Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Co s ním ? 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: pát dub 06, 2012 10:21 am
Příspěvky: 21
Bydliště: Pardubice, Liberec
Zdravím všechny a chtel bych poprosit o názor.

V roce 2012 jsem si koupil fungl novýho Forestra v dieselu, 6 let sloužilo bez závad, ale jezdím hodne, ted ma najeto 330 000 a v servisu uz mi sdělili pp spodní čep volný, natržená zadní pouzdrapředních spodních ramen, netěsný agregát, chce to generálku motoru........ odhadem te to vyjde na min 200 000
A ted nějak nevím co s tím. Pustit auto ze stráně, zkusit to mimo značkovej servis /je mi jasný že ve znackovým by kazdej den volali co tam našli dalšího a vyšlo by mi to na 400 000 a to si radsi koupím nový auto. Nebo jezdit dokud se nerozsype ? Zatím to mám tak že nedám přes 200 za generálku abych ho potom prodal třeba za 100.
Zajímal by mě váš názor.


pon čer 11, 2018 8:43 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Příspěvky: 3893
Bydliště: Praha
..už jen skutečnost, že to auto má 330 tis. km je sám o sobě velký úspěch. Čepy, ramena a pod., jsou běžnou spotřební investicí,spíše bych se zaměřil na motor, zda je na tom tak vážně a je nutné řešit komplet repas (výměnu). Výměna motoru je cca 120 tis..takže je otázka, zda se to vyplatí. Pokud ho chceš prodat určitě nikoliv (nikdo to nezaplatí), pokud si ho chceš nechat pak to stojí za úvahu...Nicméně osobně bych auto držel při životě dokud to jde a pak mu vystrojil pohřeb..Je to v podstatě neprodejné s ohledem na vývoj dieselu u Subaru...a nejen u něj..

_________________
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 7,23l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i


pon čer 11, 2018 9:35 am
Profil
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 10884
Bydliště: Hradubice
Osobně bych ho používal + přiměřené jen důležité investice, dokud neklekne. Ty ujeté kilometry jsou úctyhodné, já najel s dehtem MY09 a původním motorem 218 tkm. Těch 200 tKč Ti nikdo nezaplatí.

_________________
quickly

Forester SJ 2.0i CVT MY13 Obrázek Outback BR H6 3.6R AT MY10 Obrázek Legacy BL H6 3.0R SpecB AT MY06 Obrázek
čekatel od 13.05. na Outback BS 2.5 CVT ES MY19

ex Forester 2.0D Active MY09 6.7 l/100km


pon čer 11, 2018 10:34 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 09, 2009 6:07 pm
Příspěvky: 5252
Bydliště: praha
udelat podvozek a na motor sra .... , je to neprodejny, leda na dily, popr zajet nekam kde tomu rozumi a reknou jak moc je ten motor v riti. tim rozhodne nehanim soucasny servis, jen vic oci vic vidi .... a nazor se muze lisit

_________________
Outback 2,5i 5MT,121 kw, 8/2005, dekl Kofilka, v rodině
Impreza combi wrx 2.0 5MT, 195kw, 2003 PRODRIVE vikendovka
ford transit connect 2006 1.8 tdci 66kw - pracant
fiat ducato hymer - 1.9 td,1996, 4 jizda, 4 spani, Vmax 105km/h
OTB 2016 Comfort 08/18 ->


pon čer 11, 2018 10:54 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 29617
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
330000 ma dieselu je celkem unikátní nájezd. Jak říkají kluci, dej do toho nutné invesice do podvozku a jezdi, dokud motor nepadne.

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


pon čer 11, 2018 11:29 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: čtv kvě 29, 2014 4:25 pm
Příspěvky: 815
Videl bych to, ze je to naprosto super, ze motor vydrzel tak dlouho (a usetrilo to tedy i spoustu penez na palivu vuci benzinu) a asi by bylo nejrozumnejsi to dojezdit tak jak to je. Povest subaru nafty proste neni dobra a malo kdo chce olitanou naftu a subaru zvlaste, takze nejake vetsi investice ala 200 000 a pri realizaci treba dvojnasobek smysl nedavaji. Ja jsem iracionalne z citovych duvodu nechaval zachranit spoustu aut, ale byla to vzdy ze zpetneho pohledu blbost. Takze muj nazor, udelat nejnutnejsi a dojezdit


pon čer 11, 2018 11:37 am
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1481
Bydliště: Beskydy
dobře pojistit a pak …. to nechám na tobě ;-D


pon čer 11, 2018 12:41 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1809
Bydliště: Brno/Polička
věci na podvozek vyjdou celkem za levňáča, a jak říkají ostatní - motor dojezdit do smrti. za těch 330 tkm máš značnou úsporu za palivo, tak proč to vše zmařit nesmyslnou investicí..

_________________
Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW
Obrázek
ex - Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW LPG PRINS
Obrázek


pon čer 11, 2018 1:15 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pon lis 20, 2017 9:34 am
Příspěvky: 142
Bydliště: Novohradský hory
Tak jestli dobre pocitam, tak najedes kolem 5.000 km za mesic. Takze bych urychlene zacal vybirat neco novyho - na dost modelu jsou cekaci lhuty v radu mesicu...

Ja jsem starej posera, takze bych do toho uz nic neinvestoval (pokud teda ten podvozek neni otazka par tisic) a pak to prodal na dily/ soudruhum do zeme, kde nic neni nemozne atd. S tim najezdem bude asi orisek to prodat...

Tohle je fakt unikatni najezd a obavam se, ze s kazdym najetym kilometrem roste moznost, ze motor klekne.


pon čer 11, 2018 1:21 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: