Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další
Dotaz - ventilové vůle a další... 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: pon dub 22, 2013 5:49 pm
Příspěvky: 41
Bydliště: Uherské Hradiště/Ostrava
Ahoj,

vím že to tady proběhlo asi mockrát, ale nějak nejsem schopen se těmi diskuzemi prokousat :conf89:, a proto bych chtěl poprosit o pár rad.

Mám Forester SH MY09, motor EJ20, LPG Vialle:
- jak je to se seřizováním ventilových vůlí?
- jaký motorový olej mi doporučíte?
- když budu dělat rozvody za cca 15000 km...jakou rozvodovou sadu použít?
- má někdo zkušenosti s výměnou zadních tlumičů na třetí generaci?

Moc děkuji za rady :diky:

Graviton :subaru:

_________________
Subaru Forester 2.0X MY2009


pát bře 07, 2014 1:26 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 13116
Bydliště: Praha
Ahoj,

- ideálně jednou za 25 000 km
- málo informací na doporučení, pročti si "olejové téma" a rozhodni se sám ;-)
- originální, INA, SKF, nebo od přebalovačů NIPPARTS, JAKOPARTS... podle toho, kolik za to chceš dát
- to nemohu sloužit

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pát bře 07, 2014 2:08 pm
Profil ICQ
Nováček
Nováček

Registrován: pon dub 22, 2013 5:49 pm
Příspěvky: 41
Bydliště: Uherské Hradiště/Ostrava
HonzaCZ píše:
Ahoj,

- ideálně jednou za 25 000 km


a jak se to seřizuje, musí motor ven z auta?

_________________
Subaru Forester 2.0X MY2009


pát bře 07, 2014 2:21 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 13116
Bydliště: Praha
Jo, tak to nevím. Pokud to je 2 vačka (2x OHC), tak je šance, že ne. Pokud 4 vačka, tak jo.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pát bře 07, 2014 2:27 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 07, 2010 5:09 pm
Příspěvky: 1755
Bydliště: Brno/Polička
myslím že i 2xDOHC udělají na autě. aspoň teda nám na forestrovi (S turbo) to dělali na autě.

_________________
Legacy 2.0R Wagon BP5 5MT MY07 121kW 2DOHC
Obrázek
Legacy 2.0i Wagon BP5 5MT MY04 101kW 2SOHC LPG PRINS
Obrázek


pát bře 07, 2014 5:26 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 28, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1590
Bydliště: Pardubice
Tak to museli mít gumový ruce jak Saxana ::-DD:

_________________
Obrázek Forester S-turbo '99


pát bře 07, 2014 5:31 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 13116
Bydliště: Praha
dethroned píše:
myslím že i 2xDOHC udělají na autě. aspoň teda nám na forestrovi (S turbo) to dělali na autě.

Já ti teda nevim. Tam se vůle nastavují podložkama. Ono i ta "jednovačka" se šroubkem a vahadlem šla dost blbě a ještě tam měřit a vyměňovat podložky...

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pát bře 07, 2014 5:50 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4007
Bydliště: Praha
Ano u tohoto typu budou asi podložky. Já s tím mám zkušenost jen u Suzuki. Tam se ta podložka dala vydloubnout celkem v pohodě, ale po té co jsem zjistil, že za ni chtějí 500 Kč vrátil jsem tam zase starou, protože ventil měl větší vůli, což není nebezpečné.
Jinak se na to vyndání používá přípravek a pak to jde možná i u Subaru. Tady je návod na nastavení s tím přípravkem.. (je lepší si to stáhnout) O vyndavání motoru tam nic nepíšou.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


pát bře 07, 2014 7:12 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 13116
Bydliště: Praha
No ono se to dělá tak, že si to změříš, nakombinuješ to z podložek, který jsi vyndal a pak koupíš ty, co ti chyběj. Ale u Subaru stojej taky raketu, co vím.

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


pát bře 07, 2014 7:50 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 28, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1590
Bydliště: Pardubice
Docela by mě zajímalo z jakého materiálu s jakým tepelným zpracováním ty podložky jsou.
Materiál, soustruh, kalírna, bruska naplocho a šup s tím do motoru :811:

_________________
Obrázek Forester S-turbo '99


pát bře 07, 2014 8:01 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4007
Bydliště: Praha
Fiba píše:
Docela by mě zajímalo z jakého materiálu s jakým tepelným zpracováním ty podložky jsou.
Materiál, soustruh, kalírna, bruska naplocho a šup s tím do motoru :811:

No to tedy nevím. Ale vypadá to na pohled jako nějak povrchově upravované.
Obrázek
Tohle je to co jsem vydloubl z toho Suzuki. Ovšem ta fotka je deset let stará, ale na pohled to vypadalo jako pochromované.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


pát bře 07, 2014 8:20 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 28, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1590
Bydliště: Pardubice
No tohle spíš vypadá, že to někdo přeblaf ručně šmirglem ::-DD:

_________________
Obrázek Forester S-turbo '99


pát bře 07, 2014 8:25 pm
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 527
Bydliště: Merklín
U MY09 nejsou podložky, ale celé misky. Pro seřízení vent. vůlí se motor musí vyndat.
edit: napiš sem ještě kód motoru, je dost velká šance, že tam máš trochu odolnější sedla "určená" pro provoz na LPG , tam by mělo stačit kontrolovat vůle po cca 80 000 - 100 000km


pát bře 07, 2014 8:27 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4007
Bydliště: Praha
Takže to je toto?:
Obrázek

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


pát bře 07, 2014 8:32 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4007
Bydliště: Praha
Fiba píše:
No tohle spíš vypadá, že to někdo přeblaf ručně šmirglem ::-DD:

Nojo kvalitní foto. :-)

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


pát bře 07, 2014 8:35 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 102 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron