P: Legacy 3.0 spec.B
Napsal: stř črc 24, 2019 6:04 pm
Tak trochu se to ve mně zlomilo a začínám uvažovat o prodeji mojeho spec.B – chtěl bych v rámci možností něco ostřejšího a klidně dvoumístnýho dokud nemám haranty a nemusím s sebou nic a nikoho vozit . A až je jednou mít budu, asi bych se k tomu vrátil a pořídil facenutou wagon verzi spec.B – proto si i nechám minimálně jednu sadu kol takže ještě nevím, na jakých bych to prodal, jelikož origo 18“ jsem prodal (nelíbily páč byly v práškový barvě a ještě tmavý šedý) a původní zimní sadu taky, takže je to věc k zamyšlení
- 223.xxx km (kupoval jsem 04/2018 při 196.343 km)
- výroba 11/2004
- jako nové koupeno v SK (25.8.2005) a taky tam celou dobu ježděno (koupeno od SK člena SFC - vlákno tady viewtopic.php?f=39&t=5227)
- servisní knížka vedena do 156.809 km (10.1.2013) a do té doby servisováno v autorizácích (zda-li je to výhoda či nevýhoda ať si každý určí dle vlastních zkušeností... )
- celkově jsem 4. majitel
- 2x klíč
- tónovaná okna s atestem
- doplňkové zadní křídlo a JPN deflektory oken
- origo látkové/neorigo gumové koberce + gumová vana v kufru
- TK do 5/2022
- DZ zaplacena do 9/2022
- servisy můžu doložit (faktury/fotodoklumentace)
- letní sada (origo 18" ALU s novými pneu Nokian Powerproof 225/40 R18 - alternativní rozměr schválený výrobcem, zapsáno v TP)
- zimní sada (origo 17" ALU z Outbacka s pneu Continental WinterContact TS850 225/45 R17 s 6 mm masa - alternativní rozměr schválený výrobcem, zapsáno v TP)
Auto má mnoho kosmetických vad (říkejme tomu šrámy z boje), trochu drobný povrchový koroze a některý části karoserie jsou lakovány.
Servis za minulého majitele (od 178.xxx km):
1xx.xxx km (06.08.2015) - Výměna sady rozvodu motoru, výměna uložení a kostí předního stabilizátoru, výměna motorového (5W30) a převodového (75W90) oleje a náplně zadního diffu, výměna chladící kapaliny (G12), výměna svíček, leštění předních světel, přečalounění volantu, řadící páky a ruční brzdy, výměna předních + zadních brzdových kotoučů a destiček, čištění klimatizace
1xx.xxx km (03.01.2015) - Oprava PP brzdiče
1xx.xxx km (10.10.2015) - Výměna kabinového filtru + dezinfekce klimatizace, čištění škrtící klapky
1xx.xxx km (23.04.2016) - Výměna motorového oleje (Idemitsu Extreme 5W30), výměna klínového řemenu a vodící kladky (OE)
1xx.xxx km (03.09.2016) - Výměna motorového oleje (Idemitsu Extreme 5W40 + OE filtr), výměna vzduchového filtru, doplnění klimatizace
1xx.xxx km (24.09.2016) - Výměna ložiska zadního kola a vnější manžety poloosy (stranu bohužel nevím... )
1xx.xxx km (26.01.2016) - Výměna mezinápravového diferenciálu (bohužel použitý kus, tak jsem si to vyžral i já ) + olej Mobil 75W90 SHC, výměna spodní hadice chladiče (45161AG050)
1xx.xxx km (26.08.2017) - Výměna motorového oleje + OE filtr, vzduchového a kabinového filtru
193.876 km (02.04.2018) - Výměna motorového oleje (Idemitsu Zepro Racing 5W40 SN + filtr Bosch Type-R M-2), vzduchového a kabinového filtru, proplach chladícího systému + nová náplň (Akira Coolant), výměna setrvačníku, spojkové sady, oprava vůlí kulisy řazení, geometrie + výměna mnoha dílů z JPN import auta s malým nájezdem (kardan, startér, komplet výfuky s katama, předních a zadní tlumiče)
193.876 km (04.04.2018) - Oprava řízení (výměna hadice hřeben – posilovač a přetěsnění čerpadla + olej Idemitsu ATF, výměna termostatu (TAMA 68°), výměna tlakového víčka chladiče (PIAA)
Servis za mého vlastnictví:
200.951 km (04.05.2018) - Výměna kostí a uložení P+Z stabilizátoru, čištění brzd
201.469 km (05.07.2018) - Výměna brzdové kapaliny (Shell DOT4)
202.028 km (11.08.2018) - Výměna baterie v hlavním klíči
202.327 km (26.08.2018) - Výměna vzduchového filtru (Mahle) a svíček (NGK ILFR6B)
203.297 km (19.09.2018) - Výměna hlavního spínače oken
203.538 km (28.09.2018) - Výměna motorového oleje (Shell Helix Ultra 5W40 A3 + origo filtr)
2xx.xxx km (30.09.2018) - Čištění + impregnace kůže
208.300 km (20.03.2019) - Výměna pylového filtru (Valeo) + dezinfekce klimatizace, výměna stěračů (DENSO)
208.457 km (22.03.2019) - Svolávací akce (výměna airbagu spolujezdce + kontrola a ošetření brzdových trubek)
209.663 km (20.04.2019) - Čištění + impregnace kůže
209.663 km (21.04.2019) - Leštění + voskování laku
209.812 km (28.04.2019) - Renovace předních světel (broušení + nově nalakovaná UV vrstva- značně vyšší trvanlivost než obyč leštění)
211.768 km (22.07.2019) - Výměna mezinápravového diferenciálu + související ložiska a gufera + výměna oleje v převodovce (Motul Motyl Gear 75W90)
213.363 km (12.09.2019) - Výměna motorového oleje (Shell Helix Ultra 5W40 A3 + origo filtr)
216.120 km (03.02.2020) - Výměna oleje v zadním diferenciálu (Motul Motyl Gear 75W90)
216.987 km (18.04.2020) - Dezinfekce klimatizace
217.954 km (21.06.2020) - Čištění + impregnace kůže
218.368 km (01.08.2020) - Čištění brzd, výměna vodících čepů zadních brzdičů, soustružení + lakování zadních kotoučů, výměna zadních destiček (Ferodo Premier), výměna brzdové kapaliny (Motul DOT 5.1), lakování brzdičů
220.275 km (19.10.2020) - Výměna motorového oleje (Shell Helix Ultra 5W40 A3 + origo filtr) a vzduchového filtru (origo)
220.903 km (19.12.2020) - Výměna ložiska vč. náboje PP kola (NTN, tudíž JPN prvovýroba)
221.475 km (02.02.2021) - Výměna stěračů (Denso)
222.100 km (20.02.2021) - Výměna ložiska LP kola (NTN) a LP spodního kloubu (origo)
222.499 km (16.04.2021) - Výměna pylového filtru + dezinfekce klimatizace, přezutí na nové letní pneu Nokian Powerproof 225/40 R18 92Y
223.473 km (09.09.2021)
- kontrola převodovky, výměna ložisek stálého převodu, kompletní přetěsnění + nová náplň (Total Traxium AXLE 7 80W90)
- kompletní čištění hydrauliky spojky + nová náplň (ATE DOT4)
- ošetření + lakování spodní části chladičové stěny, vodních trubek motoru, olejové vany a vnějších kloubů předních poloos
- nová náplň vnějších kloubů předních poloos
- proplach chladiče + výměna chladící kapaliny
- výměna ukostření motoru
- výměna jedné zapalovací cívky
- výměna uložení motoru
- pískování + lakování přední nápravnice a předních ramen + výměna uložení (origo)
- výměna uložení hřebenu řízení (origo) + výměna náplně (Motul Multi ATF)
- výměna vložek přepákování řadící páky
- kompletní přetěsnění výfuku + oprava Y části
- výměna kroužku pod volantem
224.044 km (02.10.2021) - Výměna klínového řemenu (Gates)
224.444 km (24.10.2021) - Výměna motorového oleje (Shell Helix Ultra 5W40 A3 + origo filtr), dezinfekce klimatizace
225.023 km (11.12.2021) - Výměna napínací kladky klínového řemenu (INA – přebal origo Subaru)
Je v tom teď něco nasypáno, k autu mnoho faktur. Nejsem ještě úplně rozhodnut, ale pokud by byla zajímavá nabídka, pustil bych to – je to moc kompromis a je levnější koupit jiný auto než dělat z Turba trackday supersport (Ladaf přesně ví o čem mluvím.. ) a tenhle hladovej krk mít ještě k tomu, ač je to moc příjemný svezení.
Edit 02/2020: z Turba postupně vzniká trackday supersport, jsem stejnej úchyl jako LadaF..,
Závady:
- občas svítí kontrolka deaktivované stabilizace
Více foto tady: https://www.zonerama.com/JakubJecny/Alb ... LtYg38f75u
Cena k jednání je 230k
- 223.xxx km (kupoval jsem 04/2018 při 196.343 km)
- výroba 11/2004
- jako nové koupeno v SK (25.8.2005) a taky tam celou dobu ježděno (koupeno od SK člena SFC - vlákno tady viewtopic.php?f=39&t=5227)
- servisní knížka vedena do 156.809 km (10.1.2013) a do té doby servisováno v autorizácích (zda-li je to výhoda či nevýhoda ať si každý určí dle vlastních zkušeností... )
- celkově jsem 4. majitel
- 2x klíč
- tónovaná okna s atestem
- doplňkové zadní křídlo a JPN deflektory oken
- origo látkové/neorigo gumové koberce + gumová vana v kufru
- TK do 5/2022
- DZ zaplacena do 9/2022
- servisy můžu doložit (faktury/fotodoklumentace)
- letní sada (origo 18" ALU s novými pneu Nokian Powerproof 225/40 R18 - alternativní rozměr schválený výrobcem, zapsáno v TP)
- zimní sada (origo 17" ALU z Outbacka s pneu Continental WinterContact TS850 225/45 R17 s 6 mm masa - alternativní rozměr schválený výrobcem, zapsáno v TP)
Auto má mnoho kosmetických vad (říkejme tomu šrámy z boje), trochu drobný povrchový koroze a některý části karoserie jsou lakovány.
Servis za minulého majitele (od 178.xxx km):
1xx.xxx km (06.08.2015) - Výměna sady rozvodu motoru, výměna uložení a kostí předního stabilizátoru, výměna motorového (5W30) a převodového (75W90) oleje a náplně zadního diffu, výměna chladící kapaliny (G12), výměna svíček, leštění předních světel, přečalounění volantu, řadící páky a ruční brzdy, výměna předních + zadních brzdových kotoučů a destiček, čištění klimatizace
1xx.xxx km (03.01.2015) - Oprava PP brzdiče
1xx.xxx km (10.10.2015) - Výměna kabinového filtru + dezinfekce klimatizace, čištění škrtící klapky
1xx.xxx km (23.04.2016) - Výměna motorového oleje (Idemitsu Extreme 5W30), výměna klínového řemenu a vodící kladky (OE)
1xx.xxx km (03.09.2016) - Výměna motorového oleje (Idemitsu Extreme 5W40 + OE filtr), výměna vzduchového filtru, doplnění klimatizace
1xx.xxx km (24.09.2016) - Výměna ložiska zadního kola a vnější manžety poloosy (stranu bohužel nevím... )
1xx.xxx km (26.01.2016) - Výměna mezinápravového diferenciálu (bohužel použitý kus, tak jsem si to vyžral i já ) + olej Mobil 75W90 SHC, výměna spodní hadice chladiče (45161AG050)
1xx.xxx km (26.08.2017) - Výměna motorového oleje + OE filtr, vzduchového a kabinového filtru
193.876 km (02.04.2018) - Výměna motorového oleje (Idemitsu Zepro Racing 5W40 SN + filtr Bosch Type-R M-2), vzduchového a kabinového filtru, proplach chladícího systému + nová náplň (Akira Coolant), výměna setrvačníku, spojkové sady, oprava vůlí kulisy řazení, geometrie + výměna mnoha dílů z JPN import auta s malým nájezdem (kardan, startér, komplet výfuky s katama, předních a zadní tlumiče)
193.876 km (04.04.2018) - Oprava řízení (výměna hadice hřeben – posilovač a přetěsnění čerpadla + olej Idemitsu ATF, výměna termostatu (TAMA 68°), výměna tlakového víčka chladiče (PIAA)
Servis za mého vlastnictví:
200.951 km (04.05.2018) - Výměna kostí a uložení P+Z stabilizátoru, čištění brzd
201.469 km (05.07.2018) - Výměna brzdové kapaliny (Shell DOT4)
202.028 km (11.08.2018) - Výměna baterie v hlavním klíči
202.327 km (26.08.2018) - Výměna vzduchového filtru (Mahle) a svíček (NGK ILFR6B)
203.297 km (19.09.2018) - Výměna hlavního spínače oken
203.538 km (28.09.2018) - Výměna motorového oleje (Shell Helix Ultra 5W40 A3 + origo filtr)
2xx.xxx km (30.09.2018) - Čištění + impregnace kůže
208.300 km (20.03.2019) - Výměna pylového filtru (Valeo) + dezinfekce klimatizace, výměna stěračů (DENSO)
208.457 km (22.03.2019) - Svolávací akce (výměna airbagu spolujezdce + kontrola a ošetření brzdových trubek)
209.663 km (20.04.2019) - Čištění + impregnace kůže
209.663 km (21.04.2019) - Leštění + voskování laku
209.812 km (28.04.2019) - Renovace předních světel (broušení + nově nalakovaná UV vrstva- značně vyšší trvanlivost než obyč leštění)
211.768 km (22.07.2019) - Výměna mezinápravového diferenciálu + související ložiska a gufera + výměna oleje v převodovce (Motul Motyl Gear 75W90)
213.363 km (12.09.2019) - Výměna motorového oleje (Shell Helix Ultra 5W40 A3 + origo filtr)
216.120 km (03.02.2020) - Výměna oleje v zadním diferenciálu (Motul Motyl Gear 75W90)
216.987 km (18.04.2020) - Dezinfekce klimatizace
217.954 km (21.06.2020) - Čištění + impregnace kůže
218.368 km (01.08.2020) - Čištění brzd, výměna vodících čepů zadních brzdičů, soustružení + lakování zadních kotoučů, výměna zadních destiček (Ferodo Premier), výměna brzdové kapaliny (Motul DOT 5.1), lakování brzdičů
220.275 km (19.10.2020) - Výměna motorového oleje (Shell Helix Ultra 5W40 A3 + origo filtr) a vzduchového filtru (origo)
220.903 km (19.12.2020) - Výměna ložiska vč. náboje PP kola (NTN, tudíž JPN prvovýroba)
221.475 km (02.02.2021) - Výměna stěračů (Denso)
222.100 km (20.02.2021) - Výměna ložiska LP kola (NTN) a LP spodního kloubu (origo)
222.499 km (16.04.2021) - Výměna pylového filtru + dezinfekce klimatizace, přezutí na nové letní pneu Nokian Powerproof 225/40 R18 92Y
223.473 km (09.09.2021)
- kontrola převodovky, výměna ložisek stálého převodu, kompletní přetěsnění + nová náplň (Total Traxium AXLE 7 80W90)
- kompletní čištění hydrauliky spojky + nová náplň (ATE DOT4)
- ošetření + lakování spodní části chladičové stěny, vodních trubek motoru, olejové vany a vnějších kloubů předních poloos
- nová náplň vnějších kloubů předních poloos
- proplach chladiče + výměna chladící kapaliny
- výměna ukostření motoru
- výměna jedné zapalovací cívky
- výměna uložení motoru
- pískování + lakování přední nápravnice a předních ramen + výměna uložení (origo)
- výměna uložení hřebenu řízení (origo) + výměna náplně (Motul Multi ATF)
- výměna vložek přepákování řadící páky
- kompletní přetěsnění výfuku + oprava Y části
- výměna kroužku pod volantem
224.044 km (02.10.2021) - Výměna klínového řemenu (Gates)
224.444 km (24.10.2021) - Výměna motorového oleje (Shell Helix Ultra 5W40 A3 + origo filtr), dezinfekce klimatizace
225.023 km (11.12.2021) - Výměna napínací kladky klínového řemenu (INA – přebal origo Subaru)
Je v tom teď něco nasypáno, k autu mnoho faktur. Nejsem ještě úplně rozhodnut, ale pokud by byla zajímavá nabídka, pustil bych to – je to moc kompromis a je levnější koupit jiný auto než dělat z Turba trackday supersport (Ladaf přesně ví o čem mluvím.. ) a tenhle hladovej krk mít ještě k tomu, ač je to moc příjemný svezení.
Edit 02/2020: z Turba postupně vzniká trackday supersport, jsem stejnej úchyl jako LadaF..,
Závady:
- občas svítí kontrolka deaktivované stabilizace
Více foto tady: https://www.zonerama.com/JakubJecny/Alb ... LtYg38f75u
Cena k jednání je 230k