P: Legacy 3.0 spec.B

Inzeráty zakončené úspěšným prodejem/nákupem, které jejich majitel nevyžaduje smazat (prosíme o uvážlivé požadavky na smazání, pokud vlákna obsahují obecně užitečné informace). Inzeráty bez odezvy majitele starší jednoho roku.
Uživatelský avatar
JakubHQV
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 742
Registrován: úte říj 12, 2010 9:01 pm
Jméno a příjmení: Jakub
Bydliště: Kousek od Berouna

P: Legacy 3.0 spec.B

Příspěvek od JakubHQV »

Tak trochu se to ve mně zlomilo a začínám uvažovat o prodeji mojeho spec.B – chtěl bych v rámci možností něco ostřejšího a klidně dvoumístnýho dokud nemám haranty a nemusím s sebou nic a nikoho vozit 8-? . A až je jednou mít budu, asi bych se k tomu vrátil a pořídil facenutou wagon verzi spec.B – proto si i nechám minimálně jednu sadu kol takže ještě nevím, na jakých bych to prodal, jelikož origo 18“ jsem prodal (nelíbily páč byly v práškový barvě a ještě tmavý šedý) a původní zimní sadu taky, takže je to věc k zamyšlení :-D

- 223.xxx km (kupoval jsem 04/2018 při 196.343 km)
- výroba 11/2004
- jako nové koupeno v SK (25.8.2005) a taky tam celou dobu ježděno (koupeno od SK člena SFC - vlákno tady viewtopic.php?f=39&t=5227)
- servisní knížka vedena do 156.809 km (10.1.2013) a do té doby servisováno v autorizácích (zda-li je to výhoda či nevýhoda ať si každý určí dle vlastních zkušeností... :-) )
- celkově jsem 4. majitel
- 2x klíč
- tónovaná okna s atestem
- doplňkové zadní křídlo a JPN deflektory oken
- origo látkové/neorigo gumové koberce + gumová vana v kufru
- TK do 5/2022
- DZ zaplacena do 9/2022
- servisy můžu doložit (faktury/fotodoklumentace)
- letní sada (origo 18" ALU s novými pneu Nokian Powerproof 225/40 R18 - alternativní rozměr schválený výrobcem, zapsáno v TP)
- zimní sada (origo 17" ALU z Outbacka s pneu Continental WinterContact TS850 225/45 R17 s 6 mm masa - alternativní rozměr schválený výrobcem, zapsáno v TP)

Auto má mnoho kosmetických vad (říkejme tomu šrámy z boje), trochu drobný povrchový koroze a některý části karoserie jsou lakovány.

Servis za minulého majitele (od 178.xxx km):

1xx.xxx km (06.08.2015) - Výměna sady rozvodu motoru, výměna uložení a kostí předního stabilizátoru, výměna motorového (5W30) a převodového (75W90) oleje a náplně zadního diffu, výměna chladící kapaliny (G12), výměna svíček, leštění předních světel, přečalounění volantu, řadící páky a ruční brzdy, výměna předních + zadních brzdových kotoučů a destiček, čištění klimatizace
1xx.xxx km (03.01.2015) - Oprava PP brzdiče
1xx.xxx km (10.10.2015) - Výměna kabinového filtru + dezinfekce klimatizace, čištění škrtící klapky
1xx.xxx km (23.04.2016) - Výměna motorového oleje (Idemitsu Extreme 5W30), výměna klínového řemenu a vodící kladky (OE)
1xx.xxx km (03.09.2016) - Výměna motorového oleje (Idemitsu Extreme 5W40 + OE filtr), výměna vzduchového filtru, doplnění klimatizace
1xx.xxx km (24.09.2016) - Výměna ložiska zadního kola a vnější manžety poloosy (stranu bohužel nevím... :-D)
1xx.xxx km (26.01.2016) - Výměna mezinápravového diferenciálu (bohužel použitý kus, tak jsem si to vyžral i já :-D) + olej Mobil 75W90 SHC, výměna spodní hadice chladiče (45161AG050)
1xx.xxx km (26.08.2017) - Výměna motorového oleje + OE filtr, vzduchového a kabinového filtru
193.876 km (02.04.2018) - Výměna motorového oleje (Idemitsu Zepro Racing 5W40 SN + filtr Bosch Type-R M-2), vzduchového a kabinového filtru, proplach chladícího systému + nová náplň (Akira Coolant), výměna setrvačníku, spojkové sady, oprava vůlí kulisy řazení, geometrie + výměna mnoha dílů z JPN import auta s malým nájezdem (kardan, startér, komplet výfuky s katama, předních a zadní tlumiče)
193.876 km (04.04.2018) - Oprava řízení (výměna hadice hřeben – posilovač a přetěsnění čerpadla + olej Idemitsu ATF, výměna termostatu (TAMA 68°), výměna tlakového víčka chladiče (PIAA)

Servis za mého vlastnictví:

200.951 km (04.05.2018) - Výměna kostí a uložení P+Z stabilizátoru, čištění brzd
201.469 km (05.07.2018) - Výměna brzdové kapaliny (Shell DOT4)
202.028 km (11.08.2018) - Výměna baterie v hlavním klíči
202.327 km (26.08.2018) - Výměna vzduchového filtru (Mahle) a svíček (NGK ILFR6B)
203.297 km (19.09.2018) - Výměna hlavního spínače oken
203.538 km (28.09.2018) - Výměna motorového oleje (Shell Helix Ultra 5W40 A3 + origo filtr)
2xx.xxx km (30.09.2018) - Čištění + impregnace kůže
208.300 km (20.03.2019) - Výměna pylového filtru (Valeo) + dezinfekce klimatizace, výměna stěračů (DENSO)
208.457 km (22.03.2019) - Svolávací akce (výměna airbagu spolujezdce + kontrola a ošetření brzdových trubek)
209.663 km (20.04.2019) - Čištění + impregnace kůže
209.663 km (21.04.2019) - Leštění + voskování laku
209.812 km (28.04.2019) - Renovace předních světel (broušení + nově nalakovaná UV vrstva- značně vyšší trvanlivost než obyč leštění)
211.768 km (22.07.2019) - Výměna mezinápravového diferenciálu + související ložiska a gufera + výměna oleje v převodovce (Motul Motyl Gear 75W90)
213.363 km (12.09.2019) - Výměna motorového oleje (Shell Helix Ultra 5W40 A3 + origo filtr)
216.120 km (03.02.2020) - Výměna oleje v zadním diferenciálu (Motul Motyl Gear 75W90)
216.987 km (18.04.2020) - Dezinfekce klimatizace
217.954 km (21.06.2020) - Čištění + impregnace kůže
218.368 km (01.08.2020) - Čištění brzd, výměna vodících čepů zadních brzdičů, soustružení + lakování zadních kotoučů, výměna zadních destiček (Ferodo Premier), výměna brzdové kapaliny (Motul DOT 5.1), lakování brzdičů
220.275 km (19.10.2020) - Výměna motorového oleje (Shell Helix Ultra 5W40 A3 + origo filtr) a vzduchového filtru (origo)
220.903 km (19.12.2020) - Výměna ložiska vč. náboje PP kola (NTN, tudíž JPN prvovýroba)
221.475 km (02.02.2021) - Výměna stěračů (Denso)
222.100 km (20.02.2021) - Výměna ložiska LP kola (NTN) a LP spodního kloubu (origo)
222.499 km (16.04.2021) - Výměna pylového filtru + dezinfekce klimatizace, přezutí na nové letní pneu Nokian Powerproof 225/40 R18 92Y
223.473 km (09.09.2021)
- kontrola převodovky, výměna ložisek stálého převodu, kompletní přetěsnění + nová náplň (Total Traxium AXLE 7 80W90)
- kompletní čištění hydrauliky spojky + nová náplň (ATE DOT4)
- ošetření + lakování spodní části chladičové stěny, vodních trubek motoru, olejové vany a vnějších kloubů předních poloos
- nová náplň vnějších kloubů předních poloos
- proplach chladiče + výměna chladící kapaliny
- výměna ukostření motoru
- výměna jedné zapalovací cívky
- výměna uložení motoru
- pískování + lakování přední nápravnice a předních ramen + výměna uložení (origo)
- výměna uložení hřebenu řízení (origo) + výměna náplně (Motul Multi ATF)
- výměna vložek přepákování řadící páky
- kompletní přetěsnění výfuku + oprava Y části
- výměna kroužku pod volantem
224.044 km (02.10.2021) - Výměna klínového řemenu (Gates)
224.444 km (24.10.2021) - Výměna motorového oleje (Shell Helix Ultra 5W40 A3 + origo filtr), dezinfekce klimatizace
225.023 km (11.12.2021) - Výměna napínací kladky klínového řemenu (INA – přebal origo Subaru)

Je v tom teď něco nasypáno, k autu mnoho faktur. Nejsem ještě úplně rozhodnut, ale pokud by byla zajímavá nabídka, pustil bych to – je to moc kompromis a je levnější koupit jiný auto než dělat z Turba trackday supersport (Ladaf přesně ví o čem mluvím.. :-D ) a tenhle hladovej krk mít ještě k tomu, ač je to moc příjemný svezení.
Edit 02/2020: z Turba postupně vzniká trackday supersport, jsem stejnej úchyl jako LadaF.., :-D

Závady:
- občas svítí kontrolka deaktivované stabilizace

Více foto tady: https://www.zonerama.com/JakubJecny/Alb ... LtYg38f75u

Cena k jednání je 230k
Přílohy
01.jpg
02.jpg
03.jpg
04.jpg
05.jpg
06.jpg
07.jpg
08.jpg
09.jpg
10.jpg
Naposledy upravil(a) JakubHQV dne sob pro 11, 2021 10:02 pm, celkem upraveno 43 x.
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: P: Legacy 3.0 spec.B

Příspěvek od newli »

Dam Ti dobrou radu - zapomen na nakup kombiku po faceliftu. Ja po nem pokukoval asi 4 roky a ony proste nejsou! Takze si bud tohle nech, nebo se smir s tim, ze spec B uz na 99% mit nebudes :-)
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: P: Legacy 3.0 spec.B

Příspěvek od emve »

Asi nečekaný prodej, jakého jsi vybral nástupce ?
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: P: Legacy 3.0 spec.B

Příspěvek od vrgada »

pobavilo
Je v tom teď něco nasypáno, k autu mnoho faktur
a v seznamu vymena oleje, vzduchoveho filtru, baterka v klici....
...
Ale jinak skoda zbavovat se takoveho auta
Uživatelský avatar
spm
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 22709
Registrován: úte kvě 03, 2016 3:19 pm
Jméno a příjmení: Jan Krajdl

Re: P: Legacy 3.0 spec.B

Příspěvek od spm »

Taky ten seznam konci vymenou mezinapravovyho diferaku...

Odesláno z mého SM-N950F pomocí Tapatalk
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Subaru Libero SDX Obrázek
Hyundai i20 1.2 2012 Obrázek
Volkswagen Transporter T4 Syncro 2.5TDI R5 Obrázek
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: P: Legacy 3.0 spec.B

Příspěvek od vrgada »

to sice jo, ale zbytek jsou prkotiny a bezny servis, mne to opravdu pobavilo
Uživatelský avatar
JakubHQV
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 742
Registrován: úte říj 12, 2010 9:01 pm
Jméno a příjmení: Jakub
Bydliště: Kousek od Berouna

Re: P: Legacy 3.0 spec.B

Příspěvek od JakubHQV »

newli: To máš pravdu no, je ale divný že nejsou v celý Evropě a to ani hezký předface wagony, vlastně už ani sedany - nevím kam ty auta zmizely.. <:-<

emve: RHD Honda S2000 nebo JPN GC STi pokud bych se chtěl udržet v budgetu abych měl dost volných peněz na neplánovaná selhání stroje, nad budget by se mi líbilo JPN GD blob STi protože twin-scroll turbo a LSD i vpředu (ideálně spec.C verzi) a pak taky BRZ mě zajímá, který sice nebude tak zajímávý motorem oproti výše zmíněným, ale zas bude celkem nový a je to nenáročný bezva auto na hraní, navíc i EU verze pomalu padají na ceně (ač většina prožila těžký život, nedělám si iluze) 8-? . Chci aby moje další auto umělo vyjet ze zatáčky po zadních kolech a zapálit svoje vlastní pneumatiky když bude chtít :-D - těch pár dní co byl letošní zimu sníh jsme si ale s H6 užili a bylo tu super, né asi =)

vrgada: Kdyby jsi text četl pozorně, píše se tam "je v tom teď něco nasypáno", což se vztahuje k mezinápravě, přesně jak píše spm - není to zrovna levný když se dává všechno nový (bez konexí cca 40k) abys měl jistotu že to bude fungovat.. %-) ;)
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: P: Legacy 3.0 spec.B

Příspěvek od emve »

ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Uživatelský avatar
JakubHQV
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 742
Registrován: úte říj 12, 2010 9:01 pm
Jméno a příjmení: Jakub
Bydliště: Kousek od Berouna

Re: P: Legacy 3.0 spec.B

Příspěvek od JakubHQV »

Jop, přesně tohle auto jsem měl na mysli, je nádherný - jen škoda že nemá DCCD. Auta od Toma jsou super a je to jeden z mála lidí kterým se dá věřit, rád bych od něj auto někdy koupil =)

Tohle taky vypadá parádně:
https://www.pistonheads.com/classifieds ... 00/9828020
newli
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2390
Registrován: stř kvě 25, 2011 11:36 pm

Re: P: Legacy 3.0 spec.B

Příspěvek od newli »

Auto od Tomase Doudy jsem mel - sice jsem musel po nejake dobe delat generalku motoru, ale to se nedalo poznat - jinak to auto nemelo chybu. Takze doporucuji! :-)
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: P: Legacy 3.0 spec.B

Příspěvek od vrgada »

Od T. Doudy mam taky auto a spokojenost a jednani solidni.
...
2JakubHQV
V aute je ted neco nasypano se muze vztahovat i k vymene baterky v klicku, seznam je dlouhy a smesny. Stacilo zminit tu mezinapravu a nevypisovat, ze se vymenil vzduchovy filtr. A jinak vypada dobre, je vzacne, takze preji uspesny prodej
Uživatelský avatar
JakubHQV
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 742
Registrován: úte říj 12, 2010 9:01 pm
Jméno a příjmení: Jakub
Bydliště: Kousek od Berouna

Re: P: Legacy 3.0 spec.B

Příspěvek od JakubHQV »

Chápu že v ČR leckoho zaskočí že si někdo ke starýmu autu vede kompletní historii a přijde mu férové ji uvést když nabízí auto k prodeji - přitom stačí vyhodit servisku a napsat "top stav, první majitel ročník 1943", což by zvýšilo šanci na rychlý prodej, ušetřilo by mi to spoustu písmen a měl bych to za minutu hotový... :-D

Ale já auta prodávám s dlouhým a směšným seznamem vždy protože to tak je správně - jsem holt podivín ;)
vrgada
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1228
Registrován: čtv kvě 29, 2014 5:25 pm

Re: P: Legacy 3.0 spec.B

Příspěvek od vrgada »

ok, tak sorry
...
mne se spec b v kombiku vzdycky libila, je to takovy poctivy auto
emve
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1585
Registrován: čtv dub 07, 2011 9:57 pm

Re: P: Legacy 3.0 spec.B

Příspěvek od emve »

Já popis chválím, taky preferuju kompletní informace. V tom popisu za tvého vlastnictví byly sice jen drobnosti kromě diferáku, ale pokud přičteme to, co dělal předchozí majitel, tak auto zainvestované je.

Na prodej (rychlost a cenu) jsem hodně zvědavý. Na fóru je auto sice populární, ale imho je to kompromis přesně jak píšeš, ani ekonomické daily, ani sportovní zbraň. Automobilový průmysl se taky od roku 2006 někam posunul a ten atmosférický třílitr ani s manuálem už dnes není žádná střela.
ex MY2015 Subaru WRX STI
ex MY2006 Mitsubishi Lancer Evolution VIII
ex MY2000 Subaru Impreza GT
ex MY2001 Impreza WRX RS
Uživatelský avatar
JakubHQV
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 742
Registrován: úte říj 12, 2010 9:01 pm
Jméno a příjmení: Jakub
Bydliště: Kousek od Berouna

Re: P: Legacy 3.0 spec.B

Příspěvek od JakubHQV »

To se uvidí, já to nijak nehoním - buď se prodá dobře a nebo vůbec 8-? . Těch aut moc není, sehnat kloudný (nebo alespoň nějaký) na inzerci v Evropě je čím dál těžší a myslím že na ceně už moc padat nebudou %-) . Další věc je že je to dle mého poslední hezký (to může být subjektivní, ale myslím že hodně lidí bude souhlasit) a relativně kompaktní Legacy, navíc s H6 a 6MT a nic takovýho už Subaru nejspíš nikdy nevyrobí - H6 je heboučkej motor a ta převodovka je skvělá pro lidi co mají v krvi alespoň trochu motorsportu a chtějí si zakvrdlat - možná někoho můžou krátký převody 1-4 otravovat, ale je to takový jiný a neovce.

Celkově je to auto pro neovce a pro hodně úzkou skupinu lidí, takže to chce čas =)
Přílohy
2004.10 legacy B4 touringwagon 3.0R specB.03.jpg
2004.10 legacy B4 touringwagon 3.0R specB.07.jpg
Zamčeno

Zpět na „Ukončené inzeráty (archiv)“