Justy manuál
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Justy manuál
Tak takhle dole, možná ještě níž, se mi ta rafička válí taky.
Jinak diskem to asi nebude páč ten zvuk má tak pětkrát vyšší frekvenci než kola.
Část kardanu už sem měnil a diff má taky ještě jeden.
Takže pod to lehnu a pak dám vědět čim to bylo.
A Justy je ukrutnej tank s mrštností lasičky, sem včera projížděl ciklostezky kolem malýho jordána a nevycházel sem z úžasu co to auto dovede a gde všude se protáhne :supeer: :supeer: :supeer:
Jinak diskem to asi nebude páč ten zvuk má tak pětkrát vyšší frekvenci než kola.
Část kardanu už sem měnil a diff má taky ještě jeden.
Takže pod to lehnu a pak dám vědět čim to bylo.
A Justy je ukrutnej tank s mrštností lasičky, sem včera projížděl ciklostezky kolem malýho jordána a nevycházel sem z úžasu co to auto dovede a gde všude se protáhne :supeer: :supeer: :supeer:
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
Re: Justy manuál
Magorek kolik ti dělá ten černej odběr :845: Měřil jsi to?Nejlepší postup lokace je připojit empírmeters k baterce a potom vyndavat jednu pojistku za druhou.Tak se dá zjistit alespoň okruh kde to žere :850:
Forestr 2.0 WP 08 a XT 1.8 TURBO 86 monentálně v rekonstrukci.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Justy manuál
Neohlášenýho odběratele proudu sem ještě neměřil ani nehledal, jenom sem vyhlásil že vo něm vim ... třeba se lekne a přestane vodebírat :845:
Ale dík za tip jak ho najít a :815:
Zkoušel sem to projíždět s kardanem odpojenym a přivázanym jen tak stranou a zjistil sem že hučí PZ ložisko (v pravotočivej nehučí, v levotočivej hučí jak piliňáky) Klouby na kardanu sou ready.
Je možný že by rotace kardanu zesilovala to hučení ložiska přenášený přes poloosu a diferák právě až do kardanu??? :655: Je to jenom úvaha
Ale dík za tip jak ho najít a :815:
Zkoušel sem to projíždět s kardanem odpojenym a přivázanym jen tak stranou a zjistil sem že hučí PZ ložisko (v pravotočivej nehučí, v levotočivej hučí jak piliňáky) Klouby na kardanu sou ready.
Je možný že by rotace kardanu zesilovala to hučení ložiska přenášený přes poloosu a diferák právě až do kardanu??? :655: Je to jenom úvaha
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Justy manuál
Tak černej odběratel se schovává v okruhu pod pojistkou s nápisem STOP HAZARD.
Když pojistku vyndám tak auto nenastartuju páč nevrčí čerpadlo, aspoň vim kde hledat
Když pojistku vyndám tak auto nenastartuju páč nevrčí čerpadlo, aspoň vim kde hledat
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
Re: Justy manuál
Napadá mně některý relátko :850:
Forestr 2.0 WP 08 a XT 1.8 TURBO 86 monentálně v rekonstrukci.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Justy manuál
A nemáš urvanej unašeč na poloose?magorek píše: Je možný že by rotace kardanu zesilovala to hučení ložiska přenášený přes poloosu a diferák právě až do kardanu??? :655: Je to jenom úvaha
Já to takhle měl na druhý justy na díly.
Normálně se urval tisícihran na poloose a kolo se točilo jen tak kov na kov.
To je ta nevýhoda toho, že to nemá mezinápravu, pokud to pak někde přeženeš, tak to auto buďto chcípne, nebo se nakopne a nebo přerveš poloosy.
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Justy manuál
Odběr byl 0,07A a s měřenim sem se dostal až k palivovýmu čerpadlu ale jelikož nemám schéma a tudíž nevim co všechno se pod tou pojistkou schovává tak sem z pojistkovky vytáhl dvojlinku a pod kapličku s budíkama si dal vypínač :811:DDDD píše:Napadá mně některý relátko :850:
To by nefungoval zadek ne? A ten funguje, jinak bych ještě teď hrabal v lese ::-DD:mamut píše: A nemáš urvanej unašeč na poloose?
Já to takhle měl na druhý justy na díly.
Normálně se urval tisícihran na poloose a kolo se točilo jen tak kov na kov.
To je ta nevýhoda toho, že to nemá mezinápravu, pokud to pak někde přeženeš, tak to auto buďto chcípne, nebo se nakopne a nebo přerveš poloosy.
Po dotažení šroubů na kardanu se to trochu stišilo ale cvakání slyšim furt už vod malinky rychlosti.
Neválí se někomu doma poklice na justynu? mám jenom tři a nechce se mi kvuli tomu odřezávat jedno kolo :845:
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
Re: Justy manuál
Tak to relátko nebude.Ten odběr je dost malej.Ale ten vypínač je dobrej imobilizér ::-DD: :826:
Forestr 2.0 WP 08 a XT 1.8 TURBO 86 monentálně v rekonstrukci.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
Jo a když to šlo dolu tak to pude i nahoru.
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Justy manuál
To jo ::-DDD: Sem mněl něco podobnýho na simsonu kde sem měl tu skřínku (co se do ní strká takovej ten simsoňáckej paklíč) zaseklou v poloze JEDU a SVÍTIM a potřeboval sem to nějak chcípat :845:
Po vypnutí nevrčí čerpadlo, nesvítí CHECKENGINE ani palubní hodiny a gdovícovšechno se tim ještě vodpojí :815:
Po vypnutí nevrčí čerpadlo, nesvítí CHECKENGINE ani palubní hodiny a gdovícovšechno se tim ještě vodpojí :815:
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- saburafu
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 2125
- Registrován: stř srp 12, 2009 12:00 am
- Bydliště: Budějce - Vyšák
- Kontaktovat uživatele:
Re: Justy manuál
magorek:
Kdyby si na ten manuál přeci jen narazil někde, dej echo, doplním ho do naší klubové databáze 8) Jinak přeji hodně štěstí při renovaci :826:
Kdyby si na ten manuál přeci jen narazil někde, dej echo, doplním ho do naší klubové databáze 8) Jinak přeji hodně štěstí při renovaci :826:
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Justy manuál
Tak mám další ze série dotazů. A to, jaký zadní ložiska tam dáváte? Sou nějaký který vydržej víc? Co ložiska FAG od mjauto (nejlevnější)? Daj se sehnat kuželíkový? Na co si dát bacha při montáži? :655: :655: :655:
Jinak Justyna na takovýho cvrčka jezdí ůžasně a tady( http://imageshack.us/g/191/dscf3401v.jpg/ ) je pár fotek co sme utvořili s kámošem ať víte s čim mi radíte :657:
Jinak Justyna na takovýho cvrčka jezdí ůžasně a tady( http://imageshack.us/g/191/dscf3401v.jpg/ ) je pár fotek co sme utvořili s kámošem ať víte s čim mi radíte :657:
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 48964
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Justy manuál
Já bych značku ložisek moc nedramatizoval. Zadní jsem u Justy teda neměnil, ale klidně bych objednal to nejlevnější, co mjauto nabízí. Včera jsem mladýmu měnil levý přední ložisko z MJauto, bylo to Nipparts. Minulej tejden od nich přišlo NTN, ovšem mělo malou středovou díru. Netušili jsme, že se dělalo víc rozměrů poloos. Bez problémů to vyměnili, v pátek odesláno zpět do MJauto, v pondělí doručena správná ložiska. Tímto jim veřejně vyjadřuji dík za rychlost. :826:
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Justy manuál
Tak se vyskytl další problém: u řidiče je mokrá podlaha a v levym prahu stojí voda :655:
Co s tim? kudy tam sakra může téct když do toho žlabu pod stěračema sem lil vodu a ta tekla na zem a ne do prahu. Nemá tam bejt nějaká odtoková dirka?
Co s tim? kudy tam sakra může téct když do toho žlabu pod stěračema sem lil vodu a ta tekla na zem a ne do prahu. Nemá tam bejt nějaká odtoková dirka?
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
- mamut
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1905
- Registrován: pon črc 27, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Lukáš
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Justy manuál
Anténa?magorek píše:Tak se vyskytl další problém: u řidiče je mokrá podlaha a v levym prahu stojí voda :655:
Co s tim? kudy tam sakra může téct když do toho žlabu pod stěračema sem lil vodu a ta tekla na zem a ne do prahu. Nemá tam bejt nějaká odtoková dirka?
Nebo prorezlý díry pod gumou čelního skla, nebo ta dutina mezi čelnim sklem a motorovym prostorem.
- magorek
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
- Jméno a příjmení: Adam Kostka
- Bydliště: Tábor
Re: Justy manuál
Ta anténa je dobrej nápad, dík.
Dával sem tam totiž jinou (ale origo). Akorát mi je divný že by tam nějakou malou dirkou natekly tak 2 deci vody, ikdyž pomalonku polehonku by to asi možný bylo.
A z ložisek už mi de hlava kolem, chvilku mi připadá že hučí pravý přední pak zas pravý zadní. Zatim to řešim zesílenim rádia :845:
Dával sem tam totiž jinou (ale origo). Akorát mi je divný že by tam nějakou malou dirkou natekly tak 2 deci vody, ikdyž pomalonku polehonku by to asi možný bylo.
A z ložisek už mi de hlava kolem, chvilku mi připadá že hučí pravý přední pak zas pravý zadní. Zatim to řešim zesílenim rádia :845:
AWD>RWD>FWD
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car
SUBARU OUTBACK 3,0 LPG 5AT (2004)
SUBARU LEGACY 2,0 LPG MT (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi MT (1989) -10cm RWD supercharged
KAWASAKI KMX125 MT (1998)
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi LPG ECVT (1987) - daily car