magorek píše:Tak začínám řešit další problém, vlastně dva.
1. Začalo mi celý auto vibrovat, řekl bych že tak frekvencí otáček kardanu, eště k tomu to v zadu tak jako pocvakává a myslim že to začalo po zdolání prudkýho stoupáku v lese. :845: S podezřenim na suchej diferák sem do něj dolil 3,5dcl voleje takže nevim jak dlouho se ten diff točil s poloviční náplní a jak se to na něm podepsalo, druhá varianta je nevyváženost kardanu- to si nějak vyřešim...
Kardan se mi válí v garáži, ale nemyslim si, že by to bylo nevyváženym kardanem, spíš třeba utřžený jeho uložení, nebo poškozenej kříž, nebo něco takovýho.
Zadní diff mám možná ještě v Praze, ale kecal bych kdybych to tvrdil na 100%
Nejdřív si vyzkoušej jestli si nohnul některej disk, já to u justy udělal několikrát.
magorek píše:
2. Závažnější problém je ten že rafička teploty chladící kapaliny se po 5 kilometrech sotva dohrabe na úroveň C a pak se plácá těsně nad ní. Je to normální???
Nevim jak přesně to máš, ale myslim, že je to normální, provozní teplota je, že ručička je cca někde 5mm nad spodní ryskou. až když spínaj sahary, se vypatácí někam k polovině, nikdy víc.