Druhé Subaru do rodiny?
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14828
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Druhé Subaru do rodiny?
Chápu dobře, že v automatu má i oturbený Forester SG jen něco jako vylepšený Haldex?
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- spm
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 22693
- Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
- Jméno a příjmení: Jan Krajdl
Re: Druhé Subaru do rodiny?
No, pár jich mělo VTD, tak ty ne... zbytek ano.Tapan píše:Chápu dobře, že v automatu má i oturbený Forester SG jen něco jako vylepšený Haldex?
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Druhé Subaru do rodiny?
asi jen 2,5 do 2007, u novejsich nevim a pak az x-mode
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49126
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Druhé Subaru do rodiny?
Chápeš špatně. Není to vůbec nic takového jako Haldex. Už jen proto, že vždy je to pohon všech kol, zatímco u Haldexu je to předokolka a čtyřkolka je to jen tehdy, když klouznou kola.Tapan píše:Chápu dobře, že v automatu má i oturbený Forester SG jen něco jako vylepšený Haldex?
S-turbo v automatu tedy SF, nikdy jiný systém než tento nemělo. A funguje to dobře. SG AT taky jiný systém nemělo, i když David tvrdí, že některé verze měly VTD. Ale to bylo možná pár bílých vran. Reálně měly VTD až SGPFL 2,5 ATATS - Active Torque Split AWD
Označení též AT MPT. Tento systém je použit u vozidel s automatickou převodovkou a nově bezestupňovou převodovkou CVT3). Neobsahuje mezinápravový diferenciál. Běžné provozní rozdělení hnacích sil mezi přední a zadní nápravou je u starších modelů 90:10 ve prospěch přední nápravy. U novějších modelů (např. Outback MY2010 2.5 s CVT) by to, dle údajů výrobce, mělo být 60:40.
Přední náprava je poháněná přímo, zadní se připojuje pomocí více-lamelové spojky ovládané tlakem oleje. Je využíván tlak oleje z AT, nastavován elektronikou. Řízení tlaku je v závislosti na rychlosti jízdy, stoupání/klesání vozovky, rozdílu otáček náprav navzájem, poloze voliče převodovky a dalších parametrech. Při předvoleném prvním nebo zpětném stupni je tlak ve spojce elektronikou uměle zvýšen (i pokud auto stojí) a je tedy zajištěna trakce i v případě, že je jedna z náprav na povrchu s horšími adhezními podmínkami.
S-turbo v pohodě snáší LPG, jezdí jich tu nepočítaně.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Druhé Subaru do rodiny?
Moje xt nechceš?
Odesláno z debila
Odesláno z debila
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14828
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Druhé Subaru do rodiny?
Díky všem a obzvlášť předsedovi za vyčerpávající informace. Info o ATS na wiki jsem četl, papírově mi distribuce výkonu 90:10 nepřišla oproti klasice s diferenciálama nic moc a někdo, asi Honza, to v tématu o koupi Imprezy AT s tímto systémem zrovna nechválil - otázka je, jak to funguje v praxi.
Stříbrné S-Turbo v automatu jedu dnes okouknout, uvidíme, jak se bude chovat automat, vyzkouším rady z předešlé stránky tohoto tématu (díky za ně!), zároveň se dnes v inzerci objevila atmosféra s MT přímo tu u nás v ČB, pán to nechal v Hondě na protiúčet a odjel si s novým CR-V nebo s čím, jediný majitel, vyplněná serviska (servisováno u Freyů - mám se bát?), ale jen 92 kW, no projedu to a uvidíme, kdyžtak by se dal Forejs vnutit ženě a seberu jí 121 kW Lego Poreferuju, jak jsem dopadl.
ybrcek: samozřejmě jsem inzerát okukoval, líbilo by se (až na ty sesle z STI, ty mi tam prostě nejdou, nejdou a nejdou - ale to je řešitelné), ale je to hrubě nad rozpočet. Né že by tu cenu neměl, né že bych ty prachy výhledově nevydělal, ale je blbá doba - tento měsíc se stěhujeme do nového, čeká mě ještě placení omítek, obkladače, kuchyně, hajzlíků a umyvadel...vlastní zdroje prakticky právě došly, můžeme si půjčit od tchýně, můžu si od ní půjčit i na auto, ale půjčovat si od ní na auto dražší než mají oni se nehodí Můj stavební Pažout 405 blížící se zimu bez nesmyslných investic nedá, protože už z něj někudy i chčije olej a ty s prodejem taky určitě nechceš čekat do jara.
