Justy manuál

Odpovědět
Uživatelský avatar
magorek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 376
Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
Jméno a příjmení: Adam Kostka
Bydliště: Tábor

Re: Justy manuál

Příspěvek od magorek »

Tak takhle dole, možná ještě níž, se mi ta rafička válí taky.

Jinak diskem to asi nebude páč ten zvuk má tak pětkrát vyšší frekvenci než kola.

Část kardanu už sem měnil a diff má taky ještě jeden.

Takže pod to lehnu a pak dám vědět čim to bylo.

A Justy je ukrutnej tank s mrštností lasičky, sem včera projížděl ciklostezky kolem malýho jordána a nevycházel sem z úžasu co to auto dovede a gde všude se protáhne :supeer: :supeer: :supeer:
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
Uživatelský avatar
DDDD
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1033
Registrován: čtv srp 27, 2009 9:57 pm

Re: Justy manuál

Příspěvek od DDDD »

Magorek kolik ti dělá ten černej odběr :845: Měřil jsi to?Nejlepší postup lokace je připojit empírmeters k baterce a potom vyndavat jednu pojistku za druhou.Tak se dá zjistit alespoň okruh kde to žere :850:
Forestr 2.0 WP 08 a XT 1.8 TURBO 86 monentálně v rekonstrukci.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
Uživatelský avatar
magorek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 376
Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
Jméno a příjmení: Adam Kostka
Bydliště: Tábor

Re: Justy manuál

Příspěvek od magorek »

Neohlášenýho odběratele proudu sem ještě neměřil ani nehledal, jenom sem vyhlásil že vo něm vim :baseball: ... třeba se lekne a přestane vodebírat :845:

Ale dík za tip jak ho najít a :815:

Zkoušel sem to projíždět s kardanem odpojenym a přivázanym jen tak stranou a zjistil sem že hučí PZ ložisko (v pravotočivej nehučí, v levotočivej hučí jak piliňáky) Klouby na kardanu sou ready.
Je možný že by rotace kardanu zesilovala to hučení ložiska přenášený přes poloosu a diferák právě až do kardanu??? :655: Je to jenom úvaha
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
Uživatelský avatar
magorek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 376
Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
Jméno a příjmení: Adam Kostka
Bydliště: Tábor

Re: Justy manuál

Příspěvek od magorek »

Tak černej odběratel se schovává v okruhu pod pojistkou s nápisem STOP HAZARD.
Když pojistku vyndám tak auto nenastartuju páč nevrčí čerpadlo, aspoň vim kde hledat
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
Uživatelský avatar
DDDD
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1033
Registrován: čtv srp 27, 2009 9:57 pm

Re: Justy manuál

Příspěvek od DDDD »

Napadá mně některý relátko :850:
Forestr 2.0 WP 08 a XT 1.8 TURBO 86 monentálně v rekonstrukci.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
Uživatelský avatar
mamut
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Lukáš
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Justy manuál

Příspěvek od mamut »

magorek píše: Je možný že by rotace kardanu zesilovala to hučení ložiska přenášený přes poloosu a diferák právě až do kardanu??? :655: Je to jenom úvaha
A nemáš urvanej unašeč na poloose?
Já to takhle měl na druhý justy na díly.
Normálně se urval tisícihran na poloose a kolo se točilo jen tak kov na kov.
To je ta nevýhoda toho, že to nemá mezinápravu, pokud to pak někde přeženeš, tak to auto buďto chcípne, nebo se nakopne a nebo přerveš poloosy.
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
magorek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 376
Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
Jméno a příjmení: Adam Kostka
Bydliště: Tábor

Re: Justy manuál

Příspěvek od magorek »

DDDD píše:Napadá mně některý relátko :850:
Odběr byl 0,07A a s měřenim sem se dostal až k palivovýmu čerpadlu ale jelikož nemám schéma a tudíž nevim co všechno se pod tou pojistkou schovává tak sem z pojistkovky vytáhl dvojlinku a pod kapličku s budíkama si dal vypínač :811:
mamut píše: A nemáš urvanej unašeč na poloose?
Já to takhle měl na druhý justy na díly.
Normálně se urval tisícihran na poloose a kolo se točilo jen tak kov na kov.
To je ta nevýhoda toho, že to nemá mezinápravu, pokud to pak někde přeženeš, tak to auto buďto chcípne, nebo se nakopne a nebo přerveš poloosy.
To by nefungoval zadek ne? A ten funguje, jinak bych ještě teď hrabal v lese ::-DD:
Po dotažení šroubů na kardanu se to trochu stišilo ale cvakání slyšim furt už vod malinky rychlosti.

Neválí se někomu doma poklice na justynu? mám jenom tři a nechce se mi kvuli tomu odřezávat jedno kolo :845:
Přílohy
03062012473.jpg
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
Uživatelský avatar
DDDD
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1033
Registrován: čtv srp 27, 2009 9:57 pm

Re: Justy manuál

Příspěvek od DDDD »

Tak to relátko nebude.Ten odběr je dost malej.Ale ten vypínač je dobrej imobilizér ::-DD: :826:
Forestr 2.0 WP 08 a XT 1.8 TURBO 86 monentálně v rekonstrukci.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
Uživatelský avatar
magorek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 376
Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
Jméno a příjmení: Adam Kostka
Bydliště: Tábor

Re: Justy manuál

Příspěvek od magorek »

To jo ::-DDD: Sem mněl něco podobnýho na simsonu kde sem měl tu skřínku (co se do ní strká takovej ten simsoňáckej paklíč) zaseklou v poloze JEDU a SVÍTIM a potřeboval sem to nějak chcípat :845:

Po vypnutí nevrčí čerpadlo, nesvítí CHECKENGINE ani palubní hodiny a gdovícovšechno se tim ještě vodpojí :815:
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
Uživatelský avatar
saburafu
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 2125
Registrován: stř srp 12, 2009 12:00 am
Bydliště: Budějce - Vyšák
Kontaktovat uživatele:

Re: Justy manuál

Příspěvek od saburafu »

magorek:
Kdyby si na ten manuál přeci jen narazil někde, dej echo, doplním ho do naší klubové databáze 8) Jinak přeji hodně štěstí při renovaci :826:
Uživatelský avatar
magorek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 376
Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
Jméno a příjmení: Adam Kostka
Bydliště: Tábor

Re: Justy manuál

Příspěvek od magorek »

Tak mám další ze série dotazů. A to, jaký zadní ložiska tam dáváte? Sou nějaký který vydržej víc? Co ložiska FAG od mjauto (nejlevnější)? Daj se sehnat kuželíkový? Na co si dát bacha při montáži? :655: :655: :655:

Jinak Justyna na takovýho cvrčka jezdí ůžasně a tady( http://imageshack.us/g/191/dscf3401v.jpg/ ) je pár fotek co sme utvořili s kámošem ať víte s čim mi radíte :657:
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Justy manuál

Příspěvek od VDC »

Já bych značku ložisek moc nedramatizoval. Zadní jsem u Justy teda neměnil, ale klidně bych objednal to nejlevnější, co mjauto nabízí. Včera jsem mladýmu měnil levý přední ložisko z MJauto, bylo to Nipparts. Minulej tejden od nich přišlo NTN, ovšem mělo malou středovou díru. Netušili jsme, že se dělalo víc rozměrů poloos. Bez problémů to vyměnili, v pátek odesláno zpět do MJauto, v pondělí doručena správná ložiska. Tímto jim veřejně vyjadřuji dík za rychlost. :826:
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
magorek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 376
Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
Jméno a příjmení: Adam Kostka
Bydliště: Tábor

Re: Justy manuál

Příspěvek od magorek »

Tak se vyskytl další problém: u řidiče je mokrá podlaha a v levym prahu stojí voda :655:
Co s tim? kudy tam sakra může téct když do toho žlabu pod stěračema sem lil vodu a ta tekla na zem a ne do prahu. Nemá tam bejt nějaká odtoková dirka?
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
Uživatelský avatar
mamut
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1905
Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Lukáš
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Justy manuál

Příspěvek od mamut »

magorek píše:Tak se vyskytl další problém: u řidiče je mokrá podlaha a v levym prahu stojí voda :655:
Co s tim? kudy tam sakra může téct když do toho žlabu pod stěračema sem lil vodu a ta tekla na zem a ne do prahu. Nemá tam bejt nějaká odtoková dirka?
Anténa?

Nebo prorezlý díry pod gumou čelního skla, nebo ta dutina mezi čelnim sklem a motorovym prostorem.
jediné světlo mého života, je světlo v ledničce

Subaru Impreza GT (1999) Obrázek
Fiat Ducato 3.0 CNG (2010) Obrázek
Uživatelský avatar
magorek
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 376
Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
Jméno a příjmení: Adam Kostka
Bydliště: Tábor

Re: Justy manuál

Příspěvek od magorek »

Ta anténa je dobrej nápad, dík.
Dával sem tam totiž jinou (ale origo). Akorát mi je divný že by tam nějakou malou dirkou natekly tak 2 deci vody, ikdyž pomalonku polehonku by to asi možný bylo.

A z ložisek už mi de hlava kolem, chvilku mi připadá že hučí pravý přední pak zas pravý zadní. Zatim to řešim zesílenim rádia :845:
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
Odpovědět

Zpět na „Justy“