Přestavba 1,2carb na 1,2i
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
Pěkný sluníčko... :845:
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
Když mi padl motor tak sem si postavil novej a trochu sem zkrátil písty. Motor se pozvolna sbírá od 3, v 5 dostane rapl a končí v 7,5 :657:
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
Počkej, jak jsi zkrátil písty ?
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
Vypadá to, že zezadu...
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
Jojo, fiba má pravdu. Zkrátil sem je cca o cenťák zespoda od ojnice.
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
A jo, teď už to samozřejmě vidím Hele umím ledacos, ale motorář fakt nejsem. Jak jsi to vymyslel, že to něčemu pomůže to zkrátit odspoda ? Nebo jsi to udělal kvůli menší hmotě pístu ?
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
Tak abych se nechlubil něčim co sem nevymyslel tak musim přiznat že mi to poradil Franta Švadlenka když sem s ním měl asi hodinovou debatu vo motorech v justynách. Pak sem se nad tim zamyslel a je to logický... snížil sem hmotnost pohyblivejch částí ale ne natolik abych musel upravovat vyvažovací hřídel a kliku.
Menší hmotnost pístu= menší setrvačnost pístu= větší ochota k vytáčení. Eště by to chtělo silnější ventilový pružiny a ostřejší vačku a budu spokojenej. Pak už jedině kompressor :657:
Menší hmotnost pístu= menší setrvačnost pístu= větší ochota k vytáčení. Eště by to chtělo silnější ventilový pružiny a ostřejší vačku a budu spokojenej. Pak už jedině kompressor :657:
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49189
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba 1,2carb na 1,2i
No pro mě nneuvěřitelný.
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého EVOLVEO StrongPhone Q4 pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97