jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideální?
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
Jenze to jsou spotreby v benzinu. V plynu je to +15% minimalne. Z H6ky mam zkusenost, ze pri plynuly jizde sj spotreba plynu skoro stejna jako benzinu, ale pri jizde po horach a tahani privesu naopak stoupa vic.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48964
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
Jo to je pravda samozřejmě, že to jsou benzínový čísla.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
Ten novej jeep bude určitě úspornější, jám mám starou kraksnu. Ta bere tak průměrně 17 litrů benzínu (plyn nemám) po okreskách. Když jedu fakt dálku tak sem schopnej se dostat lehce pod 14 litrů. V terénu to záleží na terénu. 20 mi to žere už jen při popojíždění po vesnici. Terén bude 25 až neomezeno :D
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48964
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
A co že máš za Jeepku ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
grand cherokee ZJ 5.2 rv.97 je to v podpisu
Peugeot ION elektro (rv.12, najeto 100 tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv. 07 najeto 320tis)
Subaru Outback 2.5 LPG AT (rv.99 najeto 350tis)
Peugeot 206 1.4i MT (rv. 99 najeto 270 tis)
Audi A4 Avant 1.9 TDI (rv. 97 najeto 260 tis)
Peugeot J5 obytná alkovna (2.5TD, rv.91 najeto 150tis)
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48964
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
Nojo, když já jedu přes Tapatalk, tak ty podpisy standardně nevidím, až když si rozkliknu profil a to mě nenapadlo.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
H6 koncila druhou modelovou radou a rokem 2003-07?
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
jinak tady mate Forestera SF 2.0XT Stage2 na LPG s motorem pres 50tkm na LPG...
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 97335.html
https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 97335.html
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48964
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
H6 neskončila doposud. Jen je z toho 3.6 a teď už není dostupná v Evropě...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
a obecný dogma je, že 180kW a 3,6 se pro LPG striktně nedopo ?
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2494
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
Kombinaci H6 180/191 kW + LPG ti vymluví deset z deseti zkušených Subaru servismanů. A je pravda, že se najdou zmínky o takto přestavěných autech, kterým motor přežil pár desítek tisíc km a odporoučel se na nesmyslně drahou opravu.
Existují ale i takto přestavěné vozy, které s provozem na plyn nemají problém. Kamarád koupil loni Outbacka H6 2004, který má na plyn najeto přes 160.000 km a dohromady kus přes 200.000 km. To auto má velice nemilou historii - nikdy se s ním nikdo nemazlil a vždy ho řídili/vlastnili lidi zcela technicky a subaristicky nevzdělaní. A přitom motor funguje na oba druhy paliva výborně (ťuk ťuk), a to na 99% nikdy nebyl servisován. Prostě jezdí, jezdí a jezdí. Žádné problémy svědčící o postupné smrti na LPG :670:
Pravdou ale je, že tam je přimazávání ventilů a hlavně velmi bezpečné nastavení přívstřiku benzínu. Bere mu to cca 12 litrů LPG a 1 litr B95 na 100 km. Ovšem ten benzín se nespotřebovává na studené starty (plyn spíná sám asi po 30 vteřinách), ale prakticky furt za jízdy. Prostě na dálnici při 130 km/h si bere permanentně ten litřík. Je dost možné, že tento trvalý 10% přísun benzínu hodně ventilům pomohl :655:
Existují ale i takto přestavěné vozy, které s provozem na plyn nemají problém. Kamarád koupil loni Outbacka H6 2004, který má na plyn najeto přes 160.000 km a dohromady kus přes 200.000 km. To auto má velice nemilou historii - nikdy se s ním nikdo nemazlil a vždy ho řídili/vlastnili lidi zcela technicky a subaristicky nevzdělaní. A přitom motor funguje na oba druhy paliva výborně (ťuk ťuk), a to na 99% nikdy nebyl servisován. Prostě jezdí, jezdí a jezdí. Žádné problémy svědčící o postupné smrti na LPG :670:
Pravdou ale je, že tam je přimazávání ventilů a hlavně velmi bezpečné nastavení přívstřiku benzínu. Bere mu to cca 12 litrů LPG a 1 litr B95 na 100 km. Ovšem ten benzín se nespotřebovává na studené starty (plyn spíná sám asi po 30 vteřinách), ale prakticky furt za jízdy. Prostě na dálnici při 130 km/h si bere permanentně ten litřík. Je dost možné, že tento trvalý 10% přísun benzínu hodně ventilům pomohl :655:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
koukam na spritmonitor a jsou tam H6 3.0R, ktere maji i pres 100tkm na LPG, ale taky z tech tabulek vyplyva, ze privstrikujou BA95 do jizdniho rezimu
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- yohn
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11958
- Registrován: stř črc 13, 2011 5:58 am
- Jméno a příjmení: Honza
- Bydliště: Šumava
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
toto mam na mysli
ex. Subaru Crosstrek 2.0i r.2018
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48964
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
No pro mě je na dotazy tohoto typu autoritou Als. Tak se zeptej jeho. Neznám žádný jiný servis, který by měl tolik zkušeností se Subaru na plyn, jako Dobřany.
Ale obávám se, že 3.6 na plyn tu bude prostě obecně málo...
Ale obávám se, že 3.6 na plyn tu bude prostě obecně málo...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln
yohn> to tak byt nemusi, staci par kratkych tras a studenych startu a litr benzinu na sto kilaku je tam coby dup :845: Ja mam na H6 prepinani zpet do benzinu nad 4 tisice otacek a v prumeru to je asi litr a pul na sto.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG