Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Forester 2.0 116kw vs 2.0 T 130kw 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: pát čer 02, 2017 11:12 am
Příspěvky: 4
Zdravim, momentalne jazdim na SG 2003 2,0x v manuale a pozeram po niecom vykonnejsom. Mam iba dvoch kandidatov: SG facelift 2.0 116kw v manuale a SG 2.0 turbo manual. Ako by ste mi poradili? Byvam v severnom norsku a doteraz bolo 2.0x perfektne do zasnezeneho prostredia a na vseobecne jazdenie,ale chcem nieco silnejsie. Facelift 116kw zvazujem aj koli xenonom a mierne modernejsiemu vzhladu.. ale Turbo je turbo.. Je pravda ze pri XT nie je redukcia? Do terenu chodim pomerne casto tak to vyuzivam.. Ako je to so spotrebou ? Xko mi jazdi cca za 8 litrov.
Dakujem za akekolvek rady.


pát čer 02, 2017 11:31 am
Profil
Nováček
Nováček

Registrován: sob čer 18, 2016 1:02 pm
Příspěvky: 43
Bydliště: Venray, Nederland
Cau MatusNR. Sice ti neporadím ale mam otazky ohľadom Norska. Chystame sa tam na dovolenku na buduci rok. Cital so rozne bedekre atd na nete a nazory ludi sa roznia-co, kde a ako.Nechcem jazdit uplne off road-legacy wagon rv2001. Chceme ist az uplne na sever - 3tyzdne jazdenia. Co by si dolorucil? Atlantic highway si dam dvalrat pre istotu.... A co sa mna tyka tak by som bral turbinu....tiez na nejakym sg turbo spekulujem ale rozpočet nepusti.... A tu v Nl sa nikde dlho dobre kusy meohreju(nehladiac na počet km....)

Odoslané z F8331 pomocou Tapatalku


pát čer 02, 2017 9:27 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 5526
Bydliště: Brno
Za 8 litrů s XT jezdit nebudeš. Počítej tak 10 a víc. Pokud někdo jezdí s XT pod 10 litrů, tak si turbo pořizoval zbytečně. Prostě XT je proti atmosféře jinde. Atmo tě do sedaček nezatlačí. Ale musíš oželit redukci. V terénu rozdíl mezi atmo a turbem nevynikne, na silnici ano. XT má výhodu vzadu v samosvorném difu. Ovšem pouze částečném, ale pomůže. Záleží co jezdíš jako off. Jinak SG pofl je docela "běžný" povoz, XT předFl je "auto". Alespoň v ČR jsou to bílý vrány. Prostě turbo je turbo. ;-D

_________________
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem - RIP : bohužel ji někdo rozmlátil.


pát čer 02, 2017 9:58 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 12, 2011 8:16 pm
Příspěvky: 2895
Bydliště: Opava
Turbo redukci nema ...
(automat nechces)

ale treba Marcel to turba komplet prevodovku s redukci daval :)

kdyz jezdis za 8l, mohlo by to teoreticky pri stejnem zpusobu jizdy vydrzet i u dalsi atmosfery ...
turbo zere podle hodne toho, jak s tim jedes ... asi budes v prumeru pri rozumnem jezdeni nekde mezi 9-12l ...

_________________
koncernová dieslová stodola ...
ex WRX 2008


pát čer 02, 2017 10:00 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 3144
Bydliště: Praha
Mira píše:
Prostě turbo je turbo.

Pokud se nepletu,tak oni tam mají rychlostní limit 50/80/100.
To je pak turbo opravdu potřeba. :-)

_________________
Forester MY2004 2.0 LPG
Impreza 2004 2.0 AT


pát čer 02, 2017 10:12 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Příspěvky: 4499
Bydliště: podhradí Křivoklátu
1. volil bych 2,0XT automat (z důvodů terénu jak píšeš)
2. pokusil bych se sehnat 2,5X a je jedno jestli automat nebo manuál 127kw
3. 116kw v manuálu

_________________
Forester 2,0XTi MY02 -Silvestr
Forester 2,0X MY03 -Modrestr
Forester 2,0X MY04 -Pinkrestr
Forester 2,5XT MY09 -Černestr-ex
Rád všem vřele doporučím, tento servis Subaru, když půjdete na Křivoklát zajdem spolu do baru.
http://www.boxerauto.cz/


sob čer 03, 2017 12:18 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 19757
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Ahoj Matůš, vítej na klubu. To máš tedy zajímavé bydliště.

Jak píše David. 2.0 XT jedině v automatu, pokud má jezdit v terénu, opravdu nemá redukci.
116 kW naopak v manuálu, to redukci má. Počítej, že ten motor je točivější, takže trochu víc pojede, ale ve vyšších otáčkách.

_________________
https://vdcmonstersubaru.tumblr.com/
https://www.youtube.com/user/VDCmonstersubaru/videos
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97- rekonstrukce Toyoty
Subaru-Robin Generator 3 kW


sob čer 03, 2017 7:08 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček

Registrován: pát čer 02, 2017 11:12 am
Příspěvky: 4
Dakujem vsetkym za odpovede a rady,
VDC odporucam Trolltunga, potom na severe Lofoty, vyssie potom Tromsø-pekne ostrovne mesto pod ktorym je mnoho tunelov a v tuneloch kruhove objazdy, ohladne offroadu je to rozne, teren je clenity takmer v celom norsku takze hocikde ked zides z cesty.
Limit je 50/80 a 100 len v okoli osla cize toho si moc neuzijeme na severe. Ale turbo sa da vyuzit napr na snehu a tak. Takze moznost je 2,0XT v automate(co sa mi moc nepozdava) alebo 116kw manual, alebo sa vyrovnat s neredukovanym manualom pri turbe..
Ako je na tom 116kw so spotrebou? Pri turbe ratam s vyssimi nakladmi samozrejme. 2.5 je takmer nemozne tu zohnat, inzeraty sledujem denne a za posledny rok nebol na predaj ani jeden forester s 2.5motorom..


sob čer 03, 2017 7:54 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 13, 2011 4:58 am
Příspěvky: 7020
Bydliště: Horní Kožlí
116kW bude jezdit min. kolem 10 a i na atmosferu je to solidne svizny. XT bude opravdu nejlepsi volba prave s AT a zrat to bude podobne. U te 116kW verze hraje pro jednoruchost a vlastnosti turba, na ktere musis brat ohled. O tolik slabsi to neni. Navic je hezci ;-)

_________________

Subaru Forester SGH 2.0 116kW MT MY2006 LPG
Mitsubishi Pajero Sport 2.5TD MY2007
http://www.sumavske-dobroty.cz


sob čer 03, 2017 10:07 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 10, 2009 7:54 pm
Příspěvky: 1019
Bydliště: Chebsko
Atmo / turbo myslím že hlavní rozdíl je ve 158ps ( 6400ot/min) 186Nm/3200Nm) vs. 177ps ( 5600ot/min) 245Nm (3200ot/min) což je docela dost takže 2,0 v manuálu je oproti 2,0turbo v manuálu rozdíl asi jako koloběžka a motorka :-D U Automatu je to horší , ten pokosí půlku výkonu,bohužel ::-((( . Rodiče s 116kw MT jezdí do 10l někdy i za 8 . XT bude v manuálu jezdit 10+ a automat se pod 11 dostane leda na laně...

_________________
Obrázek Spotřeba SUBARU Forester 2.0 XT 130kw (SG)

Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw still on the road
Subaru Forester 03 2.0XT LPG still on the road
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG Prodáno
Subaru Impreza GT 94 LPG Prodáno
Subaru Impreza 97 R.I.P


ned čer 04, 2017 7:11 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 13, 2011 4:58 am
Příspěvky: 7020
Bydliště: Horní Kožlí
Jak pise Martin - AT sezere hromadu vykonu. Takze ve vysledku to rozdil moc neni tabulky netabulky ;-)

_________________

Subaru Forester SGH 2.0 116kW MT MY2006 LPG
Mitsubishi Pajero Sport 2.5TD MY2007
http://www.sumavske-dobroty.cz


ned čer 04, 2017 8:02 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Příspěvky: 4499
Bydliště: podhradí Křivoklátu
116kw v manuálu nepojede rychleji nebo líp než XT v automatu, tabulky netabulky

_________________
Forester 2,0XTi MY02 -Silvestr
Forester 2,0X MY03 -Modrestr
Forester 2,0X MY04 -Pinkrestr
Forester 2,5XT MY09 -Černestr-ex
Rád všem vřele doporučím, tento servis Subaru, když půjdete na Křivoklát zajdem spolu do baru.
http://www.boxerauto.cz/


ned čer 04, 2017 8:44 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 13, 2011 4:58 am
Příspěvky: 7020
Bydliště: Horní Kožlí
A to tu nekdo psal ?

_________________

Subaru Forester SGH 2.0 116kW MT MY2006 LPG
Mitsubishi Pajero Sport 2.5TD MY2007
http://www.sumavske-dobroty.cz


ned čer 04, 2017 9:35 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
Příspěvky: 1219
Bydliště: Českolipsko
Tak jak jsi to rozsekl?

Měl jsem XT v automatu, spotřeba při normální jízdě mezi od 10,5 litru dálka, ale na běžné ježdění bez blbnutí to bylo spíš 12-13l.

_________________
Legacy kombi 2.5 4cam 1997 LPG podruhé :-)


čtv zář 21, 2017 1:02 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: pon bře 18, 2013 5:08 pm
Příspěvky: 809
Bydliště: Ostrava
V Norsku kde je max 100 je dostatek výkonu základ :-D

_________________
Peugeot 406,Subaru Outback 2,5AT,r.v.00


čtv zář 21, 2017 1:28 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: