tiež rv 2006
K stavu, určite to bude pýtať údržbu, ale zasa za tie groše prečo nie. Ak človek počíta že do toho musí niečo dať tak nevidím problém. Vždy lepšie ako kúpiť za 150tKč a to tiež nebude bez chyby. Za tých 60tKč sa dá urobiť kopa vecí aj ked nie je problém z toho velkú časť utopiť v motore. Ale tu rovnako platí to čo niekto napísal vyššie - že robiť motor u H6 (fúknuté tesnenia) môže stretnúť človeka aj u auta čo stálo omnoho viac
K stavu, určite to bude pýtať údržbu, ale zasa za tie groše prečo nie. Ak človek počíta že do toho musí niečo dať tak nevidím problém. Vždy lepšie ako kúpiť za 150tKč a to tiež nebude bez chyby. Za tých 60tKč sa dá urobiť kopa vecí aj ked nie je problém z toho velkú časť utopiť v motore. Ale tu rovnako platí to čo niekto napísal vyššie - že robiť motor u H6 (fúknuté tesnenia) môže stretnúť človeka aj u auta čo stálo omnoho viac
Subaru Impreza 2.0GX, 5MT, rv2001...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...
Subaru Legacy 2.5i, AT, rv2005...