Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
Tak ja jsem psal obecne doporucovane servisni intervaly a ukony pro LPG. Jestli to delate nebo nedelate je veci kazdeho soudruha. Muzete se s tim setkat az po delsi dobe. Ja radsi davam autu maximalni peci, protoze potrebuji, aby mi fungovalo na 100% (bydlime 25km od mesta).
Olej se u LPG meni casteji ne proto, ze by vypadal nejak strasne - naopak je na pohled krasne cistounky, ale diky kontaminaci od plynu prestava udajne efektivne mazat.
Auta s LPG jsou na svicky a kabely citlivejsi (potvrzeno od vic lidi vcetne mne), ale nemusi se to hned projevovat tim, ze nepali jeden valec. To uz je krajni pripad.
Kure nemusi nutne znamenat jen banalitu s kterou se da jezdit dal.
Ja jsem ho mel take, dal jsem nastavec i nove lambdy a nejakou dobu byl pokoj. Pak se ale rozsvitilo znovu. No a po case to zacalo chcipat i na volnobeh a obcas se prepinalo samovolne z plynu na benzin.
Az prohlidka v Dobranech odhalila nizkou ucinnost vstriku. bylo nutne je rozebrat a vycistit a auto zase funguje, jak ma. Takze docela zasadni vec, kvuli ktere se motor zbytecne trapil.
Vule kontroluji kazdych 30000km a jednou uz se musely lehce upravit. Celkem najeto na plyn 170000km.
Existuje urcita "Subaru urban legend", ze dvaapullitry techto rocniku jsou na plyn vhodnejsi, protoze by mely mit z vyroby tvrzena ventilova sedla, ale nikdo to oficialne zatim nepotvrdil.
Olej se u LPG meni casteji ne proto, ze by vypadal nejak strasne - naopak je na pohled krasne cistounky, ale diky kontaminaci od plynu prestava udajne efektivne mazat.
Auta s LPG jsou na svicky a kabely citlivejsi (potvrzeno od vic lidi vcetne mne), ale nemusi se to hned projevovat tim, ze nepali jeden valec. To uz je krajni pripad.
Kure nemusi nutne znamenat jen banalitu s kterou se da jezdit dal.
Ja jsem ho mel take, dal jsem nastavec i nove lambdy a nejakou dobu byl pokoj. Pak se ale rozsvitilo znovu. No a po case to zacalo chcipat i na volnobeh a obcas se prepinalo samovolne z plynu na benzin.
Az prohlidka v Dobranech odhalila nizkou ucinnost vstriku. bylo nutne je rozebrat a vycistit a auto zase funguje, jak ma. Takze docela zasadni vec, kvuli ktere se motor zbytecne trapil.
Vule kontroluji kazdych 30000km a jednou uz se musely lehce upravit. Celkem najeto na plyn 170000km.
Existuje urcita "Subaru urban legend", ze dvaapullitry techto rocniku jsou na plyn vhodnejsi, protoze by mely mit z vyroby tvrzena ventilova sedla, ale nikdo to oficialne zatim nepotvrdil.
Naposledy upravil(a) bushman1 dne úte říj 21, 2014 12:26 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
Vždyť říkám, sto aut sto názorů Já jezdím denně 100km takže to taky potřebuju ready a zatím to vždy ready bylo :850: Svíčky ti řekne i LPG technik ale taky ti řekne že když tam dáš DENSO, vydrží dýl navíc někdo tu říkal že na svíčky se vážou nějaký součásti mědi který přinese plyn s měděného vedení a to řeší plastový vedení... Jak říkám, jediný problém jsou ty vůle ty jsou jasný já osobně je nechám přeměřit po 50 000km a myslím že je budou dělat protože to už budu mít celkově 240 000km a pak už to "údajně" vydrží dýl protože si to sedne... Každopádně to se bavím o Turbu, u 2,0 a 2,5 bych to vůbec neřešil když to stojí pár korun (ted vezu bratrovo 2,5 na ventily) úspora zůstává pořád veliká a nejde o to kolik najede ročně ale jak dlouho si to nechá a kolik najede celkem...
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
Tohle je diskutabilní. Já jsem třeba koupil auto už se zástavbou LPG a tak na každém ujetém kilometru ušetřím korunu a nemusím rok nebo dva čekat na to, až se mi zaplatí investice vložená do nákupu nového systému. Až mi ten systém lehne, tak buď dojezdím s autem na benzín nebo tam necham namontovat nový LPG systém. Ale to bude podle mě trvat hezkých pár let.Liibaa píše:ad montáž LPG po koupi - prvně jsem si myslel, že když koupím auto rovnou s namontovaným systémem, ušetřím ... Ale jak vidím, tak je to blbost (viz nová nádrž po 10 letech) a to nemluvím o tom zúźeném výběru aut ... takže pro mě je logické koupit auto bez LPG a …
Na druhou stranu, auta co jezdí dlouho na LPG jsou víc namáhána a jak jsem psal na první straně, některé komponenty dřív odchází. Takže z tohoto pohledu je lepší varianta koupit ne-LPG auto a plyn do něj nechat domontovat dodatečně.
Tady je také důležité vybrat osvědčený systém, který má dobré reference i na Subaru. Pár amatérských instalací jsem zažil - majitelé si pak rvou vlasy, protože auto třeba netáhne do kopce a montážní firma na ně kašle.
Takže jakou cestu zvolíš, je na tobě.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- johyyy
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1296
- Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
- Jméno a příjmení: Martin Johan
- Bydliště: Luby u Chebu
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
To už je na tom komu to necháš dělat, mě tenkrát zmrvili Outbacka a to byla hrůza, Wappos to dal po nich do hromady a auto do dnes krásně jezdí. Vaňěk ti udělá kvalitní přestavbu (lepší jsem neviděl) za 21 000kč, takže taková přestavba se mě zaplatí do půl roka.Mě LPG ušetří 1,5kč/km protože tady stojí plyn 16,3kč to jsou prostě všechno věci který si každý musí zvážit Brácha koupil Otu s plynem, nic neřeší jen tankuje a jezdí... Já koupil GT s plyne a jen jsem jezdil neměnil jsem nikdy ani filtr... Kámoš koupil 2,5xt s plynem, seřídil vůle a jezdí...
1,5kč/km při nájezdu 40 000km/rok je krásných 60 000kč ročně doma, takže to seřízení se mi pořád vyplatí, svíčky neměním a i kdyby tak je to minimální investice...
Jsem možná zaujatý protože jsem byl vždy pro LPG, nikdy se mi na tom nic (kromě zprasený zástavby AGC Bláha Cheb) nepokazilo :pr: když to od oka sečtu tak jsem na LPG najel zatím 115 000km bez problému jo a zdejší Forester 2,0 má na LPG přes 600 000km nevím jestli to zrovna není ten co je v Subaru magazínu ale kolik to asi ušetřilo jemu ?
1,5kč/km při nájezdu 40 000km/rok je krásných 60 000kč ročně doma, takže to seřízení se mi pořád vyplatí, svíčky neměním a i kdyby tak je to minimální investice...
Jsem možná zaujatý protože jsem byl vždy pro LPG, nikdy se mi na tom nic (kromě zprasený zástavby AGC Bláha Cheb) nepokazilo :pr: když to od oka sečtu tak jsem na LPG najel zatím 115 000km bez problému jo a zdejší Forester 2,0 má na LPG přes 600 000km nevím jestli to zrovna není ten co je v Subaru magazínu ale kolik to asi ušetřilo jemu ?
Forester SH Diesel power
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
Opět dekuju za vaše názory...
Zatim to vidím tak,ze radši bych fakt koupil benzinak a pak to nechám předělat.kdyz to bude fungl nový,budu mít i lepší pocit...
BTW dneska jsem se byl s ženou v jednom subu svést... Byl to otb 2.5manual rok 05 nebo 06 v plynu.plyn nefungoval, mezinapravovej diferak hucel jako prase uz v 70 km/h, a pak kdyz asi ve 100 se najednou sama od sebe chtěla zapojit redukce,tak jsem měl strach ze se ani nevrátim zpátky. Nicméně auto ma necelých 200tis km a je za 120 bez DPH,což je podle mne dost. To vsechno by se asi dalo nějak zkousnout,chtěli jsme se jen svést a žena hlavne chtěla auto vidět. ale nejvíc mne nastvalo,ze auto je dle prodejce v perfektním stavu... Jestli tim někomu pomůžu,mužů klidně říct,kde to bylo...
Zatim to vidím tak,ze radši bych fakt koupil benzinak a pak to nechám předělat.kdyz to bude fungl nový,budu mít i lepší pocit...
BTW dneska jsem se byl s ženou v jednom subu svést... Byl to otb 2.5manual rok 05 nebo 06 v plynu.plyn nefungoval, mezinapravovej diferak hucel jako prase uz v 70 km/h, a pak kdyz asi ve 100 se najednou sama od sebe chtěla zapojit redukce,tak jsem měl strach ze se ani nevrátim zpátky. Nicméně auto ma necelých 200tis km a je za 120 bez DPH,což je podle mne dost. To vsechno by se asi dalo nějak zkousnout,chtěli jsme se jen svést a žena hlavne chtěla auto vidět. ale nejvíc mne nastvalo,ze auto je dle prodejce v perfektním stavu... Jestli tim někomu pomůžu,mužů klidně říct,kde to bylo...
- kosobecny
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 993
- Registrován: pát zář 16, 2011 6:53 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Klatovy a okolí
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
Jo psal jsem, o tom LPG. Nevěděl jsem, jestli Bi-Fuel, není nějaká "spéšl" úprava. Ale zjevně není.
Určitě se tu většina lidí shodne na tom, že novej plyn je prostě lepší. Budeš mít záruku, řekneš si jakej systém přesně chceš. Nevidím negativa, proč si neudělat sám, holt musíš koupit auto o cca 25k levněji aby zbylo na plyn )
Určitě napiš kde to je, protože ušetříš někomu cestu. Případně někomu připravíš půdu pro smlouvání na ceně. Vzhledem k tomu co píšeš, je cena 120 bez DPHúpřemrštěná. A těch 200k je nějak doloženo?
Určitě se tu většina lidí shodne na tom, že novej plyn je prostě lepší. Budeš mít záruku, řekneš si jakej systém přesně chceš. Nevidím negativa, proč si neudělat sám, holt musíš koupit auto o cca 25k levněji aby zbylo na plyn )
Určitě napiš kde to je, protože ušetříš někomu cestu. Případně někomu připravíš půdu pro smlouvání na ceně. Vzhledem k tomu co píšeš, je cena 120 bez DPHúpřemrštěná. A těch 200k je nějak doloženo?
Subaru Outback H6 3.0 MY2000
Subaru Forester 2.0 XT MY2003 - ex
Subaru Impreza 2.0 GL MY2000 - ex
Subaru Forester 2.0 XT MY2003 - ex
Subaru Impreza 2.0 GL MY2000 - ex
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
@Liibaa: info o prodejci a autu prosím sem http://subarufanclub.cz/forum/viewtopic.php?t=3514
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
@Mareka: jo hodím to tam, mám tam dát i přímo odkaz na tipcars.com? A nějakej popis? Není problém ...
- ladis77
- Strážce pokladu
- Příspěvky: 6134
- Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
cim vic info aby slo to auto i pozdeji identifikovat pro pripadny dalsi zajemze rozhodne neni na skodu :supeer:
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
@kosobecny: A těch 200k je nějak doloženo?
- v popisku je sice psaná serviska, ale serviska ka autu není, prodejce mi říkal, že majitel celou dobu servisoval auto u nich a to mi snad musí stačit Takže asi tak ...
Doloženo samozřejmě nic není ...
Ještě co mě celkem zaujalo bylo to, že při sešláplé spojce se ozývalo takové šelestění, prvně jsem si myslel že to jde od kotoučů. To asi taky není úplně normální nebo jo? Ptám se na to kvůli tomu, že třeba na motorce mi při zmáčklé spojce vydává motor trochu jiný zvuk, ale já mám spojku suchou, takže tam bych to chápal, a tam je to normální, ale tady?
A řazení bylo takové gumové, hlavně 1 ... nevěděl jsem jestli ji tam mám, nebo ne ...
Jinak při plném rejdu když jsem pomale objížděl pomyslnou osmičku auto mírně cukalo. To je asi taky náznak "zničeného" diferáku, že?
Jo a teď když se dívám znova na popisek v tipcars, tak tam není stav perfektní ale velmi dobrý, tak abych prodejce úplně nehanil
- v popisku je sice psaná serviska, ale serviska ka autu není, prodejce mi říkal, že majitel celou dobu servisoval auto u nich a to mi snad musí stačit Takže asi tak ...
Doloženo samozřejmě nic není ...
Ještě co mě celkem zaujalo bylo to, že při sešláplé spojce se ozývalo takové šelestění, prvně jsem si myslel že to jde od kotoučů. To asi taky není úplně normální nebo jo? Ptám se na to kvůli tomu, že třeba na motorce mi při zmáčklé spojce vydává motor trochu jiný zvuk, ale já mám spojku suchou, takže tam bych to chápal, a tam je to normální, ale tady?
A řazení bylo takové gumové, hlavně 1 ... nevěděl jsem jestli ji tam mám, nebo ne ...
Jinak při plném rejdu když jsem pomale objížděl pomyslnou osmičku auto mírně cukalo. To je asi taky náznak "zničeného" diferáku, že?
Jo a teď když se dívám znova na popisek v tipcars, tak tam není stav perfektní ale velmi dobrý, tak abych prodejce úplně nehanil
- Mareka
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2591
- Registrován: čtv bře 24, 2011 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Marek
- Bydliště: Ostrava
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
Nejlepší je dát printscreen inzerátu s hlavními informacemi a fotkami - ony se ty inzeráty a auta dost často "mění" a tak pouhý odkaz po pár dnech nic neřekne - viz počátek vlákna o podezřelých inzerátech.
Jo a to cukání při utažené zatáčce je opravdu načnutý dif, šustění na spojce pak asi načnuté spojkové ložisko
Jo a to cukání při utažené zatáčce je opravdu načnutý dif, šustění na spojce pak asi načnuté spojkové ložisko
Naposledy upravil(a) Mareka dne úte říj 21, 2014 8:54 pm, celkem upraveno 5 x.
Forester XT 2.5 EcuTek 1 (06), ex Forester XT 2.0 EcuTek 2 (02), Forester 2.0 (99)
Re: Legacy Kombi 2.0 R Bi-Fuel AT >2007 do 230 tis
@Mareka: jasný, dám to tam ...
edit: je to tam ...
edit: je to tam ...