zkušenost s forestrem 2015 benzín a turbobenzín
Re: zkušenost s forestrem 2015 benzín a turbobenzín
Jak pravi klasik: podle vkusu kazdeho soudruha ::-DD:
Prodáno: BMW 340i xDrive Touring, ZF automat, LCI (7/2015)
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Největší ostuda značky subaru: Subaru Legacy 2.0D, MT, MY08-09 ... první motor umřel v 64.000 km, druhý po 3.000 km a třetí vykázal znaky smrtelnosti po 35.000 km
Prodáno: Saab 9-3 2.8T Turbo X SportCombi (2008)
Prodáno: Subaru Impreza STI, Type R, MY98
Re: zkušenost s forestrem 2015 benzín a turbobenzín
emwe, souhlasím, mám to tak stejně.Je fakt, že já už chtěl automat, páč už mě nebaví řadit a s cvt jako takovou nemám problém.Mě vlastně hlavně nebaví jezdit, přímo to nenávidím, no co už:-)Paradoxně, když chci předjíždět dám to na pádla a i dálkovou na dálnici mi vychází lépe pádla, dát tam 6 a jet 140km, to mám nějakých 2200ot/min.Nevím proč, ale v automat režimu se mi mnohdy stane, že zbytečně jedu na 5 stupeň i když mám tempomat, tak tam pádlem hodím 6 a jedu.Nevím, zda to nějakým způsobem vyladili, oproti minulému roku, ale tohle je fakt pro staré páprdy.-)
Mě to vzalo 1dc oleje, včera jsem poprvé dolíval, tak uvidíme.Ale na to mě upozorňovali.Co se týče ale jízdě po městě a v zácpách, tak to je nepřekonatelné
Je fakt, že jsem neměl moc na výběr, jen jsem doufal, že to pojede alespoň trošičku, jako 07, ale ten rozdíl je totálně jinde.Na druhou stranu, auto je skutečně o dvě generace jinde, celkem jsem byl v šoku z toho podvozku a jízdního projevu a věřím, že si i na to, že to řve jak skůtr zvyknu, jak jsem již psal, nejdůležitější je terén, až naprší, budu chytřejší:-)
Ivoss-nehroť to, subaru mám od kuwajtu napadení, ale nežeru to tak, jako ty.Mít možná 170koní, říkal bych něco jiného i těch 0,500cm je něco navíc.Možná se motor ještě zvetí.Nestudoval jsem váhu, ani vlastnosti cvt, potřeboval jsem jiné hodnoty a tohle bylo pro mě nemilé překvapení, to je celé, pro mé potřeby, terén silnice 50/50 to nebyla dobrá volba.
Hlavně se zde nehádejte, já nemám problém s tdi ani htp, mi je šumák, zda maš to či ono auto, já se na srazech do motorů nedívám, prostě jen postřeh.
Mě to vzalo 1dc oleje, včera jsem poprvé dolíval, tak uvidíme.Ale na to mě upozorňovali.Co se týče ale jízdě po městě a v zácpách, tak to je nepřekonatelné
Je fakt, že jsem neměl moc na výběr, jen jsem doufal, že to pojede alespoň trošičku, jako 07, ale ten rozdíl je totálně jinde.Na druhou stranu, auto je skutečně o dvě generace jinde, celkem jsem byl v šoku z toho podvozku a jízdního projevu a věřím, že si i na to, že to řve jak skůtr zvyknu, jak jsem již psal, nejdůležitější je terén, až naprší, budu chytřejší:-)
Ivoss-nehroť to, subaru mám od kuwajtu napadení, ale nežeru to tak, jako ty.Mít možná 170koní, říkal bych něco jiného i těch 0,500cm je něco navíc.Možná se motor ještě zvetí.Nestudoval jsem váhu, ani vlastnosti cvt, potřeboval jsem jiné hodnoty a tohle bylo pro mě nemilé překvapení, to je celé, pro mé potřeby, terén silnice 50/50 to nebyla dobrá volba.
Hlavně se zde nehádejte, já nemám problém s tdi ani htp, mi je šumák, zda maš to či ono auto, já se na srazech do motorů nedívám, prostě jen postřeh.
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: zkušenost s forestrem 2015 benzín a turbobenzín
Dan: Ono k technice jizdy s CVT na 2.0 nejvic dokaze rict Quickly. Z toho mala co si pamatuju, tak je pry na CVT velky rozdil predjizdet technikou dvojiteho proslapnuti plynu a jakymkoliv jinym rezimem. Tak to zkus. U meho klasickeho 5AT to sice take funguje, ale neprijde mi to znatelny rozdil proti pouziti padel, coz u CVT pry naopak poznas. Veril bych tomu hlavne proto, ze padla ti zmeni variabilni prevod na ne az tak efektivni virtualni, kdezto dvojite proslapnuti plynu jen rekne autu, ze opravdu chces zrychlit, tak at se snazi. Kluci s CVT to dokazi okomentovat lepe.
Nicmene na tu tvoji spotrebu a zivost auta bude mit velky rozdil teren. Do kopce to moc akcelerovat nebude, natoz kdyz bude protivitr. To znam i u sve 86, ktera v o 300 kilo lehcim aute ma vykonnejsi (ale se stejnym kroutakem) verzi tohoto motoru... jak je nizka, tak protivitr skoro nepoznas, ale do kopce s tim predjizdet si opravdu velmi dobre rozmyslim. I vytocena na 4500+ otackach se moc nehybe.
Divne je to protaceni kol na suchem asfaltu... to mi nedokaze udelat ani 3.6tka.
Nicmene na tu tvoji spotrebu a zivost auta bude mit velky rozdil teren. Do kopce to moc akcelerovat nebude, natoz kdyz bude protivitr. To znam i u sve 86, ktera v o 300 kilo lehcim aute ma vykonnejsi (ale se stejnym kroutakem) verzi tohoto motoru... jak je nizka, tak protivitr skoro nepoznas, ale do kopce s tim predjizdet si opravdu velmi dobre rozmyslim. I vytocena na 4500+ otackach se moc nehybe.
Divne je to protaceni kol na suchem asfaltu... to mi nedokaze udelat ani 3.6tka.
Forester je na tom lip, ma do 1.5 tuny. Nicmene porad je to i proti Outbacku vysoka krabice.Ivooos píše:Chlapi neblázněte. Jsou to amosféry s malým krouťákem a s celkem vysoce posazeným max výkonem. Ty auto mají pohon na 4 a váží téměř 1700kg a tvar krabice.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16147
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: zkušenost s forestrem 2015 benzín a turbobenzín
Popisovat jde cokoliv, ale podle mne by bylo nejlepší se potkat a porovnat styly jízdy a porovnat obě dvě plečky jak motoricky, tak s jiným řidičem :655: . Dane, ty jsi odkud ? Když bych jel do Tvého regionu, tak se můžeme potkat a projet se :850: .catana píše:Dan: Ono k technice jizdy s CVT na 2.0 nejvic dokaze rict Quickly.
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11890
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: zkušenost s forestrem 2015 benzín a turbobenzín
Jen bych doplnil, že nový Forejs 2.0i váží dle TP 1545-1571kg, podle výbavy, převodovky apod. :845:
Už si nepamatuji kolik vážil SF a SG, ale porovnávali jsme to na jednom srazu a rozdíl nebyl kupodivu velký. Ono to působí oproti předchozím verzím "velce", ale hmotnostní nárůst velký není..., asi proto měl Kolben po kroupách auto samý ďolíček, protože někde to ušetřit museli. ::-DD: ::-DD:
Už si nepamatuji kolik vážil SF a SG, ale porovnávali jsme to na jednom srazu a rozdíl nebyl kupodivu velký. Ono to působí oproti předchozím verzím "velce", ale hmotnostní nárůst velký není..., asi proto měl Kolben po kroupách auto samý ďolíček, protože někde to ušetřit museli. ::-DD: ::-DD:
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Re: zkušenost s forestrem 2015 benzín a turbobenzín
..nevím papírově,ale i MY11 mi přišla lehčí a ovladatelnější než MY13, kde je silnější vnitřní rám a pod., a to mám diesel, který je sám o sobě těžší. Nicméně prokluzy na suchém asfaltu znám jen v okamžiku, kdy potřebuju rychle z křižovatky a to cítím jak zaberou všechna 4 kola a gumy si jen tak lehce spíše písknou než aby přímo prokluzovaly. Pokud je mokro tak je to jiná, tam to občas zahrabe ale to je dáno spíše Geolandery, které mají seriově obuté, neboť tyto gumy jsou na mokru hotový peklo a doposud nechápu jak je tam někdo mohl dát...Jinak já diesel kupoval právě ze stejných pocitů že atmo nejede ikdyž ten motor je jinak skutečně výbornej a i přes relativně stejné výkonové hodnoty mi příjde v dieselu zábavnější svezení kdy se nemusím bát ve 150 předjíždět bez výrazných prodlev a nebo zvukových doprovodů...takže pocity mého jmenovce Dana v podstatě chápu...
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Re: zkušenost s forestrem 2015 benzín a turbobenzín
Jasně, ale je rozdíl mezi manuálem a automatem v systému čtyřkolky. Ty máš manuál, ne?Subaru70 píše:Nicméně prokluzy na suchém asfaltu znám jen v okamžiku, kdy potřebuju rychle z křižovatky a to cítím jak zaberou všechna 4 kola a gumy si jen tak lehce spíše písknou než aby přímo prokluzovaly.
Já třeba prokluz kol na Legu vůbec neznám, ať dělám, co dělám. Zato služební předohrab hrabe při každém větším přidání plynu.
Subaru WRX STI 2.5 2012
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
viewtopic.php?f=39&t=7756
Mini Cooper Clubman S ALL4 2.0 2016
Skoda Octavia IV 1.5 2021
Mazda MX5 NA 1.8 1995
Ex Subaru Legacy 2.5 2008
viewtopic.php?f=39&t=3638
https://www.instagram.com/fova.bushman/
- Traveller
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 11890
- Registrován: pát kvě 30, 2014 8:04 am
- Jméno a příjmení: Jirka
- Bydliště: Česká Třebová
Re: zkušenost s forestrem 2015 benzín a turbobenzín
Přesně tak..., manuál je v pohodě a jakékoliv prokluzy předních kol nezaznamenávám.
WRX STI MY2016
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
Ex: Subaru Forester SJ 2.0i, stříbrný s fofr-klackem.
- quickly
- Místopředseda klubu
- Příspěvky: 16147
- Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
- Bydliště: Hradubice
- Kontaktovat uživatele:
Re: zkušenost s forestrem 2015 benzín a turbobenzín
podle mne prokluz by měl být spíše u manuálu, protože CVT by to mělo odfiltrovat :655: .
quickly
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Outback BS 2.5 MY19 Outback BR 3.6R MY10
Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: zkušenost s forestrem 2015 benzín a turbobenzín
Zas manual ma trvale rozdeleni 50:50, kdezto CVT ma ctyrkolku s vychozim rozdeleni 60:40 na predek (Active torque split AWD)
To se mi taky libilo. Nicmene to jsem jeste netusil opruzy s vypalovanim DPF, porad hledat kvalitni naftu, v zime resit at mi to nezamrzne (dobry stres bylo -22 stupnu) a ten kysely smrad co diesel dela. V mem aktualnim rozpolozeni bych si ho nekoupil ani za zlaty prase.Subaru70 píše:v dieselu zábavnější svezení kdy se nemusím bát ve 150 předjíždět bez výrazných prodlev a nebo zvukových doprovodů...
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: zkušenost s forestrem 2015 benzín a turbobenzín
..jojo taky mám manuál.
Jinak co se týče DPFka tak mě to taky občas vadí,ale jde o zvyk. Zamrzání nafty jsem nezaznamenal ani v náznaku a to máme chalupu na horách. Kvalitní naftu mám kousek od práce takže taky neřešim.. Pro mne to byla v daný okamžik vhodná kombinace okolností proč jsem se rozhodl pro naftu i s ohledem na počty km, takže než XTéčko, které stálo mnohem víc a než na oko línější benzín, tak jsem sáhnul po naftě..Zatím jsem plně spokojenej a uvidíme až se budu chýlit ke konci záruky....Uznávám že benzín je lepší co se týká kvality a rizik, nicméně já jiné alternativy neměl, proto jsem zvolil tu prostřední...
Jinak co se týče DPFka tak mě to taky občas vadí,ale jde o zvyk. Zamrzání nafty jsem nezaznamenal ani v náznaku a to máme chalupu na horách. Kvalitní naftu mám kousek od práce takže taky neřešim.. Pro mne to byla v daný okamžik vhodná kombinace okolností proč jsem se rozhodl pro naftu i s ohledem na počty km, takže než XTéčko, které stálo mnohem víc a než na oko línější benzín, tak jsem sáhnul po naftě..Zatím jsem plně spokojenej a uvidíme až se budu chýlit ke konci záruky....Uznávám že benzín je lepší co se týká kvality a rizik, nicméně já jiné alternativy neměl, proto jsem zvolil tu prostřední...
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- catana
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 3258
- Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
- Jméno a příjmení: Petr
- Bydliště: Jizni Australie
Re: zkušenost s forestrem 2015 benzín a turbobenzín
Vzpomen si na leden 2013. To byly snad dva tydny kdy bylo kolem -20 a v noci to padalo na horach az k -25. Ta nejlepsi premiova nafta byla myslim do -30. To ze ted nejsou v CR zimy to je jina vec.Subaru70 píše:Zamrzání nafty jsem nezaznamenal ani v náznaku a to máme chalupu na horách
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Re: zkušenost s forestrem 2015 benzín a turbobenzín
..jojo vzpomínám, v tu dobu jsem měl Forejse v naftě..Ráno sice 5 vteřin než se motor bez kolísání rozeběhl jak má, ale jinak normálně nastartoval bez nutnosti točení startérem nebo rozmrazu..Benzín je benzín, to je bez debat a proto dodnes lituju, že se do Forejse nedávali 2,5i páč to bych neváhal..samozřejmě v manuálu :supeer:
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
- davidherda
- Člen_SubaruFanClubu
- Příspěvky: 5786
- Registrován: ned led 04, 2015 2:11 pm
- Jméno a příjmení: David Herda
- Bydliště: podhradí Křivoklátu
Re: zkušenost s forestrem 2015 benzín a turbobenzín
sory za offtopic
Moje nejhorší zkušenost se zimou a naftou jsem měl v únoru 2012.
Den 1.
Zaškoloval jsem se v Příbrami v OBI a jezdil každý den domů na Křivoklát s Fábií 1,9SDI.
Večer cestou domů kolem 20:00 mi zamrzla nafta v autě -27stupňů. A následoval rychlý spád zamrzání a praskání. Auto jsme s tátou odtáhl do Europarku v Praze kde má jakožto velký šéf vytápěnou garáž:-) To bylo kolem 2:30ráno nebo v noci, prostě jak kdo chce.
Den 2.
Odjezd z Prahy do Příbrami s rozmrzlou Fábkou a ,,nemrznoucí naftou,, byl OK.
Příjezd do baráku na Křivoklátě ¨totální děs a hrůza: v baráku -7stupňů, zamrzlá voda v záchodové míse, zamrzlá voda ve stěnách- jsem tedy bez vody, popraskané sifony u dřezů a umyvadel, zamrzlá voda v rychlovarné konvici :713: . No zatopil jsem tenkrát ještě v kotly a ráno bylo v baráku hezkých 6stupňů.
Den 3.
Vstávám v 4:30 do práce, venku -37stupňů (né nadarmo se tomu u mě říká ledové údolí) v baráku přijatelných 6stupňů. Sedám do Fábky a chci nastartovat a vůbec nic se neděje. Otvírám kapotu a koukám na prasklou baterku Megalite :839: do práce jsem ten den nedorazil.
Závěr:
Voda v baráku mi rozmrzla až o měsíc později koncem března, sprchoval jsem se v práci, na záchod sem chodil do lesa a pil jsem vodu ze studánky. Vlaďka semnou odmítla bydlet a raději jezdila do práce ze svého baráku v Louňovicích u Říčan ::-DDD:
Bernardýn Flíček byl spokojený konečně mu nebylo teplo ::-DD:
Moje nejhorší zkušenost se zimou a naftou jsem měl v únoru 2012.
Den 1.
Zaškoloval jsem se v Příbrami v OBI a jezdil každý den domů na Křivoklát s Fábií 1,9SDI.
Večer cestou domů kolem 20:00 mi zamrzla nafta v autě -27stupňů. A následoval rychlý spád zamrzání a praskání. Auto jsme s tátou odtáhl do Europarku v Praze kde má jakožto velký šéf vytápěnou garáž:-) To bylo kolem 2:30ráno nebo v noci, prostě jak kdo chce.
Den 2.
Odjezd z Prahy do Příbrami s rozmrzlou Fábkou a ,,nemrznoucí naftou,, byl OK.
Příjezd do baráku na Křivoklátě ¨totální děs a hrůza: v baráku -7stupňů, zamrzlá voda v záchodové míse, zamrzlá voda ve stěnách- jsem tedy bez vody, popraskané sifony u dřezů a umyvadel, zamrzlá voda v rychlovarné konvici :713: . No zatopil jsem tenkrát ještě v kotly a ráno bylo v baráku hezkých 6stupňů.
Den 3.
Vstávám v 4:30 do práce, venku -37stupňů (né nadarmo se tomu u mě říká ledové údolí) v baráku přijatelných 6stupňů. Sedám do Fábky a chci nastartovat a vůbec nic se neděje. Otvírám kapotu a koukám na prasklou baterku Megalite :839: do práce jsem ten den nedorazil.
Závěr:
Voda v baráku mi rozmrzla až o měsíc později koncem března, sprchoval jsem se v práci, na záchod sem chodil do lesa a pil jsem vodu ze studánky. Vlaďka semnou odmítla bydlet a raději jezdila do práce ze svého baráku v Louňovicích u Říčan ::-DDD:
Bernardýn Flíček byl spokojený konečně mu nebylo teplo ::-DD:
Outback 2.5X MY16 -Modrák
BRZ 2.0 MY13-BRZo
Outback 2.0D MY12 - služebáq
Outback 2,0D MY16-Goldback -ex
XV 2,0i MY18-iXVestr -ex
Forester 2,0XTi MY02-Silvestr -ex
Forester 2,0X MY03-Modrestr -ex
Forester 2,0X MY04-Pinkrestr-ex
Forester 2,5XT MY09-Černestr-ex
- martas
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 2713
- Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
- Jméno a příjmení: Martin Staněk
- Bydliště: Most,Jílové u Děčína,
Re: zkušenost s forestrem 2015 benzín a turbobenzín
Moc hezke story :655: ::-DDD: :ironie:
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l