Náš portálfotogaleriechat [0] KontaktSrazyWiki
 




Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
netáhne 
Autor Zpráva
Nováček
Nováček

Registrován: ned bře 26, 2017 9:48 am
Příspěvky: 16
Jasan, budu to tedy dávat sem, pak kdyztak hodím odpověď i do toho vlákna s Knock senzorem. Dnes jsem zkusil nalogovat najednou: ,A/F Sensor #1 (Lambda),Accelerator Pedal Angle (%),Engine Load (Relative) (%),Engine Load (Calculated) (g/rev),Engine Speed (rpm),Ignition Total Timing (degrees),Intake Air Temperature (C),Manifold Absolute Pressure (bar),Throttle Opening Angle (%),Vehicle Speed (kph),Knock Signal 1 (On/Off). Je to ale moc veličin najednou a padá spojení s ECU, tak to budu muset nalogovat nadvakrát na stejném úseku.

Ještě mi není jasný ten tlak v sání – to je ten Manifold?


čtv dub 27, 2017 10:52 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 13289
Bydliště: Praha
Jop.

Jak padá spojení?

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


čtv dub 27, 2017 10:58 am
Profil ICQ
Nováček
Nováček

Registrován: ned bře 26, 2017 9:48 am
Příspěvky: 16
Ď. ... Asi sem to nenazval správně - nestíhá se to všechno najednou logovat a v grafu jsou pak díry, prostě to pár vteřin nezapisuje a pak se to zas chytne. Asi má ten kabel malej průměr na ten tok informací :-D :-D


čtv dub 27, 2017 11:25 am
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 13289
Bydliště: Praha
11 hodnot by neměl bejt problém... Zkoušel jsi laborovat s možností "fast polling"?

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


čtv dub 27, 2017 11:32 am
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4120
Bydliště: Praha
Také může být problém s tím převodníkem CH340. Co jsem tak četl, tak všichni na komunikaci přes SSM používají FTDI převodníky. [?]

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


čtv dub 27, 2017 3:36 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 13289
Bydliště: Praha
U SSM2 bych se toho tolik nebál, to jede aspoň na standardním baudratu = 4800 nebo 10400 při fast poll. Horší to je u SSM1, kdy potřebuješ 1953 bps, což ty levný převodníky nedávaj :-D

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


čtv dub 27, 2017 3:59 pm
Profil ICQ
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
Příspěvky: 4120
Bydliště: Praha
On ten CH340 právě asi nepodporuje ani 10400 bps.

_________________
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT


čtv dub 27, 2017 4:21 pm
Profil
Člen_SubaruFanClubu
Člen_SubaruFanClubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 30, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 13289
Bydliště: Praha
mnov píše:
On ten CH340 právě asi nepodporuje ani 10400 bps.
No vidíš to, tak to by mohlo bejt tím zapnutým fast poll. Holt originál FTDI stojí většinou víc než celej ten kabel i s poštou a klony FTDI úšpěšně likviduje pomocí ovladačů.
:-D

Jinak nejlepší vtip je ještě v tom, že ve Win ovladače nevrátěj chybu při nastavení nepodporovanýho baud rate, takže se nedozvíš, že ho ten HW nepodporuje. :-DDD

_________________
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) Obrázek [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno


čtv dub 27, 2017 4:30 pm
Profil ICQ
Nováček
Nováček

Registrován: ned bře 26, 2017 9:48 am
Příspěvky: 16
Zdravím po dlouhé odmlce. Problém není vyřešen, ale je 'obešen' :-)
Netahnul, kvůli prenastaveni predstihu jednotkou, kvůli Knock senzoru který hlásil klepání. Obešlo se to tak, že se Knock senzor dal na pryč z bloku a motor jede jak pila - už přes 1500 km. Co ale klepe asi jentak nezjistim, ani mě nenapadá co bych měl logovat abych to zjistil. Může být Knock senzor vadný? Měřil jsem mu odpor a je jak má být. Na cizojazyčných fórech jsem dohledal, že může klepat automaticky systém nastavování ventilů a že se dá upravit algoritmus pro nastavování předstihu - resp. prenastaveni citlivosti Knock sensoru, ale do toho se mi nechce. Ale visící Knock sensor na hadici se mi taky moc nelíbí :-) Ale zase TÁHNE :-)
Ps: při vypnutém fast pool se to loguje líp, ale taky tam pár mezer vždy je


pát čer 16, 2017 11:40 am
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na: