K: Subaru Legacy Spec. B Kombi po faceliftu (perfektni stav)
Re: K: Subaru Legacy Spec. B Kombi po faceliftu (perfektni s
Schengen je volny pohyb osob, to se clem a DPH nema nic spolecneho ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: K: Subaru Legacy Spec. B Kombi po faceliftu (perfektni s
Tak se o to poperte
http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic ... 89#p153389
http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic ... 89#p153389
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: pát lis 28, 2014 7:16 am
- Bydliště: Ostrava/ExŽilina
Re: K: Subaru Legacy Spec. B Kombi po faceliftu (perfektni s
svajciarsko je sucastou schengenu, ale nie je sucastou EU ani eur.hospodarskeho priestoru....otazka je ktora zmluva chrani proti dvojitemu zdaneniu..
"Subarko" Subaru Legacy Wagon 2.0R 2007
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
- Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček
Re: K: Subaru Legacy Spec. B Kombi po faceliftu (perfektni s
Moc najeto. To už není na vymazlení.
Re: K: Subaru Legacy Spec. B Kombi po faceliftu (perfektni s
No, ja jeste vaham, ale mam asi podobny pohled jako Zdeny
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- seatik
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 4038
- Registrován: ned srp 09, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Vašek
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Subaru Legacy Spec. B Kombi po faceliftu (perfektni s
Je jich hodne malo,daji se s počítat na prstech jedne ruky...chlapci,nevim,ale hledate něco ,co neexistuje.
Zalezi jakym stylem najeto...a jaky byl servis.Dokud nezvednete zadek,muzete o tom jen snit...
Zalezi jakym stylem najeto...a jaky byl servis.Dokud nezvednete zadek,muzete o tom jen snit...
Subaru Forester 2.5 XT MY 2007
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
Subaru Outback 2.5 Limited 2020
ex Subaru BRZ 2.0i Sport MY2015
ex Subaru Impreza 2.0i 92kw MY2004
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19080
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: K: Subaru Legacy Spec. B Kombi po faceliftu (perfektni s
to jsou takzvani hledaci teoretici (to neni jako urazka .. ale obejvi se auto, tak tam druhy den jedu, ne? bud za to stoji nebo ne ... dalsi muze byt za pul roku
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: K: Subaru Legacy Spec. B Kombi po faceliftu (perfektni s
Mozna jo, mozna ne. Mam to daleko a ted na to nemam cas + proste mi pocitove prijde auto s 200.000 km uz hodne jete. Copak motor, ten by asi mohl jeste neco vydrzet, ale na ostatnich dilech se brzo zacne tu a tam neco kazit.
S dotycnym jsem chvili telefonoval a vypadal, ze se o auto staral dobre, ale vlastnil ho jen 5 mesicu. Pred tim to vlastnil majitel, ktery sice jezdil do autorizovaneho servisu, ale auto bral jako spotrebak. Snad tam lehce chrasti rozvodovy retez, ale ten by jeste majitel vymenil. Par zasadnich dilu uz snad vymeneo bylo (mezinaprava, 3 loziska, brzdy a mozna i spojka), ale bojim se zbytku.
A kdyz k tomu pripoctu problemy s prodejem stavajiciho ropaka, tak mi to za to nestoji. Me by se libil ten svycar, ale ten je cenove nekde jinde ...
S dotycnym jsem chvili telefonoval a vypadal, ze se o auto staral dobre, ale vlastnil ho jen 5 mesicu. Pred tim to vlastnil majitel, ktery sice jezdil do autorizovaneho servisu, ale auto bral jako spotrebak. Snad tam lehce chrasti rozvodovy retez, ale ten by jeste majitel vymenil. Par zasadnich dilu uz snad vymeneo bylo (mezinaprava, 3 loziska, brzdy a mozna i spojka), ale bojim se zbytku.
A kdyz k tomu pripoctu problemy s prodejem stavajiciho ropaka, tak mi to za to nestoji. Me by se libil ten svycar, ale ten je cenove nekde jinde ...
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19080
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: K: Subaru Legacy Spec. B Kombi po faceliftu (perfektni s
ja cekal, ze subaraci uz fakt prokoukli a nakupujou jinak ... podle stavu ...
no nic, v pripade, az budu shanet zbyva vic aut, ktere uvidim, nez mi je nekdo vyfoukne
vzdyt 200tkm je prd .. pokud to nema jezdit rocne 40tkm, vydrzi to veky ... a i tak ... H6 ... s manualem ... dyt to musi jezdit nekonecne
koupit jen pripadne nove bilsteiny a co vic tomu muze byt???
no nic, v pripade, az budu shanet zbyva vic aut, ktere uvidim, nez mi je nekdo vyfoukne
vzdyt 200tkm je prd .. pokud to nema jezdit rocne 40tkm, vydrzi to veky ... a i tak ... H6 ... s manualem ... dyt to musi jezdit nekonecne
koupit jen pripadne nove bilsteiny a co vic tomu muze byt???
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
- Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček
Re: K: Subaru Legacy Spec. B Kombi po faceliftu (perfektni s
po 200tkm je opotřebený úplně vše. Sice to jezdit bude, ale cpát prachy a dělat voňavku z lítačky, to není můj styl. Auto s 200tkm mám nyní doma a vím, co mě stálo na servise - u H6 to bude ještě o balík víc (2x kat, 4x lambda, Bilsteiny atd atdat - udělat z toho fakt voňavku pro radost (tedy včetně laku odřebých a obouchaných dílů které tam prostě vždy budou) = 80-100 tisíc. Jen kolik budou rozvody, jak se sundá předek, tak auto vodní pumpa, pak těsnění pod hlavama, k tomu ventiyl a už to roste astronimickým způsobem.
OK, když o někdo koupí za tyto peníze, v pořádku. Každého věc. Ale dělta z tohoto auta zázrak, to fakt asi ne.A kde sjou synchrony v převodovce, brzda a kupa dalších věcí. 100 litrů bude málo to vyvonět...
OK, když o někdo koupí za tyto peníze, v pořádku. Každého věc. Ale dělta z tohoto auta zázrak, to fakt asi ne.A kde sjou synchrony v převodovce, brzda a kupa dalších věcí. 100 litrů bude málo to vyvonět...
Re: K: Subaru Legacy Spec. B Kombi po faceliftu (perfektni s
V rozvodech se budou měnit tak maximálně vodící a napínací lišty... Pokud by na rozvodech bylo na výměnu po 200t něco jinýho, tak ruce pryč.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: K: Subaru Legacy Spec. B Kombi po faceliftu (perfektni s
Ona ta pravda je podle mě někde mezi Zdenym a HonzouCZ.
Na jednu stranu musím souhlasit se Zdenym:
I kdyby se ty kilometry najezdily hlavně po dálnici a na dlouhých cestách, tak stejně to auto jezdí v soli, v dešti, v blátě, v mrazu a třese se za jízdy.
Tím pádem trpí elektroinstalace, plasty v interiéru, elektrické konektory, atd....
Všechno se s věkem opotřebovává.
Ty problémy prostě přijdou a s přibývajícím věkem toho bude víc a víc.
Na druhou stranu jsou auta, která jsem potencionálně méně náchylnější k problémům a to H6 s manuálem určitě je. Určitě spíš než boxer diesel.
Takže komu nevadí nějaké ty odřeniny a že bude muset občas řešit nějakou blbost, jako třeba novou lambda sondu, tak by to mohlo být spolehlivé auto. S přibývajícím věkem a najetými kilometry těch problémů ale bude přibývat.
Nedělejme si iluze, že tohle jsou ta stará subárka, do kterých se lil jen benzín a olej.
Ale co je takovéhle Lego proti STI-čku? Za 300 tisíc tam koupíš káru, která je 8 let stará, má za sebou skoro vždy jeden větší a nepočítaně menších buchanců a to auto bylo mechanicky strašně namáháno.
Tam už máš skoro 100% jistotu, že do toho budeš lít hodně peněz. To si může koupit jenom cvok...
:ironie: :subaru:
Na jednu stranu musím souhlasit se Zdenym:
I kdyby se ty kilometry najezdily hlavně po dálnici a na dlouhých cestách, tak stejně to auto jezdí v soli, v dešti, v blátě, v mrazu a třese se za jízdy.
Tím pádem trpí elektroinstalace, plasty v interiéru, elektrické konektory, atd....
Všechno se s věkem opotřebovává.
Ty problémy prostě přijdou a s přibývajícím věkem toho bude víc a víc.
Na druhou stranu jsou auta, která jsem potencionálně méně náchylnější k problémům a to H6 s manuálem určitě je. Určitě spíš než boxer diesel.
Takže komu nevadí nějaké ty odřeniny a že bude muset občas řešit nějakou blbost, jako třeba novou lambda sondu, tak by to mohlo být spolehlivé auto. S přibývajícím věkem a najetými kilometry těch problémů ale bude přibývat.
Nedělejme si iluze, že tohle jsou ta stará subárka, do kterých se lil jen benzín a olej.
Ale co je takovéhle Lego proti STI-čku? Za 300 tisíc tam koupíš káru, která je 8 let stará, má za sebou skoro vždy jeden větší a nepočítaně menších buchanců a to auto bylo mechanicky strašně namáháno.
Tam už máš skoro 100% jistotu, že do toho budeš lít hodně peněz. To si může koupit jenom cvok...
:ironie: :subaru:
Naposledy upravil(a) bushman1 dne pát pro 12, 2014 3:34 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: K: Subaru Legacy Spec. B Kombi po faceliftu (perfektni s
No ale já zase naopak chápu kluky, že z tohohle se voňavka dá dělat jen velice složitě a fin. náročně.
Taky jsem kupoval Lego jakože si vypiplám voňavku, ale najednou je to tohle škrábanec, tuhle proraženej nárazník od kokota s koulí, tuhle odřený ráfky, tuhle vrzající interiér a postupně se to zase dostává do režimu, v jakém jsem vlastnil Outbacka. Totiž technicky plně funkční a v pořádku, bez jakýchkoliv odkladů řešení provozních problémů, důkladné kontroly, preventivní akce atd, ale nároky na kosmetiku silně klesají. Prostě auto do města, když člověk nemá garáž, nemůže zůstat voňafkou se vším všudy. Takže, co se týče plánů, tak tam postupně kosmetické záležitosti klesají v prioritách k zemi a spíš se zaměřuji na ty provozní a více užitečné.
Taky jsem kupoval Lego jakože si vypiplám voňavku, ale najednou je to tohle škrábanec, tuhle proraženej nárazník od kokota s koulí, tuhle odřený ráfky, tuhle vrzající interiér a postupně se to zase dostává do režimu, v jakém jsem vlastnil Outbacka. Totiž technicky plně funkční a v pořádku, bez jakýchkoliv odkladů řešení provozních problémů, důkladné kontroly, preventivní akce atd, ale nároky na kosmetiku silně klesají. Prostě auto do města, když člověk nemá garáž, nemůže zůstat voňafkou se vším všudy. Takže, co se týče plánů, tak tam postupně kosmetické záležitosti klesají v prioritách k zemi a spíš se zaměřuji na ty provozní a více užitečné.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 471
- Registrován: ned kvě 22, 2011 8:25 am
- Jméno a příjmení: Zdeněk Horáček
Re: K: Subaru Legacy Spec. B Kombi po faceliftu (perfektni s
Jasně, zreastaurovat jde úplně všechno. Jenže třeba někdo (mj. i já) požaduje nejen auto v dokonalém technickém stavu, ale i ve 100% kosmetickém. Takže odřeniny, důlky od ohleduplných občanů apd. bych řešil a věřím, že by to skončilo celolakem. Jenže lidem pak nevysvětlíš, že to není po nehodě, ale kvůli vhledu. A cena letí vzhůru a již nikdy nikdo to nezohlední. Sice auto zajímavý to je, ale držet ho navěky (a proto ho takto restaurvat) má cenu opravdu jen pro někoho, kdo si ho ponechá strašně dlouho. ALe plait havpov za auto, které má 200 litrů na hrbu a pak s ním pro velký nájezd jezdit jen v létě, to nemá cenu. To je můj pohled.
Navíc cena je dost odvážní, so hledem na nájezd a za to se prodává již zde propíraný sedan z CV v plné palbě,ale s 1/3 nájezdem. A dosud se stejně neprodal, 3 litry za tyhle prachy lidé jen tak nekupují.
Navíc cena je dost odvážní, so hledem na nájezd a za to se prodává již zde propíraný sedan z CV v plné palbě,ale s 1/3 nájezdem. A dosud se stejně neprodal, 3 litry za tyhle prachy lidé jen tak nekupují.
Re: K: Subaru Legacy Spec. B Kombi po faceliftu (perfektni s
Zdeny je nám to už dlouho jasný!Nový za cenu 7 let starého:)To by chtěl každý....