Stránka 2 z 4

Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw

Napsal: čtv zář 21, 2017 3:38 pm
od alky
Za mě 116kW, a zejména protože se dají sehnat novější auta. Každopádně jsou to starý ojetý piksly, co se na blbě shánějí často bouchané díly (hlavně přední lampy, atp.) nebo náhradní díly (např.: lambda, vejfuk, atd,..), resp. sehnat jdou, pokud ti nevadí solit. Kdybych já kupoval, tak už ten od r.v.2008 +.
Držím palce.

Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw

Napsal: čtv zář 21, 2017 4:20 pm
od Mira
alky píše:Za mě 116kW, a zejména protože se dají sehnat novější auta. Každopádně jsou to starý ojetý piksly, co se na blbě shánějí často bouchané díly (hlavně přední lampy, atp.) nebo náhradní díly (např.: lambda, vejfuk, atd,..), resp. sehnat jdou, pokud ti nevadí solit. Kdybych já kupoval, tak už ten od r.v.2008 +.
Držím palce.
Jakože SH? To je nejhorší forester všech dob.

Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw

Napsal: čtv zář 21, 2017 4:46 pm
od Čibi
Už nedá tolik v terénu nebo proč?

Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw

Napsal: čtv zář 21, 2017 5:02 pm
od Bekr
SG po faceliftu (tedy 116kW) sice jede o něco lépe než před ním, ale nesmíš se stydět to točit až k červenému poli. A nesmíš očekávat kdovíjak dechberoucí rozdíl. Celkové dojmy z obou aut jsem tu kdysi srovnával, ale dnes už si 1. SG-čko moc nepamatuju. Ty auta jsou si ridičsky hodně podobná. Určitě bych se neztotožnil s tvrzením, že SG po fl je ve srovnání s před fl "docela "běžný" povoz". Dokud jsme měli doma obě, čistě sériové verze s přibližně stejným nájezdem, u verze po fl mi přišlo přesnější řízení a samozřejmě živější motor, který má ale taky větší apetit a to tak o 1/2 až 1l v běžném provozu. Vyloženě žravější je při krátkých popojížďkách, naopak na dálnici při dodržení limitů žere míň. Verze před fl měla (pro mne) lepší přední sedačky a byla nejhezčí ;-). Prý měla méně tuhou kastli, ale to jsem experimentálně neoveřoval.
Verzi po fl bych hodnotil celkově jako o malinko lepší auto. Mezi pár věcí, které si mohly japončíci v rámci fl odpustit bych zařadil ty přední sedačky a elektrický plyn.
Dál bych tě chtěl vyvést z omylu. Po fl neznamená automaticky xenony. Alespoň ve Střední Evropě ne. Ve Skandinávii to může být jinak. Další mýtus ke přítomnost zadního LSD. Já ho měl zatím ve všech forestrech. Obě atmosféry ale byly dovezeny německým zastoupením. Naopak auta z Itálie ho prý vůbec nemívají. Jeho účinnost u naší verze po fl je pak výrazně vyšší než jaká byla před fl a rovněž i u současného XT (což mě na XT trochu dost s... :-( ...).
Moje doporučení je, pokud možno se svézt v tom z čeho si chceš vybírat a pak se rozhodnout podle osobních dojmů. Na papíře si můžeš napsat pro a proti, ale nemá smysl srovnávat papírový hodnoty.
Například spotřeba. Při každodenním ježdění mi každý subaru žere 10, plus mínus.
Poznámka na závěr. Efektivní způsob zvýšení výkonu ve Skandinávii je přestavba na LPG. Čepujou tam totiž čistej propan a to mi i ten před fl jel jako po fl... ;-)

Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw

Napsal: čtv zář 21, 2017 7:14 pm
od filippek
Čibi píše:Už nedá tolik v terénu nebo proč?
Protože je hnusnej Obrázek

Odesláno z mého LG-H870S pomocí Tapatalk

Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw

Napsal: čtv zář 21, 2017 10:30 pm
od Čibi
No SG před faceliftem to není, to máš pravdu, ale je to vevnitř větší, ne? Když potřebuji vozit 3 děti...

Poruchový jsou nebo ne? Diesel vynechte :-)

Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw

Napsal: čtv zář 21, 2017 11:21 pm
od davidherda
Hele já i Nastička jsme přešli z SH na SG a nemůžeme si ten přechod vynachválit.

Jediné plus u SH bylo víc místa na sedačkách a vzádu, zase byl ale menší kufr.

Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw

Napsal: čtv zář 21, 2017 11:38 pm
od Mira
SH je v terénu tragickej. Není to ten poctivej kus železa, není to kredenc kterej tlačíš proti větru, má to rámový okna a ve většině není ani motor, jen rachotící se kachle, který zaklepou. Prostě SH zapomenout, až SJ je zase auto.

Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw

Napsal: pát zář 22, 2017 9:42 am
od Subaru70
Za sebe můžu říct, že SH v terénu pecka,vyšší světlá výška,větší nájezdový úhly, uvnitř více místa, je líp z nej vidět. SG zase líp sedí na silnici, neboť je to takový spíš osobák než SUV, kdežto SH je spíš už SUV a tedy s náklony a pod. Náklony se pak vyřešili s modelem MY11 a to auto drželo dobře neboť už mělo zesílenou karoserii . Takže na SH nedám dopustit i přesto, že SG je subaristická klasika a to auto se neokouká nikdy...

Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw

Napsal: pát zář 22, 2017 11:23 am
od Čibi
Díky za názory, vážím si všech. Ne že by mne to teď tlačilo, ale do budoucna určitě budu řešit jaké auto. Nedávno jsem totiž byl vyzván, ať si konečně koupím pořádný auto...na to jsem kontroval, co je dnes pořádný auto...Vyzyvatel to zabalil a uznal, že se dneska z nových sere všechno.

Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw

Napsal: sob zář 23, 2017 8:25 am
od VDC
SH především prd vydrží. A nejtragičtější je to po náběhu výroby, 2008, 2009. To jsou strašný sračky.
Rudolfo to nikdy nikde nepsal, ale v podstatě postupně vyměnil na tom svém SH úplně všechno. Má jedno z prvních, po náběhu výroby. A oproti SG je to i v tom terénu špatný. SH opravdu není model, který by stálo za to pořídit.

Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw

Napsal: sob zář 23, 2017 9:26 am
od Majer
Jj Rudolfuf forest Toť odstrašující příklad... Motor, nápravy...všecko za hrozný hrachy...

Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw

Napsal: sob zář 23, 2017 10:21 am
od davidherda
Subaru70 píše:Za sebe můžu říct, že SH v terénu pecka,vyšší světlá výška,větší nájezdový úhly, uvnitř více místa, je líp z nej vidět. SG zase líp sedí na silnici, neboť je to takový spíš osobák než SUV, kdežto SH je spíš už SUV a tedy s náklony a pod. Náklony se pak vyřešili s modelem MY11 a to auto drželo dobře neboť už mělo zesílenou karoserii . Takže na SH nedám dopustit i přesto, že SG je subaristická klasika a to auto se neokouká nikdy...
Měl jsi SG? Tam kde jsem s SH štrejchal v lupkovně jsem si ani neškrtl. Tam kde jsem se zapotil s 230Hp v SH, si 125Hp v SG poradilo s prstem v nose.

Za mě je SG rozhodně nejvyváženější model a je už jedno jestli před a nebo po faceliftu. To už je o preferencích.

Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw

Napsal: sob zář 23, 2017 2:26 pm
od Mira
Není terén jako terén. Na jednom srazu nám byl prezentován fungl nový SH. Troufal si na předváděcí auto dost a do něčeho (písku) se raději nepouštěl. Za ním to jezdil Doro několikrát a prst v nose sice neměl, ale zíval u toho. Přestal s tím až když sjížděl ty pískový duny. Na to s tím SH koukal hodně z dálky. A Nastička ti řekne jakej rozdíl v terénu je SH a SG. Aby s klukama mohla jet na vejlet, zahodila SH a pořídila SG, jinak by s tou plečkou jet nemohla. :-D Prostě SH je na tom kvalitativní úplně jinak. Je to auto postižený masivním šetřením úplně všude. (třeba ty první modely měly rezavý vejfuky už v salonu). Takže pokud něco koupit, tak ty poslední SG 2007. Nic lepšího pak dlouhých 7 let nebylo. A SJ jsou a dlouho budou cenově vysoko.

Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw

Napsal: sob zář 23, 2017 4:06 pm
od Doro
Je velmi úsměvné, když se někdo snaží srovnat forestra po r.v. 2007 s modelem SG a starším.
V jedné větě se to dá shrnout - Forester jako takový končí řadou SG s r.v. 2007, a to další po něm je jen zoufalý pokus zařadit se do trhu SUV (SG je jen osobní kombi!!), kde "tupé stádo" už vybírá auta dle nevím čeho, bez vědomostí (které dnes asi nejsou žádané) a požadavku na životnost. SH je prachsprostý spotřebák, jako vše ostatní.
Srovnání SG a SH v térénu je ale nemožné, bo kde dojede SG, se SH nepodívá jináč, než na tažném laně a už ne beze škod... :-DDD :-DDD

Ty dnešní nové modely už sou procpané elektronikou, která zatím pomáhá, ovšem uvidíme, jak si povede po 200 tis. km náročného používání.
SG mimo ABS nemá nic z elektroniky a nezdá se, že by to tam chybělo - dobrý řidič nemá problém a dobře uřídit forestra neberu jako samozřejmost, ale jako výsadu. A v dobrých rukou se ten rozdíl ještě zvětší.
Někde sem tu dával i foto zezadu, kde je dobře vidět rozdíl forestrů - u SH prostě humus provedení....