Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
racmaster> ten prvni pokus jsi videl - elektronika zabrzdila kola tolik, ze to slabsi motor 2.5 skoro zadusilo i pres prokluz menice. Posledni pokus s VDC off byl v pohode.
V tom tvym useku co je problem - nedostatek trakce a prokluzujici kola nebo nedostatek vykonu a auto zpomali az do zastaveni nebo chcipnuti motoru pripadne spojkovani?
V tom tvym useku co je problem - nedostatek trakce a prokluzujici kola nebo nedostatek vykonu a auto zpomali az do zastaveni nebo chcipnuti motoru pripadne spojkovani?
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5788
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
Pokud správně tuším tak to samé dělalo SVX a z toho zřejmě vycházelo VDC u vašich otíků.VDC píše:
A mám vyzkoušenu ještě jednu věc, H6 při zařazené 1. Rychlosti mění svornost mezinápravy, uzavírá ji. Ale už jsem se dostal do situace na sněhu, kdy lépe to jelo na D, kdy je mezináprava daleko víc otevřená a nápravy reagují nezávisleji.
To uvádím jen jako příklad, že ve ztížených podmínkách nemusí být uzávěrky vždy řešení.
Nevím jak má standartní rozložení SVX tuším 30/70 a při jízdě na 1 to umí lock na 50/50. Alespoň to jsem pochopil z promo videa které má 50min a je na youtube, z doby kdy se prodávalo.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- 2.0XT
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 603
- Registrován: sob říj 13, 2012 12:39 am
- Jméno a příjmení: Vít
- Bydliště: Plzeň
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
To myslim delaji vsechny automaty u subaru na napevno zarazenou 1. Melo to i SG XT
Sent from my MX4 using Tapatalk
Sent from my MX4 using Tapatalk
Subaru Legacy GT 2010
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
Tohle je masark. Stary Lego s implementovanou H6kou, manualem s redukci a LSD vepredu i vzadu
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GbskBdaTL44[/youtube]
V Australii zadnej problem. U nas by se debilove pos*ali do vejsky, ze to auto nesmi na silnici...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GbskBdaTL44[/youtube]
V Australii zadnej problem. U nas by se debilove pos*ali do vejsky, ze to auto nesmi na silnici...
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5788
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
SG XT AT určitě nemá 1 zavřenou 50/50 je tam furt 90/10 se zvyšující se svorností.2.0XT píše:To myslim delaji vsechny automaty u subaru na napevno zarazenou 1. Melo to i SG XT
Sent from my MX4 using Tapatalk
Nicméně jde tam udělat manuální elektroniký lock na 50/50, ale to se bavíme jen o chvilkové záležitosti. Né o věci s kterou budeš prasit 2hodiny v terénu.
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 5180
- Registrován: stř zář 24, 2014 8:25 pm
- Jméno a příjmení: Petr Němec
- Bydliště: Beskydy
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
ten tomu legu dává by mě zajímalo jak dlouho by to auto v takovém terénu vydrželo než by zlikvidoval podvozek a nebo má sakra dobré kryty je vidět že LSD dělá hodně , u mě jak se to víc vykříží tak stojím a nebo se musím víc rozjet ale to je zas na rozbití auta
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5788
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
problém je v tom, že máš dva otevřené dify a jeden s viskózou.
U vykřížení si pomáháš zatažením ruční brzdy (1.krok), pokud to nepomůže šlapeš na brzdu a plyn zároveň.
Taky pomůže to zkoušet tak dlouho než se ta viskóza ,,sevře,, .
V tomhle my térénu měl vládnout Forester SH 2,5XT, který má jak v předu tak vzadu samosvor, jen vyřešit tu převodovku a spojku no...
U vykřížení si pomáháš zatažením ruční brzdy (1.krok), pokud to nepomůže šlapeš na brzdu a plyn zároveň.
Taky pomůže to zkoušet tak dlouho než se ta viskóza ,,sevře,, .
V tomhle my térénu měl vládnout Forester SH 2,5XT, který má jak v předu tak vzadu samosvor, jen vyřešit tu převodovku a spojku no...
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- racmaster
- Uživatel fóra
- Příspěvky: 234
- Registrován: stř říj 10, 2012 1:55 pm
- Jméno a příjmení: rado cajko
- Bydliště: Muranska planina, Slovensko
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
slavek - ono to spolu suvisi, jak preklzne, strati rychlost, tym padom aj hybnost a musi to dohnat vykonom motora, co uz ale nevladze, cize takto postupne spomaluje, klesaju otacky az to uz nevydrzim a idem do spojky...
niekedy proste ten motor nevladal aj bez toho, aby preklzol. jak bol nalozeny, tak mal dost. skoro vzdy ale vysiel, aby som ho nehanil nepravom. tesne, no preda... pokial by vsak ten usek bol este o 10 metrov dlhsi, uz by asi ta statistika bola opacna...
darmo, bol to uz stary kusok a ten motor uz podla mojich porovnavacich skusenosti nemal 90kw ani zdaleka...
niekedy proste ten motor nevladal aj bez toho, aby preklzol. jak bol nalozeny, tak mal dost. skoro vzdy ale vysiel, aby som ho nehanil nepravom. tesne, no preda... pokial by vsak ten usek bol este o 10 metrov dlhsi, uz by asi ta statistika bola opacna...
darmo, bol to uz stary kusok a ten motor uz podla mojich porovnavacich skusenosti nemal 90kw ani zdaleka...
8. JEEP Cherokee Liberty KJ, 7. Subaru Forester 2.0 SF, 6. Skoda Superb 2.8-V6, 5. VW Passat 1.8t, 4. Seat Inca 1.4, 3. Renaul Laguna 1.6i, 2. Skoda Octavia 1.6i, 1. Skoda 120LS
- 2.0XT
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 603
- Registrován: sob říj 13, 2012 12:39 am
- Jméno a příjmení: Vít
- Bydliště: Plzeň
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
A ten manualni elektronicky lock se udela tim ze na volici automatu navolis 1. A to je to o cem pisu...davidherda píše: SG XT AT určitě nemá 1 zavřenou 50/50 je tam furt 90/10 se zvyšující se svorností.
Nicméně jde tam udělat manuální elektroniký lock na 50/50, ale to se bavíme jen o chvilkové záležitosti. Né o věci s kterou budeš prasit 2hodiny v terénu.
Sent from my MX4 using Tapatalk
Subaru Legacy GT 2010
- JackeOb
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 752
- Registrován: úte črc 14, 2015 11:09 pm
- Jméno a příjmení: Jakub H
- Bydliště: Polička
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
Sg XT to má v AT jinak než třeba 2.0X AT 92kw? Já sem si toho před koupí hodně přečetl a pokud se nepletu, tak 4EAT převodovka u SG obecně opravdu na tvrdo zařazenou 1 téměř zamkne mezinapravu na 50/50 pro použití v terénu. Jinak výchozí poměr je 90/10 předek/zadek.
Pak jde udělat poměrně jednoduchý zámek na mezinapravu řízením (asi napětí) na nějakým selenoidu přes který jinak řidiči jednotka nastavuje svornosti. Viz zde http://www.rs25.com/forums/f8/t99075-4e ... -lite.html
Ten pak funguje v rámci všech rychlostních stupnu.
Snad tu nepíšu voloviny....
Odesláno z mého STH100-2 pomocí Tapatalk
Pak jde udělat poměrně jednoduchý zámek na mezinapravu řízením (asi napětí) na nějakým selenoidu přes který jinak řidiči jednotka nastavuje svornosti. Viz zde http://www.rs25.com/forums/f8/t99075-4e ... -lite.html
Ten pak funguje v rámci všech rychlostních stupnu.
Snad tu nepíšu voloviny....
Odesláno z mého STH100-2 pomocí Tapatalk
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
Máš z referátu za 1 Taky jsem to teď začal řešit díky sněhu. Je to pěkně otravný. Když chci kontrolovat přetáčivej smyk, tak mimo zařazenou 1 je to totální vabank, spíš jde do nedotáčivýho jako předokolka. Přední levej disk by mohl vyprávět.JackeOb píše:Sg XT to má v AT jinak než třeba 2.0X AT 92kw? Já sem si toho před koupí hodně přečetl a pokud se nepletu, tak 4EAT převodovka u SG obecně opravdu na tvrdo zařazenou 1 téměř zamkne mezinapravu na 50/50 pro použití v terénu. Jinak výchozí poměr je 90/10 předek/zadek.
Pak jde udělat poměrně jednoduchý zámek na mezinapravu řízením (asi napětí) na nějakým selenoidu přes který jinak řidiči jednotka nastavuje svornosti. Viz zde http://www.rs25.com/forums/f8/t99075-4e ... -lite.html
Ten pak funguje v rámci všech rychlostních stupnu.
Snad tu nepíšu voloviny....
Odesláno z mého STH100-2 pomocí Tapatalk
- M a r c e l
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 15410
- Registrován: pát úno 05, 2010 2:58 pm
- Jméno a příjmení: Martin Fabian
- Bydliště: Středozem B-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
Souhlas!!! mám přesně tentýž pocit, že je to nedotáčivý, respektive nedotáčivě přetáčivý, páč když se to podaří vykorigovat na předku, ihned se škubne prdel, AT na tyhle srandy fakt není nic moc.hajpr píše:
Máš z referátu za 1 Taky jsem to teď začal řešit díky sněhu. Je to pěkně otravný. Když chci kontrolovat přetáčivej smyk, tak mimo zařazenou 1 je to totální vabank, spíš jde do nedotáčivýho jako předokolka. Přední levej disk by mohl vyprávět.
nebo jsem prostě lempl, ale s MT mi to teda šlo mnohem líp...
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
Nejsi lemlp. Začínám nemít rád AT Se zamknutým 50/50 dokážu projet zatáčku bokem a dá se krásně kontrolovat množstvím plynu a natočením volantu. V jiných režimech jenom čekám, co to asi udělá a nejvíc se vyplatí řádně ogasovat, aby se protočila kola a přidal se zadek, jenže to už se ti to hrne předkem ven a bum...M a r c e l píše:
Souhlas!!! mám přesně tentýž pocit, že je to nedotáčivý, respektive nedotáčivě přetáčivý, páč když se to podaří vykorigovat na předku, ihned se škubne prdel, AT na tyhle srandy fakt není nic moc.
nebo jsem prostě lempl, ale s MT mi to teda šlo mnohem líp...
- JackeOb
- Vášnivý uživatel
- Příspěvky: 752
- Registrován: úte črc 14, 2015 11:09 pm
- Jméno a příjmení: Jakub H
- Bydliště: Polička
Re: Forester vs Vitara vs Jeep vs Pajero
Mně to relativně začíná jít při zařazené 2. To je tuším svornost mezinapravy taky o něco vyssi. Resp. poměr předek zadek. A je to důvod, proč sháním odpory a červenej vypinac (viz ten odkaz).
Teď ještě najít rozumnější flek kde se to naučit. Silnice sou ouzky.
Odesláno z mého STH100-2 pomocí Tapatalk
Teď ještě najít rozumnější flek kde se to naučit. Silnice sou ouzky.
Odesláno z mého STH100-2 pomocí Tapatalk