Zvýšení výkonu motoru
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Zvýšení výkonu motoru
Ladění motoru pokračuje.
Nechal sem si od p. Krejbycha udělat vačku (242stupňů, 10,5mm zdvihu) a jak se motor začal olnit víc tak vstřiky z 323ky nestíhaly. Musel sem dát větší (270cc) z mx-5. A pak sem zjistil že v 6500rpm už nestíhají ventilové pružiny. Takže ladim dál. :657:
Nechal sem si od p. Krejbycha udělat vačku (242stupňů, 10,5mm zdvihu) a jak se motor začal olnit víc tak vstřiky z 323ky nestíhaly. Musel sem dát větší (270cc) z mx-5. A pak sem zjistil že v 6500rpm už nestíhají ventilové pružiny. Takže ladim dál. :657:
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu motoru
úžasný ! Adame jak se pozná, že nestíhají ventilové pružiny ?
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- martinant
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2217
- Registrován: úte čer 28, 2011 8:12 am
- Jméno a příjmení: Martin Antoš
- Bydliště: Rokytnice n. Jiz.
Re: Zvýšení výkonu motoru
Klobouk dolu pred takovym blaznem. :845: Mysleno v dobrym. Drzim ti palce a prubezne referuj jak se ti dari.
Odesláno z rozežranýho jabka.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
Subaru Impreza 2.0 GH MT MY 08. 11,2l/100km
ex. Subaru Impreza 2.0 gl MT MY96.
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Zvýšení výkonu motoru
Než sem začal blbnout se vstřikama a vačkama tak sem radši namontoval budík na poměr palivo/vzduch. Takže podle něj pak poznám co se děje. Když nestačí vstřiky tak ve vyšších otáčkách je směs víc a víc chudá. A když nestíhaj ventilový pružiny tak je směs spíš bohatší a hlavně motor nejde točit dál a chová se jako v omezovači akorát s větší frekvencí záškubů a má takovej mechanickej zvuk kterej se těžko popisuje. Jinak kdybyste náhodou někdo věděl z jakýho auta by se daly implantovat ventilový pružiny D=28, d=20 L=47, nebo z jaký motorky by se daly vložit zesilující pružiny D=20, d=16 L=43, tak za všechny nápady budu vděčen. Na tomhle autě si člověk prostě musí vymyslet všechno sám. A tady sou nějaký fotky porovnání origo a performance vačky a pak taky excentrický uložení zadních tlumičů který sem si vyráběl sám.
A ještě taková perlička z úst pana Krejbycha, když brousí vačky tak to vždycky dělá podle matričního vzoru a matrice pro mojí vačku je z porsche 911 z 80' let.
A ještě taková perlička z úst pana Krejbycha, když brousí vačky tak to vždycky dělá podle matričního vzoru a matrice pro mojí vačku je z porsche 911 z 80' let.
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Zvýšení výkonu motoru
To je doma dělaný excentrický uložení zadních tlumičů. Prostě sem ze starýho uložení vyřezal silentbloky a místo nich sem si udělal platle s excentricitou 5, 10 a 15mm od středu. A mění se to podle toho jak mám ty platle natočený.
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Zvýšení výkonu motoru
Ne, to je kvůli změně odklonu. A hrozně mě překvapilo jak se při změně odklonu na zadní nápravě změní chování auta. Teď mám nastavenejch 10mm což bych odhadoval tak na 1,5 stupně a umazalo to část nedotáčivosti.
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu motoru
Adame výborný !!!
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- SCOOTER
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2999
- Registrován: ned úno 14, 2010 9:45 pm
- Jméno a příjmení: Miloš Tůma
- Bydliště: Tábor
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu motoru
Adame klobouk dolů :826: ...je hezký že máš chut se pouštět do těchto projektů :850:
Legacy 2.0R 121kw MT. MY2007 ...mazel
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
Forester S Turbo 2.0i 130kw. MY 2002-Radost
Legacy com.III 2.0i 92kw. MY2002
Outback 2.5i 121kw MT,MY2005
Outback H6 3.0i 154kw. MY2003-Luxus
Legacy 2.5i 115kw. MY1999
Subaru Impreza GT 155kw. MY1996-Legenda
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Zvýšení výkonu motoru
Tak sem si udělal trochu radost.
Kola Mangels 7x13 ET 25
Pneumatiky Nankang NS-2R 175/50R13 tvrdost směsi 180
Kola Mangels 7x13 ET 25
Pneumatiky Nankang NS-2R 175/50R13 tvrdost směsi 180
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Zvýšení výkonu motoru
A další novinka: už mám objednaný ventilový pružiny... udělám duplex, do sériovejch doprostřed vložim menší zesilující.
A schánim kontakty a rady. Nevíte náhodou někdo kde odlehčit a vyvážit setrvačník??? Sériovej má 10,1kg a to je hrozně moc.
Tady je trochu inspirace: http://subarujusty.proboards.com/thread/3537
A schánim kontakty a rady. Nevíte náhodou někdo kde odlehčit a vyvážit setrvačník??? Sériovej má 10,1kg a to je hrozně moc.
Tady je trochu inspirace: http://subarujusty.proboards.com/thread/3537
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Zvýšení výkonu motoru
Ladění pokračuje:
Už mám odlehčenej setrvačník. Z původních 10,1kg na 8,4. A je to hodně znát na pružnosti.
Odlehčili a vyvážili mi ho v ČB v ZM Engineering.
Dál už mám vyřešený ventilový pružiny. nakonec sem udělal duplex. nechal sem si zakázkově vyrobit menší pružiny dovnítř originálních s opačnym závitem aby se holky nehádaly.
A dál sem vyřešil vodlejvání benzínu v zatáčkách a to pomocí vyrovnávací nádrže a externího vysokotlakýho čerpadla (umí až 8,5bar)
Akorát vyvstal problém v podobě malý výdrže převodovek. Za 2 roky se odporoučely 3 skříně. Vždycky to nevydrželo kuželový soukolí výstupu na kardan. Takže kdyby někdo měl nějakýho šikovnýho kamaráda kterej by mi tohle soukolí vyrobil z nějakýho kosmickýho nezničitelnýho materiálu tak sem pro každou špatnost páč zásoba převodovek ve stodole se nebezpečně tenčí
Už mám odlehčenej setrvačník. Z původních 10,1kg na 8,4. A je to hodně znát na pružnosti.
Odlehčili a vyvážili mi ho v ČB v ZM Engineering.
Dál už mám vyřešený ventilový pružiny. nakonec sem udělal duplex. nechal sem si zakázkově vyrobit menší pružiny dovnítř originálních s opačnym závitem aby se holky nehádaly.
A dál sem vyřešil vodlejvání benzínu v zatáčkách a to pomocí vyrovnávací nádrže a externího vysokotlakýho čerpadla (umí až 8,5bar)
Akorát vyvstal problém v podobě malý výdrže převodovek. Za 2 roky se odporoučely 3 skříně. Vždycky to nevydrželo kuželový soukolí výstupu na kardan. Takže kdyby někdo měl nějakýho šikovnýho kamaráda kterej by mi tohle soukolí vyrobil z nějakýho kosmickýho nezničitelnýho materiálu tak sem pro každou špatnost páč zásoba převodovek ve stodole se nebezpečně tenčí
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- PetrC
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 510
- Registrován: ned čer 02, 2013 10:11 am
- Jméno a příjmení: Petr Celnar
- Bydliště: Bučovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení výkonu motoru
Dej tam převodovku z něčeho co se subaru nemá nic společnýho, páč převodovky od nich stojí za hovno. Jediná jakš takš co by zvýšení 5 maximálně 6 koní, ale to už je extrém, mohla vydržet je 6q.
1996 R33 Skyline GT-R V-spec [490 HP/650 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]
MY96 SUBARU IMPREZA WRX STi Type RA Version II DCCD - JDM [275 HP/319 N·m] - SOLD
v rodině:
MY96 SUBARU IMPREZA GT 555 [300 HP/350 N·m] - na nukleární pohon
MY06 SUBARU FORESTER 2.5XT [230 HP/320 N·m]