Forester 2014 2.0 XT

milan74kb
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: stř úno 19, 2014 10:12 am

Forester 2014 2.0 XT

Příspěvek od milan74kb »

Zdravim pani a damy.

Mam zalusk na toto auto a chcel by som poprosit vlastnikov o zodpovedanie par otazok:

aku na tom mate realnu spotrebu pri normalnej jazde - takej tej klasickej pohodovej ?
ake trasy (cca %-tualne zastupenie pri tej spotrebe jazdite) ?
ako sa sprava auto na dialnici - otacky, spotreba, hluk ?

ako funguje v reale ta navigacia co tam je (na predvadzacke, kedze ju len aktivoval, to bolo fakt dost pomale - ci je to dovod pre vyssiu vybavu alebo nie (spolu s inymi)) ?

je realna sanca do buducnosti dat do toho LPG, resp. ma to niekto prerobene na LPG - rady, skusenosti ...?

Velmi by som uvital vsetky Vase pozitivne aj negativne skusenosti s tymto autom.

velmi pekne dakujem a prajem vsetkym pekny den

Milan
Uživatelský avatar
Subaru70
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4010
Registrován: pát led 31, 2014 10:58 am
Bydliště: Praha

Re: Forester 2014 2.0 XT

Příspěvek od Subaru70 »

Zdravím,
mám sice jinou motorizaci,ale měl jsem XTéčko na týden zapůjčené, takže něco málo mohu napsat.Co se týká spotřeby, tak tohle auto hodně kopíruje povahu řidiče, takže pokud budeš jezdit na pohodu mimo město okresky a pod, tak se dostaneš pod 9l/100 i méně,pokud do toho zapojíš město a dálnice s běžnou rychlostí tak budeš něco kolem 11l. Obecně se dá říct že průměr jsem tam měl za ten týden 10,5 a to jsem jezdil na pohodu a občas si zařádil protože to auto si o to říká a jen tak se neudržíš když to pod sebou ucítíš.. :-) . Auto jinak drží na silnici jako přibitý, výbornej podvozek, prakticky žádný hluk (záleží na pneumatikách),ale od motoru nic, jen přiměřené odezvy na plyn. CVTéčko ,,řadí" dobře, takže fakt pohodová jízda.Co se týká navigace, tak já s ní problém neměl,ale je pravda že jsem jí moc nevyužíval. No a co se týká plynu, tak tohle auto si plyn NEZASLOUŽÍ... :3gears:
SUBARU Forester 2,0i Comfort MY16 (SJ) Spotřeba - 8,4l
Subaru Forester 2.0D Comfort MY13 Prodáno
Subaru Forester 2,0D MY11 Prodáno
Citroen C4 Grand Picasso 1,8i
Uživatelský avatar
MrRichie
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 896
Registrován: pát čer 22, 2012 2:35 pm
Jméno a příjmení: Richie Smolda
Bydliště: Řeka
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester 2014 2.0 XT

Příspěvek od MrRichie »

Já v něm jezdil jen na okruhu a musím říct, že jsem příjemně překvapený. Převodovka je oproti předchozím úplně v jiném lize a je překvapivě dobrá, snad mě jenom štve tím, že nikdy auto nenechá v omezovači, tedy tlačítko pod volantem + postrádá význam.

Jinak na to jak je to auto velké, tak se řídí skvěle, výborně lze vést stopu a i jede dobře. Zvukový doprovod mi chyběl, protože je extra tiché a plyn bych do něj asi taky necpal, stejně tak jako bych to nenacpal do svého GT.

Za mě jsem byl z toho auta docela dobře překvapen.
Subaru Outback BS 2.5 CVT
Subaru Outback BR 2.5 CVT
Subaru Impreza GF 2.0 M/T
Yamaha YZ450F

ex. Subaru Impreza GT ver.VI ´99
ex. Subaru Legacy BH GX 2.5 4AT AirSus
ex. Subaru Legacy BP 2.0R 121Kw
ex. Subaru Outback BR 2.5 CVT
ex. hodně aut různých značek, vždy zpátky
Uživatelský avatar
hamoun
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 18904
Registrován: ned čer 12, 2011 9:16 pm
Jméno a příjmení: Petr Hanek
Bydliště: Kravaře

Re: Forester 2014 2.0 XT

Příspěvek od hamoun »

ja bych rekl, ze na normlani jezdeni uplne paradni auto ... dovedl bych si ho predstavit jako prijemne a luxusni rodinne auto.
prevodovka paradni, dokonce ve sport rezimu aktivne podrazovala a pomahala brzdit :)

na okruhu me moc nebavil (Bela pod Pradedem), chybel vykon, byl tezkopadny (stejne jako outback) ... (ok na okruhu bylo STi, BRZ a i prekvapive XV :) )

ja - kdybych mohl - beru ho jako rodinny vuz :)
škoda superb
ex WRX 2008
Uživatelský avatar
Subaru4ever
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2494
Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
Jméno a příjmení: Adam
Bydliště: Praha 5

