Auto na denní ježdění
- Jackylle
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2070
- Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
- Jméno a příjmení: Lucka
- Bydliště: Ostrava
Re: Auto na denní ježdění
JJ, Yaris už doporučovalo více lidí.
Marku, kontakt prosím pošli.
On prostě chce malé auto. Vybírat to já pro sebe, tak chci naopak velké auto, protože vozit vzduch není problém, ale nafouknout mrňouse v případě potřeby jde těžko. Jenže já už velké auto mám.
A i ty malé auta nemusí být nutně nepohodlné.
S tou radostí... jestli má požadavek, aby to jelo, tak by mohl sáhnout po sportovnější verzi, která dělá radost.
Už se díval i na subo (je to nakažlivé i jen parkovat vedle něj), ale to při denním ježdění neuživí.
Marku, kontakt prosím pošli.
On prostě chce malé auto. Vybírat to já pro sebe, tak chci naopak velké auto, protože vozit vzduch není problém, ale nafouknout mrňouse v případě potřeby jde těžko. Jenže já už velké auto mám.
A i ty malé auta nemusí být nutně nepohodlné.
S tou radostí... jestli má požadavek, aby to jelo, tak by mohl sáhnout po sportovnější verzi, která dělá radost.
Už se díval i na subo (je to nakažlivé i jen parkovat vedle něj), ale to při denním ježdění neuživí.
Lucka
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19162
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Auto na denní ježdění
ja koupil auto odsud:
http://m.rbauto.webnode.cz/nabidka
jednani bylo velmi seriozni !
Odesláno pomocí Tapatalk
http://m.rbauto.webnode.cz/nabidka
jednani bylo velmi seriozni !
Odesláno pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Auto na denní ježdění
Přidám se, neboť mám osobní zkušenost s hledání podobného auta a přesně před rokem jsem ho koupil.
Je to Suzuki Swift 2011+ s motorem 1.2 VVT. S nájezdem 75 tkm, první majitel, servis jenom značkový, za 146.000,- Kč. Ale dalo to fušku, hledal jsem ho 1/2 roku a koupil cca 2 hodiny po zveřejnění.
Auto je to velmi oblíbené, neboť je to držák. Podvozek je neskutečný, kde se v zatáčce Forester SH naklání, Swift to vykrouží. Motor 1.2 VVT je inovovaný už s proměnným časováním ventilů (táhne vocpoda a tolik nežere )
Najedu cca 1/2 uváděně vzdálenosti denně po městě a i já se dostanu pod 6 l/100 km při normální jízdě. I pro těch 100 km denně bych ho doporučil (samo záleží, jakých těch 100 km je). Určitě japonce a benzín => méně starostí.
5-ti dvířko je samozřejmě mnohem praktičtejší (i pro ukládání nákladu). Souhlas s tím, že třídvířko lze koupit/usmlouvat za nižší cenu právě poukazem na mnohem menší využitelnost.
Sport se prakticky nedá sehnat (za 1/2 roku se tehdy objevily asi 2 v CZ), myšleno v rozumném stavu ze rozumné peníze, jinak je to nejzábavnější malé sportovní auto, a to za najnižší cenu (např. podle 5th Gear na YT).
Brzdy, přestože jsou vzadu bubny, brzí hodně dobře, auto má jenom tunu.
MY2011 má již v základu 7 airbagů.
Oproti Yarisovi/F500 apod. je to velké auto.
Jinak jsem zastánce kupování raději dražšího vozu, ale jedině CZ a s jasnou historií.
Za cenu <150 tkč je za mě Swift 2011+ jednoznačná volba.
Nakonec jsem rád, že jsem nevzal toho Sporta, protože bych s ním jezdil ještě více a zanedbával Subaru
PS: Psal jsem to, jak mi to přišlo na mysl, a určitě jsem na něco zapomněl, takže se klidně připtej.
Je to Suzuki Swift 2011+ s motorem 1.2 VVT. S nájezdem 75 tkm, první majitel, servis jenom značkový, za 146.000,- Kč. Ale dalo to fušku, hledal jsem ho 1/2 roku a koupil cca 2 hodiny po zveřejnění.
Auto je to velmi oblíbené, neboť je to držák. Podvozek je neskutečný, kde se v zatáčce Forester SH naklání, Swift to vykrouží. Motor 1.2 VVT je inovovaný už s proměnným časováním ventilů (táhne vocpoda a tolik nežere )
Najedu cca 1/2 uváděně vzdálenosti denně po městě a i já se dostanu pod 6 l/100 km při normální jízdě. I pro těch 100 km denně bych ho doporučil (samo záleží, jakých těch 100 km je). Určitě japonce a benzín => méně starostí.
5-ti dvířko je samozřejmě mnohem praktičtejší (i pro ukládání nákladu). Souhlas s tím, že třídvířko lze koupit/usmlouvat za nižší cenu právě poukazem na mnohem menší využitelnost.
Sport se prakticky nedá sehnat (za 1/2 roku se tehdy objevily asi 2 v CZ), myšleno v rozumném stavu ze rozumné peníze, jinak je to nejzábavnější malé sportovní auto, a to za najnižší cenu (např. podle 5th Gear na YT).
Brzdy, přestože jsou vzadu bubny, brzí hodně dobře, auto má jenom tunu.
MY2011 má již v základu 7 airbagů.
Oproti Yarisovi/F500 apod. je to velké auto.
Jinak jsem zastánce kupování raději dražšího vozu, ale jedině CZ a s jasnou historií.
Za cenu <150 tkč je za mě Swift 2011+ jednoznačná volba.
Nakonec jsem rád, že jsem nevzal toho Sporta, protože bych s ním jezdil ještě více a zanedbával Subaru
PS: Psal jsem to, jak mi to přišlo na mysl, a určitě jsem na něco zapomněl, takže se klidně připtej.
- Jackylle
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2070
- Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
- Jméno a příjmení: Lucka
- Bydliště: Ostrava
Re: Auto na denní ježdění
Jatros, dík za skvělou recenzi.
Po konzultaci v mém oblíbeném servisu je zatím jako první volba Yaris, 6ti kvalt. Jako nejspolehlivější auto široko daleko. A hned za ním Swift. Tak předám info a uvidíme, jak se k tomu kámoš postaví a co se nám povede konkrétního najít.
Doufám, že mi pak nebude nadávat...
Po konzultaci v mém oblíbeném servisu je zatím jako první volba Yaris, 6ti kvalt. Jako nejspolehlivější auto široko daleko. A hned za ním Swift. Tak předám info a uvidíme, jak se k tomu kámoš postaví a co se nám povede konkrétního najít.
Doufám, že mi pak nebude nadávat...
Lucka
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Auto na denní ježdění
Pro trasy kolem 100km denně bych se té nafty tolik nebál, nafta je dělaná na takové delší trasy. Já si teď taky pořídil naftu Volvo V70 D5 , a zatím jezdím dálky kolem 5 litrů. A pokud se člověk vleče kolem 100km/h tachometrových, tak to vezme kolem 4l. A to ještě očekávám, že to klesne jakmile se dodělá repase brzd (komplet sežraná destička na jednom kolem během 2tis km). Velký je to akorát, aby se tam najednou vlezly všechny potřebné díly na Subaru (kapota,narazníky, blatníky, podběhy), na delších trasách se hodí tempomat, v zimě vyhřívané sedačky. Výkon tam není nijak závratný, ale těch 120kW stačí na to abych se spolehlivě zbavil většiny chipnutých koncernových smradů s vykuchaným DPF co táhnou "vodspoda". Auto to není zas tak běžný, takže se to dá parkovat venku, aniž by se člověk bál, že ho ráno nenajde tam, kde ho zaparkoval.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- Špejlík
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 852
- Registrován: sob lis 28, 2015 3:00 pm
- Jméno a příjmení: Honza Nesládek
- Bydliště: Kolín
Re: Auto na denní ježdění
Já mám tu 136kw D5 a jezdím teda za 8:-) Nicméně mě osobně to úplně po městě nebaví. Je to těžký. Ale ženě chci buď Rézu, nebo se zamilovala do volva c30 na takový to běžný pojíždění;-)
Odepsáno Macem...
- Jackylle
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2070
- Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
- Jméno a příjmení: Lucka
- Bydliště: Ostrava
Re: Auto na denní ježdění
zhor:
obavy jsou spíš o stav naftové ojetiny... každopádně yaris vyhrál, kámoš ho měl před tím svým současným (aurisem) a dodnes lituje, že ho prodal. Takže je rád, že má potvrzen návrat ke své "srdcovce".
A vůbec, co tvé a WRX??? A Kdy půjdeme na pivo?
obavy jsou spíš o stav naftové ojetiny... každopádně yaris vyhrál, kámoš ho měl před tím svým současným (aurisem) a dodnes lituje, že ho prodal. Takže je rád, že má potvrzen návrat ke své "srdcovce".
A vůbec, co tvé a WRX??? A Kdy půjdeme na pivo?
Lucka
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2720
- Registrován: pon srp 26, 2013 2:38 pm
- Jméno a příjmení: Standa H.
- Bydliště: Šumperk/Ostrava
Re: Auto na denní ježdění
Njn, tam už máš DPF a další kurvítka. A taky záleží skladba tras, já většinou jezdím dálnice a silnice 1.třídy a málokdy ujedu na jedno nastartování míň jak 100km. Po městě a na studený motor by to žralo určitě víc.
Co se týká stavu ojeté nafty, tak je to stejné riziko jako u benzínu, a musí se hledat a zjišťovat na co ty motory trpí a jak se to projevuje. Já to Volvo koupil těsně po záběhu (400tkm ) a v porovnání s jinýma dieslama s mnohem menším nájezdem, je to tichošlápek a jede jak z praku.
WRX se už lakuje a brzo se bude skládat dohromady. Na pivo se někdy domluvíme, předběžně bych to viděl na poslední lednový týden.
Co se týká stavu ojeté nafty, tak je to stejné riziko jako u benzínu, a musí se hledat a zjišťovat na co ty motory trpí a jak se to projevuje. Já to Volvo koupil těsně po záběhu (400tkm ) a v porovnání s jinýma dieslama s mnohem menším nájezdem, je to tichošlápek a jede jak z praku.
WRX se už lakuje a brzo se bude skládat dohromady. Na pivo se někdy domluvíme, předběžně bych to viděl na poslední lednový týden.
Subaru Impreza GG WRX EJ205 165kW 2003
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
Volvo V70 D5 120kW 2002
ex - Subaru Impreza GG EJ201 92kW 2001
- Špejlík
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 852
- Registrován: sob lis 28, 2015 3:00 pm
- Jméno a příjmení: Honza Nesládek
- Bydliště: Kolín
Re: Auto na denní ježdění
400 tkm je opravdu lehce zajetý motor. Tyhle auta to polykaj, jako nic...
Mě přijde, že mám s jakýmkoli autem velkou spotřebu:-)
Mě přijde, že mám s jakýmkoli autem velkou spotřebu:-)
Odepsáno Macem...
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4156
- Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
- Bydliště: Jemnice, Vysočina
Re: Auto na denní ježdění
Na denní dojíždění byla dobrá stará ochcávka SDI, sice strašná jízda, ale sežralo to cokoliv, moc to nežralo, ale hlavně se to vůbec nekurvilo ......ale ty už nejsou a když jo tak shnilý
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Nyní: BMW 330xd AT
- geraltos
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 1350
- Registrován: stř zář 18, 2013 12:27 pm
- Jméno a příjmení: Ota
Re: Auto na denní ježdění
přátelé, hodím vám jednu rukavici.
máte někdo zkušenosti s provozem Mitsubishi Outlander?
konkrétně toto:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mits ... oFrom=list
budou to asi podobní žrouti jako Forester turbo nebo 3,0 outback, ale snad menší pravděpodobnost, že hned po koupi přijde generálka motoru otázka je, co podvozek...
cenově jsou hodně nízko, logika říká, že k tomu bude nějaký důvod. ale neznám, proto se ptám...
máte někdo zkušenosti s provozem Mitsubishi Outlander?
konkrétně toto:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mits ... oFrom=list
budou to asi podobní žrouti jako Forester turbo nebo 3,0 outback, ale snad menší pravděpodobnost, že hned po koupi přijde generálka motoru otázka je, co podvozek...
cenově jsou hodně nízko, logika říká, že k tomu bude nějaký důvod. ale neznám, proto se ptám...
WRX 2003
- Mira
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 10652
- Registrován: úte srp 18, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Miroslav
- Bydliště: Poslední zatáčka před Vídní
Re: Auto na denní ježdění
Ty jo, to je skoro polovic co za forestra.
Forester SG XT
ex Impreza 97 s baťohem
ex Impreza 97 s baťohem
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14877
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Auto na denní ježdění
Ta cena fakt smrdí, když jsem vybíral auto, hodil jsem oko i na Outlandery a přesně tohle (motorizace, Dakar verze, ať to znamená cokoliv) v modré bylo asi za 120 nebo 130, před půl rokem, a prodalo se celkem rychle.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- Marty73
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 3306
- Registrován: sob črc 31, 2010 5:44 pm
- Jméno a příjmení: Martin J.
- Bydliště: Statenice
Re: Auto na denní ježdění
To má tchán. Najel jsem s tím něco málo. Pocitově je to proti Foresteru mnohem těžší a neohrabané. Podvozek je horší než Forester. Ale na klidnou jízdu je to v pohodě. Ergonomie je japonská, takže není problem s adaptací. Motor moc netáhne, ale to může být od kusu. Navíc to má zplynované. Asi ve 200k mu odešla mezináprava, nebo tak něco.
"If in doubt, flat out." (Colin McRae)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
Impreza WRX Prodrive, MY07
XV 2.0 Ridge, MY19
Toyota Aygo X
Forester SF, MY02 (ex)
- Jackylle
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2070
- Registrován: stř pro 11, 2013 10:52 pm
- Jméno a příjmení: Lucka
- Bydliště: Ostrava
Re: Auto na denní ježdění
Občerstvím svůj dotaz na malé spolehlivé auto pro kamaráda. Už se rozhodl, že to bude Toyota Yaris, vyřídil si financování a ještě řešíme:
1. Benzín nebo nafta? Resp. jak moc velké zádrhele a finanční rány ho můžou čekat u naftové ojetiny ? On by jinak tuhle variantu preferoval a na tu dálku, co každý den najezdí by to mohlo být dobré.
2. Jaké auto si orientačně může vymýšlet v ceně max 150 tis? Rok výroby, nájezd...nebo ho mám odkázat, ať si rovnou projde inzerci a udělá si obrázek sám?
1. Benzín nebo nafta? Resp. jak moc velké zádrhele a finanční rány ho můžou čekat u naftové ojetiny ? On by jinak tuhle variantu preferoval a na tu dálku, co každý den najezdí by to mohlo být dobré.
2. Jaké auto si orientačně může vymýšlet v ceně max 150 tis? Rok výroby, nájezd...nebo ho mám odkázat, ať si rovnou projde inzerci a udělá si obrázek sám?
Lucka
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road
"Postarej se o svého koně a tvůj kůň se postará o tebe."
Subaru Forester "Sněžný Lišák" SG BiFuel
Ex Subaru Legacy GX 2.5 4AT zůstává na dohled
American Quarter Horse, all hoof ride off road