jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideální?

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Odpovědět
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5143
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od petr »

taky mi to bere cca 2 litry benzínu na 100km a přivstřik tam nemám, často startuju, nějak mi pořád nesedí ta spotřeba v terénu, tak malý rozdíl to určitě nebude aby to bylo po cestách 15 a v terénu cca 20, u forestra to mám cesta 11 a terén přes 20 lpg to je dvojnásobek u jeepa by měl být terén tak 30 a víc chtělo by to otestovat :845: už jsem tady s mým kamarádem u mě v lese jezdil myslím že to měl 4,7 byl to fakt kočár a už si nepamatuju tu spotřebu asi jsem ji raději rychle zapoměl ...
Uživatelský avatar
Slavek_xxx
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 8054
Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
Bydliště: Nové Hrady

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od Slavek_xxx »

petr> no jestli to byl osmivalec a jezdil v tom terenu co mas ty spotrebu s Foresterem 20LPG, tak on musel mit v benzinu nejaky hausnumero zacinajici minimalne trojkou :845:
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od M a r c e l »

to nemusi byt nutne pravda, pac silny auto s vhodnym usporadanim prevodovka/napravy si s tim terenem poradi lip, tudiz se s tim auto, potazmo motor, tolik nedre a tolik nezere...
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5143
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od petr »

to je pravda tam kde já sotva projedu tak jeep jel o dost jistěji forestrovi chybí pořádná redukce, od té doby co jsem ho zvedl je toto hlavní limitující faktor
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od VDC »

Mimochodem překvapila mě informace od elektrárenských, kteří mají pracovní Géčka a Land Rovery, že Defender je v terénu podstatně jistější, než Géčko. Že tam, kde Def ještě jede v pohodě, Géčko už zavírá špéry. To mě překvapilo.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
petr
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 5143
Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
Jméno a příjmení: Petr Němec
Bydliště: Beskydy

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od petr »

no to je zajímavé řekl bych že by měly být na tom obě auta hodně podobně, asi rozdílné gumy to dělá strašně moc a taky řidič
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od VDC »

No je to zprostředkovaná informace a taky mě překvapila. Samozřejmě objektivní srovnání nemám.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24183
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od sima »

petr píše:to je pravda tam kde já sotva projedu tak jeep jel o dost jistěji forestrovi chybí pořádná redukce, od té doby co jsem ho zvedl je toto hlavní limitující faktor
Redukce by měla být ještě víc do pomala,ale zaplaťpámbů za ní,bez ní by forejs v terénu kolikrát nebyl vůbec použitelný.Snad s tím tak nějak japončíci i počítali ve vývoji převodovky,jinak to není možné.
Včil jsem vyjížděl louku,těsně u lesa,nikdo tama běžně nejezdí,sklon už slušný a na jedničku jsem se,obzvláště při rozjezdu,vůbec nechytal,leda bych řádně pálil spojku.Což jsem teda čekal,jen jsem to schválně zkusil,potom redukce jedničky a ta už byla v pohodě,přesto na horší svah by byla lepší víc dopomala :850: To by byla paráda:-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od VDC »

Japončíci s tím rozhodně počítali tak jak to je. Forester je zvýšenej kombík se schopností jízdy mimo cestu a ne teréňák. Proto je redukce taková jaká je....
Ale protože i majitelům offroadů, pokud je používají v terénu, časem přijdou málo teréní, je logický, že i nám přijdou Forestry málo terénní...:-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
davidherda
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 5783
Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
Jméno a příjmení: David Herda
Bydliště: podhradí Křivoklátu

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od davidherda »


Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
Uživatelský avatar
M a r c e l
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 15410
Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Jméno a příjmení: Martin Fabian
Bydliště: Středozem B-)
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od M a r c e l »

mám teď možnost porovnání několika motorizací s MT

SG 2.0 atmo mt - slabý, trápí se i s prázdným 600kg vlekem

SF 2.0 turbo mt (s redukcí) - s 2.000 kg na hraně užitnosti, spíš to nedává převodovka, než výkon motoru

OTB 2.5 atmo mt - s 2.000 kg na hraně užitnosti, spíš to nedává převodovka, než výkon motoru, řekl bychm že je to tak na stejno s tim turbem
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI 02 (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek
Uživatelský avatar
Čibi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
Jméno a příjmení: Martin Cháb
Bydliště: Českolipsko

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od Čibi »

strašně rád bych ti poradil, ale jsem línej přečíst ty předchozí 4 stránky. Mám zkušenosti s 2.5 atmo v automatu v outbacku. Na normální jízdu (je to mixér, když po tom něco chceš, tak věčně si to podřazuje), takže když tomu naložíš ještě 1,5 tuny dozadu, tak sice jedeš, ale dlouhodobě na to to auto není stavěný.

Na druhou stranu - Macasubaru obden tahá auta 1000km na podvalu za dvojkovým legacy 2.2 s manuálem, v LPG a je spokojený. Když bych něco takovýho řešil, šel bych do manuálu s redukcí. Ta automatická převodovka by asi dost trpěla a i ekonomika provozu je úplně jiná, vezme si to tak o 3 litry víc (při dnešních cenách plynu to ale moc řešit nemusíš).

Turbo v automatu se mi sbíralo cca o 1800 otáček, ale všichni tu řeší vhodnost zástavby plynu. Na mě moc komplikovaný - chceš seřídit ventily, motor musí ven, to není dobrý na pracovní auto.
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od VDC »

Čibi ono už je to vyřešený. Už má Marcel turboSG AT. :-)
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Čibi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1754
Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
Jméno a příjmení: Martin Cháb
Bydliště: Českolipsko

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od Čibi »

tak to sorry za výkřik do tmy :-)

Já to z tohodle důvodu prodal, jak mám automat rád, tak tohle mi moc nesedlo.
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48967
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: jaká kombinace motor/převodovka/LPG/terén/vlek je ideáln

Příspěvek od VDC »

Protože jsi měl auto bez koní. Když AT, musí mít motor koně. :-)
Tedy jestli mluvíš o atmo+AT...
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Odpovědět

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“