Re: Forester 2014 2.0 XT

Příspěvek od Subaru4ever »

Nechci se plést, ale ani neturbené motory poslední generace FC nejsou vhodné na plyn. Natož pak tento oturbený. Takže si dovolím tvrdit, že LPG fakt nééé :1774:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Uživatelský avatar
ladis77
Strážce pokladu
Strážce pokladu
Příspěvky: 6133
Registrován: stř zář 09, 2009 7:07 pm
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Forester 2014 2.0 XT

Příspěvek od ladis77 »

plyn jde dat do vseho, otazka zda se to vyplati, v tomto pripade bych rekl ze NE. zkus kontaktovat clena s nickem jaqub, ten ho ma, a nebo se treba sam rozepise az si to tu precte
http://subarufanclub.cz/forum/memberlis ... ile&u=6195
OTB 2016 Comfort 08/18 ->
O3 2.0 TDi 2016 - pracant
bylo: favorit, escort 1.6 8v, tranzit connect, fiat ducato hymer, wrx combi prodrive
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester 2014 2.0 XT

Příspěvek od VDC »

No obecně myslím, že dělat si starost s plynem u auta, který je schopný jezdit do 10 litrů je hovadina

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
Uživatelský avatar
Rudolfo
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1956
Registrován: stř srp 05, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Rudolf Weissbrod
Bydliště: Ostrava

Re: Forester 2014 2.0 XT

Příspěvek od Rudolfo »

Za mne (člověka co s LPG verze MY2009 už najel 200 000 km) bych do nových motorů už LPG nedával a do Turba už určitě ne.

Jedním z hlavních dotazů u tohoto auta by byl dotaz: " Musí se motor vyndat z auta aby se seštelovaly ventily?" U LPG by se měly štelovat cca co 20 až 30 tisíc km.

A pokud se musí motor vyndat, pak Ti demontáž a montáž motoru nikdy nezaplatí úspora na palivu. Je to silně prodělečné... Navíc je to další dodatečné zařízení na poruchy...
Mějte se Subarově

Ruda

__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
Uživatelský avatar
johyyy
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1296
Registrován: čtv zář 10, 2009 8:54 pm
Jméno a příjmení: Martin Johan
Bydliště: Luby u Chebu

Re: Forester 2014 2.0 XT

Příspěvek od johyyy »

VDC: V případě že najezdíš s takovým autem 40 000km ročně už to taková hovadina není 10l za 35,6 = znamená 142 000kč ročně oproti LPG 77 000kč je to sakra rozdíl... A teď se ztrhne debata ala svíčky,ventily atd... ::-DD:
Forester SH Diesel power :-|
Subaru Outback 3.0 H6 05 LPG
Subaru Legacy II 2.2 '94 100Kw EX
Subaru Forester 03 2.0XT LPG R.I.P
Subaru Outback 2.5i 2007 LPG EX
Subaru Impreza GT 94 LPG EX
Subaru Impreza 97 R.I.P
Uživatelský avatar
martas
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2713
Registrován: sob lis 06, 2010 9:22 am
Jméno a příjmení: Martin Staněk
Bydliště: Most,Jílové u Děčína,

Re: Forester 2014 2.0 XT

Příspěvek od martas »

ja bych tam teda taky necpal plyn :655: Myslim jsi,ze jsi to Auto nezaslouzi :845: Kdyz chce nekdo setrit,tak at jsi koupi ropaka ::-DD:
Martas
Subaru Outback 2.5 - MY 2002 - ex
Subaru Forestr 2.0D - MY 2010 - ex
Subaru Impreza Sport 2.0 - MY 2008 - ex
Subaru Impreza WRX STI 2.5 - MY 2011 - 12,8l
Subaru Forestr 2.0 XT - MY 2016 - 11,4l
Uživatelský avatar
VDC
Předseda klubu
Předseda klubu
Příspěvky: 48964
Registrován: ned črc 26, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Tomáš Vlasák
Bydliště: Srázná 477/16a, Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester 2014 2.0 XT

Příspěvek od VDC »

johyyy píše:VDC: V případě že najezdíš s takovým autem 40 000km ročně už to taková hovadina není 10l za 35,6 = znamená 142 000kč ročně oproti LPG 77 000kč je to sakra rozdíl... A teď se ztrhne debata ala svíčky,ventily atd... ::-DD:
Honzo dobře víš, že jsem plynař a mám obě auta na plyn. Ale taky mi třeba Rudolfo celkem detailně vyprávěl, jaký problémy už měl s Forestrem 2008+, který na plyn provozuje. Když se to sečte, tak by za to měl ještě jednoho Forestra. Takže já bych si do novýho auta, kde nebude vysloveně řečeno, že to je vhodné pro provoz na LPG a je schopný to běžně jezdit pod 10 litrů, plyn nedal.

Odesláno z mého ASUS Transformer Pad TF300TG pomocí Tapatalk
http://monstersubaru.eu
https://www.instagram.com/vdc.monstersubaru/
Subaru Outback 3,0 H6 '01
Toyota Previa 4WD 2.4 ´97
milan74kb
Nováček
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: stř úno 19, 2014 10:12 am

Re: Forester 2014 2.0 XT

Příspěvek od milan74kb »

diky pani, dakujem za Vase nazory a informacie + kazdy dalsi je vitany :-)

Ono ak by som jazdil do 10 L (30% dialnice, 40% okresky, 30% mesto) tak plyn ani neriesim (a to robim cca 35.000,- rok).
Na predvadzacke som mal uz zabehnuteho forestera s cca 12.000km. Tak som si ho dovoli trosku prehnat.
Sice mi predajca tvrdil, ze sa da jazdit do 10L pri normalnej jazde a sviznejsom predbiehani, ale nejako sa neviem dopatrat k nikomu co ho ma a jazdi na nom. Preto som sa pytal.

Kazde info je totiz dobre. A diesla fakt nechcem. Nic v zlom, ale je v nom dost slaby motor na moj vkus. Toto XT je taky zdravy stred pre kombinaciu firemno / rodinneho auta. Aspon podla mna. Nie je to trhac asfaltu, ale ked potrebujes zrychlit tak neriesis ...
ozawasan
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2356
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Bydliště: Lipová u Chebu

Re: Forester 2014 2.0 XT

Příspěvek od ozawasan »

já bych do toho plyn dal. Tolik přátel, kolik si uděláš mezi techniky v servisu, nikde nenajdeš....Také to zodolní svou psychiku, páč budeš řešit problémy, které doposud byly výsadou jiných.... Prostě tam ten plyn loupni a máš to. My se pak rádi poučíme na cizím... :ironie:
A teď vážně - do tohohle auta bych plyn netlačil - ale je to otázka rozhodnutí a rozvahy každého jednotlivce. V rozumné spotřebě se dle mého udržíš okolo devíti a tady je případná úspora v případě problému minimální. To bys musel najezdit ročně x desítek tisíc kilometrů a na to je vhodnější asi jiná kára....
4hrnky hnané na 4 - takže 4x4
Subaru XV AT
ex Subaru Forester 2.0XT AT
ex Subaru Outback 2,5 AT 2002
ex Subaru Outback H6 AT 2007
ex Subaru Forester 2,5XT AT 2006
Uživatelský avatar
M.Z.
Zkušený uživatel
Zkušený uživatel
Příspěvky: 709
Registrován: pát led 29, 2010 8:14 pm
Jméno a příjmení: Marek Zrak
Bydliště: FM

Re: Forester 2014 2.0 XT

Příspěvek od M.Z. »

Já bych XT doporučil, nebudeš litovat. Sám jsem jezdil 2,5 v minulé generaci, sice to bylo úplně jiné auto, ale tohle je taky dobré.
ex STI 257kw 470Nm
M2
Coupe JCW
Uživatelský avatar
Rudolfo
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Příspěvky: 1956
Registrován: stř srp 05, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Rudolf Weissbrod
Bydliště: Ostrava

Re: Forester 2014 2.0 XT

Příspěvek od Rudolfo »

Ono s tou úsporou na LPG to není půlka peněz, jak se Johyyy domníváš. Pokud jedeš na benzín za 10 litrů, tak s provozem na LPG musíš počítat spotřebu o 2 - 3 litry víc. Tedy 12 - 13 litrů. Plus k tomu spotřebu benzínu, která vzniká při každém startování (vždy startuješ na benzín) a LPG se Ti přepne až je motor teplý, takže v zimě cca 3 - 5 minut jedeš na benzín. Takže pokud jezdíš krátké popojížďky v zimě po městě, tak vlastně furt jedeš na benzín.

Já u mého Forestra s obsahem cca 2 litry jezdím krátké pojížďky po městě a dálkové po dálnicích. Jezdím svižně a na dálnicích trochu nad limit a tak si to vezme 14 - 16 litrů LPG /100 km. Revize plynu každý rok 500,- Kč.
Mějte se Subarově

Ruda

__________________________________________________________
Subaru Forester 2.0 Atm., 5MT+redukce, BA95+LPG, oplechovaný spodek, Zvýšený 3 cm, Vyrobeno 2008 - model MY2009
Odpovědět

Zpět na „Forester“