Forestrologie a XVelogie
- StandaB
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3655
- Registrován: pát led 03, 2020 2:20 pm
- Jméno a příjmení: Stanislav Becvar
- Bydliště: Nürnberg
Re: Forestrologie
Kdyz porovnam muj SF v.s. XV co mela moje exprodavacka, tak kufr mam vetsi, ale s prostorem pro posadku vedla s prehledem. Jak na sirku tak na delku.
- hamoun
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 19080
- Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
- Jméno a příjmení: Petr Hanek
- Bydliště: Kravaře
Re: Forestrologie
na xv tu mas vlakno s hromadou postrehu ... a .. vsichni jsou spokojeni. prodava se jen kvuli potrebe vetsiho kufru
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G781B pomocí Tapatalk
škoda superb
ex WRX 2008
ex WRX 2008
Re: Forestrologie a XVeologie
No vláken o XV je tu spousta a snažím se tím prokousat, ale je to hodně nepřehledné.
První XV měli to divné bezestupňové řazení CVT, to si zkusím při zkušební jízdě, jak moc mi to vadí.
Podvozek a odskakování, to netuším jak moc špatný byly ty první kusy, ani jsem nikdy skákavý auto neměl - zažil jsem buď výborné podvozky (Subaru, BMW, Audi B8, Astra H), nebo to bylo gumový nakláněcí (Škoda 100, některé půjčené Astry). Takže nevím.
Taky se spekulovalo o nevhodnosti na tahání přívěsu, to jsem ale později neslyšel potvrzené. Na tahání mám samozřejmě busík, ale že by šel přívěs jednou za uherský rok i za XV nevylučuju, třeba na sraz bych asi Hjundajem jet nechtěl. Kromě toho na tahání busíkem zatím nemám papíry a autoškoly jsou zavřené...i když jsem přihlášenej tak se to potáhne a pak ještě zkoušky...
Mají XV dělenou zadní sedačku?
První XV měli to divné bezestupňové řazení CVT, to si zkusím při zkušební jízdě, jak moc mi to vadí.
Podvozek a odskakování, to netuším jak moc špatný byly ty první kusy, ani jsem nikdy skákavý auto neměl - zažil jsem buď výborné podvozky (Subaru, BMW, Audi B8, Astra H), nebo to bylo gumový nakláněcí (Škoda 100, některé půjčené Astry). Takže nevím.
Taky se spekulovalo o nevhodnosti na tahání přívěsu, to jsem ale později neslyšel potvrzené. Na tahání mám samozřejmě busík, ale že by šel přívěs jednou za uherský rok i za XV nevylučuju, třeba na sraz bych asi Hjundajem jet nechtěl. Kromě toho na tahání busíkem zatím nemám papíry a autoškoly jsou zavřené...i když jsem přihlášenej tak se to potáhne a pak ještě zkoušky...
Mají XV dělenou zadní sedačku?
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
- Tapan
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 14836
- Registrován: úte kvě 16, 2017 8:13 am
- Jméno a příjmení: Štěpán Z.
- Bydliště: Zliv (České Budějovice)
Re: Forestrologie a XVelogie
Za mne pokud CVT, tak opravdu bezstupňové. Že si lidi zvyklí na manuál nebo automat se stupni vydupali, že tam Subaru dalo virtuální stupně, je sice fakt, ale úplně to popírá filozofii té převodovky.
Tahání by vadit nemělo, zvlášť když to bude jen čas od času, akorát se pak má častěji měnit náplň převodovky.
Tahání by vadit nemělo, zvlášť když to bude jen čas od času, akorát se pak má častěji měnit náplň převodovky.
Lvl. 1 Subaru Necromancer
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
Outback BP H6, Impreza GG Wagon 2.0, Justy KAD ECVT, 2x Libero E12
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forestrologie a XVelogie
Tahání vadit nemůže, nemá čemu. Je to automat jako každej jinej a s tím máš zkušeností sám dost. Určitě si XV vyzkoušej, myslím, že pro tvé potřeby by bylo fajn.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1706
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: Forestrologie a XVelogie
outback píše:No já si matně vzpomínám, neměl jsi náhodou nějaké totálně průšvihové auto? Nebyl to tento Forester?
Lado,no prusvihove auto to nebylo,do té doby než jeho majitele-jako mne napadlo to po koupi odvézt do osvědčeného servisu kterému jsem si myslel ze mohu důvěřovat. Aby udělali vše potřebné aby to slapalo dalších X tisíc KM. Jako první to někdo posral v DanCars Opava. Měli udělat velký servis a auto tam stalo 2x 14 dni nebo spíše 2x 3 týdny protože kdyby to udělali hned poradně tak to nemusí po sobě dělat znova a ještě na hovno. Napr: Třeba ze seridili ventili jenom na jedné straně kde se dostali a druhou stranu vůbec nedělali. Vyfakturovali mi 25 tisíc Kč. A tu fakturu mám přilozenou ve složce k autu. A pak se to dlouho ale dlouho dávalo po nich do kupy. Hold pro mne obrovská ponaucitelna zkušenost a zklamáni. Dnes už vím co se na tom autě vše udělalo a vymenilo a má najete 211 tisíc. XV pro Vás bude lepší. SH je jenom pro výjimečné lidi .
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Re: Forestrologie a XVelogie
Jestli je řeč o CVT alias Lineartronic, tak ono to ale není uplně automat jako každej jinej. Je to automat, kde veškerej moment přenáší kovovej řetěz, kterej běhá po kovovejch kuželech.VDC píše:Tahání vadit nemůže, nemá čemu. Je to automat jako každej jinej a s tím máš zkušeností sám dost. Určitě si XV vyzkoušej, myslím, že pro tvé potřeby by bylo fajn.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: Forestrologie a XVelogie
Právě. Ale pár set km ročně snad vydrží...
Subaru XV 2.0 Exclusive r.v.2018, facelift EyeSight CVT nonhybrid
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Busík Hyundai H1
Fendt Platin 470 (ne, není to traktor)
Re: Forestrologie a XVelogie
To snad jo. Jenom bych podotknul, že ty převodovky se vyskytují asi ve 2 nebo 3 různých variantách a liší se i jejich běžná zatížitelnost. Tak by bylo možná dobrý vyzkoumat, podle jakýho pravidla je osazovali a najít si auto s tou "silnější".outback píše:Právě. Ale pár set km ročně snad vydrží...
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1706
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: Forestrologie a XVelogie
A tady mas ukázku jak vypadá SH když je naložené na 4 dny na hory na bezky. Dva dospěli a dvě děti.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- VDC
- Předseda klubu
- Příspěvky: 49152
- Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
- Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forestrologie a XVelogie
Máš pravdu, napsal jsem to blbě, respektive příliš stručně. Myslel jsem to na těch Láďou zmíněných pár km ročně. Nicméně přesto, že to přenáší řetěz, nebál bych se to v rámci povoleného zatížení používat. U mého se nebojím ty limity překročit.HonzaCZ píše:Jestli je řeč o CVT alias Lineartronic, tak ono to ale není uplně automat jako každej jinej. Je to automat, kde veškerej moment přenáší kovovej řetěz, kterej běhá po kovovejch kuželech.
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Forestrologie a XVelogie
I ty respoše museli až na palubkuBodyšek píše:A tady mas ukázku jak vypadá SH když je naložené na 4 dny na hory na bezky. Dva dospěli a dvě děti.
//uploads.tapatalk-cdn.com/202102 ... 01b591.jpg //uploads.tapatalk-cdn.com/202102 ... 9419ed.jpg //uploads.tapatalk-cdn.com/202102 ... 6ff6a3.jpg //uploads.tapatalk-cdn.com/202102 ... 7b4d67.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7829
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Forestrologie a XVelogie
Jé bych do toho výběru přibližovadel zařadil i atmo Imprezu.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Forestrologie a XVeologie
Tahanie privesu ma Forester s CVT brzdene 2tony, co je viac, nez niektore dnesne DSG.outback píše:No vláken o XV je tu spousta a snažím se tím prokousat, ale je to hodně nepřehledné.
První XV měli to divné bezestupňové řazení CVT, to si zkusím při zkušební jízdě, jak moc mi to vadí.
Podvozek a odskakování, to netuším jak moc špatný byly ty první kusy, ani jsem nikdy skákavý auto neměl - zažil jsem buď výborné podvozky (Subaru, BMW, Audi B8, Astra H), nebo to bylo gumový nakláněcí (Škoda 100, některé půjčené Astry). Takže nevím.
Taky se spekulovalo o nevhodnosti na tahání přívěsu, to jsem ale později neslyšel potvrzené. Na tahání mám samozřejmě busík, ale že by …
-
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 24305
- Registrován: ned bře 15, 2015 12:03 am
- Jméno a příjmení: Radek- šíma
- Bydliště: Valašsko
Re: Forestrologie
Námořníku, kde jsi teda strčil ten drát, potažmo hadičku? Do míst těsnění co je teda na té první fotce? Či na druhé, třetí? A po celé délce této části těsnění? Nebo jen u trojúhelníku? To je asi blbost ne, to by pak nemusel těsnit ten zbytek, nedolehl by už.námořník píše:
První servis jsem dělal v Boxeru, nějaký ložiska a ten hukot oken. Klíma mi tam strčil drát (3mm?) do toho faldu v těsnění. Jedno ještě trochu profukovalo, tak jsem na ten drát navliknul zavlažovací hadičku od Gardeny(4,6mm) a od tý doby ticho. Tím to vlastně rozevírá to těsnění. Otázka pěti minut.
Forester 2.0 SG 2002
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98
Citroen Saxo Twist 1.1 2000
bývalá stálice:Citroen Xantia 1.8 16V LPG 98