netáhne
Re: netáhne
Jasan, budu to tedy dávat sem, pak kdyztak hodím odpověď i do toho vlákna s Knock senzorem. Dnes jsem zkusil nalogovat najednou: ,A/F Sensor #1 (Lambda),Accelerator Pedal Angle (%),Engine Load (Relative) (%),Engine Load (Calculated) (g/rev),Engine Speed (rpm),Ignition Total Timing (degrees),Intake Air Temperature (C),Manifold Absolute Pressure (bar),Throttle Opening Angle (%),Vehicle Speed (kph),Knock Signal 1 (On/Off). Je to ale moc veličin najednou a padá spojení s ECU, tak to budu muset nalogovat nadvakrát na stejném úseku.
Ještě mi není jasný ten tlak v sání – to je ten Manifold?
Ještě mi není jasný ten tlak v sání – to je ten Manifold?
Re: netáhne
Jop.
Jak padá spojení?
Jak padá spojení?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: netáhne
Ď. ... Asi sem to nenazval správně - nestíhá se to všechno najednou logovat a v grafu jsou pak díry, prostě to pár vteřin nezapisuje a pak se to zas chytne. Asi má ten kabel malej průměr na ten tok informací
Re: netáhne
11 hodnot by neměl bejt problém... Zkoušel jsi laborovat s možností "fast polling"?
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7828
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: netáhne
Také může být problém s tím převodníkem CH340. Co jsem tak četl, tak všichni na komunikaci přes SSM používají FTDI převodníky.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: netáhne
U SSM2 bych se toho tolik nebál, to jede aspoň na standardním baudratu = 4800 nebo 10400 při fast poll. Horší to je u SSM1, kdy potřebuješ 1953 bps, což ty levný převodníky nedávaj
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
- mnov
- Závislý uživatel
- Příspěvky: 7828
- Registrován: ned lis 24, 2013 6:54 pm
- Jméno a příjmení: Marek Novák
- Bydliště: Praha
Re: netáhne
On ten CH340 právě asi nepodporuje ani 10400 bps.
Forester 2004 2.0 MT LPG
Impreza 2004 2.0 AT
Impreza 2004 2.0 AT
Re: netáhne
No vidíš to, tak to by mohlo bejt tím zapnutým fast poll. Holt originál FTDI stojí většinou víc než celej ten kabel i s poštou a klony FTDI úšpěšně likviduje pomocí ovladačů.mnov píše:On ten CH340 právě asi nepodporuje ani 10400 bps.
Jinak nejlepší vtip je ještě v tom, že ve Win ovladače nevrátěj chybu při nastavení nepodporovanýho baud rate, takže se nedozvíš, že ho ten HW nepodporuje.
SOLCtech
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
V mládí jsem býval namyšlený, nicméně dnes už jsem bez chyby!
Legacy 3.0R sedan 5AT MY2007 (BLE) [vlákno o autě]
Outback 2.5GX 4AT/VTD MY2001 (BH9) - prodáno
Re: netáhne
Zdravím po dlouhé odmlce. Problém není vyřešen, ale je 'obešen'
Netahnul, kvůli prenastaveni predstihu jednotkou, kvůli Knock senzoru který hlásil klepání. Obešlo se to tak, že se Knock senzor dal na pryč z bloku a motor jede jak pila - už přes 1500 km. Co ale klepe asi jentak nezjistim, ani mě nenapadá co bych měl logovat abych to zjistil. Může být Knock senzor vadný? Měřil jsem mu odpor a je jak má být. Na cizojazyčných fórech jsem dohledal, že může klepat automaticky systém nastavování ventilů a že se dá upravit algoritmus pro nastavování předstihu - resp. prenastaveni citlivosti Knock sensoru, ale do toho se mi nechce. Ale visící Knock sensor na hadici se mi taky moc nelíbí Ale zase TÁHNE
Ps: při vypnutém fast pool se to loguje líp, ale taky tam pár mezer vždy je
Netahnul, kvůli prenastaveni predstihu jednotkou, kvůli Knock senzoru který hlásil klepání. Obešlo se to tak, že se Knock senzor dal na pryč z bloku a motor jede jak pila - už přes 1500 km. Co ale klepe asi jentak nezjistim, ani mě nenapadá co bych měl logovat abych to zjistil. Může být Knock senzor vadný? Měřil jsem mu odpor a je jak má být. Na cizojazyčných fórech jsem dohledal, že může klepat automaticky systém nastavování ventilů a že se dá upravit algoritmus pro nastavování předstihu - resp. prenastaveni citlivosti Knock sensoru, ale do toho se mi nechce. Ale visící Knock sensor na hadici se mi taky moc nelíbí Ale zase TÁHNE
Ps: při vypnutém fast pool se to loguje líp, ale taky tam pár mezer vždy je