V příručce mám: EJ 204 (2.0 litru, se dvěma nahoře umístěnými vačkovými hřídelemi, bez turmodmychadla)HonzaCZ píše:Jo, tak to nevím. Pokud to je 2 vačka (2x OHC), tak je šance, že ne. Pokud 4 vačka, tak jo.
Dotaz - ventilové vůle a další...
-
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon dub 22, 2013 6:49 pm
- Bydliště: Uherské Hradiště/Ostrava
Re: Dotaz - ventilové vůle a další...
Subaru Forester 2.0X MY2009
- Slavek_xxx
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 8054
- Registrován: pát srp 20, 2010 8:25 am
- Bydliště: Nové Hrady
Re: Dotaz - ventilové vůle a další...
als> ale merit se to da i na aute, right? Muj mechos to dela i na stary H6, ale musi si motor pustit ze silentbloku.
Impreza 2.0 5MT, MY03 + LPG
- als
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 538
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Aleš
- Bydliště: Merklín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz - ventilové vůle a další...
U starý H-6ky jsou podložky, stejně, jako u prvních 2,5 Dohc, stejně jako u turbových 2.0 do roku cca 2003 (nemám to v hlavě přesně, tak plus mínus nějaký rok), tam to jde i na autě, sice hodně blbě, ale jde. Pokud to chceš udělat pořádně a chceš využít případné prohození podložek, tak to časově vychází podobně, ale při vyndaném motoru nejseš tak na...nej
graviton: potřebuješ kód motoru ze štítku na autě (asi osmimístný)
edit: Slávku, teď koukám, že píšeš pouze o měření - tak to je samozřejmě pravda. Sundat víka - v pohodě na autě, ani nemusíš povolovat silenbloky.
graviton: potřebuješ kód motoru ze štítku na autě (asi osmimístný)
edit: Slávku, teď koukám, že píšeš pouze o měření - tak to je samozřejmě pravda. Sundat víka - v pohodě na autě, ani nemusíš povolovat silenbloky.
Re: Dotaz - ventilové vůle a další...
Jsem se díval do katalogu a model SH se dělal ve dvou variantách 110 a 116 kw - obojí mají to seřizování těma miskama?
vw caravelle 2,5i syncro
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
Subaru Forester SF 2.0 MT 2001 LPG lovato
Subaru Forester SG 2.5 AT 2006 - Us model, LPG Magic - ex
Subaru Forester SF 2.0 AT 1998 - ex ale zůstal v rodině..
Subaru Impreza 2.0 MT 2000 - ex
-
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon dub 22, 2013 6:49 pm
- Bydliště: Uherské Hradiště/Ostrava
Re: Dotaz - ventilové vůle a další...
Kód motoru je: EJ20FLSZMA.als píše:graviton: potřebuješ kód motoru ze štítku na autě (asi osmimístný)
Je to ono?
Subaru Forester 2.0X MY2009
- als
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 538
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Aleš
- Bydliště: Merklín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz - ventilové vůle a další...
Jj, to je ono, to F na pátém místě znamená, že jsou tam trochu lepší sedla ventilů, tak že ten interval kontroly velt. vůlí můžeš trochu natáhnoutgraviton píše: Kód motoru je: EJ20FLSZMA.
Je to ono?
garmont: z hlavy nevím, jak to bylo přesně s výkonem, ale pokud v tom katologu píšou 2.0 DOHC, tak i ten slabší motor má výměnné celé misky, stejně jako 116kw.
-
- Nováček
- Příspěvky: 48
- Registrován: pon dub 22, 2013 6:49 pm
- Bydliště: Uherské Hradiště/Ostrava
Re: Dotaz - ventilové vůle a další...
Takže kontrolovat/seřizovat vůle po 100000 km?
Chápu tedy správně že nemám podložky, ale ty misky?
A jak je to s tím DOHC atd...musí můj motor ven?
Díky
Chápu tedy správně že nemám podložky, ale ty misky?
A jak je to s tím DOHC atd...musí můj motor ven?
Díky
Subaru Forester 2.0X MY2009
- als
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 538
- Registrován: úte črc 28, 2009 12:00 am
- Jméno a příjmení: Aleš
- Bydliště: Merklín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dotaz - ventilové vůle a další...
S těmi kontrolami je to těžké jednoznačně a obecně doporučit pro všechny stejný interval. Hrozně záleží jak se auto používá a jak je LPG seřízené. Nejhorší kombinace je dálniční provoz na chudou směs ::-DD: , tam jdou sedla ventilů pryč hodně rychle. Na tvém motoru (s "lepšími" sedly ventilů) se běžně ventily seřizují někde mezi 80 000 - 140 000km.
Všechny Forestři s atmosferickými dvoulitry od roku 2006 (druhá generace po faceliftu) včetně novějších modelů - tedy i Tvůj Forester - jsou DOHC (čtyři vačkové hřídele) a mají kalibrované misky na seřizování ventilů, tudíž se motor musí demontovat z auta, aby se ventilové vůle mohli seřídit :850: .
Všechny Forestři s atmosferickými dvoulitry od roku 2006 (druhá generace po faceliftu) včetně novějších modelů - tedy i Tvůj Forester - jsou DOHC (čtyři vačkové hřídele) a mají kalibrované misky na seřizování ventilů, tudíž se motor musí demontovat z auta, aby se ventilové vůle mohli seřídit :850: .
- dofi
- Zkušený uživatel
- Příspěvky: 348
- Registrován: ned led 15, 2012 8:10 pm
- Jméno a příjmení: Filip Černoch
- Bydliště: Jihlava
Re: Dotaz - ventilové vůle a další...
mne to na fordu delali v fabrice do drheho dne na magneticke brusce. vzdz se ubiralo .16 igelitaků s podlozkou a papirkem s cislem ventilu a pranim o kolik ubrat.
Odesláno z mého Nexus 7 pomocí Tapatalk
Odesláno z mého Nexus 7 pomocí Tapatalk
Forester 2007 2.0, Legacy 2006 3.0 spec b MT, Legacy 2014 2.0D, Audi Q7 2018 200kW, Audi A6 2015 3.0 235kW, Ford F-150 2018 5.0 V8
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7829
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Dotaz - ventilové vůle a další...
Je to sice offtopic , protože tady jsou ty misky. Ale radit obrousit podložky a v jiném vlákně si stěžovat, že už tam podložky nejsou?dofi píše:mne to na fordu delali v fabrice do drheho dne na magneticke brusce
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Dotaz - ventilové vůle a další...
Mam Forester 2006,116kw. LPG namontované pri 80 000 km. Ventilové vôle kontrolované pri 105 000 km. Teraz 141 000km motor ide aj štartuje stále rovnako bez problémou. Ak sa nič nezmení dám pre istotu na jeseň ,keď bude mať 150 000km skontrolovať ventilové vôle.
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7829
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: Dotaz - ventilové vůle a další...
Jen tak pro zajímavost. Mohu se zeptat, co taková kontrola vůlí stála?komlo píše: Ventilové vôle kontrolované pri 105 000 km.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: Dotaz - ventilové vůle a další...
Kontrola ventilov+výmena sviečok-98€ . Cena za prácu.
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1706
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: Dotaz - ventilové vůle a další...
Ahoj,chci se zeptat na vuli ventilu.Dneska jsem dovezl svojeho Forejse 2.0 SH mmodel EJ20 2008 rok 150 tisic najeto benzin+lpg domu z servisu byl na serizeni vuli ventilu.A je to divne ale nevim jestli to ma delat nebo nema,na jedne strane motoru u spolujezdce je to tichoucke a neni slyset klepani ventilu ale za to na druhe strane je to hlucne silene se mi to zda.Tak nevim co mam delat!Jestli mu to mam odvez a reklamovat nebo co stim.Rekl mi ze jsou serizene a ze to bylo spatne.Ale podle mne bych si to predctavoval mnohem klidnejsi a tisi chod.Nemoh by se mi na to nekdo podivat poslechnout a rict?Dekuji
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 1706
- Registrován: pát úno 10, 2017 1:30 pm
- Jméno a příjmení: Bohumil Kohout
- Bydliště: Teplice nad Bečvou č.13
Re: Dotaz - ventilové vůle a další...
A ted se mi to potvrdilo,ze motor schladl a sedl jsem do toho a nastartoval a uplny klid.Po zahrati motoru to zaclo delat zase.Na strane kde se doleva voda do ostrikovacu tak na te strane klepou ventily.Hlavne ze jsem to dneska dovezl od servisaka ktery to dela pro subaru zlin Ivos.To me fakticky sere uz .Chtel jsem jed na Severku uz z hotovym autem.Dekuji
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk