Tommíčkovo Justy
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: sob črc 25, 2015 12:30 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Tommíčkovo Justy
Zdravím všechny. Po vzoru Vojtový Justy jsem se rozhodl pro představení tu svojí. Cesta k ní byla poměrně složitá, starou Justy jsem už dlouho sháněl a koncem loňskýho jara jsem začal nějakou hledat. Bohužel jsem dlouhou dobu nacházel jen schnilé kaše na díly,až jsem tomu přestal intenzivně věnovat pozornost,mezitím koupil maďara a jen občas se o něčem podíval. Začal jsem teda pracovat na maďarovi (vyvařovat spodky prahů ve spoji s podlahou) a když už bylo z 85% hotovo,tak se najednou objevila. Našel jsem jí náhodou při brouzdání na netu v letním dešti. Sice jsem už Justynu-maďara koupenou měl,ale pořád jsem chtěl tuhle starou,tak jsem na ní z hecu druhej den zavolal. Dozvěděl jsem se že tam je zrovna zájemce a že se jdou projet. To mě trochu urovnalo s tím,že se ten den prodá a já se zase vrátim k práci na maďarovi,jenže ejhle....asi za dvě hodiny volá majitelka s tím,že se se zájemcem kvůli nezaplacené ekodani nedohodla.....co teď....říkal jsem si že to bude asi nic moc kousek,když se ještě neprodala a nepřesvědčilo to jiný aby kvůli tomu tu ekošku zaplatili....ale co,rozhodlo se že se tam o nejbližším víkendu zajedeme tech 130 km podívat. Nastal den D,já radši vytiskl smlouvy a vydali jsme se na cestu.....no a dál je ten příběh už každýmu jasnej.... Maďara jsem dodělal,úspěšně bez závad obsolvoval TK,vyvěsil inzerát a za 2 dny prodal.
Koupena od majitelky,která jí měla 12 let a o auto se dobře starala,auto stálo po celou dobu pod střechou. Dostal jsem k němu ručně vedenou servisní knížku s datumem a popisem dané opravy. Mimo jiné autu nechávala každé 2 roky stříkat podvozek a dutiny,což autu neskutečně pomohlo k zachování se takovéhlo stavu. Jsem 4. majitel,mimojiné prošlo auto rukama Subaristy Švadlenky. Nakonec jsem zjistil,že na původní české papíry je oficiálně přestavbou Švadlenkou postavené jiné auto, dovezené v roce 2008 ze Švýcarska. Původní auto shnilo. Justy je ve velmi dobrym stavu,bohužel měla klasicky pohnilé zadní lemy,přední blatníky u zástěrky a na vršku lemu u nárazníku a řidičovy dveře,ale pod nehezkou slupkou se skrývalo opečovávané zdravé auto. Jelikož se na 5 dvířko zadní lemy nedělaj ani neprodávaj,koupily se lemy z 3 dveřáka,na kterýho jsou k mání a vyřezalo se z nich co bylo potřeba a světe div se,vzniklo 5. dvířko s novejma lemama bez úprav. Dveře a jeden blatník jsem sehnal 30 km od baráku v barvě a druhej přišel poštou cca 2 roky starej.
Polakoval jsem lemy a blatník,nastříkal podvozek a dutiny a odjezdil zimu. Bohužel se při mrazech začal projevovat karburátor a jeho cukání za studena a já řešil co s tím (ve finále se při přestavbě zjistila záměna a zpuchření podtlakovejch hadiček). Nahlodal mě kamarád,kterej má tu samou,ale stříkačku,že je to o něčem jiným než můj karbec,projel jsem se s ní a bylo rozhodnuto,že to musím mít taky. Zasvědceným nemusím popisovat rozdíl. Zavolal jsem teda pánovi,od kterýho jsem bral dveře a blatník,zda má ještě zbytek auta a zda se už umoudřil s cenou (za celek chtěl 5000,-) a pán mi řekl,že kromě mě nikomu nic z auta neprodal a že mi to teda za 2000,- nechá. Domluvil jsem se s kamarádem,kterej už jednu přestavbu absolvoval,že mi to předělá,složil jsem u něj dárce a svojí a nechal ho tvořit. Po nějakejch 3 měsících občasnýho dělaní jsem si jí ve středu přivezl domů,ještě čekám na nový kotouče a desky,vyměním přední ložisko,obnovím technickou a po svátkách znova vyrážím
Koupena od majitelky,která jí měla 12 let a o auto se dobře starala,auto stálo po celou dobu pod střechou. Dostal jsem k němu ručně vedenou servisní knížku s datumem a popisem dané opravy. Mimo jiné autu nechávala každé 2 roky stříkat podvozek a dutiny,což autu neskutečně pomohlo k zachování se takovéhlo stavu. Jsem 4. majitel,mimojiné prošlo auto rukama Subaristy Švadlenky. Nakonec jsem zjistil,že na původní české papíry je oficiálně přestavbou Švadlenkou postavené jiné auto, dovezené v roce 2008 ze Švýcarska. Původní auto shnilo. Justy je ve velmi dobrym stavu,bohužel měla klasicky pohnilé zadní lemy,přední blatníky u zástěrky a na vršku lemu u nárazníku a řidičovy dveře,ale pod nehezkou slupkou se skrývalo opečovávané zdravé auto. Jelikož se na 5 dvířko zadní lemy nedělaj ani neprodávaj,koupily se lemy z 3 dveřáka,na kterýho jsou k mání a vyřezalo se z nich co bylo potřeba a světe div se,vzniklo 5. dvířko s novejma lemama bez úprav. Dveře a jeden blatník jsem sehnal 30 km od baráku v barvě a druhej přišel poštou cca 2 roky starej.
Polakoval jsem lemy a blatník,nastříkal podvozek a dutiny a odjezdil zimu. Bohužel se při mrazech začal projevovat karburátor a jeho cukání za studena a já řešil co s tím (ve finále se při přestavbě zjistila záměna a zpuchření podtlakovejch hadiček). Nahlodal mě kamarád,kterej má tu samou,ale stříkačku,že je to o něčem jiným než můj karbec,projel jsem se s ní a bylo rozhodnuto,že to musím mít taky. Zasvědceným nemusím popisovat rozdíl. Zavolal jsem teda pánovi,od kterýho jsem bral dveře a blatník,zda má ještě zbytek auta a zda se už umoudřil s cenou (za celek chtěl 5000,-) a pán mi řekl,že kromě mě nikomu nic z auta neprodal a že mi to teda za 2000,- nechá. Domluvil jsem se s kamarádem,kterej už jednu přestavbu absolvoval,že mi to předělá,složil jsem u něj dárce a svojí a nechal ho tvořit. Po nějakejch 3 měsících občasnýho dělaní jsem si jí ve středu přivezl domů,ještě čekám na nový kotouče a desky,vyměním přední ložisko,obnovím technickou a po svátkách znova vyrážím
Naposledy upravil(a) Tommicek dne ned pro 25, 2016 2:59 pm, celkem upraveno 3 x.
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1488
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Moje Justy
Máš to hezký, co v tom máš za motor? stříkačka 9ti ventil?
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje Justy
Paráda, nikdy bych nevěřil tomu, že Justýn tu někdy přibyde. Skvělý !!!!
Auto krásný. To je dobře, že jsi vytrval a počkal si na pravou Justy.
Jinak jsem ti přejmenoval vlákno, abychom věděli, že je to tvoje vlákno o tvojí Justy.
Auto krásný. To je dobře, že jsi vytrval a počkal si na pravou Justy.
Jinak jsem ti přejmenoval vlákno, abychom věděli, že je to tvoje vlákno o tvojí Justy.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: sob črc 25, 2015 12:30 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Tommíček Justy
Díky moc za pochvalu,jsem rád že jí mám
Původně v tom byla karburátorová 1200 ccm 9 ventil,nyní kompletně předělaná na stříkačku. Byl tu ještě plán přehodit motor jako celek,ale díky tomu že jsem věděl že můj spodek je fakt top,tak se nakonec přehodilo vše od bloku nahoru,včetně hlavy a motorový elektriky. Veškerý díly jsem použil z koupený shnilý kaše,ale největší problém se stal s nádrží. Karbcová je díky absenci díry na čerpadlo nepoužitelná,ačkoliv byla opravdu top,ale nádrž z vraku byla totál nepoužitelná. Brousil jsem jí tak poctivě,že jsem jí asi na 15 místech projel skrz a oprava by byla spíš látováním než opravou,proto jsem začal shnánět jinde,naštěstí pán,kterej na bazoši inzeruje díly na Justyny jednu poslední hezkou za rozumný peníze měl,udělal jsem si teda výlet 300 km tam a 300km na otočku zpátky,ale vyplatilo se a krom povrchovky byla jak vevnitř,tak venku top.
Dneska jsem Justyně dopřál celkovou koupel a nyní už zase v teple dílny čeká až jí přijdou nový brzdy a lóžo
Původně v tom byla karburátorová 1200 ccm 9 ventil,nyní kompletně předělaná na stříkačku. Byl tu ještě plán přehodit motor jako celek,ale díky tomu že jsem věděl že můj spodek je fakt top,tak se nakonec přehodilo vše od bloku nahoru,včetně hlavy a motorový elektriky. Veškerý díly jsem použil z koupený shnilý kaše,ale největší problém se stal s nádrží. Karbcová je díky absenci díry na čerpadlo nepoužitelná,ačkoliv byla opravdu top,ale nádrž z vraku byla totál nepoužitelná. Brousil jsem jí tak poctivě,že jsem jí asi na 15 místech projel skrz a oprava by byla spíš látováním než opravou,proto jsem začal shnánět jinde,naštěstí pán,kterej na bazoši inzeruje díly na Justyny jednu poslední hezkou za rozumný peníze měl,udělal jsem si teda výlet 300 km tam a 300km na otočku zpátky,ale vyplatilo se a krom povrchovky byla jak vevnitř,tak venku top.
Dneska jsem Justyně dopřál celkovou koupel a nyní už zase v teple dílny čeká až jí přijdou nový brzdy a lóžo
Naposledy upravil(a) Tommicek dne pon pro 26, 2016 11:53 am, celkem upraveno 1 x.
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tommíčkovo Justy
Ty velký kilometrový nájezdy za posledními dostupnými díly, budou bohužel čím dál větší realita....
Ale je super, že jsi sehnal pěknou nádrž. Tu sehnat je pravda velký problém.
Elektrika v autě mohla zůstat ? Nebo jsi měnil svazek ?
Ale je super, že jsi sehnal pěknou nádrž. Tu sehnat je pravda velký problém.
Elektrika v autě mohla zůstat ? Nebo jsi měnil svazek ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Nováček
- Příspěvky: 6
- Registrován: sob črc 25, 2015 12:30 pm
- Jméno a příjmení: Tomáš
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Re: Tommíčkovo Justy
On by mi to pán bejval nějak dopravil,zkoušel jsem poštu,ale že prej minule posílal nádrž a pošta ulámala vývod na hadici,takže jen na moje riziko a to jsem zamítnul. Pak že mi to dopraví i on,že jezdí s kamionem,ale že neví kdy,jestli ještě do konce roku nebo až v lednu a to jsem zase nechtěl já,jelikož dokončení celý transplantace stálo už jenom na nádrži a já chtěl mít auto na svátky doma,abych si mohl v klidu a v teple pohrát s různejma detailama a dodělávkama. Je pravda že asi sehnat hezkou nádrž je kumšt,stejně tak jako pěkný přední blatníky,natož celou hezkou Justy ... Elektrika se přendávala komplet z druhýho auta včetně palubovky,na to jak to vypadalo složitě to šlo všechno jako po másle a musím zaťukat že za celou přestavbu se neobjevil jeden jedinej zádrhel co by nešlo nebo nefungovalo a že by se muselo něco laborovat.....
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24303
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Tommíčkovo Justy
Teda paráda a obdiv za tu vytrvalost,nemáte to vůbec lehké,vy džastynáři
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
-
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 1488
- Registrován: pon dub 27, 2015 8:12 pm
- Jméno a příjmení: Michal
Re: Tommíčkovo Justy
karbec 1l 6ti ventil 1.2l 9ti ventil stříkačka totéž
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49131
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tommíčkovo Justy
Předpokládám, že to je strohá odpověď na můj dotaz stran výměny svazku ? Jo, Magorek dělal z litrovýho karbce, jednadvojku stříkačku, tak proto měnil svazek. Já netušil, jak je to u jednadvojky.mišus píše:karbec 1l 6ti ventil 1.2l 9ti ventil stříkačka totéž
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1526
- Registrován: stř úno 11, 2015 11:11 am
- Jméno a příjmení: Vojtěch Myška
Re: Tommíčkovo Justy
Další topič peněz :D
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO_StrongPhone_Q8_LTE pomocí Tapatalk
exSubaru Justy '94 (1.2i, 9V, 55kW)
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
exSubaru Outback '05 (3.0R, 24V, 180kW)
No a teď budu chvíli jezdit Pažoutem
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Tommíčkovo Justy
Malá oprava s velkým spožděním. Moje přestavba byla taky z1,2carb na 1,2mpfi. Přestavbu z 1,0carb na 1,2carb teprve chystám. Krom toho je taky reálný udělat downgrade v podobě přestavby karburátoru s automatickym sytičem (kterej si žije vlastnim životem) na manuální bezproblémově ovladatelnej a využitelnej sytič. A s elektrickejma svazkama je to vošemetný. Už sem narazil na 6 různejch variant + stříkačku. Lišej se třeba rozdělovačema, cívkama, umístěnim blinkrů a ovladačema karburátoru, navíc je jiný ovládání v hranatym a v kulatym modelu takže bych tipoval že bude tak mezi 20ti až 30ti variantama.
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Moje Justy
Justyny přibejvaj ale techničáků je málo. Na 6 justyn mám jenom 2 techničáky Nemá někdo nezrušenej techničák na hranatou justy(84-89)?VDC píše:Paráda, nikdy bych nevěřil tomu, že Justýn tu někdy přibyde. Skvělý !!!!
Auto krásný. To je dobře, že jsi vytrval a počkal si na pravou Justy.
Jinak jsem ti přejmenoval vlákno, abychom věděli, že je to tvoje vlákno o tvojí Justy.
A ta červená o který je tohle vláko je pěknej kousek, jen tak dál.
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car