Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Forester 2014 2.0 XT 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: stř úno 19, 2014 10:12 am
Příspěvky: 13
Zdravim pani a damy.

Mam zalusk na toto auto a chcel by som poprosit vlastnikov o zodpovedanie par otazok:

aku na tom mate realnu spotrebu pri normalnej jazde - takej tej klasickej pohodovej ?
ake trasy (cca %-tualne zastupenie pri tej spotrebe jazdite) ?
ako sa sprava auto na dialnici - otacky, spotreba, hluk ?

ako funguje v reale ta navigacia co tam je (na predvadzacke, kedze ju len aktivoval, to bolo fakt dost pomale - ci je to dovod pre vyssiu vybavu alebo nie (spolu s inymi)) ?

je realna sanca do buducnosti dat do toho LPG, resp. ma to niekto prerobene na LPG - rady, skusenosti ...?

Velmi by som uvital vsetky Vase pozitivne aj negativne skusenosti s tymto autom.

velmi pekne dakujem a prajem vsetkym pekny den

Milan


stř čer 04, 2014 7:30 am
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Příspěvky: 2880
Bydliště: Praha
Zdravím,
mám sice jinou motorizaci,ale měl jsem XTéčko na týden zapůjčené, takže něco málo mohu napsat.Co se týká spotřeby, tak tohle auto hodně kopíruje povahu řidiče, takže pokud budeš jezdit na pohodu mimo město okresky a pod, tak se dostaneš pod 9l/100 i méně,pokud do toho zapojíš město a dálnice s běžnou rychlostí tak budeš něco kolem 11l. Obecně se dá říct že průměr jsem tam měl za ten týden 10,5 a to jsem jezdil na pohodu a občas si zařádil protože to auto si o to říká a jen tak se neudržíš když to pod sebou ucítíš.. :-) . Auto jinak drží na silnici jako přibitý, výbornej podvozek, prakticky žádný hluk (záleží na pneumatikách),ale od motoru nic, jen přiměřené odezvy na plyn. CVTéčko ,,řadí" dobře, takže fakt pohodová jízda.Co se týká navigace, tak já s ní problém neměl,ale je pravda že jsem jí moc nevyužíval. No a co se týká plynu, tak tohle auto si plyn NEZASLOUŽÍ... :3gears:

_________________
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Obrázek
Subaru Forester 2,0D MY11 Ex
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i


stř čer 04, 2014 9:54 am
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 22, 2012 1:35 pm
Příspěvky: 443
Bydliště: Frýdek-Místek
Já v něm jezdil jen na okruhu a musím říct, že jsem příjemně překvapený. Převodovka je oproti předchozím úplně v jiném lize a je překvapivě dobrá, snad mě jenom štve tím, že nikdy auto nenechá v omezovači, tedy tlačítko pod volantem + postrádá význam.

Jinak na to jak je to auto velké, tak se řídí skvěle, výborně lze vést stopu a i jede dobře. Zvukový doprovod mi chyběl, protože je extra tiché a plyn bych do něj asi taky necpal, stejně tak jako bych to nenacpal do svého GT.

Za mě jsem byl z toho auta docela dobře překvapen.

_________________
Subaru Impreza GT ver.VI ´99 <- Subaru Legacy GX 2.5 4AT AirSus <- Mitsubishi Pajero II V6-3000 <- Chrysler Voyager II 2.5TD <- Škoda Favorit

JS-R.cz
WebAmail.cz
Mam-styl.cz


stř čer 04, 2014 10:17 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 12, 2011 8:16 pm
Příspěvky: 2388
Bydliště: Opava
ja bych rekl, ze na normlani jezdeni uplne paradni auto ... dovedl bych si ho predstavit jako prijemne a luxusni rodinne auto.
prevodovka paradni, dokonce ve sport rezimu aktivne podrazovala a pomahala brzdit :)

na okruhu me moc nebavil (Bela pod Pradedem), chybel vykon, byl tezkopadny (stejne jako outback) ... (ok na okruhu bylo STi, BRZ a i prekvapive XV :) )

ja - kdybych mohl - beru ho jako rodinny vuz :)

