Přestavba 1,2carb na 1,2i
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Přestavba 1,2carb na 1,2i
Zdaar.
Tak sem na mojí karburátorovou justynu 1,2 sehnal motor 1,2i (za ten děkuju Otovi :supeer: ) a zajimalo by mně co všechno je třeba přestavět? Jelikož motor prej ležel 6 let ve stodole tak bych radši přehodil celý sání se vstřikama na stávající blok kterej funguje jek má. Pujde to vůbec? Má s tim někdo zkušenosti? A nafotil by mi někdo kdo má stříkačku motor ze všech stran abych věděl kam jaká hadička a kabel vede? Co kabeláž, řídící jednotka, palivový potrubí,...? Byl by někdo od tý dobroty a řekl mi stručnej návod jak na to? :subaru: :subaru:
Tak sem na mojí karburátorovou justynu 1,2 sehnal motor 1,2i (za ten děkuju Otovi :supeer: ) a zajimalo by mně co všechno je třeba přestavět? Jelikož motor prej ležel 6 let ve stodole tak bych radši přehodil celý sání se vstřikama na stávající blok kterej funguje jek má. Pujde to vůbec? Má s tim někdo zkušenosti? A nafotil by mi někdo kdo má stříkačku motor ze všech stran abych věděl kam jaká hadička a kabel vede? Co kabeláž, řídící jednotka, palivový potrubí,...? Byl by někdo od tý dobroty a řekl mi stručnej návod jak na to? :subaru: :subaru:
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 465
- Registrován: stř zář 02, 2009 10:06 pm
- Jméno a příjmení: Jan Bařák
- Bydliště: Hošťálková 554
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
Ahoj
Vlastnil jsem Justy sice jenom o obsahu jeden litr a taky uvažoval o přestavbě na obsah 1.2 ale po zjištění co by bylo potřeba upravit a přemontovat tak jsem to vzdal například řídící jednotka , celá elektrika , taky diferáky protože maji jiný poměr převodu a to nemluvím o všem , skrátka přestavět celé auto . Jestli se rozhodneš do toho jít tak mám celé auto v krabicách , vymontoval jsem to z funkčního auta které dojelo na místo kde jeho existence skončila . Zbytek šel do šrotu jako kastle , nápravy , motor mám je po vekém servisu při sto tisících kilometrech , všechny dveře , oba nárazníky , přední kapotu a spoustu jiných dílů .
Je to auto Justy 1.2 r.v. 1983 stříkačka.
Zdraví Honza.
Vlastnil jsem Justy sice jenom o obsahu jeden litr a taky uvažoval o přestavbě na obsah 1.2 ale po zjištění co by bylo potřeba upravit a přemontovat tak jsem to vzdal například řídící jednotka , celá elektrika , taky diferáky protože maji jiný poměr převodu a to nemluvím o všem , skrátka přestavět celé auto . Jestli se rozhodneš do toho jít tak mám celé auto v krabicách , vymontoval jsem to z funkčního auta které dojelo na místo kde jeho existence skončila . Zbytek šel do šrotu jako kastle , nápravy , motor mám je po vekém servisu při sto tisících kilometrech , všechny dveře , oba nárazníky , přední kapotu a spoustu jiných dílů .
Je to auto Justy 1.2 r.v. 1983 stříkačka.
Zdraví Honza.
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
Mám spoustu dílů. Celej motor i s převodovkou, řj, kabeláž,... Jenom potžebuju vjedět jak to naroubovat na stávající motor a co kam zapojit. Už sem koukal že bude třeba prohodit hlavu.
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49211
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
popíchnu Mamuta,aby se pochlapil. Ten má 1,2i :850:
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
Jojo. Od Mamuta si nechám rád poradit. Zatim mi radil dobře :supeer:
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
Ahoj,
těsnění mezi hlavu a sání sem si vyrobil z těsnícího papíru, prodává se to v arších v různejch tloušťkách a stojí to pár peněz.
Já sem to dělal z tloušťky 1,2mm (myslim) a ještě sem to podlepoval motorovym tmelem.
Jinak nejvíc otázek ti zodpoví následující album.
http://subarufanclub.cz/galerie/thumbna ... ?album=174
těsnění mezi hlavu a sání sem si vyrobil z těsnícího papíru, prodává se to v arších v různejch tloušťkách a stojí to pár peněz.
Já sem to dělal z tloušťky 1,2mm (myslim) a ještě sem to podlepoval motorovym tmelem.
Jinak nejvíc otázek ti zodpoví následující album.
http://subarufanclub.cz/galerie/thumbna ... ?album=174
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
Dik. A neměl bys ještě fotky hadiček, kabelů a vůbec celýho motoru tak jak je v autě? Abych věděl jak to pozapojovat
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
Každá hadička má jinej průměr, špatně se to splete, ale když si vzpomenu, tak ti to nafotim.magorek píše:Dik. A neměl bys ještě fotky hadiček, kabelů a vůbec celýho motoru tak jak je v autě? Abych věděl jak to pozapojovat
A takhle to vypadá, když justy pracuje ::-DD: ::-DD:
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
Tak už sem to skompletoval, fotky dodám později. Ale teď řešim problém a to ten že nevrčí pelivový čerpadlo a tak to nestartuje.
Nevíte někdo o nějakym rozdílu v napájení palivovýho čerpadla u karburátoru a stříkačky?
Nevíte někdo o nějakym rozdílu v napájení palivovýho čerpadla u karburátoru a stříkačky?
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
No stříkačka by dle mě měla mít úplně jiný palivový čerpadlo, který se spíná na základě tlaku v palivovym potrubí.magorek píše:Tak už sem to skompletoval, fotky dodám později. Ale teď řešim problém a to ten že nevrčí pelivový čerpadlo a tak to nestartuje.
Nevíte někdo o nějakym rozdílu v napájení palivovýho čerpadla u karburátoru a stříkačky?
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
Tak že by bylo třeba vyměnit ještě čerpadlo? Akorát je mi divný že ani nezavrčí
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
Nevim jak a jestli se nějak liší řízení čerpadla u karburátoru a u stříkačky.magorek píše:Tak že by bylo třeba vyměnit ještě čerpadlo? Akorát je mi divný že ani nezavrčí
Každopádně u karburátoru je čerpadlo, který jen plní komoru v karburátoru, zatimco u střkačky je vysokotlaký čerpadlo, který dává rovnou plnící tlak vstřiků.
Po zapnutí klíčku je u mě slyšet jak čerpadlo natlakuje, pak pod přístrojovkou cvakne relé a čerpadlo se vypne, po nastartování čerpadlo běží tak nějak pořád.
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
Tak koukám že si budu muset sehnat ještě čerpadlo. Akorát je mi furt divný že nejde vůbec, ani gdyž sem votpojil přívodní hadičku od vstřiků tak z ní nic neteklo.
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
Bohužel nevim přesně jak to tam funguje.magorek píše:Tak koukám že si budu muset sehnat ještě čerpadlo. Akorát je mi furt divný že nejde vůbec, ani gdyž sem votpojil přívodní hadičku od vstřiků tak z ní nic neteklo.
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
Heuréka!!! :supeer:
Tak justyna už jezdí s mpfi pod kapotou.
Hned sem jí pokřtil na Táborsym tankáči a až si to srovnám v hlavě a v počítači tak sem hodim návod a fotodokumentaci.
Tak justyna už jezdí s mpfi pod kapotou.
Hned sem jí pokřtil na Táborsym tankáči a až si to srovnám v hlavě a v počítači tak sem hodim návod a fotodokumentaci.
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car