Stříbrné S-Turbo v automatu jedu dnes okouknout, uvidíme, jak se bude chovat automat, vyzkouším rady z předešlé stránky tohoto tématu (díky za ně!), zároveň se dnes v inzerci objevila atmosféra s MT přímo tu u nás v ČB, pán to nechal v Hondě na protiúčet a odjel si s novým CR-V nebo s čím, jediný majitel, vyplněná serviska (servisováno u Freyů - mám se bát?), ale jen 92 kW, no projedu to a uvidíme, kdyžtak by se dal Forejs vnutit ženě a seberu jí 121 kW Lego Poreferuju, jak jsem dopadl.
ybrcek: samozřejmě jsem inzerát okukoval, líbilo by se (až na ty sesle z STI, ty mi tam prostě nejdou, nejdou a nejdou - ale to je řešitelné), ale je to hrubě nad rozpočet. Né že by tu cenu neměl, né že bych ty prachy výhledově nevydělal, ale je blbá doba - tento měsíc se stěhujeme do nového, čeká mě ještě placení omítek, obkladače, kuchyně, hajzlíků a umyvadel...vlastní zdroje prakticky právě došly, můžeme si půjčit od tchýně, můžu si od ní půjčit i na auto, ale půjčovat si od ní na auto dražší než mají oni se nehodí Můj stavební Pažout 405 blížící se zimu bez nesmyslných investic nedá, protože už z něj někudy i chčije olej a ty s prodejem taky určitě nechceš čekat do jara.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14828
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Druhé Subaru do rodiny?
Volal jsem i na dříve odkazované stříbrné S-Turbo:
https://auto.bazos.cz/inzerat/77830181/ ... -Turno.php
Prý předchozí majitel dělal polomotor, od ničeho nejsou faktury a ani neví proč. Majitel mi přišel takovej zmatenej. Za okouknutí by stálo, škoda, že je na druhém konci republiky, to ho řadí až někam na konec seznamu. Chodí sem někdo znalej od Frýdku, kdo by se mnou absolvoval prohlídku a uměl by dle stavu auta případně varovat před budoucími nekonečnými servisními náklady? Zadarmo to samozřejmě nechci.
https://auto.bazos.cz/inzerat/77830181/ ... -Turno.php
Prý předchozí majitel dělal polomotor, od ničeho nejsou faktury a ani neví proč. Majitel mi přišel takovej zmatenej. Za okouknutí by stálo, škoda, že je na druhém konci republiky, to ho řadí až někam na konec seznamu. Chodí sem někdo znalej od Frýdku, kdo by se mnou absolvoval prohlídku a uměl by dle stavu auta případně varovat před budoucími nekonečnými servisními náklady? Zadarmo to samozřejmě nechci.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Druhé Subaru do rodiny?
Ahoj. A odkud je přesně ten majitel stříbrného SGéčka?
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14828
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Druhé Subaru do rodiny?
V inzerátu má Nový Jičín...takže hádám, že tam nebo nějaká vesnice v okolí, prostě bude patřit pod to PSČ.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Druhé Subaru do rodiny?
Už jsem si to zjistil. Je ze Skotnice,což je asi cca.13 km od NJ. Není to daleko k Embertovi do Fryčovic či k Ladisovi do ProTurba-FM na prohlídku! Já to sice má do Skotnice relativně blízko,ale netroufám si tvrdit,že Subarům rozumím. A stejně bych měl čas až tak někdy příští týden . Na fotce mu tam stojí ještě SF v plynu
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14828
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Druhé Subaru do rodiny?
mari75, každopádně díky za info. No tento týden už neplánovaný celodenní výlet na druhý konec republiky nehrozí ani u mne Okouknu ty dva kousky, které jsou v dosahu, pak se uvidí.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Re: Druhé Subaru do rodiny?
Jelikož ten borec píše,že auto má od letošního března,tak určitě nedělal to GO motoru on,ale předchozí majitel. Chtěl bych po něm kontakt na předchozího majitele,aby ses dozvěděl,kde bylo GO děláno a z jakého důvodu. Ty investice,které tam vypisuje nejsou za málo peněz a pochybuji o tom,že je dělal on,protože to by cena byla trošku jiná. Ten kontakt by Ti mohl dát
Subaru Forester 2,0XT 03 Red dragon
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
Alfa Romeo 156 SW 1,9 Jtd 02 85 kw chip by Sarkan
ex AR 156 SW 1,9 Jtd 01 81 kw chip by Sarkan
ex AR 146 1,4 TS
ex Saab 9-3 2,0i kupé
ex Seat Toledo 1,9 Tdi 98
ex VW Vento 1,8i
ex Škoda 130
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14828
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Druhé Subaru do rodiny?
To mi na tom právě smrdí...že má auto od března a po pár měsících ho posílá dál. Jako důvod prodeje píše finanční důvody, ale pokud je auto zralý na výměnu motoru, jsou to přeci taky finanční důvody Dobrý nápad s tím předchozím majitelem. Chvilku jsem myslel, jestli to není auto po draconisovi, ten, co jsem se dočetl, s motorem taky dost bojoval Sedí typ, barva i kola...ale VIN je jiný
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- ybrcek
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5315
- Registrován: sob lis 12, 2016 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Vetyška
- Bydliště: Půlpánov u Štatlu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Druhé Subaru do rodiny?
V pohodě
Odesláno z debila
Odesláno z debila
AUDI quattro A6 Avant 2,7V6 TDI
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
ex Tribeca 3,6 H6
ex Forester 2,5 XT SG9
ex VeCe GTS 1,9CDTI
ex VeBe CC 2,5V6
ex Kadett GSi 2,0i
ex Škoda 100
ex Škoda 110R
http://www.drkteam.cz/team_member/martin-vetyska/
KTM 950 SuperEnduroR
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14828
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Druhé Subaru do rodiny?
Stříbrné XT 130 kW AT z Tábora: současný majitel má auto dost krátce, něco málo na něm udělal (prý vyučený automechanik) - nástřik podvozku, brzdové destičky a další drobnosti, teď prodává prý z fin. důvodů, manželka chce novou střechu Auto není nijak moc vodrbaný - běžné šrámy z hypermarketových parkovišť, šmouhy na nárazníků, zkrátka to, co má každé auto tohoto věku.
Motor - běží pravidelně, řekl bych, ale chod je hlučnější (hlasitě cvaká), podobně se projevovalo jiné auto, které jsem užíval, když byly v háji hydroštely - tzn. toto budou ventilové vůle, nebo to může být nějaký větší průser?
Automat - nekopal, řadil hezky, vlastně jsem skoro nepozoroval, že tam je. Zkoušel jsem mírné i ostřejší zrychlování ze stavu "bez plynu" v rychlostech 60-70 km/h, chovalo se to hezky, jen lehké cuknutí, žádné kopance. Do mírného kopce na "D" se nerozjížděl, do ostřejšího po sundání nohy z plynu na "D" zastavil a začal couvat. Po sešlápnutí brzdy držel a necouval. Při rozjíždění po odbržděn" jako by překonával brzdu, která se následně "odtrhla" a jelo se - to je u automatu normální?
V interiéru to dost vrže, ale u takhle starých Foresterů je to asi normálka. V motoru jsem viděl nějaké stopy po bastlení (některé hadičky je asi origo problém sehnat). Chladič turba asi dost topil (tetelil se vzduch), rafika teploty (motoru) pod polovinou stupnice.
Auto trochu sedí na zadku, prý jsou vyměněny tlumiče za neoriginální, ale neměnily se pružiny.
Jinak se mi to docela líbí. Prosím znalé o názor na popsané "anomálie".
Motor - běží pravidelně, řekl bych, ale chod je hlučnější (hlasitě cvaká), podobně se projevovalo jiné auto, které jsem užíval, když byly v háji hydroštely - tzn. toto budou ventilové vůle, nebo to může být nějaký větší průser?
Automat - nekopal, řadil hezky, vlastně jsem skoro nepozoroval, že tam je. Zkoušel jsem mírné i ostřejší zrychlování ze stavu "bez plynu" v rychlostech 60-70 km/h, chovalo se to hezky, jen lehké cuknutí, žádné kopance. Do mírného kopce na "D" se nerozjížděl, do ostřejšího po sundání nohy z plynu na "D" zastavil a začal couvat. Po sešlápnutí brzdy držel a necouval. Při rozjíždění po odbržděn" jako by překonával brzdu, která se následně "odtrhla" a jelo se - to je u automatu normální?
V interiéru to dost vrže, ale u takhle starých Foresterů je to asi normálka. V motoru jsem viděl nějaké stopy po bastlení (některé hadičky je asi origo problém sehnat). Chladič turba asi dost topil (tetelil se vzduch), rafika teploty (motoru) pod polovinou stupnice.
Auto trochu sedí na zadku, prý jsou vyměněny tlumiče za neoriginální, ale neměnily se pružiny.
Jinak se mi to docela líbí. Prosím znalé o názor na popsané "anomálie".
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12