Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Subaru Justy 93´MPFI 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 14, 2017 9:06 pm
Příspěvky: 5
Zdravím přátele a přiznivce subaru ,
něco málo o mé justýně , je to stříkačka rok 93 najeto asi 126 nebo 226 ? nikdo neví ..., mam jí od léta , od znamýho za fakt super cenu , auto nebylo moc v kondici , ventily asi nikdy neseřizované apod, koroze začinajcí na lemech a pod plastovýma prahama , na zimu se auto trošku povybrusovalo a polečílo černým matem , do budoucna nejlpíp v létě , sunadem plastový prahy , lišty na dveřích , vyvařit lemy , prahy a co bude potřeba , novou lištu na kufr která je na sračku ,nejlíp i přední narazník ten je prasklej a zamaskovanej kitem provizorně, lak stoji za prd ,bíla+černej spodek ? červená možna .. eště uvidíme , přední naprava čepy+silentbloky ,líbílo by se mi nějaké nižší pružiny, sprotovní tlumiče ale pochybuju že na tohle auto je něco takového sehnatelné, nějaké pěkné kola( mangelsi ? , 5tihvězdy ? ..), hrozně mě láká RWD konverze se zavařeným difem , otazkou zustává životnost diferaku apod , nějáká performace uprava budu rád za jakoukoliv radu od vás :) První foto je jak se mi dostala do ruk :)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Naposledy upravil quickly dne stř bře 15, 2017 9:46 pm, celkově upraveno 2

upraveny odkazy na fotky



úte bře 14, 2017 10:51 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 17790
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Další Justy do party, paráda ! Konverze na RWD není problém, to jen vyndáš přední poloosy. Na vaření difu zapomeň, to bys s tím pak nemohl na silnici. Za chvíli bys urval poloosu. Diferák musí diferovat, jinak něco zkurvíš.

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


stř bře 15, 2017 8:22 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Online
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 9063
Bydliště: Hradubice
Přesunuto do Obsah fóra » Všeobecný pokec » Vozidla členů SFC

_________________
quickly

Forester 2.0i-L Comfort CVT MY13 Obrázek Legacy 3.0R H6 Spec.B MY06 Obrázek
ex Forester 2.0D Active MY09 Obrázek


stř bře 15, 2017 1:11 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 17790
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Dane přesunul jsem to ještě jednou do "Justy". Aby byly Justýny všechny na jednom místě. Je to specifický model a v ve vozidlech členů by je nikdo nenašel, kdyby je hledal.

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


stř bře 15, 2017 1:32 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 14, 2017 9:06 pm
Příspěvky: 5
Díky chapíci,jojo problém polos si pravě uvědomuju proto jestli padne kosa na kamen zustane dif difem, hádám teda ale že budou potřeba udělat nějaký zaslepky do převodovky nebo něco na těhlice aby to drželo pohromadě , nebo je to fakt jen plug-play ? Vím že znamej co takle prasil forejse tak něco musel kutit. Jinak zobrazují se vam v horním postu fotky ? Nějak to semnou nechce spolupracovat :/


stř bře 15, 2017 7:45 pm
Profil
Online
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 13, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 9063
Bydliště: Hradubice
Volk píše:
Jinak zobrazují se vam v horním postu fotky ? Nějak to semnou nechce spolupracovat :/

Chybělo tam u každého odkazu ".jpg", doplněno ;-D

_________________
quickly

Forester 2.0i-L Comfort CVT MY13 Obrázek Legacy 3.0R H6 Spec.B MY06 Obrázek
ex Forester 2.0D Active MY09 Obrázek


stř bře 15, 2017 9:47 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 17790
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Volk píše:
Díky chapíci,jojo problém polos si pravě uvědomuju proto jestli padne kosa na kamen zustane dif difem, hádám teda ale že budou potřeba udělat nějaký zaslepky do převodovky nebo něco na těhlice aby to drželo pohromadě , nebo je to fakt jen plug-play ? Vím že znamej co takle prasil forejse tak něco musel kutit. Jinak zobrazují se vam v horním postu fotky ? Nějak to semnou nechce spolupracovat :/


S těmihle úpravami má bohaté zkušenosti Magorek, ten ti řekne přesně co a jak, až bude mít čas a nahlédne. Nestíhá tu být s námi pořád. Jestli si to dobře pamatuju, tak stačí pouze sundat poloosy, protože z převodovky čumí tisícihran a poloosa je zajištěná kolíkem. Takže vyndáš, zmáčkneš tlačítko a máš RWD auto. Až tě to přestane bavit, zase je tam nasadíš a bude to.
Justy má v tomhle naprosto jedinečnou výhodu, že si z toho můžeš dělat dvoukolku nebo čtyřkolku podle nálady. :-)
Jestli známej takhle upravoval Forestra, tak musel v první řadě nějak blokovat mezinápravovej diferenciál, aby mu to jelo jen na zadek. Jinak by se to nehnulo z místa.

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv bře 16, 2017 7:31 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 14, 2017 9:06 pm
Příspěvky: 5
Jo , právě jeho justynka je uplně paradní, tak doufam že si tohohle tematu všimne :-) , když ne tak se mu ozvu, jinak stalé schaním lištu na zadní dveře :-)


čtv bře 16, 2017 12:29 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 17790
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Viděl jsem to i na facebooku. Když ji neseženeš dřív, tak ti ji odmontuji na chalupě z Justýny. Mám ji tam a je v pořádku. Ovšem dostanu se tam nejdřív tak v půlce dubna....

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv bře 16, 2017 1:35 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 14, 2017 9:06 pm
Příspěvky: 5
Tak snad budu mít tady od toho pána , má toho plno podle všeho , už jednou jsem od něj bral nějaký blbosti tak kdyby někdo ěnco potřeboval.
https://auto.bazos.cz/inzerat/72346598/ ... -Justy.php


čtv bře 16, 2017 5:51 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 17790
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Jasný. Kdybys potřeboval, dej vědět.

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


čtv bře 16, 2017 6:14 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
Příspěvky: 263
Bydliště: Tábor
Tak už sem si všimnul 8()
Konverze na RWD je brnkačka, tak jak píše přeceda. Z vnitřních kloubů vyklepneš červíky (self locking nut) a stáhneš je z tisícihranu a ke kolum si připravíš vykuchaný klouby aby bylo stažený ložisko. Zavařenýho diffu se vůbec neboj, justyna je lehká. Kluci na forestrech a imprezách RWD se svarosvorem louskaj jednu poloosu za druhou a já mám na justyně zavařeno už 2 roky a poloosy sou jak nový. Problém RWD přestavby spočívá v životnosti kuželovýho soukolí výstupu na kardan. Tam se lámou zuby a pak s autem nehneš z místa. :-/ Hodně pomůže olej v převodovce jako med (85w140) a kardan bez sebemenší vůle. Pružiny maj cca stejnej průměr jeko favorit, felicie, 105ka, matiz, focus... na některý dou sehnat i okruhový ale vždycky je třeba laborovat. Já sem u Švadlenky sehnal dopředu snížený origo (ale neví gde je gdysi sebral) a zadní mám uřízlý a doladěný stavitelnou podložkou. Kol mám 2 sady 7x13, Jedny sou renault intra a druhý nějaký mangelse, et 23 a 25. Je to akorát i bez rozšiřování blatníků a gumy 175/50-13, na těch je nejvíc srandy. Semislicky nankang ns-2r DOPORUČUJU. Pak se toho dá dost udělat na palivovej soustavě a motoru a to je na dlouhý povídání (čerpadlo, vstřiky, vačka, ventily, písty, hlava, setrvák, řemenice,....) Asi to budem spíš řešit jednotlivě dle potřeby. Na youtube sou i videa( moje je ta s fujiwaratofu na dveřích)
Ptej se, rád poradim podobně postiženýmu jedinci ale okamžitou odpověď nečekej, dycky mito chvilku trvá.

_________________
AWD>RWD>FWD
SUBARU LEGACY 2,2 LPG (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi (1989) 10cm RWD = drift - fun car
SUBARU JUSTY 1,0 carb (1987) SNOWPLOW
SUBARU JUSTY 1,0 carb (1986)
SUBARU LEONE 1,8 coupe (1986) OFFROAD


čtv bře 23, 2017 8:38 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
Příspěvky: 263
Bydliště: Tábor
https://www.youtube.com/watch?v=MneNvzGC1bY

_________________
AWD>RWD>FWD
SUBARU LEGACY 2,2 LPG (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi (1989) 10cm RWD = drift - fun car
SUBARU JUSTY 1,0 carb (1987) SNOWPLOW
SUBARU JUSTY 1,0 carb (1986)
SUBARU LEONE 1,8 coupe (1986) OFFROAD


čtv bře 23, 2017 8:44 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
Příspěvky: 263
Bydliště: Tábor
Jo a k brzdám. Už sériový sou neuvařitelný. Ale uplně TOP jsou přední komplet japanparts, dozadu cokoli a doplnit to panceřovejma hadičkama... to auto potom brzní tak, že se odlejvá olej ve vaně. Další dobrá věc je olejovej chladič se saharou z motorky a sada budíků (já mám teplotu vody, teplotu oleje, tlak oleje a lambda poměr). Na sahary je dobrý udělat manuální spínání. A když silentbloky kolem motoru vycpeš proužkama gumy tak to taky udělá hrozně moc.
A věř že tě to jen tak bavit nepřestane... jedinej důvod proč tam vrátit poloosy je sníh páč tam to 4wd se zavařenym difem funguje taky bezkonkurenčně.
Sem se zase rozkecal >B-)

_________________
AWD>RWD>FWD
SUBARU LEGACY 2,2 LPG (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi (1989) 10cm RWD = drift - fun car
SUBARU JUSTY 1,0 carb (1987) SNOWPLOW
SUBARU JUSTY 1,0 carb (1986)
SUBARU LEONE 1,8 coupe (1986) OFFROAD


čtv bře 23, 2017 8:53 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv úno 09, 2012 9:39 pm
Příspěvky: 263
Bydliště: Tábor
Teď koukám že sem na tuhle justynu koukal na bazoši... za co si jí vyměnil?

_________________
AWD>RWD>FWD
SUBARU LEGACY 2,2 LPG (1996) 3,5cm bodylift
SUBARU JUSTY 1,2 MPFi (1989) 10cm RWD = drift - fun car
SUBARU JUSTY 1,0 carb (1987) SNOWPLOW
SUBARU JUSTY 1,0 carb (1986)
SUBARU LEONE 1,8 coupe (1986) OFFROAD


čtv bře 23, 2017 8:58 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: