Forestrologie a XVelogie

Odpovědět
Uživatelský avatar
StandaB
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3655
Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
Bydliště: Nürnberg

Re: Forestrologie

Příspěvek od StandaB »

Kdyz porovnam muj SF v.s. XV co mela moje exprodavacka, tak kufr mam vetsi, ale s prostorem pro posadku vedla s prehledem. Jak na sirku tak na delku.
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 19080
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Forestrologie

Příspěvek od hamoun »

na xv tu mas vlakno s hromadou postrehu ... a .. vsichni jsou spokojeni. prodava se jen kvuli potrebe vetsiho kufru :)

Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3093
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: Forestrologie a XVeologie

Příspěvek od outback »

No vláken o XV je tu spousta a snažím se tím prokousat, ale je to hodně nepřehledné.

První XV měli to divné bezestupňové řazení CVT, to si zkusím při zkušební jízdě, jak moc mi to vadí.

Podvozek a odskakování, to netuším jak moc špatný byly ty první kusy, ani jsem nikdy skákavý auto neměl - zažil jsem buď výborné podvozky (Subaru, BMW, Audi B8, Astra H), nebo to bylo gumový nakláněcí (Škoda 100, některé půjčené Astry). Takže nevím.

Taky se spekulovalo o nevhodnosti na tahání přívěsu, to jsem ale později neslyšel potvrzené. Na tahání mám samozřejmě busík, ale že by šel přívěs jednou za uherský rok i za XV nevylučuju, třeba na sraz bych asi Hjundajem jet nechtěl. Kromě toho na tahání busíkem zatím nemám papíry a autoškoly jsou zavřené...i když jsem přihlášenej tak se to potáhne a pak ještě zkoušky...

Mají XV dělenou zadní sedačku?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Uživatelský avatar
Tapan
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 14836
Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
Jméno a příjmení: Štěpán Z.
Bydliště: Zliv (České Budějovice)

Re: Forestrologie a XVelogie

Příspěvek od Tapan »

Za mne pokud CVT, tak opravdu bezstupňové. Že si lidi zvyklí na manuál nebo automat se stupni vydupali, že tam Subaru dalo virtuální stupně, je sice fakt, ale úplně to popírá filozofii té převodovky.
Tahání by vadit nemělo, zvlášť když to bude jen čas od času, akorát se pak má častěji měnit náplň převodovky.
Lvl. 1 Subaru Necromancer

Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Forestrologie a XVelogie

Příspěvek od VDC »

Tahání vadit nemůže, nemá čemu. Je to automat jako každej jinej a s tím máš zkušeností sám dost. Určitě si XV vyzkoušej, myslím, že pro tvé potřeby by bylo fajn.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Bodyšek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1706
Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13

Re: Forestrologie a XVelogie

Příspěvek od Bodyšek »

outback píše:No já si matně vzpomínám, neměl jsi náhodou nějaké totálně průšvihové auto? Nebyl to tento Forester?

Lado,no prusvihove auto to nebylo,do té doby než jeho majitele-jako mne napadlo to po koupi odvézt do osvědčeného servisu kterému jsem si myslel ze mohu důvěřovat. Aby udělali vše potřebné aby to slapalo dalších X tisíc KM. Jako první to někdo posral v DanCars Opava. Měli udělat velký servis a auto tam stalo 2x 14 dni nebo spíše 2x 3 týdny protože kdyby to udělali hned poradně tak to nemusí po sobě dělat znova a ještě na hovno. Napr: Třeba ze seridili ventili jenom na jedné straně kde se dostali a druhou stranu vůbec nedělali. Vyfakturovali mi 25 tisíc Kč. A tu fakturu mám přilozenou ve složce k autu. A pak se to dlouho ale dlouho dávalo po nich do kupy. Hold pro mne obrovská ponaucitelna zkušenost a zklamáni. Dnes už vím co se na tom autě vše udělalo a vymenilo a má najete 211 tisíc. XV pro Vás bude lepší. SH je jenom pro výjimečné lidi ObrázekObrázekObrázek.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21953
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Forestrologie a XVelogie

Příspěvek od HonzaCZ »

VDC píše:Tahání vadit nemůže, nemá čemu. Je to automat jako každej jinej a s tím máš zkušeností sám dost. Určitě si XV vyzkoušej, myslím, že pro tvé potřeby by bylo fajn.
Jestli je řeč o CVT alias Lineartronic, tak ono to ale není uplně automat jako každej jinej. :-) Je to automat, kde veškerej moment přenáší kovovej řetěz, kterej běhá po kovovejch kuželech.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
outback
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3093
Registrován: ned pro 20, 2015 8:40 am

Re: Forestrologie a XVelogie

Příspěvek od outback »

Právě. Ale pár set km ročně snad vydrží...
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Uživatelský avatar
HonzaCZ
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 21953
Registrován: pát črc 31, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha

Re: Forestrologie a XVelogie

Příspěvek od HonzaCZ »

outback píše:Právě. Ale pár set km ročně snad vydrží...
To snad jo. Jenom bych podotknul, že ty převodovky se vyskytují asi ve 2 nebo 3 různých variantách a liší se i jejich běžná zatížitelnost. Tak by bylo možná dobrý vyzkoumat, podle jakýho pravidla je osazovali a najít si auto s tou "silnější".
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Bodyšek
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 1706
Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13

Re: Forestrologie a XVelogie

Příspěvek od Bodyšek »

A tady mas ukázku jak vypadá SH když je naložené na 4 dny na hory na bezky. Dva dospěli a dvě děti. Obrázek

ObrázekObrázekObrázekObrázek


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 49152
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Forestrologie a XVelogie

Příspěvek od VDC »

HonzaCZ píše:Jestli je řeč o CVT alias Lineartronic, tak ono to ale není uplně automat jako každej jinej. Je to automat, kde veškerej moment přenáší kovovej řetěz, kterej běhá po kovovejch kuželech.
Máš pravdu, napsal jsem to blbě, respektive příliš stručně. Myslel jsem to na těch Láďou zmíněných pár km ročně. Nicméně přesto, že to přenáší řetěz, nebál bych se to v rámci povoleného zatížení používat. U mého se nebojím ty limity překročit.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Forestrologie a XVelogie

Příspěvek od sima »

Bodyšek píše:A tady mas ukázku jak vypadá SH když je naložené na 4 dny na hory na bezky. Dva dospěli a dvě děti.

//uploads.tapatalk-cdn.com/202102 ... 01b591.jpg //uploads.tapatalk-cdn.com/202102 ... 9419ed.jpg //uploads.tapatalk-cdn.com/202102 ... 6ff6a3.jpg //uploads.tapatalk-cdn.com/202102 ... 7b4d67.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
I ty respoše museli až na palubku :-)
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Uživatelský avatar
mnov
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 7829
Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Jméno a příjmení: Marek Novák
Bydliště: Praha

Re: Forestrologie a XVelogie

Příspěvek od mnov »

Jé bych do toho výběru přibližovadel zařadil i atmo Imprezu.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Makovica
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4932
Registrován: čtv dub 21, 2016 11:28 pm

Re: Forestrologie a XVeologie

Příspěvek od Makovica »

outback píše:No vláken o XV je tu spousta a snažím se tím prokousat, ale je to hodně nepřehledné.

První XV měli to divné bezestupňové řazení CVT, to si zkusím při zkušební jízdě, jak moc mi to vadí.

Podvozek a odskakování, to netuším jak moc špatný byly ty první kusy, ani jsem nikdy skákavý auto neměl - zažil jsem buď výborné podvozky (Subaru, BMW, Audi B8, Astra H), nebo to bylo gumový nakláněcí (Škoda 100, některé půjčené Astry). Takže nevím.

Taky se spekulovalo o nevhodnosti na tahání přívěsu, to jsem ale později neslyšel potvrzené. Na tahání mám samozřejmě busík, ale že by …
Tahanie privesu ma Forester s CVT brzdene 2tony, co je viac, nez niektore dnesne DSG.
Subaru Forester 2.0i CVT Comfort MY16 (G91F Rest in pieces Cooper Discovery ATT / SJ6 ,,,,| (*_^) |,,,,)
Obrázek
sima
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 24305
Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
Jméno a příjmení: Radek- šíma
Bydliště: Valašsko

Re: Forestrologie

Příspěvek od sima »

námořník píše:
První servis jsem dělal v Boxeru, nějaký ložiska a ten hukot oken. Klíma mi tam strčil drát (3mm?) do toho faldu v těsnění. Jedno ještě trochu profukovalo, tak jsem na ten drát navliknul zavlažovací hadičku od Gardeny(4,6mm) a od tý doby ticho. Tím to vlastně rozevírá to těsnění. Otázka pěti minut.
Námořníku, kde jsi teda strčil ten drát, potažmo hadičku? Do míst těsnění co je teda na té první fotce? Či na druhé, třetí? A po celé délce této části těsnění? Nebo jen u trojúhelníku? To je asi blbost ne, to by pak nemusel těsnit ten zbytek, nedolehl by už.
Přílohy
IMG_20210218_142215.jpg
IMG_20210218_142247.jpg
IMG_20210218_142330.jpg
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Odpovědět

Zpět na „Forester“