Forester M13 a MY14 diesel + CVT

Odpovědět
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16114
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Forester M13 a MY14 diesel + CVT

Příspěvek od quickly »

Protože mám najeto na forestíkovi v dehtu 165 tkm a v prosinci na Forýskovic narozeninách oslaví 4 roky provozu, tak pomalu začínám hledat náhradu :850: . Chtěl bych s forestíkem najezdit ještě tak 100 tkm (2 roky provozu) a potom výměna za novější typ. Už to tady někdo myslím vzpomínal , že se do dehtového otíka MY13 připravuje CVT. Našel jsem zprávy na australském webu (dehtový otík a dehtový forester tam mají 20% prodeje ), že by to tam měli mít na jaře 2013 a podle těchto zpráv by další model forestíka taky mohl mít :655: . Na webu jsem našel pár fotek nového forestíka MY14. Protože jsem si automat v šestihrnku zamiloval, tak kombinace dehtového forestíka s CVT by pro mne byla krásná volba. No a teď dotazy :

* už jsou nějaké zaručené zprávy ohledně dehtu a CVT ?
zkoušel jsem se ptát, ale nikdo nic neví :686:
* jsou problémy s CVT ?
někde se psalo, že s CVT přes 100 tkm jsou problémy (poruchovost). Je to opravdu pravda ? Něco podobného se psalo o DPF v dehtu a u mne zatím stále nic (mám právě 165 tkm). Vím, že je tady pár aut s CVT a zatím ale s menším nájezdem

Předem :diky:
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Forester MY14 diesel a CVT

Příspěvek od catana »

Zaručené zprávy u Subaru jsou vždycky spíš spekulace a náhodný únik. Někde jsem slyšel, že nového Forestera mají ukázat letos na podzim.

Dane, ještě k tomu CVT. To je srovnatelné s Haldexem, s automatem a VTD co máš u šestihrnku se to úplně srovnávat nedá.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16114
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester MY14 diesel a CVT

Příspěvek od quickly »

catana: problém je ten, že klasický automat do dehtu dávat nebudou a CVT je jediná možnost automatu (a automat bych si moc přál)
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Giorgio77
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 117
Registrován: ned čer 03, 2012 10:05 am
Bydliště: Praha, Železné hory

Re: Forester MY14 diesel a CVT

Příspěvek od Giorgio77 »

Já když jsem si ted v květnu kupoval outbacka, tak prodejce něco řikal, že nový forester má být představen na podzim... měl by mít kvalitnější interiér... tuďíž bude i dražší... víc asi ještě nevědi... :713:
Subaru Outback diesel! Comfort MY2012
Uživatelský avatar
quickly
Místopředseda klubu
Místopředseda klubu
Příspěvky: 16114
Registrován: pát srp 14, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Daniel Rychlý
Bydliště: Hradubice
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester MY14 diesel a CVT

Příspěvek od quickly »

Teď jsem našel článek, kde to vypadá na nový forester MY13 a na začátku 2013 dehet otík s CVT. Pokud srovnám nájezd dehtového otíka a forestíka, tak CVT ve forestíkovi by mohl být za půl rok od uvedení v otíkovi :655:
Subaru: těšte se na Imprezu, decentní facelifty nebo nový Forester
Jak už to tak na tiskových konferencích konaných u příležitosti představení nového modelu chodí, řeč se netočí pouze kolem hlavní novinky, ale automobilky často přibalí ještě „bonus“ ve formě výsledků za určitá období a především plány na období následující.
více na http://www.autorevue.cz/subaru-teste-se-na-imprezu-decentni-facelifty-nebo-novy-forester
quickly

Outback BS 2.5 MY19 Obrázek Outback BR 3.6R MY10 Obrázek

Legacy BR 2.0 MY15
ex Legacy BL SpecB AT 9.8 l/100 124 tkm
ex Forester SJ CVT 7.3 l/100 km 267 tkm
ex Forester SH 2.0D 6.7 l/100km 218 tkm
Uživatelský avatar
jaromir
Vášnivý uživatel
Vášnivý uživatel
Příspěvky: 1078
Registrován: stř zář 09, 2009 10:41 pm
Jméno a příjmení: Jaromír
Bydliště: Úpohlavy (okr. Litoměřice)
Kontaktovat uživatele:

Re: Forester MY14 diesel a CVT

Příspěvek od jaromir »

V pátek jsem byl v ILOSu Liberec na servisní prohlídce (60 000 km nebo 4 roky - jsem ale v předstihu), a tak jsem se tam bavil s prodejcem. Nový Forester má být větší (už bylo psáno), interiér pravděpodobně shodný s XV, automat s dieslem asi ne (bylo by velmi málo zákazníků), motorizaci by měl oživit dvoulitr s turbem, který bude v autě od začátku prodeje - to je pro Tebe Dane výzva, aby si nám to natřel ve spotřebě i s turbínou...
Jaromír
Subaru Forester 2,5XT MY2009
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3126
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Forester MY14 diesel a CVT

Příspěvek od Albi »

dvoulitr s turbem by byl fajn, ale alespoň v XV-čku :655:
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Uživatelský avatar
catana
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3258
Registrován: ned kvě 08, 2011 1:39 pm
Jméno a příjmení: Petr
Bydliště: Jizni Australie

Re: Forester MY14 diesel a CVT

Příspěvek od catana »

No jestli to bude ten oturbený co mají v Japonsku s 300 koníky :love: to by se mohlo dostat i do nějakých normálnějších aut.
ex. Subaru Outback 3.6R Premium, MY2011
ex. Toyota GTS 86, 6MT, MY2014
ex. Subaru Impreza 2.0D XV, 6MT, MY2011
Uživatelský avatar
Subaru4ever
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2494
Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
Jméno a příjmení: Adam
Bydliště: Praha 5

Re: Forester MY14 diesel a CVT

Příspěvek od Subaru4ever »

Dan chce diesla s CVT stejně jenom proto, že to je zaručeně nejúspornější kombinace pohonů od Subaru. Chce jezdit stabilně kolem 4litrů :ironie:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Forester MY14 diesel a CVT

Příspěvek od romull »

catana píše:No jestli to bude ten oturbený co mají v Japonsku s 300 koníky :love: to by se mohlo dostat i do nějakých normálnějších aut.
I kdyby ho trošku stáhli na nějakých 250 PS a dali ho do nabídky napříč všemi řadami tak by to bylo super, ale obávám se že to zůstane jen jako bombónek pro vrcholné provedení Legacy nebo Imprezy. Taky to spojení s CVT mi moc nevoní :655: , dost silně připomíná Haldex, ale klasice s měničem bych se vůbec nebránil :811:
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
Subaru4ever
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 2494
Registrován: pát lis 12, 2010 9:44 pm
Jméno a příjmení: Adam
Bydliště: Praha 5

Re: Forester MY14 diesel a CVT

Příspěvek od Subaru4ever »

Pokud se nepletu, tak u těhle vrcholných foukaných motorů má být nová generace CVT kombinovaná s VTD, takže žádný Haldex, ale to nejlepší ze skladu :winner:
EX Subaru Leone Super Station 1,8 AT, (r.v.83)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2005, LPG (r.v.04)
EX Subaru Outback 2,5 MT, MY2010 (r.v.09)
>>> Subaru, čím starší, tím lepší! <<<
Uživatelský avatar
nasticka
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3540
Registrován: stř říj 12, 2011 8:00 pm
Jméno a příjmení: Stanislava Kopcová
Bydliště: Václavice

Re: Forester MY14 diesel a CVT

Příspěvek od nasticka »

Jááááj, to mi ani neříkejte, že nový forest dostane benzín s turbínou :839: Já ho chcííí ::-DDD: Každopádně jsem na to celkově velmi zvědavá..jen aby nakonec nebyl forest paskvil typu tribeca :1774:
Forester SG 2.0XT - SíGr
romull
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 4156
Registrován: pát zář 09, 2011 8:39 am
Bydliště: Jemnice, Vysočina

Re: Forester MY14 diesel a CVT

Příspěvek od romull »

Subaru4ever píše:Pokud se nepletu, tak u těhle vrcholných foukaných motorů má být nová generace CVT kombinovaná s VTD, takže žádný Haldex, ale to nejlepší ze skladu :winner:
No to by byla bombastická a vražedná kombinace :850: .... nic jinýho bych si nepřál :supeer:
Ex:Subaru Outback 3,0R AT Comfort Navi MY 2007.... srdcovka a moc mě bavíl, budu vzpomínat
Nyní: BMW 330xd AT
Uživatelský avatar
Albi
Závislý uživatel
Závislý uživatel
Příspěvky: 3126
Registrován: stř črc 29, 2009 12:00 am
Jméno a příjmení: Albert Němčík
Bydliště: Železná Ruda / Praha

Re: Forester MY14 diesel a CVT

Příspěvek od Albi »

:supeer:
Subaru Legacy 2.5 MT sedan '2004 | Kawasaki ZR-7S '2002 | Agados VZ-26 '2009 | Author A-RAY Plus '2008
EX: Subaru Legacy 2.2 MT kombi '1991 | Toyota Tercel 4WD kombi '1986 | Dacia 1310 TX sedan '1989
Mila69
Uživatel fóra
Uživatel fóra
Příspěvky: 184
Registrován: sob říj 22, 2011 12:19 pm
Jméno a příjmení: Milan

Re: Forester MY14 diesel a CVT

Příspěvek od Mila69 »

docela by mě zajímalo jak by se tato kombinace chovala v terénu?
Subaru Forester 2.0 XS AT 2011
Skoda Octavia 2.0 TD DSG 2005
Odpovědět

Zpět na „Forester“