Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 43
- Registrován: pát čer 02, 2017 12:12 pm
- Jméno a příjmení: Matus Belani
- Bydliště: Norsko-Troms
Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
Aha takze ziadna viscospojka, a je nejaky citelny rozdiel v jazdnych vlastnostiach? Napr na snehu v zakrutach atd, na mojom 2.0x v manuali citim ze ma zadna naprava potlaci do miernej pretacavosti a smykom sa da krasne vykorculovat. Nebude napriklad automat viac nedotacavy ? Isiel by som do 2.5xt aut ale to je tu uz totalne zbytocne a vzhladom na moj najazd (35-40tis km rocne) aj uz nevyhodne. Vdaka za rady
Outback 2.5 AT 121kw 2005
Forester 2.0x 92kw 2004 (EX)
Legacy 2.0 121kw 2007 (EX)
Forester 2.0x 92kw 2003 (EX)
Forester 2.0x 92kw 2004 (EX)
Legacy 2.0 121kw 2007 (EX)
Forester 2.0x 92kw 2003 (EX)
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14879
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
mám pár měsíců 2.0 XT v automatu, srovnání s MT ale nemám. Na silnici úplně hranu nejezdím, takže těžko říct, ale mimo silnici to ujede / vyjede hodně. Např. pro Vánoční stromeček jsem si s pilkou vyjel po promočené sjezdovce pokryté tajícím sněhem do kopce až do lesa Taky jsem z tohoto provedení 4x4 měl obavu, ale v to zjevně funguje (chválí si to tu mnohem ostřílenější borci než jsem já) a na silnici (kde v zatáčkách 4x4 taky pomáhá) limitují XTčko jiné věci (u mne momentálně to, že jsem zatím ještě posranej dát tomu pořádně za uši).
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
Matus z mého pohledu je AT v SG rozhodně víc nedotáčivé než manuál. Který jak říkáš ti tlačí zadeček ven.
Na druhou stranu má to XT v AT daleko větší užitnou hodnotu než atmosféra v MT.
Takže za mě XT v AT. S atmo MT si užíješ zase víc zábavy.
Na druhou stranu má to XT v AT daleko větší užitnou hodnotu než atmosféra v MT.
Takže za mě XT v AT. S atmo MT si užíješ zase víc zábavy.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- HAD
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1464
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vladimír Šitavanc
- Bydliště: Liberec
Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
Potvrzuji nedotáčivost 2,5XT AT
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
I 2,0XT MT je nedotáčivé. Teprve na výjezdu lze docílit přetáčivosti.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw
Ono taky záleží jestl v té zatáčce přidál plyn, nebo jí proplužíšMira píše:I 2,0XT MT je nedotáčivé. Teprve na výjezdu lze docílit přetáčivosti.
Jo a taky na gumách
viz Křivoklát
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=jOPiknd ... e=youtu.be[/youtube]
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex