Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero 

ktore zo spomentych aut zvladne klzky svah minimalne tak dobre, ako Forester I?
mensi Cherokee, Liberty +500 kg, zamknuty medzin. dif. 20%  20%  [ 2 ]
Grand Vitara, zamknuty medzin. dif. 40%  40%  [ 4 ]
Pajero, Pinin, zamknuty medzin. dif., zriedka aj zadny 0%  0%  [ 0 ]
ziadne 20%  20%  [ 2 ]
ine 20%  20%  [ 2 ]
Celkem hlasů : 10

Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero 
Autor Zpráva
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1222
Bydliště: Beskydy
hmm tak blahopřeji taky ke koupi to je jiný level do terénu i když to bych tu neměl psát na subarufanclubu :-D hlavně ta redukce a světlá výška oproti standartnímu forestru jak píšeš dělá hodně kdo zkusí ví....
ledu bych se nebál bude to podobné jako s forestrem je to vše spíš o gumách a tady těžko radit já mám na ledě nejlepší zkušenost s bridgestone DVM1 nebo DVM2 (ty máme na služebních autech a jsou skoro stejné jako ty DVM1) oboje jsou hodně měkké, doporučované Dunlop SJ6 taky super ale spíš do hlubokého sněhu jak píše Doro, SJ6 mám taky ale na led byly DVM1 lepší a osobně ve sněhu mi připadaly stejné jako SJ6 možná v držení stopy do boku slabší ale osobně ve větším náklonu jsem byl v háji se všema pneu, uplně super jsou prý pneu s hroty ale pokud jezdíš i po veřejných komunikacích tak je to problém, jinak stačí dát hroty na vnitřní půlku pneu ať nejsou tak vidět ale v případě nehody asi průser, s protektorama s křemíkem zkušenost nemám chtěl bych možná v budoucnu zkusit jen mám na protektory historicky špatné vzpomínky ale doba se mění. Na led jedině zimní , AT ani MT určitě né.
Tak hlavně ať to jezdí (*_^) |,,,,


pát led 13, 2017 8:03 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 10, 2012 12:55 pm
Příspěvky: 234
Bydliště: Muranska planina, Slovensko
vdaka petr, je to tak, no :-|

bohuzial, tie dvm1 a 2 uz asi nevyrabaju. aspon ich nikde neviem najst

_________________
8. JEEP Cherokee Liberty KJ, 7. Subaru Forester 2.0 SF, 6. Skoda Superb 2.8-V6, 5. VW Passat 1.8t, 4. Seat Inca 1.4, 3. Renaul Laguna 1.6i, 2. Skoda Octavia 1.6i, 1. Skoda 120LS


pát led 13, 2017 8:15 pm
Profil
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel

Registrován: stř zář 24, 2014 7:25 pm
Příspěvky: 1222
Bydliště: Beskydy
promiň přehodil jsem písmena plete se mi to ;-D
třeba tady http://www.nejlepsipneu.cz/cz/pneumatik ... Heureka.cz
ještě se koukám že ve tvém rozměru se doprodává toto Bridgestone BLIZZAK DMZ-3 což je uplně nejlepší guma co znám bohužel už se nevyrábí a bude skladem asi delší dobu takže už bude starší a časem už nepůjde sehnat vůbec takže je riziko že pokud nějakou zničíš tak možná už nedokoupíš, nevím proč vždycky nějakou skvělou funkční věc rychle přestanou vyrábět


pát led 13, 2017 9:28 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 03, 2016 2:19 pm
Příspěvky: 6989
Tu ještě přikrmim ten předchozí OT :-D U H6 s AT nemám úplně pocit, že by to bylo nedotáčivé... Teda, nesebral jsem koule na to, abych se s tím někde klouzal, ale co jsem to zkoušel trochu přišlápnout plynem na sněholedu nebo neohrabaně odbočit v křižovatce, tak to mělo tendenci spíš ujíždět zadkem. Ale nejspíš to bude mít co dočinění s tím, že H6 má defaultně 55% na zadku, což oproti těm 10% bude asi rozdíl... Na zasněžené dálnici mi přišlo, že se to chovalo fakt super. Přejížděl jsem mezi pruhama, kde jsem musel překonávat tu bariéru napadaných sraček a neviděl jsem ani náznak, že by to chtělo jet někam jinam. Na druhou stranu, je to moje první subaru, AWD a auto s výkonem, takže proti MT porovnání nemám... Power se až tak primitivně nechová. Jakmile se upustí od té akcelerace, tak řadí taky až nahoru, co to jde. Naopak podřazuje víc; dá se to tím plynem taky celkem hezky ovládat. Podle mě je to nastavené celkem hezky a dá se s tím i normálně jezdit - ve smyslu, že to nerve mermomocí na nejvyšší otáčky, co to auto dá.

_________________
Subaru Outback BH 3.0 H6 Obrázek
Suzuki Swift MA 1.0 Obrázek


pát led 13, 2017 9:39 pm
Profil
Závislý uživatel
Závislý uživatel

Registrován: ned zář 06, 2009 6:00 pm
Příspěvky: 3158
Bydliště: Valašsko
Jimmy - dneska večer dojel myslivec a pod chalupou už hrabal, aby se otočil. Forestřík si tam jezdí bez hrabání. Rozdíl pohonu tu je hned vidět....

_________________
Forester 2.0 SG Comfort 2003
Forester 2.0 SG Active 2003
Impreza combi 1,8 76kW, 1993 (zrušeno)


pát led 13, 2017 11:50 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
Příspěvky: 13251
Bydliště: Středozem B-)
spm píše:
Tu ještě přikrmim ten předchozí OT U H6 s AT nemám úplně pocit, že by to bylo nedotáčivé... Teda, nesebral jsem koule na to, abych se s tím někde klouzal, ale co jsem to zkoušel trochu přišlápnout plynem na sněholedu nebo neohrabaně odbočit v křižovatce, tak to mělo tendenci spíš ujíždět zadkem. Ale nejspíš to bude mít co dočinění s tím, že H6 má defaultně 55% na zadku, což oproti těm 10% bude asi rozdíl... Na zasněžené dálnici mi přišlo, že se to chovalo fakt super. Přejížděl jsem mezi pruhama, kde jsem musel překonávat tu bariéru napadaných sraček a neviděl …

on mezi AT forester/outback bude rozdíl...

_________________
M a r c e l B -)

FORESTER 2.0 XT SG AT 04 (iXTéčko)
FORESTER 2.0 Sturbo SF MT-R 00 LPG (TEJPRESTR)
OPEL TIGRA 1.6 KROSTIGRA
MULTICAR M25 4x2 MULA
IMPREZA 2.0 WRX STI prodrive (BERUŠKA)
<Scenic 2.0<Felicia Combi 1.2LXI LPG<3x GARDE<120LS<110L<kolo<plastová Tatra<odrážedlo<kočárek


sob led 14, 2017 1:01 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: pát lis 04, 2011 9:10 am
Příspěvky: 749
Bydliště: železná ruda
to auto se mi taky líbí. víte někdo jestli se tam dá nainstalovat lpg ,respektive dát nádrž jinam než do kufru?

_________________
//Subaru Impreza 2.0 05 lpg //Subaru Outback 3.0 H6 02 lpg alias Karosa
ex-Škoda 100,105,Felicia,Octavia,Peugeot 205,206,VW T4,Passat,Renault 4,Scénic,MB W114,Ford Galaxy,Subaru Forester ,Impreza 2x,Outback H6,,Volvo V70,Honda Accord,Ford Galaxy


sob led 14, 2017 9:54 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Předseda klubu
Předseda klubu
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 25, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 25711
Bydliště: Guldenerova 26, Plzeň
Racmaster ukázaná platí. Jestliže byl prodávající ochoten s tebou jet tam, kde to auto budeš používat, je třeba mu za to vyseknout poklonu. To je fér přístup.
Jestliže auto splnilo vše, co jsi od něj potřeboval, nelze ani na Subarufan fóru říc nic jiného, než hurá, ať ti slouží.
Liberty se mi vzhledově moc líbí, i když jsem si k němu hledal celkem dlouho cestu.

Je pravda, že jsme tu toho napsali o terénních kvalitách Subaru dost, ale že redukce v Subaru je v podstatě taková hra na redukci, to jsme tu nikde nenapsali. A já na to nevzpomněl, protože H6 nic takovýho nepotřebuje.... :-)

Co se těch protektorů týče, tak green diamond příměs lze opravdu doporučit.

SPM ty problémy a nejistoty s AT se nás netýkají. Chlapci ve Forestrech, s vyjímkou 2.5 XT AT, neokusí VTD a trvalé a symetrické rozdělení pohonu na obě nápravy... :-)

_________________
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru XT 1800 coupé ´89 + Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Subaru-Robin Generator 3 kW


sob led 14, 2017 9:58 am
Profil Zobrazit autorovy stránky
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 13, 2011 4:58 am
Příspěvky: 9527
Bydliště: Šumava
spm píše:
Tu ještě přikrmim ten předchozí OT U H6 s AT nemám úplně pocit, že by to bylo nedotáčivé... Teda, nesebral jsem koule na to, abych se s tím někde klouzal, ale co jsem to zkoušel trochu přišlápnout plynem na sněholedu nebo neohrabaně odbočit v křižovatce, tak to mělo tendenci spíš ujíždět zadkem. Ale nejspíš to bude mít co dočinění s tím, že H6 má defaultně 55% na zadku, což oproti těm 10% bude asi rozdíl... Na zasněžené dálnici mi přišlo, že se to chovalo fakt super. Přejížděl jsem mezi pruhama, kde jsem musel překonávat tu bariéru napadaných sraček a neviděl …


H6 a 3.0R se z tohoto pohledu ovlada uplne fantasticky. Minuly vikend jsem se vyblbnul tak az jsem byl unavenej :-) nebyl kousek cesty co bych jel rovně, všechno bokem

_________________
Subaru XV Crosstrek 2018 2.0i 115kW CVT
ObrázekBA95
ex. Subaru Forester 2.0X r.2006
ex. Subaru Outback 3.0R r.2006
ex. Subaru Outback 3.0 H6 r.2000
ex. Subaru Forester 2.0X r. 2003
ex. Subaru Forester 2.0X r.1999


sob led 14, 2017 10:05 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pát kvě 01, 2015 10:21 am
Příspěvky: 166
Bydliště: Hutisko-Solanec
Dobrá volba (*_^) |,,,, . Osobně bych volil 2,8crd v automatu s select trac kvůli možnosti jezdit 4x4 s otevřeným difem, ale schopnosti auta jako takového budou stejné. Osobně mi u toho vadilo jen že to má malý kufr.

_________________
Subaru Outback 2.5 115kw LPG


sob led 14, 2017 10:26 am
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 10, 2012 12:55 pm
Příspěvky: 234
Bydliště: Muranska planina, Slovensko
petr píše:
promiň přehodil jsem písmena plete se mi to
třeba tady http://www.nejlepsipneu.cz/cz/pneumatik ... Heureka.cz
ještě se koukám že ve tvém rozměru se doprodává toto Bridgestone BLIZZAK DMZ-3 což je uplně nejlepší guma co znám bohužel už se nevyrábí a bude skladem asi delší dobu takže už bude starší a časem už nepůjde sehnat vůbec takže je riziko že pokud nějakou zničíš tak možná už nedokoupíš, nevím proč vždycky nějakou skvělou funkční věc rychle přestanou vyrábět


no prave preto, ked si kupis zlu vec, nuti ta to kupit si namiesto nej inu, novu a ekonomika frci. keby si mal stale jednu, vyvojari by prisli o pracu, marketingove oddelenie, predajcovia reklamy, televizie, atd atd. paradox doby konzumnej, kolobeh sa nesmie zastavit, inak by si ludia jedneho dna mohli povedat, ze maju dost a uz nemusia ist do prace. a to system nemoze pripustit... ved na to mu sme >>:-@@

ale k tym gumam - na forestrovi bolo priam nevyhnutnost mat vsetky 4 gumy rovnake, este dokonca aj co najviac rovnako zjadzene, ved vieme preco. ked tak ale nad tym rozmyslam, liberty je vlastne zadokolka. na ceste jazdi len na zadnu napravu. v terene zasa jazdi len na pevno predok a zadok, kedze nema medzidif... v tom pripade by teoreticky nemal byt problem mat ine gumy vpredu a ine vzadu, nie?? pri preklze jednej sa totiz nemoze stat, ze by na nu vykon z druhej preniesol diferencial...?

dokonca by to mohla byt vyhoda, pokial by jedne boli lepsie na lade a ine zasa na hlbokom snehu, pripadne blate alebo akychkolvek inych podmienkach. asi ma tu zasa dakto rychlo vyvedie z omylu, ale pravdupovediac, mne to teoreticky pride ako vyhoda, mat 2 specializovane druhy gum podla dvoch najtazsich podmienok, v ktorych sa auto pouziva... pokial tam teda neni ten medzidif, resp je zamknuty...

_________________
8. JEEP Cherokee Liberty KJ, 7. Subaru Forester 2.0 SF, 6. Skoda Superb 2.8-V6, 5. VW Passat 1.8t, 4. Seat Inca 1.4, 3. Renaul Laguna 1.6i, 2. Skoda Octavia 1.6i, 1. Skoda 120LS


sob led 14, 2017 12:16 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 10, 2012 12:55 pm
Příspěvky: 234
Bydliště: Muranska planina, Slovensko
VDC píše:
Racmaster ukázaná platí. Jestliže byl prodávající ochoten s tebou jet tam, kde to auto budeš používat, je třeba mu za to vyseknout poklonu. To je fér přístup.
Jestliže auto splnilo vše, co jsi od něj potřeboval, nelze ani na Subarufan fóru říc nic jiného, než hurá, ať ti slouží.
Liberty se mi vzhledově moc líbí, i když jsem si k němu hledal celkem dlouho cestu.

Je pravda, že jsme tu toho napsali o terénních kvalitách Subaru dost, ale že redukce v Subaru je v podstatě taková hra na redukci, to jsme tu nikde nenapsali. A já na to nevzpomněl, protože …


vdaka vdc, vyseknul sem mu poklonu za ochotu pollitrovkou mojej najlepsej domacej, cisto z lesnych plodov, 3 roky zbieranych (*_^) |,,,,

co sa tych gum tyka, je to pecka vec, precital som si o tom, ale bohuzial, moj rozmer nemaju!!! 235/70 r16 robia sa len do 215 a to mi nijak nejde do hlavy. strasna skoda, pre mna by tie gumy boli jak rit na serbel!!! >:-&

_________________
8. JEEP Cherokee Liberty KJ, 7. Subaru Forester 2.0 SF, 6. Skoda Superb 2.8-V6, 5. VW Passat 1.8t, 4. Seat Inca 1.4, 3. Renaul Laguna 1.6i, 2. Skoda Octavia 1.6i, 1. Skoda 120LS


sob led 14, 2017 12:28 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 10, 2012 12:55 pm
Příspěvky: 234
Bydliště: Muranska planina, Slovensko
ježišek píše:
Dobrá volba . Osobně bych volil 2,8crd v automatu s select trac kvůli možnosti jezdit 4x4 s otevřeným difem, ale schopnosti auta jako takového budou stejné. Osobně mi u toho vadilo jen že to má malý kufr.



na slovensku si nenavyberas, maly trh, vseho vsudy po tri auta na vyber... pokial to teda neni skoda fabia samozrejme... a dovoz sa tu predrazuje o 700-1000 eur na jedno auto, lebo ti nasi sudruhovia asi nepochopili princip volneho pohybu tovaru v eu a zaviedli formu cla. ale aspon v niecom sme jedinecni v europe <:-<

len mi je kusok smutno, ze bohaty nemec si moze kupit to iste auto o tisicku lacnejsie, ako chudobny slovak...

co sa kufru tyka, je sice mensi, ale zasa vyssi. navyse mas miesto aj pod zadnymi sedadlami!!! 8() vazne, to som este nevidel. zadne sedadla su vlastne ako lavicka na nozkach a pod nou plno miesta, relativne... inak zvazujem, ze tam dam nejaku tu mriezku a dorobim dajaky polickovy a vesiakovy system, aby som vyuzil vysku toho kufru, lahke veci sa mozu zavesit, pripadne dat na vrchne policky. on totiz ten kufor neni ani tak maly, jak skor kratky...

forester SF : minimalny/maximalny objem batozinoveho priestoru 406/1525 litrov

liberty 909/1951

ked data neklamu....

_________________
8. JEEP Cherokee Liberty KJ, 7. Subaru Forester 2.0 SF, 6. Skoda Superb 2.8-V6, 5. VW Passat 1.8t, 4. Seat Inca 1.4, 3. Renaul Laguna 1.6i, 2. Skoda Octavia 1.6i, 1. Skoda 120LS


sob led 14, 2017 12:39 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Uživatelský avatar

Registrován: stř říj 10, 2012 12:55 pm
Příspěvky: 234
Bydliště: Muranska planina, Slovensko
jedine pneu, co som zatial nasiel, ze maju nejako spomenuty kremik v zmesi su bridgestone blizzak 4x4. na fotkach to ale nevidno. mate niekto skusenost, ci tam ta drt kremikova je a ci su fakt take fasa na lade?

na tejto fotke daco vidno, ale neviem ci to je ono

http://pneumatiky.heureka.sk/bridgeston ... 64e59af6d7

_________________
8. JEEP Cherokee Liberty KJ, 7. Subaru Forester 2.0 SF, 6. Skoda Superb 2.8-V6, 5. VW Passat 1.8t, 4. Seat Inca 1.4, 3. Renaul Laguna 1.6i, 2. Skoda Octavia 1.6i, 1. Skoda 120LS


sob led 14, 2017 4:32 pm
Profil
Uživatel fóra
Uživatel fóra

Registrován: pát kvě 01, 2015 10:21 am
Příspěvky: 166
Bydliště: Hutisko-Solanec
Ono s tím objemem kufru to není až tak jednoznačné, někdo uvádí objem po roletku a někdo až po střehu. ale máš pravdu že je do výšky, mě vadil že je krátký kvůli invalid. vozíku.

_________________
Subaru Outback 2.5 115kw LPG


sob led 14, 2017 7:45 pm
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: