Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
Zdravím Vás pánové,
už dva dny čtu Vaše fórum, abych zjistil, co nejvíce info o Legacy, které zmiňuji v nadpise.
V Subaru jsem měl možnost se několik tis km vozit i řídit (OTB 2,5 AT rv 2003, OTB 2,5 AT rv. 2006), auto mě naprosto uchvátilo.
Ve specifikaci, kterou jsem si vybral, jsem našel u nás jen 2 vozy.
1. http://www.tipcars.com/subaru-legacy/20 ... 73161.html
2. http://www.tipcars.com/subaru-legacy/20 ... 20591.html
Je to dovoz - podle servisky z IT
Co si o nich myslíte Neviděl jste je už někdo?
Díky moc za info.
Libor
už dva dny čtu Vaše fórum, abych zjistil, co nejvíce info o Legacy, které zmiňuji v nadpise.
V Subaru jsem měl možnost se několik tis km vozit i řídit (OTB 2,5 AT rv 2003, OTB 2,5 AT rv. 2006), auto mě naprosto uchvátilo.
Ve specifikaci, kterou jsem si vybral, jsem našel u nás jen 2 vozy.
1. http://www.tipcars.com/subaru-legacy/20 ... 73161.html
2. http://www.tipcars.com/subaru-legacy/20 ... 20591.html
Je to dovoz - podle servisky z IT
Co si o nich myslíte Neviděl jste je už někdo?
Díky moc za info.
Libor
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
Tak na štěstí jsem si to stačil přečíst ale nestačil reagvat ...
To se asi týkalo toho, že jsem napsal rovnou bi-fuel, že?
BTW kolik stojí předělání na plyn, tak aby to bylo stejně kvalitní jako rovnou ze Subaru??? Četl jsem, že okolo 40k, pak při koupi nového vozu 20K, a při leasingu/úvěru zdarma, ale to neřeší mou situaci ...
To se asi týkalo toho, že jsem napsal rovnou bi-fuel, že?
BTW kolik stojí předělání na plyn, tak aby to bylo stejně kvalitní jako rovnou ze Subaru??? Četl jsem, že okolo 40k, pak při koupi nového vozu 20K, a při leasingu/úvěru zdarma, ale to neřeší mou situaci ...
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
Zkus mrknout sem: http://subarufanclub.cz/forum/viewforum.php?f=41
Tam se toho píše o LPG víc než dost. Možná až moc, takže chápu, že někdy vyžaduje docela úsilí tam najít informaci, kterou člověk hledá.
Nejsem na LPG ten nejpovolanější, ale co si vybavuji, psali tu ostatní něco o cca 30-40 000 Kč. Ale určitě to tu někdo napíše, pokud si to dřív nenajdeš sám.
A taky počítej s tím, že Oťas se od Lega maličko liší. Ale pokud chceš auto hlavně na silnici, určitě je Lego dobrá volba.
Tam se toho píše o LPG víc než dost. Možná až moc, takže chápu, že někdy vyžaduje docela úsilí tam najít informaci, kterou člověk hledá.
Nejsem na LPG ten nejpovolanější, ale co si vybavuji, psali tu ostatní něco o cca 30-40 000 Kč. Ale určitě to tu někdo napíše, pokud si to dřív nenajdeš sám.
A taky počítej s tím, že Oťas se od Lega maličko liší. Ale pokud chceš auto hlavně na silnici, určitě je Lego dobrá volba.
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
Za odkaz děkuju, už jsem to tam prolízal, ale je to fakt na dlouhé zimní večery.
Chci auto jenom na silnici, nikde jinde s tím jezdit nebudu. I když to jsem říkal i s mou O2 s Haldexem ... občas jsem ji někde protáhl a taky jsem se divil, co to vyjelo, i když je to úplně jinde jak Subo.
Outbacka bych bral snad jen kvůli designu, vic pozitiv to pro mé účely nemá ...
Chci auto jenom na silnici, nikde jinde s tím jezdit nebudu. I když to jsem říkal i s mou O2 s Haldexem ... občas jsem ji někde protáhl a taky jsem se divil, co to vyjelo, i když je to úplně jinde jak Subo.
Outbacka bych bral snad jen kvůli designu, vic pozitiv to pro mé účely nemá ...
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
Měl jsem O1 1.8T 4x4 a nebylo to špatné... Ale Subo je opravdu úplně jinde. Ono je spíš rozdíl FWD nebo něco jiného. Na vyhrabání ze sněhu mi Haldex většinou stačil, několikrát se mi při návštěvě u kamaráda (cesta na vesnici, která se v zimě neprohrnovala) začal hrnout sníh až přes kapotu a Ochcávka pořád jela... To mě překvapilo, ale i když mě první zima s Forejsem teprve čeká, už i na suchu a na mokru jsem si vyzkoušel, že podvozek a zejména stálý pohon 4x4 je úplně jinde.Liibaa píše:O2 s Haldexem ... občas jsem ji někde protáhl a taky jsem se divil, co to vyjelo, i když je to úplně jinde jak Subo.
Ohledně toho LPG - trochu jsem pohledal a zkus mrknout ještě sem: http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?f=16&t=3668
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
A ještě k tomu hledání inzerátů - jednak bych upřednostnil pokud bude prodávat někdo odtud (tzn. z klubu, nejen našeho), ale jinak tam nezadávej "bi-fuel", ale "lpg" nebo prostě v kolonce Palivo zvol "LPG + benzin"...
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16148
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
draconis: myslím, že BI-FUEL bylo oficiální obchodní označení. Viděl jsem v Praze na Kulaťáku bordó forestíka MY09+ z Ruska s označením BI-FUEL :655: .
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- draconis
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5217
- Registrován: pon kvě 12, 2014 11:53 am
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: České Budějovice
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
Jj, to je možné. Jen jsem chtěl poradit, že to stačí překliknout ve vyhledávání na Tipcars a najde to všechna auta s LPG. A u některých není právě napsáno "bi-fuel", ale např. "orig. LPG" - což je IMHO to samé, jen to tam prodávající jinak zadal...
Nepřišel jsem na to, jak se dá výsledek vyhledávání přímo linkovat (ale nezkoumal jsem to moc dlouho), tak sem dám screenshot:
Nepřišel jsem na to, jak se dá výsledek vyhledávání přímo linkovat (ale nezkoumal jsem to moc dlouho), tak sem dám screenshot:
- Čibi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
- Jméno a příjmení: Martin Cháb
- Bydliště: Českolipsko
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
Osobně bych auto s plynem primárně nevybíral, budeš mít najednou větší prostor pro výběr. Cena za instalaci plynu do čtyřválce je dneska už hodně dobrá (od cca 22tis za Magic 4 plus něco za přimazávání, pokud to je motor, který by to vyžadoval), takže pokud si auto plánuješ nechat delší dobu a jezdíš aspoň 20tis km za rok, tak se to za chvíli zaplatí a máš to na dlouhou dobu bez starostí.
Ber to takto - komponenty mají určitou životnost, úplně nejlíp se to pozná na nádrži - ta má deset let. Pokud to je originál bifuel a je tam od začátku, tak ročník 2007 má nádrž starou 7 let, za tři roky by tě čekala výměna. Plus jsou tam další komponenty, které se rovněž opotřebovávají.
Pokud to není originál zástavba, ale je to italský plyn, tak jsem měl problémy sehnat třeba vstřiky za nějakou rozumnou cenu, reguktor. (konkrétně to byl NECAM plyn). Případně to jen poladit, když to za jízdy na plyn škube, to byl problém.
Pokud by to byla nějaká novější montáž (stag, magic) třeba 2 roky zpět, tak bych to asi nevyřazoval z výběru, záleží, co to na tom má najeto.
Pak tu je téma, které motory jsou pro LPG vhodnější a u který se při provozu na plyn prodraží servis, protože při seřízení ventilů musí motor ven z auta. Což by měl být myslím i ten motor, co máš v nadpisu, ale třeba 2.5 SOHC tam se seřizují normálně v autě.
Držím palce při výběru.
Ber to takto - komponenty mají určitou životnost, úplně nejlíp se to pozná na nádrži - ta má deset let. Pokud to je originál bifuel a je tam od začátku, tak ročník 2007 má nádrž starou 7 let, za tři roky by tě čekala výměna. Plus jsou tam další komponenty, které se rovněž opotřebovávají.
Pokud to není originál zástavba, ale je to italský plyn, tak jsem měl problémy sehnat třeba vstřiky za nějakou rozumnou cenu, reguktor. (konkrétně to byl NECAM plyn). Případně to jen poladit, když to za jízdy na plyn škube, to byl problém.
Pokud by to byla nějaká novější montáž (stag, magic) třeba 2 roky zpět, tak bych to asi nevyřazoval z výběru, záleží, co to na tom má najeto.
Pak tu je téma, které motory jsou pro LPG vhodnější a u který se při provozu na plyn prodraží servis, protože při seřízení ventilů musí motor ven z auta. Což by měl být myslím i ten motor, co máš v nadpisu, ale třeba 2.5 SOHC tam se seřizují normálně v autě.
Držím palce při výběru.
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
EDIT: Čibi mě předběhnul, ale už se mi to nechce přepisovat
LPG nebrat pokud nenajedes alespon 30000km rocne. Ty problemy s autem za to pak nestoji.
U LPG auta musis casteji menit olej (co 10000km), svicky, kabely ke svickam, rychleji ti odejde vyfukove potrubi a lambda sondy a pravidelne musis kontrolovat ventilovou vuli (co 30000km). V pripade nutnosti sestelovat musi u nekterych subaru motor ven z auta (zalezi na typu motoru).
Kdyz koupis auto s originalni zastavbou, tak pozor na to, ze po 10 letech od uvedeni do provozu musis ze zakona vymenit nadrz (5000-10000Kc) a take po 150000 najetych kilometrech uz odchazi vstriky, coz muze byt naklad ve vysi od par tisic do 25000Kc.
Pak uz je lepsi cely system vykuchat a dat tam novy za nejakych 30000Kc.
Takze je to podobne jako s dieselem - jezdi se za levno, ale servisuje za draho. U benzinu jezdis za draho, ale servisujes za levno.
LPG nebrat pokud nenajedes alespon 30000km rocne. Ty problemy s autem za to pak nestoji.
U LPG auta musis casteji menit olej (co 10000km), svicky, kabely ke svickam, rychleji ti odejde vyfukove potrubi a lambda sondy a pravidelne musis kontrolovat ventilovou vuli (co 30000km). V pripade nutnosti sestelovat musi u nekterych subaru motor ven z auta (zalezi na typu motoru).
Kdyz koupis auto s originalni zastavbou, tak pozor na to, ze po 10 letech od uvedeni do provozu musis ze zakona vymenit nadrz (5000-10000Kc) a take po 150000 najetych kilometrech uz odchazi vstriky, coz muze byt naklad ve vysi od par tisic do 25000Kc.
Pak uz je lepsi cely system vykuchat a dat tam novy za nejakych 30000Kc.
Takze je to podobne jako s dieselem - jezdi se za levno, ale servisuje za draho. U benzinu jezdis za draho, ale servisujes za levno.
Naposledy upravil(a) bushman1 dne úte říj 21, 2014 9:04 am, celkem upraveno 1 x.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
bi-fuel jsou oficiální zástavby, ale podle mýho názoru ne od výrobce (FHI) ale od regionálních dovozců (ve výše uvedených případech je to italské zastoupení). máme doma tuto verzi outbacku MY09 (bi-fuel z Itálie), ale tam je motor 2.5 2xSOHC s jednoduchým seřizováním ventilové vůle (šroubek-matička) s klasickým LPG systémem BRC...alespoň myslím, že to není vstřikování kapalné fáze. najeto na plyn přes 160 0000 km se stále velkou rezervou pro seřízení ventilů.
co se týká odkazovaných legacy, u motoru 2.0 R je obtížnější nastavení vůle ventilů (2xDOHC, vymezovací podložky), tak bych byl opatrný na stav motoru - přinejmenším před koupí nechat zkontrolovat, jaká je právě hodnota těch ventilových vůlí.. to stříbrné lego nicméně vypadá nádherně, pokud to není upravené ve photoshopu:)
co se týká odkazovaných legacy, u motoru 2.0 R je obtížnější nastavení vůle ventilů (2xDOHC, vymezovací podložky), tak bych byl opatrný na stav motoru - přinejmenším před koupí nechat zkontrolovat, jaká je právě hodnota těch ventilových vůlí.. to stříbrné lego nicméně vypadá nádherně, pokud to není upravené ve photoshopu:)
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
Jo a jeste pozor u Subaru na vykony.
Udavany vykon musis ponizit o cca 15%, abys dostal srovnatelny vykon s predokolkou.
Abys nebyl zklamany, ze to nejede.
Obe odkazovana auta jsou dvoulitr v automatu, coz neni zadny slagr na zavodeni.
Skalni subaristi doporucuji tohle auto v trilitru
Ja mam dvaapullitr a uz mi to prijde slabe a pokukuju po turbo benzinu.
Udavany vykon musis ponizit o cca 15%, abys dostal srovnatelny vykon s predokolkou.
Abys nebyl zklamany, ze to nejede.
Obe odkazovana auta jsou dvoulitr v automatu, coz neni zadny slagr na zavodeni.
Skalni subaristi doporucuji tohle auto v trilitru
Ja mam dvaapullitr a uz mi to prijde slabe a pokukuju po turbo benzinu.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- Čibi
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1754
- Registrován: pon lis 08, 2010 11:17 am
- Jméno a příjmení: Martin Cháb
- Bydliště: Českolipsko
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
Manželka má v outbacku 2.5 plyn Magic4, montované cca v srpnu 2012 místním členem Macasubaru, najeto přes 40tis km. Když jsme auto koupili, tak jsem měnil svíčky, preventivně i kabely, ale nebylo to asi nutný. Od tý doby jen jezdí, olej měním po cca 13-14tis km, jak ji zrovna odchytím, ale jinak nic, výkonově nepoznám na co jedu. Ventily jsem seřizoval jednou, byl tam rozdíl cca 0,05mm a to nevím, jak to bylo předtím, když jsme auto koupili. Kuře svítí i na benzín kvůli lambdám nebo katům (P401), ale jezdí to bez vlivu na cokoliv jiného kromě tempomatu. Pořád jsem se nedokopal k tomu nechat udělat dvě redukce na lambdy, zda to pomůže.
Takže asi tak. Ona je spokojená, že jezdí za nějaké 1,80,- kilometr v pohodlném autě s automatem.
Když to přepočtu, tak za ty dva roky po odečtení ceny montáže plynu ušetřila na těch 40tis km cca 50tis Kč. To je pěkný.
Takže asi tak. Ona je spokojená, že jezdí za nějaké 1,80,- kilometr v pohodlném autě s automatem.
Když to přepočtu, tak za ty dva roky po odečtení ceny montáže plynu ušetřila na těch 40tis km cca 50tis Kč. To je pěkný.
Outback 2.5 123 kw 2006
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Forester 2.0 XT 130 kw 2005
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
Borci díky za odpovědi.
ad BI-FUEL - jasně, že je to obchodní označení, když jsem hledal v tipcars lega s LPG, která se mi líbila, vybral jsem tam právě tato dvě
ad montáž LPG po koupi - prvně jsem si myslel, že když koupím auto rovnou s namontovaným systémem, ušetřím ... Ale jak vidím, tak je to blbost (viz nová nádrž po 10 letech) a to nemluvím o tom zúźeném výběru aut ... takže pro mě je logické koupit auto bez LPG a hned po koupi ho do toho namontovat a mám klid
ad 2.0R, 2,5 - to budu muset ještě načíst, ať v tom mám jasno
Ještě se chci zeptat, jestli tady není někdo z okolí ČB, Týn nad Vltavou, Tábor, kdo má lego kombi MY>2007, kdo by byl ochoten se se mnou sejít a trochu o tom pokecat z očí do očí. Hlavně potřebuju změřit jestli se mi do kufru vedle sebe pohodlně vejde kočárek a psí bouda
Díky
ad BI-FUEL - jasně, že je to obchodní označení, když jsem hledal v tipcars lega s LPG, která se mi líbila, vybral jsem tam právě tato dvě
ad montáž LPG po koupi - prvně jsem si myslel, že když koupím auto rovnou s namontovaným systémem, ušetřím ... Ale jak vidím, tak je to blbost (viz nová nádrž po 10 letech) a to nemluvím o tom zúźeném výběru aut ... takže pro mě je logické koupit auto bez LPG a hned po koupi ho do toho namontovat a mám klid
ad 2.0R, 2,5 - to budu muset ještě načíst, ať v tom mám jasno
Ještě se chci zeptat, jestli tady není někdo z okolí ČB, Týn nad Vltavou, Tábor, kdo má lego kombi MY>2007, kdo by byl ochoten se se mnou sejít a trochu o tom pokecat z očí do očí. Hlavně potřebuju změřit jestli se mi do kufru vedle sebe pohodlně vejde kočárek a psí bouda
Díky
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
Stím LPG je si to fakt lepší nastudovat jsou tu totiž velice rozdílný názory, někdo řekne ventily co 30 000km někdo (na motorech pro lpg) je nedělá vůbec, někdo po 100tkm. Čibi má pravdu, já svíčky taky nikdy kvůli plynu neměnil nějak dřív, zatím mi každý vydrželi 40 000km a pořád jim nic nebylo, ted mám na svíčkách DENSO zatím jen 25000km a jsou ok. Mám třetí auto na plyn z toho dvě turba a nikdy jsem problém zaviněný plynem neřešil, ani ty vůle jsem nikdy nedělal a GT mělo na LPG odlítáno 100tkm z celkových 300tkm...
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P