mari75 píše:Stav bude určo ok.Dotyčný jezdí do autorizáku,takže nešetří.
Bacha na to, ono autorizák nutně vždy neznamená kvalitní péči, i když si to spousta lidí myslí. A hlavně jak už se tu psalo nesčetněkrát - diesel u Subaru je časovaná bomba. Péče nepéče, prostě jednoho krásného dne se to posere a není levné to dát dohromady. To riziko je oproti benzinové atmosféře prostě nesmyslné a "úspora" nafty s běžným nájezdem to nevykompenzuje ani omylem.
mari75 píše:Rozumím Ti,jak to myslíš a co chceš říct.Na diesel jsem se ptal i přímo v Subaru a taky mi nebyl doporučen(jako ojetina 06-12).Vlastně se primárně dívám po benzínu,jen jsem chtěl vědět,jestli je ten diesel fakt v pytli,i když je sledovaný v autorizáku a je o něj pečováno.
Nedoporučili jsme Ti diesel tady, nedoporučili Ti ho přímo u Subaru a proto se tady na něj ptáš podesáté znovu. A překvapivě s jakým výsledkem? Nedopočujeme Ti ho stále. Prostě jestli chceš dobrou radu, u Subaru se na naftu vykašli. ať se o to staral kdo chtěl jak chtěl. Je jenom otázkou, KDY ten průser nastane. A naopak to, že to má za sebou těch 200t km a je stále původní neznamená, že se tím osvědčil, ale že je těsně před smrtí. BOXER DIESEL NE. Ale stejně se zeptáš znovu...
VDC píše:Zkrátka to platí globálně, že diesel má smysl v náklaďáku, jinak je to k hovnu.
Tak to teda musím nesouhlasit. Smysl to má třeba i v traktoru!