jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideální?

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od Slavek_xxx »

Jenze to jsou spotreby v benzinu. V plynu je to +15% minimalne. Z H6ky mam zkusenost, ze pri plynuly jizde sj spotreba plynu skoro stejna jako benzinu, ale pri jizde po horach a tahani privesu naopak stoupa vic.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od VDC »

Jo to je pravda samozřejmě, že to jsou benzínový čísla.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3147
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od dracekvo »

Ten novej jeep bude určitě úspornější, jám mám starou kraksnu. Ta bere tak průměrně 17 litrů benzínu (plyn nemám) po okreskách. Když jedu fakt dálku tak sem schopnej se dostat lehce pod 14 litrů. V terénu to záleží na terénu. 20 mi to žere už jen při popojíždění po vesnici. Terén bude 25 až neomezeno :D
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od VDC »

A co že máš za Jeepku ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
dracekvo
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3147
Registrován: stř kvě 19, 2010 4:04 pm

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od dracekvo »

grand cherokee ZJ 5.2 rv.97 je to v podpisu :)
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od VDC »

Nojo, když já jedu přes Tapatalk, tak ty podpisy standardně nevidím, až když si rozkliknu profil a to mě nenapadlo. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
yohn
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11958
Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od yohn »

H6 koncila druhou modelovou radou a rokem 2003-07?
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
Uživatelský avatar
yohn
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11958
Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od yohn »

jinak tady mate Forestera SF 2.0XT Stage2 na LPG s motorem pres 50tkm na LPG...

https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 97335.html
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od VDC »

H6 neskončila doposud. Jen je z toho 3.6 a teď už není dostupná v Evropě...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
yohn
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11958
Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od yohn »

a obecný dogma je, že 180kW a 3,6 se pro LPG striktně nedopo ?
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
Uživatelský avatar
Subaru4ever
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2494
Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
Jméno a příjmení: Adam
Bydliště: Praha 5

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od Subaru4ever »

Kombinaci H6 180/191 kW + LPG ti vymluví deset z deseti zkušených Subaru servismanů. A je pravda, že se najdou zmínky o takto přestavěných autech, kterým motor přežil pár desítek tisíc km a odporoučel se na nesmyslně drahou opravu.

Existují ale i takto přestavěné vozy, které s provozem na plyn nemají problém. Kamarád koupil loni Outbacka H6 2004, který má na plyn najeto přes 160.000 km a dohromady kus přes 200.000 km. To auto má velice nemilou historii - nikdy se s ním nikdo nemazlil a vždy ho řídili/vlastnili lidi zcela technicky a subaristicky nevzdělaní. A přitom motor funguje na oba druhy paliva výborně (ťuk ťuk), a to na 99% nikdy nebyl servisován. Prostě jezdí, jezdí a jezdí. Žádné problémy svědčící o postupné smrti na LPG :670:

Pravdou ale je, že tam je přimazávání ventilů a hlavně velmi bezpečné nastavení přívstřiku benzínu. Bere mu to cca 12 litrů LPG a 1 litr B95 na 100 km. Ovšem ten benzín se nespotřebovává na studené starty (plyn spíná sám asi po 30 vteřinách), ale prakticky furt za jízdy. Prostě na dálnici při 130 km/h si bere permanentně ten litřík. Je dost možné, že tento trvalý 10% přísun benzínu hodně ventilům pomohl :655:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Uživatelský avatar
yohn
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11958
Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od yohn »

koukam na spritmonitor a jsou tam H6 3.0R, ktere maji i pres 100tkm na LPG, ale taky z tech tabulek vyplyva, ze privstrikujou BA95 do jizdniho rezimu
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
Uživatelský avatar
yohn
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 11958
Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
Jméno a příjmení: Honza
Bydliště: Šumava
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od yohn »

toto mam na mysli
Přílohy
H6lpg.jpg
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od VDC »

No pro mě je na dotazy tohoto typu autoritou Als. Tak se zeptej jeho. Neznám žádný jiný servis, který by měl tolik zkušeností se Subaru na plyn, jako Dobřany.
Ale obávám se, že 3.6 na plyn tu bude prostě obecně málo...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od Slavek_xxx »

yohn> to tak byt nemusi, staci par kratkych tras a studenych startu a litr benzinu na sto kilaku je tam coby dup :845: Ja mam na H6 prepinani zpet do benzinu nad 4 tisice otacek a v prumeru to je asi litr a pul na sto.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Odpovědět

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“