Subaru Legacy I 2.2 Royal r.v. 94 (řada I 89-94) -=PRODÁNO=-
Subaru Legacy I 2.2 Royal r.v. 94 (řada I 89-94) -=PRODÁNO=-
Nabízím zde svého Royala, aneb Subaru Legacy I 2.2 Royal, r.v. 94
Raritní auto, které je v ČR na značkách asi jediné a i v EU je to už celkem vzácnost. Vyrobeno v Japonsku pro USA.
Auto je ve slušném stavu, vše funkční, stále používané.
Výbava: v té době asi maximální (okna + zrcátka v el., klima, originál šíbr, tažné, světlá kůže, AT, atd.)
Namontován LPG (zapsáno v TP), nádrž v místě rezervního kola. Dojezdové kolo je v kufru.
Problémy nešvary:
- kulhá PZ měch - po nastartování se nafoukne, za jízdy bez problémů, po zastavení se však do cca 3-5h vypustí, do cca 24h se pak vypustí i LZ měch - kontrolka Hi-Lo po cca 10ti min od nastartování, začne blikat. Do rozblikání funguje i přizvednutí podvozku do Hi pozice.
- orezlý roh LP blatníku (cca 10x5cm - nic co by nešlo opravit) a odprýsklá barva v LP podběhu (cca 5cm)
- při akceleraci v plném rejtu se ozývají homokinetické klouby
- prodřený spodní vnitřní roh opěradla sedadla řidiče (cca 5-10cm)
- vyhřezlá výsuvná anténa (prostě jednoho dne při zapnutí klíčku vyjela na místo prutu celá anténa a zůstala viset na kablíku. Stačí dát novou a vše bude zase OK.
- od nějakých hlodavců rozerván tapec haubny v motorovém prostoru.
- opraveny brzdové trubičky, ale zlobí ABS - při sešlápnutí brzdového pedálu brzdí, ale ABS se stále snaží "pomáhat", i když není s čím. Asi vadné čidlo, ale nemám diagnostiku, abych zjistil jaké.
- zimní pneu KO (vzorek dobrý, ty Nokiany prakticky neubývají, ale gumy jsou po těch letech už zpuchřelé, u jedné pneu asi prasklý kord) ráfky orezlé, letní sada v pořádku.
S autem se sice příležitostně jezdí, ale nemám na něj tolik času, co by potřeboval (zasloužil) a je mi líto sledovat, jak chřadne a chřadne...
V případě zájmu nabízím k Royalovi zdarma Subaru Legacy sedan r.v. 91 s manuálem a potkaným motorem. Nechával jsem si ho na díly - doposud použito benzínové čerpadlo, relátko a plastík blinkru, jinak komplet.
Raritní auto, které je v ČR na značkách asi jediné a i v EU je to už celkem vzácnost. Vyrobeno v Japonsku pro USA.
Auto je ve slušném stavu, vše funkční, stále používané.
Výbava: v té době asi maximální (okna + zrcátka v el., klima, originál šíbr, tažné, světlá kůže, AT, atd.)
Namontován LPG (zapsáno v TP), nádrž v místě rezervního kola. Dojezdové kolo je v kufru.
Problémy nešvary:
- kulhá PZ měch - po nastartování se nafoukne, za jízdy bez problémů, po zastavení se však do cca 3-5h vypustí, do cca 24h se pak vypustí i LZ měch - kontrolka Hi-Lo po cca 10ti min od nastartování, začne blikat. Do rozblikání funguje i přizvednutí podvozku do Hi pozice.
- orezlý roh LP blatníku (cca 10x5cm - nic co by nešlo opravit) a odprýsklá barva v LP podběhu (cca 5cm)
- při akceleraci v plném rejtu se ozývají homokinetické klouby
- prodřený spodní vnitřní roh opěradla sedadla řidiče (cca 5-10cm)
- vyhřezlá výsuvná anténa (prostě jednoho dne při zapnutí klíčku vyjela na místo prutu celá anténa a zůstala viset na kablíku. Stačí dát novou a vše bude zase OK.
- od nějakých hlodavců rozerván tapec haubny v motorovém prostoru.
- opraveny brzdové trubičky, ale zlobí ABS - při sešlápnutí brzdového pedálu brzdí, ale ABS se stále snaží "pomáhat", i když není s čím. Asi vadné čidlo, ale nemám diagnostiku, abych zjistil jaké.
- zimní pneu KO (vzorek dobrý, ty Nokiany prakticky neubývají, ale gumy jsou po těch letech už zpuchřelé, u jedné pneu asi prasklý kord) ráfky orezlé, letní sada v pořádku.
S autem se sice příležitostně jezdí, ale nemám na něj tolik času, co by potřeboval (zasloužil) a je mi líto sledovat, jak chřadne a chřadne...
V případě zájmu nabízím k Royalovi zdarma Subaru Legacy sedan r.v. 91 s manuálem a potkaným motorem. Nechával jsem si ho na díly - doposud použito benzínové čerpadlo, relátko a plastík blinkru, jinak komplet.
Naposledy upravil(a) vasek70 dne pon dub 11, 2016 2:15 pm, celkem upraveno 2 x.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49206
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Legacy I 2.2 Royal r.v. 94 (řada I 89-94)
Opravdu unikátní auto. Jediné v ČR není, vím o dalším, ale rozhodně v horším stavu. To co znám má na hrbu asi tak 600tisíc.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru Legacy I 2.2 Royal r.v. 94 (řada I 89-94)
Jak jsem tuhle psal, že Legacy I v kombíku s 2,2 a automatem je jediné auto, kterým si dovedu představit nahradit mého Outbacka, tak to jsem tehdy nevěřil, že něco podobného ještě v ČR existuje (natož v dobrém stavu). A tady ho najednou mám v celé své kráse :670: . To se z toho picnu . Kde mám ale sebrat čas na to, abych se staral dokonce o dva Subaru veterány, když i na toho jednoho stávajícího jsem ten čas zatím ještě nenašel :686:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Re: Subaru Legacy I 2.2 Royal r.v. 94 (řada I 89-94)
Tenhle má "na hrbu" necelých 300tis.VDC píše:Opravdu unikátní auto. Jediné v ČR není, vím o dalším, ale rozhodně v horším stavu. To co znám má na hrbu asi tak 600tisíc.
Záměrně jsem psal "asi jediný", protože nevím o nikom dalším, kdo by absolvoval šílený kolotoč s přihlášením na značky - Royal totiž nemá globálku, na rozdíl on "normálního" Legacy I.
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: Subaru Legacy I 2.2 Royal r.v. 94 (řada I 89-94)
koukam,ze ho tedy prodavas :686: Co je neni cas nebo nejsou kakace?!
Martin z Jiloveno
Martin z Jiloveno
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
- vena
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1544
- Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
- Bydliště: železná ruda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Subaru Legacy I 2.2 Royal r.v. 94 (řada I 89-94)
Cena?
LPG je tam jak dlouho,systém značka?
STK?
LPG je tam jak dlouho,systém značka?
STK?
Citroen C5 2.2Hdi 09, Subaru Outback 2.5 12
Re: Subaru Legacy I 2.2 Royal r.v. 94 (řada I 89-94)
Tak nějak od všeho trochu. :(martas píše:koukam,ze ho tedy prodavas Co je neni cas nebo nejsou kakace?!
Martin z Jiloveno
Není čas, stojí tu smutné na dvorku, sněží na něj, prší a vyjede si jen tak někdy. No a to zas kouká,že by chtělo udelat to či ono a to zas stojí ony "kakace", které potřebují dávat primárně do baráku.
No a pak je tu onen výměnný obchod s kamarádem ohledně servisu, kdy on je duši i srdcem forďák a i když s Royalem dělá co může, nemá s ním tolik zkušeností a hlavně žádnou potřebnou Subaru techniku - třeba diagnostiku (na Fordy ma asi tri). Proto si jako druhé auto asi nechám stařičkého Focuse, kde kamarád zvládá servis levou zadní a za pár babek.
Ale není všemu konec - uvidíme, jestli ho nakonec prodám, stále vaham, je to super auto a parádní svezení.
Uvidíme, jestli přijde nějaká zajímavá nabídka...
Re: Subaru Legacy I 2.2 Royal r.v. 94 (řada I 89-94)
Cena? Netuším, sbírám nabídky. Nějakou představu mám, tak uvidím, jestli se někdo přiblízi.vena píše:Cena?
LPG je tam jak dlouho,systém značka?
STK?
LPG je tam tuším od 2008, značku nevím, ale montáž dělali v Autocentrum Zahrádka ve Cvikove a maximální spokojenost. Před pár lety to začalo chcipat, tak vyměnili "cosi" co bylo uz po zivotnosti a od té doby zas bez nejmenšího problemu.
STK je teď nová - platná do 01/2018.
Re: Subaru Legacy I 2.2 Royal r.v. 94 (řada I 89-94)
Inzerat bez ceny je inzerat bezcenny.
US OTB 03 2.5 AT
Re: Subaru Legacy I 2.2 Royal r.v. 94 (řada I 89-94)
Cena by mě taky zajímala. Už delší čas uplynul od toho co jsem prodal piáno a říkal jsem si, že další veterán/youngtimer bude subo.
Nicméně lidi chtějí dneska za kdejakej krám úplný nesmysly jenom proto, že je to 20 let starý.
Kdyžtak nahoď tvoji představu alespoň do SZ
Ps: V tomto případě je ojedinělost a vzácnost vozu ( tedy měchy ) spíše poměrně na škodu ne ?
Nicméně lidi chtějí dneska za kdejakej krám úplný nesmysly jenom proto, že je to 20 let starý.
Kdyžtak nahoď tvoji představu alespoň do SZ
Ps: V tomto případě je ojedinělost a vzácnost vozu ( tedy měchy ) spíše poměrně na škodu ne ?
Subaru forester 2.0 GL MY98
Subaru legacy 2.0i CVT 2010
Subaru legacy 2.0i CVT 2010
Re: Subaru Legacy I 2.2 Royal r.v. 94 (řada I 89-94)
Sbiras nabídky jo?chceš na tom trhnout co nejvíc jo?skvělé jednání...
- OZP
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 4329
- Registrován: úte pro 09, 2014 3:36 pm
- Jméno a příjmení: Ondřej
- Bydliště: Praha
Re: Subaru Legacy I 2.2 Royal r.v. 94 (řada I 89-94)
Imho naprosto pochopitelné jednání při prodeji vzácného kousku, který navíc nepotřebuje nutne/rychle prodat.
VW Multivan T6.1 / HAWK- Impreza WRX STI MY2006 / BLOB- Impreza WRX STI MY2003 / EX-Ford Focus combi 1,6 MY2000 RIP†2016 /
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
V rodině též Levorg MY2017 / OZP SUBARU Youtube
Re: Subaru Legacy I 2.2 Royal r.v. 94 (řada I 89-94)
To není Bugatti EB110 :845:
tak to má dát na aukro nebo tady dát prostě cenu!
Navrhuji tedy založit v inzerci vlákno dražby :4690:
Dovolím si tvrdit, že jsem prodával mnohem vzácnější kusy a taky je nepotřeboval prodat rychle a ceny vždycky uvedl, přijde mi to prostě férovější jednání, než tohle! :811:
tak to má dát na aukro nebo tady dát prostě cenu!
Navrhuji tedy založit v inzerci vlákno dražby :4690:
Dovolím si tvrdit, že jsem prodával mnohem vzácnější kusy a taky je nepotřeboval prodat rychle a ceny vždycky uvedl, přijde mi to prostě férovější jednání, než tohle! :811:
- Subaru4ever
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2496
- Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
- Jméno a příjmení: Adam
- Bydliště: Praha 5
Re: Subaru Legacy I 2.2 Royal r.v. 94 (řada I 89-94)
Štěpáne, samozřejmě že zveřejněná cena je nejlepší možné řešení, ale v tomhle případě docela chápu, proč to Vašek inzeruje takhle. Problém je, že tohle ještě není veterán, a lze na něj nahlížet vícero způsoby. Když Vašek napíše, že za toto raritní Lego chce 40000 Kč + EKO, tak mu budou lidí spílat do blázna a vyděrače, co si za tu rozpadlou starou plečku, na kterou nelze sehnat nové měchy, říká nesmysl. A když napíše cenu 15000 Kč, koupí to někdo na tahání dřeva do lesa, čemuž Vašek oprávněně chce zamezit. Navíc na to nespěchá a prodej není nutný. Já ho proto chápu, že čeká na někoho, kdo ocení výjimečnost tohoto vozu a zároveň si uvědomuje jeho budoucí hodnotu. A věřím, že takovému zájemci bude po osobní prohlídce auta cena sdělena a bude možné se o ní pobavit.
(PS: u aut na pomezí mezi "vylítaným starým křápem" a ceněným youngtimerem s minimálním zastoupením na trhu se vážně blbě odhaduje cena - jak pro prodejce, tak pro kupujícího)
(PS: u aut na pomezí mezi "vylítaným starým křápem" a ceněným youngtimerem s minimálním zastoupením na trhu se vážně blbě odhaduje cena - jak pro prodejce, tak pro kupujícího)
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<