_________________
ex WRX 2008


stř čer 04, 2014 10:45 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
Příspěvky: 2449
Bydliště: Praha 5
Nechci se plést, ale ani neturbené motory poslední generace FC nejsou vhodné na plyn. Natož pak tento oturbený. Takže si dovolím tvrdit, že LPG fakt nééé :1774:

_________________
Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09) (už byl nahrazen)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<


stř čer 04, 2014 10:58 am
Profil
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 09, 2009 6:07 pm
Příspěvky: 3886
Bydliště: praha
plyn jde dat do vseho, otazka zda se to vyplati, v tomto pripade bych rekl ze NE. zkus kontaktovat clena s nickem jaqub, ten ho ma, a nebo se treba sam rozepise az si to tu precte
memberlist.php?mode=viewprofile&u=6195

_________________
Outback 2,5i 5MT,121 kw, 8/2005, dekl Kofilka uspornej kombik s velkym kufrem
Impreza combi wrx 2.0 5MT, 195kw, 2003 PRODRIVE prožranej kombík s malym kufrem Obrázek
ford transit connect 2006 1.8 tdci 66kw - 2 mistnej bilej krabicoidni pracovni postrk


stř čer 04, 2014 11:02 am
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 16483
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
No obecně myslím, že dělat si starost s plynem u auta, který je schopný jezdit do 10 litrů je hovadina

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


stř čer 04, 2014 11:11 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 04, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1883
Bydliště: Ostrava
Za mne (člověka co s LPG verze MY2009 už najel 200 000 km) bych do nových motorů už LPG nedával a do Turba už určitě ne.

Jedním z hlavních dotazů u tohoto auta by byl dotaz: " Musí se motor vyndat z auta aby se seštelovaly ventily?" U LPG by se měly štelovat cca co 20 až 30 tisíc km.

A pokud se musí motor vyndat, pak Ti demontáž a montáž motoru nikdy nezaplatí úspora na palivu. Je to silně prodělečné... Navíc je to další dodatečné zařízení na poruchy...

_________________
Mějte se Subarově

Ruda

__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009


stř čer 04, 2014 2:18 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: čtv zář 10, 2009 7:54 pm
Příspěvky: 932
Bydliště: Chebsko
VDC: V případě že najezdíš s takovým autem 40 000km ročně už to taková hovadina není 10l za 35,6 = znamená 142 000kč ročně oproti LPG 77 000kč je to sakra rozdíl... A teď se ztrhne debata ala svíčky,ventily atd... ::-DD:

_________________
Obrázek Spotřeba SUBARU Forester 2.0 XT 130kw (SG)

Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw still on the road
Subaru Forester 03 2.0XT LPG still on the road
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG Prodáno
Subaru Impreza GT 94 LPG Prodáno
Subaru Impreza 97 R.I.P


stř čer 04, 2014 3:43 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Příspěvky: 1108
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,Praha
ja bych tam teda taky necpal plyn :655: Myslim jsi,ze jsi to Auto nezaslouzi :845: Kdyz chce nekdo setrit,tak at jsi koupi ropaka ::-DD:

_________________
martas

Subaru Forestr Comfort 2.0D - MY 2010 - najeto 74O00km - spotreba 6,8 l
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - najeto 90000km - spotreba 10,4 l
Subaru Impreza WRX STI - TOP - MY 2011 - najeto 24 200km - spotřeba 11,6


stř čer 04, 2014 3:59 pm
Profil
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 16483
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
johyyy píše:
VDC: V případě že najezdíš s takovým autem 40 000km ročně už to taková hovadina není 10l za 35,6 = znamená 142 000kč ročně oproti LPG 77 000kč je to sakra rozdíl... A teď se ztrhne debata ala svíčky,ventily atd... ::-DD:


Honzo dobře víš, že jsem plynař a mám obě auta na plyn. Ale taky mi třeba Rudolfo celkem detailně vyprávěl, jaký problémy už měl s Forestrem 2008+, který na plyn provozuje. Když se to sečte, tak by za to měl ještě jednoho Forestra. Takže já bych si do novýho auta, kde nebude vysloveně řečeno, že to je vhodné pro provoz na LPG a je schopný to běžně jezdit pod 10 litrů, plyn nedal.

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk

_________________
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Justy 1.0 ´92 + Subaru Outback 3,0 H6 '01 +Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
EX Subaru-Robin Generator 0,7 kW (ukraden) + Subaru-Robin Generator 3 kW


stř čer 04, 2014 4:13 pm
Profil Zobrazit autorovy stránky
Nováček
Nováček

Registrován: stř úno 19, 2014 10:12 am
Příspěvky: 13
diky pani, dakujem za Vase nazory a informacie + kazdy dalsi je vitany :-)

Ono ak by som jazdil do 10 L (30% dialnice, 40% okresky, 30% mesto) tak plyn ani neriesim (a to robim cca 35.000,- rok).
Na predvadzacke som mal uz zabehnuteho forestera s cca 12.000km. Tak som si ho dovoli trosku prehnat.
Sice mi predajca tvrdil, ze sa da jazdit do 10L pri normalnej jazde a sviznejsom predbiehani, ale nejako sa neviem dopatrat k nikomu co ho ma a jazdi na nom. Preto som sa pytal.

Kazde info je totiz dobre. A diesla fakt nechcem. Nic v zlom, ale je v nom dost slaby motor na moj vkus. Toto XT je taky zdravy stred pre kombinaciu firemno / rodinneho auta. Aspon podla mna. Nie je to trhac asfaltu, ale ked potrebujes zrychlit tak neriesis ...


stř čer 04, 2014 5:36 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu

Registrován: úte črc 28, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2304
Bydliště: Lipová u Chebu
já bych do toho plyn dal. Tolik přátel, kolik si uděláš mezi techniky v servisu, nikde nenajdeš....Také to zodolní svou psychiku, páč budeš řešit problémy, které doposud byly výsadou jiných.... Prostě tam ten plyn loupni a máš to. My se pak rádi poučíme na cizím... :ironie:
A teď vážně - do tohohle auta bych plyn netlačil - ale je to otázka rozhodnutí a rozvahy každého jednotlivce. V rozumné spotřebě se dle mého udržíš okolo devíti a tady je případná úspora v případě problému minimální. To bys musel najezdit ročně x desítek tisíc kilometrů a na to je vhodnější asi jiná kára....

_________________
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006


stř čer 04, 2014 7:16 pm
Profil
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 29, 2010 8:14 pm
Příspěvky: 672
Bydliště: FM
Já bych XT doporučil, nebudeš litovat. Sám jsem jezdil 2,5 v minulé generaci, sice to bylo úplně jiné auto, ale tohle je taky dobré.

_________________
ex STI 257kw 470Nm
M2
Coupe JCW


stř čer 04, 2014 7:17 pm
Profil
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 04, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 1883
Bydliště: Ostrava
Ono s tou úsporou na LPG to není půlka peněz, jak se Johyyy domníváš. Pokud jedeš na benzín za 10 litrů, tak s provozem na LPG musíš počítat spotřebu o 2 - 3 litry víc. Tedy 12 - 13 litrů. Plus k tomu spotřebu benzínu, která vzniká při každém startování (vždy startuješ na benzín) a LPG se Ti přepne až je motor teplý, takže v zimě cca 3 - 5 minut jedeš na benzín. Takže pokud jezdíš krátké popojížďky v zimě po městě, tak vlastně furt jedeš na benzín.

Já u mého Forestra s obsahem cca 2 litry jezdím krátké pojížďky po městě a dálkové po dálnicích. Jezdím svižně a na dálnicích trochu nad limit a tak si to vezme 14 - 16 litrů LPG /100 km. Revize plynu každý rok 500,- Kč.

_________________
Mějte se Subarově

Ruda

__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009


stř čer 04, 2014 10:18 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 83 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: